Gå til innhold

*nallepuss - ned 25 kilo*


Gjest nallepuss

Anbefalte innlegg

Gjest tjokkeboillafeita

da har vi jo sett hverandre, muhahaha ;)) artig og litt pinlig på samme tid.... jeg tror ikke jeg skal på pilates, herrefred, jeg er stiv som en stokk og hater å bøye og tøye!

skal snart hente lillegoill i barnehagen!

når er det spinning igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Ja hehe ;) Tenkte liksom "skal jeg i hei eller....?" også var jeg ikke 100% sikker på at det var deg, hadde vært dumt hvis det ikke var det, haha :) visste ikke at du visste hvordan jeg så ut heller jeg... :)

Jaja, spinning bli det vel neste uke. Denne uka skal jeg kun trene pilates på fredag, resten av tida blir brukt på oppussing hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsj, i går kveld kastet jeg i meg en halv pizza. I dag spyr jeg som en gris...

Jeg våknet opp i natt, halv to eller no, av at jeg spydde. Hater å kaste opp! ;):(

Så nå ligger jeg her i sofaen med alle planer for dagen avlyst. Jeg som hadde gledet meg til både svømming og kafe-besøk i dag. F***......

Jaja, sånn er livet...eller?

Hvordan går det med resten av verden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

jeg er så trøtt, så trøtt, så trøtt.. gad in heaven, som dem sei!

her går det greit, var på trening idag...

har du spist pizza?fra bugatti?

vi har spist tomatsuppe idag, med litt ekstra pasta oppi.. det var godt,

jeg og lillemann er hjemme alene ;))

Det er ihvertfall godt...

Tenkte å gå ned til Lademoen ikveld, på kirkgården,men jeg er så nervøs for mørket.. saiiiko! Gleder meg til helg jeg nå, det blir godt...

ikke at jeg merker noe til det sånn sett, men artig læll..

 

Jeg var innom bloggen din, du hadde jo lagt igjen så søt hilsen til meg, hihihihi :)) hehehe, så da så jeg jo bilde av deg såvidt det var... ..

 

 

trøtt, trøtt, trøtt... gi meg energi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles jo ikke noe teit å kalle deg det ;) Haha... du kunne ikke funnet et litt koseligere kallenavn??

Vi spiste pizza fra Viva Italia på moholt, rett ved Ica Maxi oppi der... Kjempegod pizza egentlig :)

I dag er jeg bare slappfisk og gidder ikke gjøre så mye. Har du fått trent noe i det siste?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

de har dødsgod mat der, jeg liker veldig godt ALT de har der, haha ;))

kall meg tjokka du, jeg synes det er kos.. har såpass selvironi at det går bra.. Trening, kepasa.. var på trening i går.. ikke i dag.. idag har jeg skikkelig skeiet ut med kyllingvinger og salat.. ikveld skal jeg på kino, og mens de andre stapper seg med digg skal jeg stappe meg med druer og brus... juhuuu! :)) hahaha...

"halla tjokka" artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble det middag på egon ;) kjempegodt, jeg spiste kyllingsalat med parmesanost og hvitløksdressing. Nam nam! Så godt :)

Nå sitter vi å slapper av og koser oss på fredagskvelden (ikke at jeg legger spesielt merke til fredagsfølelsen lenger), skal vel snart finne senga? Thomas og harald først:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det shoppedag og slapp-av-dag uten noe trening og noe maling. Bare mat, kos og film :)

I dag har vi vært flinke og malt masse, tror vi har holdt på i 1,5 time! Kjempegodt å se forandringer :)

Middagen i dag blir hjemmelagde kjøttkaker, åh som jeg gleder meg! Elsker å holde på på kjøkkenet, spesielt sammen samboer ;) Kos kos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

De siste dagene har vært hektiske, vi har holdt på med oppussing oppussing og mere oppussing hele ettermiddagene og kveldene... Det har blitt lite tid til å spise vanlige middager, det har enten blitt brødskiver eller knekkebrød, frokostblandinger eller middag fra burger king. Nå er vi ferdige med soverom og malinga på kjøkkenet, så nå er det tid for å sette inn kjøkkenskap! I dag skal vi ta det litt rolig, vi må en tur på butikken og skal ha ordentlig middag for en gangs skyld! Det blir poteter og seibiff i dag, med stekt løk til :)

De siste ukene har vekta gått ned - litt om gangen. Denne uka er jeg 200 gram lettere enn forrige uke, hurra fo det ;) Man må være fornøyd med all nedgang... Selv om det er VANSKELIG! Jeg skulle gjerne gått ned mer og gått ned fortere, men. Sånn er det ;)

Jeg har enda ikke vært på trening denne uka, men jeg har gått litt (bittelitt) og det blir jo litt fysisk aktivitet av å male og legge gulv også... Vi skal komme oss ut på tur på søndag, jeg og bikkja :) Hvis det ikke regner, selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

I morgen er dagen!

da skal jeg begynne på nytt med mitt kosthold og mine trimvaner ;) Jeg har vært litt sløv de siste dagene, men nå er på´n igjen!!!

