Gå til innhold

Uke 30motivasjonsrapportingsmødre


snurpa

Anbefalte innlegg

Vekt i dag: 63' date='4 kg ned 500 gr. Midjemål 84 cm ned 4 cm sida sist måling som er tre-fire veke sida...kjempe fornøyd og letta over at det gikk så bra...skjønner egentlig ikkje at det e mulig...er bare utrolig gla no. At midjemålet har krympa 4 cm var skikkelig godt for motivasjonen.

 

Hannemor og jaka: lykke til med veiing i dag.

 

Klems fra glaglaglajenta:D[/quote']

 

Dette var bare kjempesupert!!!

 

Det gikk veldig bra for meg også, men jeg hadde også forventet at det skulle gå bra denne uka. Jeg gikk ned 1.4 kg :) og vekten er nå 71,8 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Scorpiogi: Håper magetrøbbelet gir seg snart!

 

Lillevenn: God tur til Køben! Litt misunnelig kjenner jeg....:)

 

Jaka: Sinnsykt bra jobba!! Gratulerer så mye!

 

Jenta mi våknet litt tidlig i dag, og nå ligger hun å pludrer og jeg får ikke sove... Hører henne godt selv om hun har eget rom! ;)

 

Vi skal på babykino i dag! Det blir gøy! Har bare vært en gang før, da var hun vel bare 1 mnd. Og da sov hun jo gjennom hele filmen. Blir vel litt mere utfordring i dag .:)

Senere i dag får vi besøk av broren min. Vi skal ha torsk, og det blir faktisk godt! ( Er ikke så flink med de fiskemiddagene! Hvis noen har noen enkle oppskrifter så tar jeg i mot med glede! ;) )

Satser på å få dratt å trent i løpet av kvelden. Kommer litt ann på hvor lenge han blir da.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truten: Gratulerer med nedgang!

 

Hanne: Takk for tipset. Jeg nevnte det for mannen nå' date=' men han går ikke med på å konkurere i %. Han mente at en avtale er en avtale... Hehe....Så redd for å tape! Bare enda større grunn til at jeg skal være flink! Da kan det jo bli ekstra gøy å knuse han! Verdt et forsøk iallefall! ;)

(Det morsomme er jo at jeg egentlig ikke bryr meg om å vinne! Jeg måtte bare finne på noe for å få han i gang. For når han er flink så synes jeg det er lettere å være flink! Det skulle han visst! :) )

 

Melis: Håper du har hatt en fin dag hjemme!

 

Jeg har vært på spinning! Deilig deilig! Har vært ganske flink med maten også. Kom på 2010 kcal. Kan hende det blir en kopp lettkakao når vi skal se dvd om litt... Jeg godkjenner det, men skal bli enda flinkere! ;)

 

Jeg hamstra masse mandariner og appelsiner i dag! De er så utrolig gode nå, så sure! Nam nam!![/quote']

 

 

Jeg så akkurat at jeg hadde lagra noe mat to ganger i går. Ikke ble det noe lettkakao på meg heller. Så da ble det 1853 kcal, og ikke 2010! Ikke noe som er bedre enn det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Ja då fikk eg invitasjon til julebord fra jobben, og det takka eg selvfølgelig ja til:)

Men e stolt over å meddele at eg valgte kalkun istede for ribbe, sjølv om det frista mest, og det e eg litt stolt over uten at eg veit kor mange kcal eg sparer meg for, men fugl er nå mindre feitande en ribbe og pølser, det veit eg;)

 

Lykke til i julebord sesongen damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag, og ned er nedgang!!! Første gangen siden jeg har født at jeg har nedgang to uker på rad, vekta viste 80,9, men det var etter frokost. Glemte å veie meg med en gang jeg hadde stått opp. Men 300 g ned er helt i orden for meg.. Kanskje jeg snart er under 80, det blir deilig altså.

 

Nå skal jeg hive meg rundt her og gjøre de siste tingene før vi skal reise å levere snuppa.

