Gå til innhold

uke19 motivasjonsrapportmødrenes slankingstråd


snurpa

Anbefalte innlegg

åh... i dag er slappe dag igjen.. jeg ble så syk i går jeg. lå hele dagen. uff og uff. formen er bedre i dag, men man kjenner at det henger i altså..

ble ikke mye spising i går akkurat.. håper det går greit.. pleier å få sånne heftige spise greier etter sånne dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Takk takk jenter! Blir jo veldig motivert av alle dere og kan jo ikke sluntre unna da!!:)

 

Idag blir det ikke noe tur ut tror jeg, men jeg har vaska ned badet, da mener jeg SKRUBBA vegger og hele pakka, brukte 1,5 time ihvertfall! Så det blir nok dagens trim for meg:)

 

Hannemor: ja, det hørtes ut som en deilig kveld du hadde igår, man trenger litt avbrekk som det i en ellers travel hverdag! Og slapp av nå som kroppen gir beskjed. Husk at du har starta ganske heftig ut med trening nokså raskt etter fødsel, det kan jo være kroppen din ikke klarer å henge like fort med og at du kanskje må senke tempoet en liten stund? Har sagt det før og sier det igjen, det er litt av en bragd kroppen din har utført, ikke rart om den trenger litt tid for å komme seg helt igjen. Kos deg med besøk idag da:)

 

Ragnhild: flink du er som drar og trener enda du ikke er helt i form, synes det er godt gjort jeg!!

 

God bedring til dere alle, både med omgangssyke, forkjølelser og vonde kropper!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Da gikk jeg 30 minutter opp bakker, 30 styrketrening og 20 minutt på elypsen. Skulle egentlig ha 40 minutter på den siste, men måtte gi meg. Var plutselig helt tom... Formen er ikke helt på topp, så det er vel ikke det lureste jeg har gjort. Jaja, det skader vel ikke akkurat.:)

 

Er glad for at helga er over. Ser fram til å ha en sunn og god uke.....forhåpentligvis da....:P

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er enda litt bedre i dag, men er fortsatt litt tett og tung i hodet. Er på bedringensvei iallefall.

Planer i dag... Skal en tur på butikken, så får 40 minutters gåtur på det. Så skal jeg på spinning i ettermiddag. Gleder meg til det fordi det er med en instruktør jeg ikke har vært på på lenge, og han er flink/gøyal! Da går timen så mye lettere!

 

Det er vel noen med veiedag i dag?! Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

er kjempepraktisk!! Jeg kjøpte en fra Grete R butikken, men den var skikkelig ræva : ( Aerolates eller no sånt. En sånn dubbet film der de er mer opptatt av åm posere enn å veilede. Og for å klare å i det hele tatt følge det programmet måtte man vært supertrent. Nei makan til dritt! Til salgs for 50 øre! ; )

Favoritten min er Carmen Electra sin treningsdvd. Den ser skikkelig teit ut og heter noe sånt som "fit to strip". Vet ikke hvorfor, er ikke noe sånt, bare veldig god trening! Ble slaktet i kk testen, men jeg tviler på at de hadde prøvd den. Den er oppdelt i kapitler og trener hele kroppen. du kan velge musikksjanger selv og velge hvor mye eller lite du vil trene. Noen ganger tar jeg hele kroppen, andre ganger kun et mageprogram f.eks. God forklaring av hennes trener. På engelsk da, men det er jo ikke noe problem. Jeg syns den er knall og vil anbefale den!!

 

Deilig å ikke måtte ut av huset. Jenta mi ligger ved siden av på matta med store øyne og lurer på hva pokker jeg driver med ; )

 

 

Syntest så tydelig at jeg skrev et innlegg her inne i går eller noe sånt' date=' men det er jo ikke her, så da kan jeg jo ikke ha gjort det??

 

Er det ammetåka?? huffda...

 

Jeg lurte i allfall på om noen her brukte trenings-dvd og om noen hadde en å anbefale? I en travel hverdag(i allfall for mannen min) er det vanskelig å få en times tid til å gå ut av huset for å gå tur på kveldstid, så da må jo treningen skje inni huset tenkte jeg...