 

Jeg skal få til å trene tre dager i uka og holde meg under 1900 kalorier hver dag. HVER DAG!!! Det blir godt å komme igang igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Jeg hadde håpet på nedgang denne uka, men neida. Det ble masse opp! *hrmf*

Nå ligger jeg på 84,7 igjen... Det er jo ikke langt fra der jeg startet for tre måneder siden! ÅÅÅÅÅH! Fire faktisk....Opp ned opp ned opp opp ned opp..... Hvorfor kan ikke bare vekta gå NED???

Jo fordi jeg ikke trener nok og jevnt nok. Jeg spiser heller ikke jevnt nok og jeg greier ikke å styre helt unna all drittmat. De siste ukene har jeg glemt alt som heter kosemerker, jeg lurer på å innføre dem igjen. Jeg prøver denne uka, så får vi se hvordan det går!

I dag skal jeg komme meg på trimsykkelen! Drikke masse vann og spise små porsjoner. Den sjokoladekaka jeg har i kjøleskapet, skal i søpla!

*kaster kake i søppelbøtta*

Så godt ;) En ny start, kom igjen! Klart for frokost. Ha en fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kasta sjokoladekaken i søppelbøtta!! Det er bare til å brette opp armene, telle kallorier, kosemerker og trimpoeng. Det er ikke lett, men det hjelper. Stå på nalle, neste uke er det ned igjen:)

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Hittill i dag ligger jeg på rett over 1200 kalorier. Middag i dag blir risengrynsgørt, og i den er det null kalorier ;)

I går fikk jeg trent litt, det ble bare 20 minutt spinning og noen sit-ups, men det er bedre enn ingenting! ;) I morgen tenker jeg å sykle litt igjen, prøve på mer denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Hmmm, de siste dagene har ikke gått såå bra... Jeg har ligget på ca 100-200 kalorier over begge dagene. Ikke at det er sååå mye, men det holder. Resten av uka MÅ jeg være flink!!! Skal få trent litt i dag, og forhåpentligvis kommer jeg meg på spinning imorgen. På søndag skal vi gå en lang tur, DET er hvertfall bestemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita
Juhuu i går ble det litt over 1600 kalorier' date=' 300 under det jeg skal ha :) Herlig!

I dag skal gå tur og kanskje dra på spinning eller joggetur sammen min kjære ikveld :)[/quote']

 

 

drar dere tidlig idag da? er en 11-15-... lurer på om jeg skal hive meg med.. var jo på spinning i går og... uæææ! fått smaken på det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

...er ikke noen god blanding. Jeg sitter her og graver meg ned i negative tanker og selvmedlidenhet, noe som igjen fører til syke cravings for festkaramell, creme brulee og cola light... Dere kan jo selv se hvor det hele ender.

 

Jeg har laget meg en plan nå. Foreløpig består den ikke av noe trening, men den kommer etterhvert. Jeg må kommer meg litt mer ut av sofaen og ut av huset. Depresjonen gjør det ikke lett! Men nå har jeg laget meg en liten timeplan som skal bygges på uke etter uke. Alt etter hvor fint det går... Foreløpig er det tre gåturer i uka, to halvtimer husarbeid og en time hver dag med skolearbeid. Mer orker jeg ikke akkurat nå, men det blir etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Gjennomsnittlig har jeg forbrent 286 kalorier hver dag etter jeg begynte med grete roede:) skulle ønske det var litt mer, men...

I dag har jeg hvertfall gått tur med bisken, noe han satte stor pris på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

På grunn av ting som har skjedd og skjer i livet mitt ser jeg meg nødt til å ta en pause. Jeg greier ikke å holde styr på trim, mat og kalorier akkurat nå, og må heller komme tilbake om en stund når alt er greit igjen. Det er så mye akkurat nå, og jeg klarer det rett og slett ikke...

 

Hvis noen vil følge meg videre, uten slanking, kan dere gå inn på bloggen min:

http://www.helleberg.wordpress.com

 

Takk for all støtte og alle fine ord, det gjør det lettere! Men nå greier jeg ikke mer for øyeblikket. Jeg kommer tilbake! Sterkere og gladere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta godt vare på deg selv nallepus. Det finnes viktigere ting i verden enn cm og kilo, selv om det ikke alltid virker sånn her inne. Jeg kommer til å tenke på deg, og når du er klar igjen, så finner du oss nok her inne skal du se:). Håper du har noen som tar godt vare på deg, og hjelper deg fremover. Visst du trenger kan alltid sende meg en PM.

 

Klem Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nallepuss

Takk krille, det var hyggelig:)

Nå skal jeg så smått prøve å komme meg tilbake, orker enda ikke å veie mat og tenke på kosemerker... men jeg skal prøve å tenke litt på hva jeg spiser, trene et par ganger i uka og skrive ned tanker og følelser rundt det hele her inne!

Vi får se hvordan det går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...