Gå til innhold

Uke 29 motivasjonsmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

 

Uke.29 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,2 denne uke: - 4,7 kilo

- Mamsemomsen:Startvekt 76,4.ned ca 11 kilo.1.67.forrige uke:73 denneuke:-3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:74,2 denne uke:74,8 -11,2 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:82,3 denne uke:81,4-5,5kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 60,4 denne uke: -9,9 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:75,1 denne uke:74,6 -8,8kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:81,2 denne uke:79,9-5,1kilo

- Leverpostei: startvekt:86,1.ned ca 15-20kilo. 1.68.forrige uke:82 denne uke:81,6 -4,5kilo

-Glajenta79: start:70kilo ned ca:10-15kilo.1.69. forrige uke:63,9 denne uke: -6,1kilo

-AngeLine:start 104. ned ca 20 kilo. forrige uke: 104 denne uke: - 0kilo

-Truten:start:65 ned ca7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 62,9 denne uke: -2,1kilo

Lillevenn: Start 82 ned ca ca 10-15kilo.163. forrige uke:81,5 denne uke:81,2 - 0,8kilo

Jaka: Start 75,2 ned ca 13 kilo 167 forrige uke: denne uke:73,2 - 2 kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 60,9

 

Dette er mange kilo altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Da var det mandag igjen. Og nå er jeg her en tur igjen også.. Jeg beklager, men har hatt en så travel helg at jeg ikke har hatt tid til å være innom her. Så flinke alle sammen har vært..

 

Nå må jeg si at jeg syntes det er godt å være tilbake. Denne uken skal gå så bra.. Er virkelig klar for å gå ned litt nå altså. I helgen har det gått med mye rart altså. Det må jeg si. Og det har blitt minimalt med trim. Bortsett fra i går da.. Da gikk vi på skogstur i flere timer med vogn i snøen... MEn spiste masse pølser og kjeks og potetgull:( hm....

Men men. Spist er spist. Skal ikke henge meg opp i det nå. Men heller hva jeg skal gjøre framover.

 

Målet: Holde meg på 1900 og få ca 10 tp. Det skal være absolutt nok for å gå ned... Kunne helt sikkert trent litt mindre også. MEn vi får se..

 

Velkommen til deg lillevenn. HAr lagt deg inn.. MEn må ha litt mere info. Hvor høy er du osv.. Koselig at det kommer flere. ;) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Da er det ei ny uke i gjen da folkens, der vi skal få av noen kilo:) Som sagt så ble dagen i går en kaloripombe. Må le litt av meg selv. Hadde bak limekaka som står inne på oppskriftssia, smurt skiver og laget frukt på spyd. Nøye planlagt slik at jeg også skulle ha noe å kose meg med. Dette gikk forsåvidt greit under selskapet,MEN etterpå når jeg skulle rydde opp ble fristelsen for stor, og jeg pakket inn på. Viljestyrke kom til meg:)

 

Men idag begynner jeg på igjen og fortsetter som tidligere.

 

Har satt meg ett lite mål for uken: 4 trimpoeng. Siden jeg ikke har kommet igang med trimminga, blir målet så lite, slik at jeg faktisk greier å gjennomføre det.

 

Ellers så har jeg bestemt meg for å kjøpe nye klær når jeg veier 75 kg. Noe å se fram til:)

 

Dere rockere: Si hvordan det går med rockeringøvelsene, har litt lyst å kjøpe en jeg også. Hvilken kjøper dere? Ser de finnes i mange varianter, både tunge og lette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

snurpa: jeg er 163 cm. Veidag har jeg fredager. Vekta pr nå viser 81,5. Midjemål 77 cm. (jeg måler meg der jeg er smalest jeg da..) Noe mer info du trenger?

 

Ja, ny uke nye muligheter.. Helgen har gått unna nesten noe søtt, og det er ikke likt meg for å si det sånn. Denne uken skal jeg få til trening 4 ganger, tilsammen 11 trimpoeng. Har skrevet opp middagsmeny for uka, lettere å holde seg på matta da. Jeg har faktisk litt problemer med å få i meg nok kcal, men tror jeg skal kjøpe meg litt valnøtter e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Og eg e veldig gla jente i dag, har vore med frisøren og fiksa håret, det e utrulig ka det kan gjere med sjølv følelsen. Føler også at det er kjekt å kle seg, og kjenne og sjå at kledene sitter løsere og finere for den del, det er godt å være meg om dagen...håper morgendagen og veiing blir like bra:)

 

Rockeringen har vært brukt og første blåmerket ble oppdaga i går morges, skikkelig blåmerke, stort og midt på hoftebeine, hehe, men det er ikkje så vondt og rockingen går bedre for kver gang. Syns det er så morro å endelig få til å rocke, har brukt 29 år på å lære, litt tungnem, men endelig har det løsna..hehe

I går drog eg den tilogmed ut til mamma og pappa som hadde invitert på middag.

Og alle måtte prøve...artig:)

 

Leverpostei: Kjøpte min på trumf...innersvingen rockering 3B (1,5 kg). Den er diger, men faktisk så klarer 7 åringen min å rocke med den og.

