Gå til innhold

Uke 30motivasjonsrapportingsmødre


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke.30 motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 87,2 denne uke: - 4,7 kilo

- Mamsemomsen:Startvekt 76,4.ned ca 11 kilo.1.67.forrige uke:73 denneuke:-3,4 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86.ned ca 15 kilo.1.70. forrige uke:74,8 denne uke: -11,2 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke:81,4 denne uke:-5,5kilo

- Melis: Startvekt 70,3. ned ca 12 kilo. 1.65. forrige uke: 60,4 denne uke:59,5 -10,8 kilo

- Hanne: startvekt:83,4 ned ca 15kilo. 1.72 forrige uke:74,6 denne uke:74,8 -8,6kilo

- Scorpiogi: startvekt: 85, ned ca 20 kilo. 1.63 forrige uke:79,9 denne uke:80,9-4,1kilo

- Leverpostei: startvekt:86,1.ned ca 15-20kilo. 1.68.forrige uke:81,6 denne uke:78,7 -8,4kilo

-Glajenta79: start:70kilo ned ca:10-15kilo.1.69. forrige uke:63,9 denne uke:63,4 -6,6kilo

-AngeLine:start 104. ned ca 20 kilo. forrige uke: 104 denne uke: - 0kilo

-Truten:start:65 ned ca7-10 kilo. 1.60. forrige uke: 62,9 denne uke:62,2 -2,8kilo

Lillevenn: Start 82 ned ca ca 10-15kilo.163. forrige uke:81,2 denne uke:80,9 - 0,8kilo

Jaka: Start 75,2 ned ca 13 kilo 167 forrige uke:73,2 denne uke:71,8 - 3,4 kilo

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 62,6

 

Dette er mange kilo altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Tidlig mandag morgen, så trøtt! Jenta mi er lys våken...

Hun vi er på besøk hos måtte jobbe litt i dag, så da sniker jeg meg inn hit litt. :)

 

Jeg var ikke flink på lørdag, men det gikk greit i går. Blir ikke noe særlig med trim da, så jeg er litt bekymra for vekta. Men det går som det går. Idag kommer jeg til å være flink iallefall! Og i morgen skal vi hjem igjen. Blir godt det! :)

 

Ska tusle litt rundt i Trondheim sentrum i dag, så da får jeg jo gått endel da.:) Så skal jeg til frisør og bli ny på håret! Blir deilig med litt forandring! Neste helg skal jeg på julebord, så da er det ok å føle seg litt fin iallefall, selv om jeg gjerne skulle ha vært kvitt noen kg til før det... Jaja, ikke noe å gjøre med nå!

 

Ha en fin dag, jenter! Og god uke! Jeg synes dere er så flinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Ble ikke noe trim på meg i går, men en håndfull potetgull istedet, blæ. Skjønner ikke hvorfor jeg absoluttt måtte ha det, men greide å stoppe etter en håndfull da, så ble ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Den vart ikkje så bra verken med trim eller mat, 1 time step(BRA) men resten av helga besto av mat og kos og uregelmessige måltid...æsj...barnedåpen i går var absolutt kronen på verket... masse majonessalater og kaker...

kan ikkje sei eg e optimist for morgendagens veiing, men skal pøse på med vatn og spise riktig idag.

 

Trening e eg usikker på tror kanskje det er høstfest i kveld, men då blir det ingen kake på meg. Får sjå om eg får til noe på formiddagen, ute regner det, så tur frister ikkje, rockering, hoppe tau og mageøvelser er alternaivet.

 

Velvel ny veke og ny mulihet, den skal eg benytte meg av!

 

Klems og lykke til ønsker til dere alle fra Glajenta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag igjen... Tida flyr. Idag er jenta mi 5 mnd:) Blir nesten litt trist av å tenke på denne koselige tiden som jeg kanskje ikke kommer til å oppleve igjen... Med eldste jenta visste jeg jo at vi ville ha en til ganske raskt, men nå vet jeg at jeg ikke får flere gå_hjemme_år. (ihvertfall ikke på mange år framover om det blir i det hele tatt...) Jeg får nyte tida nå ja:)

 

Ellers hadde jeg en veldig positiv snikveiing idag, tør ikke skrive hva det var for jeg er redd jeg blir skuffa på torsdag da, men glad ble jeg ihvertfall!:)

 

Idag har jeg ikke planlagt å gjøre noenting. Skal trene igjen imorgen så en dag i ro er bare deilig. Dessuten er lillesnuppen potteforkjøla som så mange ganger før, stakkars... Kanskje godt for henne å få en dag hjemme også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du syntes det er litt trist. Tenker mye på det jeg også. Har det så koselig og fint her hjemme:) Men forhåpentligvis skal jeg jo ha en baby til om ikke så lenge. Håper bare vi får det til;)

