Gå til innhold

NED 10 kg utover våren - blir dere med?


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

ser at flere får dårlig samvittighet etter helgekos. Ikke gjør det da - vi skal kose oss litt ! Det er helt greit med noen glass rødvin og sånne dårlige samvittigheter hoper seg bare opp i demotivasjon og da blir det ikke så veldig lystbetont akkurat. Vi er flinke som har et mål og gjør noe med det ! Det er blitt en cm inn på en uke og fortsetter det slik så blir det bra og da får jeg på meg bunaden til våren uten å sprenge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo da, godt i gang. Startet straks med selskap og dermed litt ekstra drikke. Men jeg vil si at jeg passet meg. Var spent mandagsmorgn da jeg veide meg.

Vekt ; minus 1.4 kg.

Midje; minus 2 cm.

Trim den uken var lite.

Nå er jeg i gang på treningsstudio. To dager styrke og en dag pilates, den første i dag. Gleder meg.

Ha en flott uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

vil bare henge meg på de som sier at vi ikke må ha vond samvittighet om det blir litt utskeielser! En må heller bite tenna sammen og se framover. etterhvert som man får resultater tror jeg det blir mindre lyst på godis også.

 

Dessuten, jeg akter IKKE å sitte å være helt utafor om jeg er i bursdag eller noe. Men måtehold er tingen. Ta bare litt! OG er det mye å velge i, så velg det sunneste. (F.eks. fruktsalat framfor puddinger, lettbrus framfor sukkerbrus, nøttebunn-kake framfor bløtkaka osv.)

 

Det er bare å se framover og slutte å henge oss så mye opp i det som er skjedd. (Sier dette like mye til meg selv som til dere nå. :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariasusanne
Hei! Ønsker å gå ned 10 kg utover våren. Er allerede så smått igang. Har meldt meg inn på SATS og stortrives med treningen. Tenker også fornuftig kosthold i disse juletider' date=' men har også "skeiet" ut. Er det flere som ønsker det samme som meg slik at vi kan oppmuntre hverandre under veis? Hører gjerne fra dere.[/quote']

Jeg prøver å være med... Fikk nyss om denne adr. i dag har tidligere gått på Roedekurs med hell....etter en laber høst trenger man å motiveres til å komme i gang.... det er verst de første 14 dagene, etter det går det overrraskende bra!! Vi må "vri" om det som er inni hodet....

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillepus

Heisann alle sammen!

 

Utrolig positivt å se at så mange engasjerer seg i å gå ned 10kg utover våren. Jeg har satt i gang selv med å gå ned i vekt og har klart 2 kg siden 01.01.06. Har ikke gjort noen ting drastisk egentlig, lagt om kostholdet til å spise ofte men mindre og ikke minst trene. Er medlem på SATS og har meldt meg på et motivasjonsprogram der jeg kan vinne en bil vist jeg trener 2 ganger i uken frem til juni!

 

MEN alle trenger litt motivasjon og råd. Jeg for min del for å holde både den sunne livsstil og trening ved like slik at jeg ikke dabber av etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vi legg ut ein link kvar mandag og så kan vi registrere vekta etterkvart som vi har veiedager.

Men berre for å vere heilt sikker...

Den linken skal brukast berre til registrering av vekt og mål, eller???

Det er ikkje sikkert at det er så viktig, men det kan vere greit å vite korleis det er tenkt...

God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Sliter med å få overskudd til å lage skikkelig middag hver dag. Alene med 3 gutter på 8, 10 og 12 år + full jobb. Tiden etter jobb går med til å få guttene av gårde på aktiviteter, lekser, vaske klær og husarbeid. Innimellom dette skal det lages middag. Blir ofte lettvinte retter med kjøttdeig og pølser. ER ikke god på planlegging, men må nok skjerpe meg der. Har gått på kurs en uke og gått ned 1,1 kg. Målet er 10 kg til 1. juni. Noen gode tips til kjappe middager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Millie.

 

Velkommen til å være sammen med oss her. :) Fremover så kan du skrive inn i tråden som heter "Ned 8-10 kg utover..... og datoen". Vi legger inn en ny tråd hver mandag - første mann inn mandag starter og så kommer vi andre etter med våre resultater.

