Gå til innhold

Mat-trim-mengde -alder


Gjest ingerjorun

Anbefalte innlegg

så hyggelig at du vil henge med her :) kjempekosli det.

 

flink har du også vært som har gått ned så masse. jeg føler at kiloene sitter limt på kroppen men viss jeg noterer ned inntaket er det lettere å gå ned.

 

for tiden er det litt laber aktivitet på denne tråden også men dette er noe vi alle kan gjøre noe med, ikke sant?

 

nå står helgen for døren og det er alltid de vanskeligste dagene mht matinntak. jeg skal i alle fall prøve å kose meg fornuftig:D

 

god helg til alle som leser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar
Gjest sovetroll56

Nå har jeg gått med blodtrykkapparat på meg i 24timer,trykket er for høyt sa spesialisten.Lette blodtrykktabl skal jeg ta i 2-6mnd.Trene så mye jeg orker sa han,helst gå ned 8kg.Gudskjelov at jeg har fysisk jobb,det hjelper noe.

 

Nå er det ingen grunn til å ikke trå til med alt jeg formår både trim og kost.

Håper å slippe medisinene i løpet av 1år.

Alder(52)+8 kg for mye er hovedårsaken til trykket mitt.

 

15/9 84kg.

22/9 ?

 

Er dere med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da sovetroll...dette var ingen god nyhet...håper at medisinene vil hjelpe:-)

 

men jeg er med!!!

15/9: 86 kg

 

har et håp om å gå ned til 75 men er glad uansett om det bare blir noen få kg!!!

jeg vet at det er vanskelig for oss som er i vår beste middelalder men det er ikke lov å la være å prøve:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest røykeslutt

Takk for hyggelige ord bekaa og sovetroll56. Kiloene satt limt på kroppen min også, men i det siste har det "løsnet" noe. Fordelen min er at jeg låner bort bilen min, (datter) og går fram og tilbake til jobb. Det blir 1 mil til dagen 5 dager i uka. Da er trimmen gjort. Jeg er svært så trett om ettermiddag/kveld ellers, så vanskelig å komme seg opp fra sofaen. Jeg har kontorjobb, så aktivitet på fritida må til hvis jeg skal gå ned i vekt.

 

Har et par kollegaer som har måttet bruke slikt blodtrykksapparat sovetroll56, tror de slapp medisiner likevel. Håper du også slipper å bruke medisiner etterhvert.

 

Om et ca et døgn, reiser jeg på "sydenferie". Da skal jeg kose meg med kaloririk mat og drikke. Kommer selvfølgelig til å gå opp i vekt, men det får så være. (Jeg tar med meg joggeskoene, i tilfelle jeg skulle få et innfall om turgåing):-)

 

Ha ei flott helg og uke!

 

Klem fra E (som håper å klare å slutte å røyke denne høsten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Tusen takk for oppmuntrende ord fra dere,det varmer.Det er nå det gjelder mer enn noen gang,pga helsa.Kniven nesten på strupen .

 

Kos deg på tur røykeslutt,hverdagen kommer etterpå uansett.Du er jo flink til å gå!

God helg til dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sovetroll56

Vekt 22/9 = 83,4 Ned 0,6kg

 

Det er ihvertfall minus,det blir mindre av meg når trimmen kommer seg.

 

Prøver å få til 3-4 ganger i uka på ellipsemaskinen min.Styrketrening 2g/uka.

 

I tillegg er gubben og jeg ute å går tur nesten hver dag,dette går bra,

 

Bekaa: ...går det bra med deg og trimmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada ...med trimmen går det veldig bra:-)

trener på innersvingen 2 eller 3 gr i uka. kjempefin trim som passer meg veldig bra.

 

vekt 22/9: 87kg

altså opp en kg på meg:-(

dette visste jeg på forhånd fordi vi var bortreist på hotellweekend:D

vi hadde en super helg som jeg ikke ville ha gått glipp av så en kilo feil vei er ikke noe å snakke om!!!

 

nå er det full fokus på kommende dager...dette skal gå bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest sovetroll56

Hallo! Det er bare meg!!!??

 

Her står vekta stille for øyeblikket,har hatt omgangssyke så det har ikke blitt noen trim på noen dager,men etter denne jobbehelga trår jeg til med trimmen igjen.Går mye på jobben da.

 

Vi hørs til uka GOD HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

huff....

det er så lite motiverende å legge inn vekt når det ikke er noen forandring...:-(

jeg trener og står på men ingenting hjelper!

 

jeg skal etter boka ligge på rundt 1600 kcal pr dag men nå vil jeg prøve en periode på 1300 kcal...

 

jeg har lavt stoffskifte så jeg tror det må ta endel av skylden for at vekta er så stabil (!)

 

er det noen som leser her som har synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...