Blir det ikke aktuelt med en nr tre da Melis, eller er det en grunn til at det ikke kan bli sånn kanskje?? Du svarer bare hvis du vil altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ingenting som tilsier at vi ikke kan få nr 3, men det er ikke akkurat det mannen min ønsker seg... Jeg vil jo gjerne ha en til, ikke akkurat nå, hehe, men om en 5 års tid kanskje? Når disse snuppene begynner på skolen eller rundt der... Det kan jo tenkes at jeg ombestemmer meg, men foreløpig kjenner jeg det godt i kroppen at jeg ikke er helt ferdig med å få barn enda... MEN det kan jo tenkes mannen ombestemmer seg og vil ha en til også, når vi får nattevåk og bleieskift litt på avstand;)

 

Så flink du har vært med trening idag Snurpa!;) Og deilig å få gjort litt i huset og!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe med det at det forandrer seg sikkert når det kommer litt på avstand..

Vi vil gjerne ha to tette her også, jeg kunne gjerne blitt gravid igjen nå, men det vil ikke sambo. Han mener vi bør vente litt til.. Jeg skjønner jo det også. For plutselig begynner hun her å krabbe og gå rundt- da er det slutt på morroa kan jeg tenke meg;) HE he.. Vi får se hvordan det blir. Flere barn skal det iallefall bli- håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer! Da er helga over ja. Har vært ganske flink syns jeg. For jeg har vært hjemme hos foreldra mine, men likevel greid meg nogenlunde innafor kcal grensa. Litt rødvin og god stek med fløtesaus ble det på lørdag da. Og et par antonberg sjokolader og må jeg innrømme. . Men nå er jeg hjemme og tilbake i hverdagsmenyer og vaner. Lettest da! I dag skal jeg forøvrig ut å spise med noen venninner, men da er planen å droppe brød og smør ved siden av, og dessert blir det heller ikke.

Snurpa: Jeg har et forslag så du unngår "kakesmellene" dine. . : hva med å legge inn en halv sjokolade eller noe hver kveld i dagsbehovet ditt? Jeg gjør det. . Jeg har fått en hangup på disse nutrilett sjokoladene. . .Syns faktisk de er kjempe gode, og så blir det ikke så mye kcal heller. Ja, jeg skjønner at dette hadde ikke en ekspert foreslått! Men det får meg til å glede meg til min lille kosestund på kvelden. Og da skjer det i kontrollerte former om du skjønner hva jeg mener. Jeg greier meg absolutt ikke helt uten kos iallefall. Tenkte at hvis du planlegger å unne deg litt hver dag, er det lettere å styre unna de impulsive kosestundene!

Jeg koser meg også veldig hjemme med baby! og for meg er det garantert den siste. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truten: Takk for tips- men det som er så fortvilende er at jeg stortsett unner meg noe hver dag:( Må alltid ha litt kos.. På tross av det får jeg sånne skikkelige godis-kake smeller.. Men etter at jeg begynte med krom går det litt bedre altså.. Så får håpe den opg viljestyrken kan hjelpe meg neste gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så flinke damer her inne som skriver masse! ;) Liker det altså. Tenk at vi tilsammen har gått ned over 60 kg!! Det er en hel person det!

 

Ser dårlig ut med trening for meg ihvertfall idag, formen er ikke bra. Har ikke lyst til å presse meg noe særlig heller iom at vi skal til København på torsdag. Vet faktisk ikke helt hva det er med meg heller, bare slapp, kvalm og mye vondt i hodet. Vært sånn noen dager nå. Føles faktisk ut som jeg er gravid, noe jeg håper at det ikke er.. Har spiral, så lite sansynlighet for at det er det.. Har ikke fått mensen etter fødsel men.. Får kjøpe en test imorg evt. Har lyst på to tette vi altså, men ikke så tette :)

 

Det jeg har spist hittil idag er ca 800 kcal, ender vel kanskje på 1000kcal.. ALT for lite, men matlysten er på bånn..

 

melis: akkurat en mnd mellom jentene våre, snuppa her er 6 mnd idag. Født 10 mai.

 

Ros til alle som trener og er så flinke! (og en liten klapp til alle oss andre også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like spent som vanlig. Har akkurat vert ute å gått med vogn i 1 t og 30 min.

Endte på 17,8 tp denne uka.

Blitt litt utskeielser i helgen, så veldig spent på vekta i morgen. Hadde satt meg et delmål på¨- 600 gr denne uka. Men den som venter får se...

Stå på jenter. Dere er kjempeflinke!!

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

"Endelig" kvitt besøkende som har vært her en uke. Veldig koselig, men veldig fetende : o På tide å begynne pånytt. Igjen ; ) Har gått tur med vogn idag, og skal ut og gå tur med venninne.