 

God helg til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79
Veiedag' date=' og ned er nedgang!!! Første gangen siden jeg har født at jeg har nedgang to uker på rad, vekta viste 80,9, men det var etter frokost. Glemte å veie meg med en gang jeg hadde stått opp. Men 300 g ned er helt i orden for meg.. Kanskje jeg snart er under 80, det blir deilig altså.

 

Nå skal jeg hive meg rundt her og gjøre de siste tingene før vi skal reise å levere snuppa.

 

God helg til alle sammen![/quote']

 

Med 300 g, det er vel sikkert egentlig 500g siden du spiste frokost først.

Fortsett sånn så ser du 70 tallet om ikkje lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det skrevet masse siden sist!

 

Gratulerer med nedgang til Truten, Jaka og Lillevenn!;)

 

Lillevenn: god tur til København. Det er så fint der, ikke lenge siden jeg var der selv;)

 

Ragnhild: kos deg på babykino, har aldri vært jeg, kanskje jeg skulle prøvd før jenta mi blir for stor...

 

Veiing idag var bare gøy. Veide meg litt senere enn vanlig, er så sinnsykt trøtt idag, men om det skulle vært et litt høyere tall så går det seg til neste uke. Så vekt idag var 59,5 kg! Ned 700 g siden sist uke og totalt 10,8 kg!;)

Men et lite skår i gleden idag er at jeg skulle vært på trening på morgenen, men droppet det for å sove litt lenger... Sitter her og kjenner på min dårlige samvittighet, lenge siden jeg droppet trening nå altså. Har jo fått til en veldig fin rutine med morgen trening tirs. og tors. hver uke... Jaja, får se om jeg ikke kommer meg avgårde senere idag istedet. Tenk at man kan få sååå dårlig samvittighet...

 

Snurpa: hvordan gikk veiing? Nå er jeg spent på å høre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen... GRATULERER med all nedgang. Alle er så superflinke altså.. Føler at vi er inne i en god steam nå gitt

 

Veiedag på meg i dag også.. Utrolig skuffa: vekt i dag 81,8 dvs opp 0,5 kilo fra forrige uke. KAn ikke fatte helt hvorfor for å si det sånn. Denne uken har jeg vært superflink. Holdt meg godt under 2000kcal og trimmet godt.. Faktisk ikke gjort noe jeg ikke skal.. Tidligere har jeg jo gått ned litt selv om jeg ikke har vært så flink.. Men jeg vil anta at holder jeg meg på det jeg har gjort så vil jeg sikkert se det på vekta neste uke.. Det skal også sies at TR er på vei.. Hender jeg går opp litt da. Vi får se.. Ikke sånn altfor glad iallefall.. Men jeg gir ikke oopp håpet og har egentlig ikke mistet noe motivasjon heller altså..

 

Ellers så begynner jeg å glede meg sånn til jul. Blir ekstra spes i år da med barn og greier. Jeg er så glad i høytider og tradisjoner- så det blir bra. Snart begynne med litt forberedelser. I år kan jeg jo kose meg hjemme i hele førjulstiden også. Da blir det baking, vasking og pakkelaging i hele des..

 

Lillevenn: Det er en god egenskp på en mann, at han vet hva han skal si;) Kose dere på tur da.

Og må si det er bra med nedgang to uker på rad. Jeg vil også se 70tallet.. Håper vi gjør det begge straks.

 

Jaka: Wow for en nedgang- superbra altså.

 

Ragnhild: Babykino er sikkert koselig. Det har vært snakk om at de skal ha en babyforestilling her også- men alt er liksom litt mere trådt på landet;)

Torsk til middag er godt ja.. nam nam. Jeg syntes jo tradisjonell kokt torsk, med kokte poteter, gulrøtter, eventuelt en salat med sitron og balsamico og kesam er supergodt:) Kose dere.

Har ikke så mye oppskrifter på det- men spør meg om laks. he he.

 

Glajenta: Må si du eier karakter altså, som forsynte deg med kalkun og ikke ribben- selv om du hadde kjempelyst på det. Regner med du hadde en god følelse etterpå. Jeg var på julemiddag her en dag jeg også, men måtte unne meg et lite-lite stykke ribbe(uten fettet).