 

Jaka: Her blir alle mottatt med opne armer, alle er så positiv til nye, og det er bare kjekt...velkommen skal du være

 

Lillevenn: Velkommen til deg og:)

 

Snurpa: Du er kjempegrei da som har lagt til -100 g på vektnedgangen min..hehe

5,5 høres mykje beire ut en 5,4 når det står minus forann. Bra plan for ny veke snurpa. Det må jo vise igjen på vekta om du holder deg til planen din, og det greier du;)

 

Ha ei fin veke alle samen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Leverpostei: Hørtes veldig fornuftig ut å ikke sette målet for høyt. ;) Lettere å motivere seg oxo da.

Lørdag var jeg på trening for å spinne, og enden på visa er at jeg blir nødt til å kjøre timen, siden hun som skulle ha den var dritdårlig... Hjælp... Snakk om å bli kasta ut i det. Har jo ikke kjørt timer siden påske... Men det gikk over all forventning. Dødscult!!! Enda godt jeg hadde musikken min i skapet mitt. Så nå kommer jeg nok til å si i fra at jeg er klar for å kjøre vikartimer. Vil ikke ha noe fast enda.

Ble jo en lite aktiv uke på meg uka som gikk, men med spinning og litt styrke i dag så havnet jeg på 12,8tp. Lite til meg å være men men.

Har sendt avgårde mannen på jobb igjen (blir borte i 14 dager) Så nå er det full skjerpings her.

Kursdag og veiedag i morgen. Veldig spent, har ingen forhåpninger etter helgens utskeielser med kake og div.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, kan bli morsomt å se hvordan det går med trimpoengene den uka her, treningssenteret er midlertidig stengt, men det er et alternativ så får heller karre meg dit. Dagen idag har gått kjempebra! (må bare skryte litt av meg selv), har spist hcer 3 time, og nå ikveld har jeg ikke søtsug i det hele tatt!

 

Rockering hørtes spennende ut, hvor ofte og hvor mye er det som rockes? ;)

 

Hanne, lite med 12,8 trimpoeng! :D Hadde jeg vært der hadde jeg vært stooorfornøyd. Men supert jobba!

 

Gå til frisøren er kjempedeilig, spesielt hvis man er kjempefornøyd med resultatet :) Tenkte jeg skulle støpe på negler før jeg reiser til danmark 13 nov, har alltid hatt lyst til å prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa: bra plan for uka! Og flink med trim asså!

 

Hannemor: wow, det må jeg si var sprekt gjort av deg, å ta den timen på strak arm!:D

 

Glajenta: deilig med frisørbesøk, godt å føle seg fresh;)

 

Leverpostei: jeg har samme rockering som glajenta, den er super.

 

Idag har vi hatt en rolig dag hjemme, jeg og minsta, gjort litt husarbeid og sett en film faktisk. Skikkelig kos. Har tatt 20 min med rockeringen nå så littegrann trim har det blitt. Husker ikke helt hvem som spurte, men mener noen lurte på hva man reg. det som. Jeg legger det inn som dansing, moderat.

Skal på sats igjen imorgen så da blir det en skikkelig trimøkt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei: Hørtes veldig fornuftig ut å ikke sette målet for høyt. ;) Lettere å motivere seg oxo da.

Lørdag var jeg på trening for å spinne' date=' og enden på visa er at jeg blir nødt til å kjøre timen, siden hun som skulle ha den var dritdårlig... Hjælp... Snakk om å bli kasta ut i det. Har jo ikke kjørt timer siden påske... Men det gikk over all forventning. Dødscult!!! Enda godt jeg hadde musikken min i skapet mitt. Så nå kommer jeg nok til å si i fra at jeg er klar for å kjøre vikartimer. Vil ikke ha noe fast enda.

Ble jo en lite aktiv uke må meg uka som gikk, men med spinning og litt styrke i dag så havnet jeg på 12,8tp. Lite til meg å være men men.

Har sendt avgårde mannen på jobb igjen (blir borte i 14 dager) Så nå er det full skjerpings her.

Kursdag og veiedag i morgen. Veldig spent, har ingen forhåpninger etter helgens utskeielser med kake og div.

Hannemor[/quote']

 

Tøft gjort å ta timen på strak arm Hanne.. Det må jeg si. Som instruktør må man jo virkelig gi jernet også.. SÅ bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen skal du være.. bare gi meg info om målene dine. vekt start- hvor mye skal du ned og hvor høy' date=' eventuelt nedgang:)[/quote']

 

Tusen takk!

 

Min startvekt var 75,2 kg. Jeg begynte for 2 uker siden. I dag var vekten min 73,2 kg, ned 0,4 kg denne uka. Jeg er 167 cm høy og jeg har et mål om å komme ned til 62 kg - eller ned 13 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag 63,9 kg super duper glajente eg no:D...ned 0,7 fra forge veke og totalt - 6,1 kg...midjemålet står stille, men satser på at rockeringen hjelper meg med det etterkvert som eg kjem skikkelig i gang med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladjenta: Så flink du har vært. Grattis. Så deilig altså;)

 

Melis: Du er superflink med treninga.. Gått fram og tilbake i tilegg..

