Gå til innhold

Uke 29 motivasjonsmødrene


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Leverpostei:)

Gratulere med nedgang Glajenta og Hanne. Hærlig når det går denne veien.

 

Snurpa: Det løsner nok snart for deg også skal du se.

 

Mamsemomsen: Blir litt værre når det er besøk ja. Prøv å sett fram oppskåret frukt som nevnt tidligere her. Server det med vaniljekesam. Eller grønnsaker med kesamdipp. Dersom du legger eplene og pærene i litt sitronvann en liten stund etter de er oppskåret blir de ikke brune.

 

Melis: God trim å rydde. Også er det så deilig når man har fått det unna.

 

Har igjen vært på besøk hos ei vennine og selvfølgelig proppet i meg både ostepopp og lefse. Greier ikke å holde meg unna. Har såå lyst på noe godt. Står ett ostekakestykke i kjøleskapet også. Har så lyst på det. Men det skal få stå. mulig jeg kaster det i søppla.

 

Men jeg har fått til 3 tp idag, veier opp litt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Mange flinke her inne - gratulerer med nedgang til både Hanne og gladjenta!

 

Imponerende mange trimpoeng på en gang, Melis.

 

I dag har jeg vært og gått tur og det skal jeg i morgen også med vogna sammen med noen andre mødre - det skal bli kjempekoselig samtidig som jeg får trimmen. Vi pleier ofte å gå på kafe, men jeg får satse på matpakke og så får jeg heller ta kaffe eller noe på kafeen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke her inne - gratulerer med nedgang til både Hanne og gladjenta!

 

Imponerende mange trimpoeng på en gang' date=' Melis.

 

I dag har jeg vært og gått tur og det skal jeg i morgen også med vogna sammen med noen andre mødre - det skal bli kjempekoselig samtidig som jeg får trimmen. Vi pleier ofte å gå på kafe, men jeg får satse på matpakke og så får jeg heller ta kaffe eller noe på kafeen. :)[/quote']

 

Det var lurt.. Matpakke.. Da vinner du mange kcal for å si det sånn.. Pleier å gjøre det jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Må bare sei at du gjer en kjempejobb medc den tråden her, og no er vi jo blitt en heil høneflokk her inne, så du har litt å holde styr på:)

 

Håper kiloene sitter løsere med deg fremover og at du får lønn for strevet, det fortjener du virkelig:)

 

Minner om at du har gitt meg 100 gr meir nedgang en eg faktisk fortjener;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Flinke dere er jenter :)

 

Snurpa: kjenner meg igjen i det å gå sakte ned i vekt, hos meg sitter de støpt, men når de først løsner, har det gått radig. :)

 

Idag er det nydelig vær her, skal på babykino, skal gå ned.. Sambo er ikke hjem før ikveld, så blir ingen trim idag. Annet enn gåturen da. Var på trening igår.

 

Blir pizza til middag idag, orker ikke styre med masse middag når det er bare jeg som skal ha, har ikke penger til å kjøpe noe annet heller. Kcal messig blir ikke dagen så ille alikevel. Har veiedag på fredag, blir spennende. Forventer ikke noe resultater men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta: Beklager så mye altså:) Jeg tar en sånn kjapp hoderegning.. Som tydeligvis ikke er så bra;) He he..

 

Takk for skryten altså.. JEg syntes det er veldig motiverende å holde på med jeg.. Da har jeg et an svar her inne, som betyr at jeg ikke bare kan forsvinne:D

 

Nå HAr det gått så bra i et par dager nå.. Veldig fornøyd med meg selv... I kveld skal jeg på step og bodypump. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Gratulere med nedgang Glajenta og Hanne. Hærlig når det går denne veien.

 

Snurpa: Det løsner nok snart for deg også skal du se.

 

Mamsemomsen: Blir litt værre når det er besøk ja. Prøv å sett fram oppskåret frukt som nevnt tidligere her. Server det med vaniljekesam. Eller grønnsaker med kesamdipp. Dersom du legger eplene og pærene i litt sitronvann en liten stund etter de er oppskåret blir de ikke brune.

 

Melis: God trim å rydde. Også er det så deilig når man har fått det unna.