 

Melis: Du tar kaka altså... Nå er du nede på 50tallet.. Så flink du er-. Helt utrolig. Jeg veier over 20 kilo mer enn deg. tenk a.. Hi hi.. Godt over ti kilo- du må vel være glad. Det er godt fortjent iallefall, så flink som du har vært. Og standhaftig med rockinga:) Tror ikke det gjorde noe om du tok deg en velfortjent ekstra blund i dag..

 

Nå har jeg virkelig skrevet over meg her. men hadde liksom litt på hjertet i dag.

Nå skal jeg ordne litt i huset, bake litt og kose meg med strikketøyet etterhvert. Her er det skikkelig med fyr i ovnen- er så kaldt i dag. Med deilig med solskinn da. Toppers.

 

Ha en god dag allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Må bare inn og titte igjen eg...hehe

 

Snurpa: Det var skikkelig kjipt alså, nå du har vært så flink, det må bare vise igjen neste veke om du fortsetter i samme bane, stå på og ikkje gi deg.

Ellers så må eg nevne at julebordet har ikkje vært, det er bestilt og eg bestilte kalkun, så da har eg ikkje valgmulighet, men eg skal nok kose meg med kalkunen når den blir servert;)

 

Melis: Grattis, du e bare super flink, ser ikkje ut som kiloene sitt fast på slutten med deg, håper det går like fint med meg, når eg kjem så langt!

 

No har eg vore på babytreff og det var kjempekos, gikk frem og tilbake såp det ble 1,5 time med vogn. Godt fornøyd med det.

 

Då e det middagslkaging som står for tur, i dag blir det torske fileer...gler meg faktisk til å spise fisk, blir alt for skjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Snurpa og Glajenta!;)

 

Snurpa: kjipt at det gikk den veien, du som har vært så flink denne uka!! Men som du sier så kommer det nok til å løsne til uka da. Bare fortsett som du har gjort så får du nok en skikkelig opptur neste torsdag!:)

 

Glajenta: du har jo ikke så lenge igjen du heller nå, mener å huske det er rundt 4 kg?? Har du prøvd bunaden din siden sist? Jeg prøvde min idag og den passer faktisk! Såvidt, hehe... Da tenkte jeg at jeg måtte fortelle det til deg;) Men da jeg var 18 var den faktisk for stor så som jeg har sagt før, jeg må ha vært som en fyrstikk i midjen. Men ikke noe mål å bli så tynn igjen noen gang asså!

 

Fant ut at mannen min skal jobbe overtid idag så om det skal bli trening på meg må jeg dra med meg begge barna på minisats... ;) Men tror det kan gå bra, må jo bare prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen... Blir nok ikke noe spinning på meg i dag. Har endel feber igjen. Svetten rant i sted da vi kom fra toget. Jeg skal på spinning i morgen ettermiddag, så det er jo ingen krise. ;)

Babykino er supert! De viste den nye James Bond filmen i dag. Det var sykt med folk! Gikk greit med jenta mi. Fikk henne ikke til å sove da, men hun var for det meste glad og fornøyd.

 

Snurpa: Det går nok snart nedover når du er så flink! Ikke gi opp! :) Enig med deg - god gammeldags torsk er digg!

 

Melis: Grattis med nedgangen! Sykt altså! Under 60 kg! Jeg kjenner jeg blir en lite smule stressa. Jeg har ikke noe mål om å bevege meg nedi der, men føler kanskje jeg burde når jeg ser hvor flinke flere av dere er... Jeg har liksom aldri vært helt slank, har som regel holdt meg rundt 75 kg. Men men, vi er jo forskjellige. Og jeg må vel bare finne ut av hva som er min trivselsvekt! :)

 

Glajenta: Så gøy med julebord! Jeg skal også på et nå på lørdag. En hel jentegjeng som jeg studerte sammen med. Blir stas! Men jeg gruer meg jo litt i forhold til kcal. Blir jo fort både usunn mat og endel øl/vin. Jaja, har bestemt meg for å prøve å slappe av! Skal på spinning både fredag og lørdag. Det hjelper jo litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truten: Gratulerer med nedgang!