 

JEg og snuppa har vært på babysang vi.. Nå fyrer vi i ovnen og koser oss. Skal gjøre det i hele dag. Ikke noe trening på meg i dag. Men kroppen må få fri noen dager:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79
Nå har jeg trent styrke + kond. + gått fram og tilbake + en ekstra runde = 4' date='2 tp ;) Deilig!![/quote']

 

Det var da voldsomt;) får nesten dårlig sammvittighet eg no, har bare såtte på ræva eg og vært forbanna over kranglete naboer, eg kunne jo like gått gått en tur og irritert meg, hadde sikkert fått fart på beina og for no e eg sint....hehe best å sjå det positive i det...møtet med kommuna gikk over all forventning, fikk vite at det var en annen nabo som klaga, og dei er i hovudsak redd for fest og bråk fra naustet...haaalllo vi e småbarnsfolk i rundt 30 år ikkje ungdommer i værste rølpe tid...det værste er at dei godt kan ta seg en fest på egen altan...snakk om dobbelmoral...og har vi klaga...nei, folk må no få lov å ta seg ut en gang i blandt...arg...måtte bare få det ut...blei anbefalt å ta en prat med dei og prøve å bli enige...eg må bare roe meg litt så går det vel bra.

 

Melis: Det eg skulle skrive var....utrolig bra jobba;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for skryt jenter:)

 

Snurpa: høres innmari koselig ut! Tror det er sunt for kroppen og få litt pause jeg;)

 

Glajenta: så deilig at det gikk bra med kommunen da, men kjipt med naboer som klager uten grunn!! Sikkert lurt å ta en prat med de ja, rart de ikke kom til dere før de sendte inn klage egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Takk for tilbakemeldinger.

Melis: Supert Jobba.

Snurpa: Godt med litt pause

 

Beklager at jeg ikke får svart eller kommentert alle her inne. Men har ikke tid til å sitte så lenge bestandig. ;)

Som sagt veiedag:

Vekt 74,6 kg dvs ned 0,5 kg. Fornøyd med det. :)Nå ser jeg jaggu 74 tallet a gitt, ikke verst.

Delmål til neste tisrdag: ned 0,6 kg :D

 

Gått 1 time i dag. Tror ikke det blir noe mer enn det. Planen i morgen er å gå til og fra og trene Body Pump.

 

Ha en fin dag jenter

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

vi har fått besøk av svoger og svigerinne for en uke og da er det jammen ikke lett å holde seg på matta. De er sånne små spurver og jeg føler jeg burde feite dem opp litt - dermed setter jeg frem sjoko og div på kveldene, men hvem er det som spiser. Kremt.. Også blir det gjerne lunch på kafe, litt ekstra god middag osv. Huff, får bare prøve å holde meg sånn kvartveis på matta. Torde ikke veie meg, redd for å miste motivasjonen. Men måtte jo vaske huset før de kom, er jammen trim det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger.

Melis: Supert Jobba.

Snurpa: Godt med litt pause

 

Beklager at jeg ikke får svart eller kommentert alle her inne. Men har ikke tid til å sitte så lenge bestandig.

Som sagt veiedag:

Vekt 74' date='6 kg dvs ned 0,5 kg. Fornøyd med det. Nå ser jeg jaggu 74 tallet a gitt, ikke verst.

Delmål til neste tisrdag: ned 0,6 kg

 

Gått 1 time i dag. Tror ikke det blir noe mer enn det. Planen i morgen er å gå til og fra og trene Body Pump.

 

Ha en fin dag jenter

Hannemor[/quote']

 

Wow Hanne., Så bra.. Grattis. Du går ned hver uke du. Nå har du virkelig gått ned mange kilo..

Alle sammen går ned i vekt så det suser.. ;) Bortsett fra meg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fått besøk av svoger og svigerinne for en uke og da er det jammen ikke lett å holde seg på matta. De er sånne små spurver og jeg føler jeg burde feite dem opp litt - dermed setter jeg frem sjoko og div på kveldene' date=' men hvem er det som spiser. Kremt.. Også blir det gjerne lunch på kafe, litt ekstra god middag osv. Huff, får bare prøve å holde meg sånn kvartveis på matta. Torde ikke veie meg, redd for å miste motivasjonen. Men måtte jo vaske huset før de kom, er jammen trim det også![/quote']

 

Mye bra trim i husvask.. Da er det bare å ta i med godt mot:)

 

Det som er faren når man setter fram noe godt, man spiser mest selv..

 

Hvis man tenker over det så spiser ikke sånne spurver så veldig mye godis.. De spiser faste måltider og holder seg unna all dritten imellom.. Egentlig de man burde ta etter.

 

MEn er ikke lett.. Man vil jo gjerne tilby gjestene sine litt god mat osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannemor: grattis med nedgang! Deilig at det går rette veien!:D

 

Mamsemomsen: ikke så greit når man har besøk, du kan jo sette fram noen sunne alternativer også? Oppskåret frukt eller noe?;)

 

Har rydda og styra hele ettermiddagen, skikkelig sliten nå, men deilig å få ut litt skrot;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...