 

Har igjen vært på besøk hos ei vennine og selvfølgelig proppet i meg både ostepopp og lefse. Greier ikke å holde meg unna. Har såå lyst på noe godt. Står ett ostekakestykke i kjøleskapet også. Har så lyst på det. Men det skal få stå. mulig jeg kaster det i søppla.

 

Men jeg har fått til 3 tp idag' date=' veier opp litt det.[/quote']

Kjempebra med 3 tp. :) Stå på. Og vedrørende det ostekakestykket; hvorfir ikke bare kaste det??? Hvis du ikke har noen andre i huset som protesterer da?? Ingen grunn til at du skal være søplekasse.

Jeg vil heller hive fristelsene enn å putte de inn i stryta.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Nydelig dag i dag. Og Obama blir president i USA :)

Skal ta med meg gullet å gå til treninga og trene Body Pump tenkte jeg. (og jeg tar oxo med meg matpakke, for det har gått 3 timer siden jeg spiste før jeg er hjemme igjen.

Aksjonsdag på skolen til dattera mi i dag, så det blir kansje en liten rusletur i kveld oxo.

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da viser vekta 62.9. Ned 600 gram. Det må vel være bra. Holdt på fire uker nå, og har mista 2 kg. Målet er å komme ned til 60 til jul. 3 kilo to go. . Så tar jeg de siste kiloene etter jul igjen. ( og håper jo ikke å gå opp i jula da. men tørr nesten ikke tenke på det ennå!)Vil gjerne ned til 58. Det var det jeg veide for et år siden( Er bare 1,60 høy!) I februar skal jeg en uke til varmere strøk, så målet er å være kvitt kiloene til da! bikini i februar. . hjelpes. .

Har ikke fått til mer enn fire fem trimpoeng disse ukene. Men teller jo ikke hvert skritt heller da akkurat. Flinke dere er snurpa, Hanne, Melis og dere med rockreing, til å trene! No efence hvis jeg glemte noen! Mange her, så jeg går litt i surr. Fint å være så mange og lese alt, men greier ikke komentere alt heller. Men Snurpa som holder styr på oss; jeg heier på deg og håper du får lønn for strev denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Hanne: Mannen spiste ostekakestykket igår, så da ordnet det seg,he,he.

 

Truten: Gratulere med nedgang. Kjempebra. 600 gram er akkurat passe i uka.

 

Idag skal jeg ha slappe av med vesla + litt rydding. Mulig jeg går litt på steppen min ikveld. Igår brukte jeg den under sykehuset og charterfeber på tv, funka kjempebra det:) Så nå er jeg ENDELIG igang med treninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra med 3 tp. :) Stå på. Og vedrørende det ostekakestykket; hvorfir ikke bare kaste det??? Hvis du ikke har noen andre i huset som protesterer da?? Ingen grunn til at du skal være søplekasse.

Jeg vil heller hive fristelsene enn å putte de inn i stryta.

 

Hannemor

 

Ja - enig med deg i at det er viktig å få vekk fristelsene. Vi skal ha selskap for guttungen både på fredag og lørdag. Da vil jeg sørge for å få kastet eller gitt bort det som frister etterpå. Ellers så er det garantert at det finner veien via min munn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Gratulerer med minus 600 gr, syns det er heilt passelig eg, og ivertfall hvis en ammer. Leste den artikkelen her om mor barn kurset som fikk skryt for sundt og trygt vekttap, og anbefalingene ligg jo på mellom 0,5 og 1 kilo sjenerelt...men men ken drømme ikkje om e trylleformel som får kiloene til å smelte vekk, men det funker ikkje. det tar tid å legge på seg og enda lenger å ta av. og vi her inne har jo fått den beste premien av alt for vore overflødige kilo, et deilig lite nurk som setter livet i et heilt nytt perspektiv.

 

Stå på videre tror du greier måøet ditt til julen, det er jo heile 7 veke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gladjenta79 og leverpostei! Ja, Gladjenta du har rett, må tenke litt på hvorfor vi har fått disse ekstra kiloene og! Og selvom man drømmer om en enkel trylleformel for å få kroppen fix ferdig tilbake, er det jo litt gøy når det må jobbes litt og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Ja, da var onsdagen her.. har ikke skrevet stort siden før søndagen, vi har jo hatt barndåp.