 

Hanne: Takk for tipset. Jeg nevnte det for mannen nå' date=' men han går ikke med på å konkurere i %. Han mente at en avtale er en avtale... Hehe....Så redd for å tape! Bare enda større grunn til at jeg skal være flink! Da kan det jo bli ekstra gøy å knuse han! Verdt et forsøk iallefall!

(Det morsomme er jo at jeg egentlig ikke bryr meg om å vinne! Jeg måtte bare finne på noe for å få han i gang. For når han er flink så synes jeg det er lettere å være flink! Det skulle han visst! :) )

 

Melis: Håper du har hatt en fin dag hjemme!

 

Jeg har vært på spinning! Deilig deilig! Har vært ganske flink med maten også. Kom på 2010 kcal. Kan hende det blir en kopp lettkakao når vi skal se dvd om litt... Jeg godkjenner det, men skal bli enda flinkere! :)

 

Jeg hamstra masse mandariner og appelsiner i dag! De er så utrolig gode nå, så sure! Nam nam!![/quote']

 

Hehe... en liten feiging han mannen din... ;) Men stå på. Og som du sier så er det jo konkurransen som teller. Og det å ta tak i det. Men spør du meg; ganske urattferdig at disse gutta går så mye lettere ned.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke jenter, her var det mye aktivitet i dag! Henger meg på gratulasjonene til deg Melis! så deilig. og du må ikke få dårlig samvittighet etter en treningsøkt du hopper over!!

Lillevenn og Jaka , grattiss med nedgang til dere og!

Og holdt på å si, kondolerer snurpa. . vel, he he, så alvorlig er det jo ikke da. . ! Men holder du stø kurs, så retter det seg sikkert til neste gang!

huff, nå sitter jeg med litt dårlig følelse. . var på lunj i dag og fikk servert hjembakte horn med skinke og ost inni. og jeg var så sulten og spiste 2,5! og en liten bit sjokoladekake og. Regna ut at det ble over 1000 kcal til sammen. buhu. Da blir det 2200 kcal i dag. Minst Men godt var det jammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt likt som meg denne uka. Fryktelig frustrerende. Synes oxo jeg har vert superflink. Men vi får bare stå på å satse på at det går bedre neste uke.

:)

Hannemor

 

Hmf... Ja- det er det eneste vi får gjot.. På en måte litt godt at vi er flere da;) Selv om jeg unner alle å gå ned er det godt å ikke være alene..

Bedre lykke til oss neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke jenter' date=' her var det mye aktivitet i dag! Henger meg på gratulasjonene til deg Melis! så deilig. og du må ikke få dårlig samvittighet etter en treningsøkt du hopper over!!

Lillevenn og Jaka , grattiss med nedgang til dere og!

Og holdt på å si, kondolerer snurpa. . vel, he he, så alvorlig er det jo ikke da. . ! Men holder du stø kurs, så retter det seg sikkert til neste gang!

huff, nå sitter jeg med litt dårlig følelse. . var på lunj i dag og fikk servert hjembakte horn med skinke og ost inni. og jeg var så sulten og spiste 2,5! og en liten bit sjokoladekake og. Regna ut at det ble over 1000 kcal til sammen. buhu. Da blir det 2200 kcal i dag. Minst Men godt var det jammen![/quote']

 

Ja ja truten. Ikke fortvil. Det er ikke det værste sammenlagte inntaket det da.. Hørtes forresten utrolig godt ut med horn med ost og skinke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få skryte litt... Jeg dro på spinning allikevel! Det var bare easy time, så det gikk greit. Formen er ikke på topp, men litt bedre enn før i dag!

Dagens kcal inntak er 1850, og det er jeg og fornøyd med! Håper på litt nedgang i morgen, selv om jeg bare har trent nå mot slutten av uka!

 

Truten: Synes det er veldig bra jobba jeg og komme på så lite kcal med utskeielsen, ikke ille i det hele tatt! :)

 

Natta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner alle sammen:)

 

Kom meg på sats til slutt idag, fikk barnevakt så jeg slapp å dra med meg begge ungene ut:) Så langt idag 3,7 tp! Fornøyd med det, og den dårlige samvittigheten er borte! Men tror dere ikke helt seriøst at mannen min har kommet hjem med en STOR plate helnøtt??:mad: Har ikke spist noe av den enda, maser om at han må spise den opp... Fort...