 

Jeg kjenner meg igjen i din situasjon. Har vær "hurtigmiddag spiser" i noen år. Har 2 gutter som nå er 15 og 18 år, men i deres "barneår" med fotball, ble det vanskelig å lage middag og spesielt på sommeren. Og derfor ble resultatet på meg der etter. Det er nok lettere sagt enn gjort, men jeg angrer litt på at jeg ikke planla litt mer den også. F.eks. handle inn middag og tilbehør en gang i uka, tilberede det som kan kvelden i forveien og forsøke å lage mat med mye grønnsaker og salater. GR har faktisk talt en del enkle og greie oppskrifter som kan gjøres klare kvelden i forveien. Dette er bare et forslag kanskje vært å prøve :). Lykke til ihvertfall. Er det noe, så kom med det her. Her hjelper vi hverandre i tykt og tynt. :)

 

Klem fra

HEMULEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser dere har vært m en stund her inne, tenkte at jeg også må komme igang m dette.

Jeg trenger virkelig litt back-up og motivasjon, slitsomt å slanke seg alene.

 

Litt om meg selv:

31 år, 3 barn, minste er 21 mnd nå, la på meg 30 kg i svangerskapet, og sliter fremdeles med slankingen. Har gått ned 32,5 kg. Men ønsker å gå ned iallefall 8 kg til. Nå veier jeg 72,5 kg.

Er fysisk og psykisk sliten av dette, det tærer på alt sammen. men det kjenner vel de fleste til her inne.

 

P.S. Syns dere er kjempemotiverte og flinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilblislank

eg vil gjerna ned 10kg men e så glad i mat at fy meg....

kunne tenkt meg å fått noen gode råd og noen oppskrifter!!!

eg e veldig kresen av meg så eg slite litt med ka eg ska eta for å slanka meg!!!

like ikkje fisk.....veit d e sunt men neitakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilse60tallet

Ser jo at det er en og annen som ser at bikinien ville tatt seg bedre ut med 10kg mindre innhold. Å JA! Jeg er absolutt en av dem. 10 kg er perfekt. Og for meg er 17. mai et greit mål (så sparer jeg noen hundrelapper på å unngå å sy inn bunaden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt siden julen med å finne motivasjonen. . men når jeg leste dette så fikk jeg en liten glød inni meg igjen. Går ikke på GR kurs akurat nå, men vil mer enn gjerne gå ned de 10 kg til mai... Å det å komme seg på nett kan jeg klare hver mandag:) kjempeflott:)

 

Sees på mandag da damer:)

 

Takk for at du Trultemor kom på denne ideen..det var akurat det jeg trengte:)

 

Klem fra Kampari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at flere vil være med oss. Vi har holdt på kun fra 02.01. så vi er ikke så langt avgårde. Skal jo bruke tiden frem til mai/juni på disse evendige kiloene våre.

 

Men hver mandag lager vi en ny tråd som heter "Ned 8-10 kg..... og setter inn datoen for mandagen. F.eks. imorgen blir det da "Ned 8-10 kg..... 30.01." Dette for å lette letingen. Her legger vi inn resultater og alt annet vi har på hjertet ;) Bare lag en ny råd den som er først inne eller se etter denne imorgen. Mange har veiedag på onsdag så det er bevegelse i tråden nesten hver dag. Da er vi snart igang med en ny uke. Stå på folkens fortsatt er vi sterke. Lykke til og ha en god uke. Vi skrives.

 

Klem

HEMULEN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Denne tråden ligger under "Ned under 10 kilo" gruppen og tråden heter nå

 

Ned 8-10 kg utover 2007. Der er du hjertelig velkommen til å henge deg på :D

Håper å lese fra deg :)

 

Klem Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette er noe for meg, men må spør først om jeg kan slå meg sammen med dere. Har gått ned 15 kilo på ett år, har tatt det sent. Har gått på 4 kurs, men nå går jeg bare på kurs ca 1 gang i mnd. Ble ganske lei av å gå på kurs, faktiskt, men ikke lei av å gå ned i vekt. Trenger å ta av de siste 15 kiloene og håper jeg klarer 10 til sommeren.

 

Hilsen en som vil ned og som trenger den ekstra motivasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg vil ned ca. 9 kg er idag 69 kg og vil ned til 60-62 kg men det er jammen ikke lett når en trener mye og lever sundt, men vekta rikker seg ikke.

Men skal slå følge med deg og gjøre mitt ytterste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...