Og tror dere ikke jeg ble syk? Jammen ta! :) Mageinfluensa, eller hva en nå skal kalle det. Hadde kramper og kvalme hele dagen, og 39 i feber da jeg endelig kom hjem kl 8 på kvelden. For en dag... Så har hverken fått trent noe særlig eller spist særlig fornuftig.

 

vekta viste nå uansett 79,9 i dag, noe som betyr ned det jeg gikk opp forrige uke. ikke så ille det da, men ikke akkurat den rette måten å gjøre det på.

Denne uken skal jeg altså skrive igjen hva jeg spiser(har hatt pause i to uker nå fra å skrive...

Nå håper jeg bare siste rest av magevondten skal forsvinne fort, vil trene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Stakkars deg...no syns eg virkelig synd på deg...og så på dåpsdagen....snakk om uflaks....håper du kjem deg fort til hektene igjen no då og inn i matrutinen igjen....heier på deg og er venter spent på neste rapport:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen fra trening.. Var skikkelig sliten. Orket nesten ingen ting.. Ikke helt i form tror jeg. SÅ bare backet ut jeg. Ingen vits å presse kroppen når den ikke orker. Skal på morgentime i morgen da, så får se hvordan det er da.'

 

Spent på veiing i morgen også. Håper det går greit. Har iallefall vært veldig flink i det siste.. Så noen gram fra forrige uke hadde ikke gjort noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra vettu Snurpa! Satser på at du får se nedgang på vekta!:)

 

Scorpiogi: stakkars deg, høres ut som du har hatt noen tøffe dager. God bedring, håper det er over nå!

 

Leverpostei: flott at du er igang med trimmen, det vil helt sikkert gi resultater på vekta!

 

Truten: grattis med nedgang, 600 g er kjempebra!

 

Imorgen er det veiing for meg også, har ingen forhåpninger etter godteutskeielse® i slutten av sist uke, skal så lite til før det gir utslag... Jeg er glad til om det har stått stille...

 

Ha en fin kveld:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Da ble det 2,4 tp idag også, så målet mitt er nådd denne uka:)

 

Snurpa: krysser fingren for deg imorgen, håper du får utslag på vekta. Lykke til imorgen du også melis.

Scorpiogi: Huff så synd du ble syk på dåpsdagen. Håper du føler deg bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Nå har vi internett igjen! En kompis av mannen kom og hjalp oss i går kveld. Har jammen savna både GR-sidene og facebook! :)

 

Herregud så mange vi har blitt her inne! Velkommen til alle nye! :) Og jeg er enig med glajenta; Det er litt av en jobb du gjør, Snurpa! Setter veldig pris på at du gjør det!

 

Jeg hadde, som noen av dere vet, noen ukers pause, som ikke gikk så bra. Så jeg hang meg på igjen. Jeg sliter litt enda. Har heldigvis komt igang med trening på Elixia igjen, har trena mandag og onsdag denne uka.

Jeg sliter fortsatt endel med maten! Jeg spiser altfor mye! Men jeg kjente at jeg fikk masse motivasjon av å lese alt dere har skrevet de siste dagene! Så nå håper jeg på at jeg skal klare å snu det litt! Skal begynne å føre inn maten igjen i dag, det pleier å hjelpe!

 

Klokka er fem!! Og her sitter jeg lysvåken å surfer på GR-sidene... Hehe... Syk i hodet! :)

Dattera mi har begynt å våkne i tre-fire tiden plutselig. Hun som har sovet rundt så lenge.. Jeg har bare gitt henne pupp, for å få henne til å sove igjen. Men i går sa helsesøster at hun fort venner seg til å få mat på natten om jeg begynner med det, så nå er det slutt på det igjen! Dermed ble det nesten en time med sutring fra klokken fire, og nå får selvfølgelig ikke jeg sove... Slitsomt!!

Jaja, det er jo bare en overgang...

 

Melis og dere andre som bruker rockering: Hva godt gjør egentlig den ringen? Merker dere stor virkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...