 

Ragnhild: så flink du var som kom deg på trening! Lykke til med veiing imorgen! Akkurat det med trivselsvekt er jo veldig individuelt, i tillegg kommer jo høyde, kroppsbygning og muskelmasse. Man må jo bare kjenne på hvor man trives med seg selv og kroppen sin, for det er jo mye viktigere enn tallet på vekta;)

 

Truten: 2200 kcal er jo ikke ille da, det skal du ikke fortvile over... Men det hørtes ut som en deilig lunsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Fisken til middag var nydelig go, og eg har skeia ut med litt nonstop til kvelds, litt dårlig samvittighet no, eg som synst søtsuget var begynt å gi seg...hah...jaja spist e spist.

 

Fikk litt panikk med tanke på bunaden som var nemnt her...hehe...melis, ja eg har prøvd den og fikk den igjen sånn halvveis, men det er et godt stykke til før den er konfortabel å gå med...min og satt løst då eg var 18 men det e mange år og 8 kilo unna, og e heller ikkje et mål for meg. Eg har satt meg som mål at den skal passe til 17 mai og det e ei go stund til enda, hvis ikkje så må eg sy den ut et hakk, og det har eg selvfølgelig ikkje lyst til.

 

Godt å høyre at du ikkje stikk med en gang melis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og tror ikke jeg rekker å lese alt dere har skrevet, annet enn at jeg ser de fleste er inne i en god stim ;) Det er bra!

 

 

Dagens lyspunkt: Jeg har fått 6,4 tp i dag! :) Vi har danset i dag på skola, og øvd lenge på kvelden, og så tvang jeg meg jammen opp av sofaen å dro på trening også ;) Jammen stolt jeg nå...

 

Men blir litt godt når skoleuka er over, å jeg faller inn i en vanlig rytme igjen.. :)

Men nå er det rett til sengs for meg..

 

Natt natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74,2

 

Er fornøyd med det! Nå går det iallefall nedover, og motivasjonen er på topp!

 

Skal ut å spise lunsj med ei i dag, så det blir dagens utfordring. Kanskje vi kan finne et sted hvor de har noen gode salater! ;)

 

Scorpiogi: Sykt bra jobba i går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og tror ikke jeg rekker å lese alt dere har skrevet' date=' annet enn at jeg ser de fleste er inne i en god stim ;) Det er bra!

 

 

Dagens lyspunkt: Jeg har fått 6,4 tp i dag! ;) Vi har danset i dag på skola, og øvd lenge på kvelden, og så tvang jeg meg jammen opp av sofaen å dro på trening også Jammen stolt jeg nå...

 

Men blir litt godt når skoleuka er over, å jeg faller inn i en vanlig rytme igjen.. :)

Men nå er det rett til sengs for meg..

 

Natt natt jenter![/quote']

Oyoyoy. Det er jo helt fantastisk. 6,4 tp på en dag... flink jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74' date='2

 

Er fornøyd med det! Nå går det iallefall nedover, og motivasjonen er på topp!

 

Skal ut å spise lunsj med ei i dag, så det blir dagens utfordring. Kanskje vi kan finne et sted hvor de har noen gode salater! ;)

 

Scorpiogi: Sykt bra jobba i går! :)[/quote']

 

Så deilig Ragnhild!;) Gratulerer med det, nå suser det nok avgårde med kiloene igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og tror ikke jeg rekker å lese alt dere har skrevet' date=' annet enn at jeg ser de fleste er inne i en god stim ;) Det er bra!

 

 

Dagens lyspunkt: Jeg har fått 6,4 tp i dag! :) Vi har danset i dag på skola, og øvd lenge på kvelden, og så tvang jeg meg jammen opp av sofaen å dro på trening også ;) Jammen stolt jeg nå...

 

Men blir litt godt når skoleuka er over, å jeg faller inn i en vanlig rytme igjen.. : )

Men nå er det rett til sengs for meg..

 

Natt natt jenter![/quote']

 

Wow, 6,4 tp, det er supert!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...