 

Ja tiden går veldig fort, Melis! Min er 8 mndr nå og snart er perm over : 0 Orker ikke tenke på det engang. Vi var ganske sikre på at vi var ferdige etter nr.2, - men sånne ting kan endre seg etterhvert, så alltid mulig med en attpåklatt vetdu : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like spent som vanlig. Har akkurat vert ute å gått med vogn i 1 t og 30 min.

Endte på 17' date='8 tp denne uka.

Blitt litt utskeielser i helgen, så veldig spent på vekta i morgen. Hadde satt meg et delmål på¨- 600 gr denne uka. Men den som venter får se...

Stå på jenter. Dere er kjempeflinke!!

Hannemor[/quote']

 

Jeg tror at det ikke kommer til å gi noe utslag jeg. Du som er så flink til å trene- så trenger du litt ekstra sikker;) FLink er du. Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig" kvitt besøkende som har vært her en uke. Veldig koselig' date=' men veldig fetende : o På tide å begynne pånytt. Igjen ; ) Har gått tur med vogn idag, og skal ut og gå tur med venninne.

 

Ja tiden går veldig fort, Melis! Min er 8 mndr nå og snart er perm over : 0 Orker ikke tenke på det engang. Vi var ganske sikre på at vi var ferdige etter nr.2, - men sånne ting kan endre seg etterhvert, så alltid mulig med en attpåklatt vetdu : )[/quote']

 

Snuppa mi er snart 8 mnd også... Tiden går så fort altså.. Uff og uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like spent som vanlig. Har akkurat vert ute å gått med vogn i 1 t og 30 min.

Endte på 17' date='8 tp denne uka.

Blitt litt utskeielser i helgen, så veldig spent på vekta i morgen. Hadde satt meg et delmål på¨- 600 gr denne uka. Men den som venter får se...

Stå på jenter. Dere er kjempeflinke!!

Hannemor[/quote']

 

Lykke til imorgen Hannemor!;) Med 17,8 tp fortjener du å se nedgang synes jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen Hannemor!:) Med 17' date='8 tp fortjener du å se nedgang synes jeg!:)[/quote']

Takk og takk. Det synes jeg og.. ;)

Ja tia flyr fort. Knerten min er 4 mnd neste uke. Prøver å nyte tia så godt som mulig, for for meg så er det absolutt siste gang!!! Men tia går så alt for fort!!!

 

Synes det er helt nydelig å ha en liten uten å ha andre små å ta hensyn til. Så for meg har det vert helt perfekt å ha to "enebarn". Siden det er så stor aldersforskjell så blir det jo nesten slik. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag: 63,4 kg ned 500 gr. Midjemål 84 cm ned 4 cm sida sist måling som er tre-fire veke sida...kjempe fornøyd og letta over at det gikk så bra...skjønner egentlig ikkje at det e mulig...er bare utrolig gla no. At midjemålet har krympa 4 cm var skikkelig godt for motivasjonen.

 

Hannemor og jaka: lykke til med veiing i dag.

 

Klems fra glaglaglajenta:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glajenta. Gratulere. Så bra;)

 

hanne: kan tenke meg det er helt perfekt. samtidig har du sikkert god hjelp til barnepass fra den største:)

 

 

Jeg er veldig fornøyd med meg selv om dagen. I tre dager nå har alt gått som smurt. jeg har ligget på et kcal inntak mellom 1900-2000 et sted. gått helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Gratulere med nedgang glajenta:)

 

Her går det trått om dagen. Har så indelig ett søtbehov. Igår spiste jeg utrolig mye kake:( Håper det gir seg snart, har lyst på noe HELE tiden.

 

Nyter babytiden til det fulle jeg også nå. Det er tredjemann og jeg føler meg faktisk ikke ferdig. Kommer jeg sikkert aldri til å gjøre. Men en gang må man jo stoppe, he,he.Føler meg ferdig med å gå gravid da. Blodtrykket mitt trives ikke så godt med baby i magen. Mannen min vil ha fire, men føler at det blir mye ekstra med 4 stykker. Når det gjelder bil, hus etc. Så vi er nok ferdig. Så tviholder på babytiden nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang til dere som har gått ned. Kjempebra jobba. :)

 

Veiedag: 74,8 dvs OPP 200 gr. Fy f....... så skuffa.

Føler at jeg har vert kjempeflink denne uka. Både med trening, spise hver 3 t og drikke vann. Og ikke hatt noen store utskeielser heller. Litt i helga self. Men ikke store greiene. 3 glass rødvin og 1 sjokolade. Og noen kosemerker har man jo

F...... f..... F...... Lyst å skrike høyt.

 

Nå er jeg SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...