 

Jeg har sååååå lyst til å melde meg på treningssenter..men jeg vet ikke hvor lurt det er. Senteret er jo i byen og dit er det 3,5 mil, så det kan jo hende det er optimistisk og tro at jeg kommer til å trene før eller etter hver by-tur...? Men det har jeg virkelig lyst til altså!!

 

I kveld skal mannen dra på hytta, og størsten skal til besteforeldrene sine. Jeg får nabodama på besøk, vi skal spise ost og kjeks.. nam! Men det kan jo bli en utfordring å få inn i dagsrapporten.. Men skal knipe av litt på kaloriene på alle måltidene, for å ha litt "til overs". Kanskje det går da?

Eller sitter jeg her med en hårreisende hodepine etter vanvittig bytur i går, første gang i byen med begge småbarna og en megatung tvillingvogn! Tror det ble litt for meget... Lurer nesten på om jeg skal skrive trimpoeng av det? Det ble jo en del gåing, og den vogna er jo kjempetung!...altså... :P

 

Men nå: frokost....[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kjempepraktisk!! Jeg kjøpte en fra Grete R butikken' date=' men den var skikkelig ræva : ( Aerolates eller no sånt. En sånn dubbet film der de er mer opptatt av åm posere enn å veilede. Og for å klare å i det hele tatt følge det programmet måtte man vært supertrent. Nei makan til dritt! Til salgs for 50 øre! ; )

Favoritten min er Carmen Electra sin treningsdvd. Den ser skikkelig teit ut og heter noe sånt som "fit to strip". Vet ikke hvorfor, er ikke noe sånt, bare veldig god trening! Ble slaktet i kk testen, men jeg tviler på at de hadde prøvd den. Den er oppdelt i kapitler og trener hele kroppen. du kan velge musikksjanger selv og velge hvor mye eller lite du vil trene. Noen ganger tar jeg hele kroppen, andre ganger kun et mageprogram f.eks. God forklaring av hennes trener. På engelsk da, men det er jo ikke noe problem. Jeg syns den er knall og vil anbefale den!!

 

Deilig å ikke måtte ut av huset. Jenta mi ligger ved siden av på matta med store øyne og lurer på hva pokker jeg driver med ; )[/quote']

 

Carmen electra er jo lekker da :P hehe, skal se om jeg finner den på bokkilden.no, bare trenger å finne noe som jeg kan trene innendørs.. Den der aerolates hørtes jo ikke akkurat bra ut nei! Tror jeg står over der :)

 

Kan tenke meg at jenta di ikke skjønner stort, hehe, men hun er sikkert veldig imponert over den flinke mammaen sin! Det som er herlig med unger, er man foreldrene så skal det veldig lite til før de blir imponert.. Jo mindre unger, jo mer imponert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Bekkenvondt er no dritt. Kjenner godt til det : ( Har skikkelig slarkete bekken og har aldri kommet meg igjen. Men for de aller fleste slipper det heldigvis taket etter fødselen. Anbefaler en osteopat el. lign dersom ikke det gir seg. Og tøying hver kveld er også bra. Jeg går til behandling hver uke, og er helt avhengig av det for å være i jobb. Jeg må være veldig bevisst på hva jeg gjør, men noen ganger orker jeg ikke å følge begrensningene og kjører på, og da får jeg svi. Denne gangen var jeg med ungene på klatring og stod og sikret i to timer, ikke noe bra for bekkenet. så nå har jeg vært skikkelig skral i en helgen. Og da blir det jo så som så med trening. Men nå skal jeg snart ut og gå en tur : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

he he. Joda og hun står jo å blunker litt og sier "oh yeah" innimellom, men i det store og hele en god treningsøkt ; )

 

 

 

 

Carmen electra er jo lekker da :P hehe' date=' skal se om jeg finner den på bokkilden.no, bare trenger å finne noe som jeg kan trene innendørs.. Den der aerolates hørtes jo ikke akkurat bra ut nei! Tror jeg står over der :)

 

Kan tenke meg at jenta di ikke skjønner stort, hehe, men hun er sikkert veldig imponert over den flinke mammaen sin! Det som er herlig med unger, er man foreldrene så skal det veldig lite til før de blir imponert.. Jo mindre unger, jo mer imponert! :)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...