Gå til innhold

Uke 30motivasjonsrapportingsmødre


snurpa

Anbefalte innlegg

Ragnhild: Så bra at du tok deg en tur på spinning- flink altså. Har så lyst til å begynne med spinning igjen snart jeg også, men er så redd for at jeg skal være for rotten;)

Grattis med vekta i dag- dettte ser da riktig så bra ut.

 

Melis: Ja det m¨å jeg si var hyggelig gjort av mannen din.. Not. Selv om det egentlig bare er godt ment da.. Stakkar de er litt rare dissa kjærestene. Mener bare vel selv om de vet at vi helts ikke vil ha det.

 

Scorpiogi: Du er jammen flink med trimmen. Da har du virkelig stått på når du har fått så mange tp. Da kan du ha god samvittighet:)

 

Glajenta: JA ja.. spist er spist som du sier.. det er liksom når gjerningen synker inn og søtsuget gir seg at den vonde følelsen kommer.. Synd den aldri kommer i forkant. Bunaden sitter som et skudd snart vettø.. :0)

 

I dag får jeg besøk av et par jenter med baby.. Har laget skolebrød og har brownies som jeg skal ta opp.. Har regnet inn at jeg kan spise et halvt skolebrød og et lite stykke brownies. Så det skal jeg holde meg til. Ikke noe problem.. I kveld kal vi ut å spise med en vennegjeng- ei som skal feire bursdagen sin.. Da er det stort sett fare for at det kommer mange fristelser.. Men jeg skal ikke ha dessert. Og har bestemt meg på forhånd at jeg skal bestille kylling og grønnsaker i soyasaus med ris. Det er ikke det værste iallefall. I morgen tidlig er det aerobic for min del..

Ellers har jeg en god følelse.. Jeg holder meg til det jeg skal og syntes ikke dagene er en så stor kamp når det kommer til mat, som jeg føler det har vært tidligere.

Lille gull sover i vogna si- deilig med litt tid for meg selv..

 

Men nå må jeg ta meg en liten dusj- sånn at jeg er klar til å ta imot folk etterpå.

 

Ha en fin dag folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Snurpa: så flott at du planlegger på forhånd, da er det mye lettere å ikke gå på en smell! Kos deg masse med venninner og middag ute:)

 

Idag skal vi dra og bade hele familien, første gang lille snupp skal i basseng. Håper hun er like glad i det som storesøster:)

 

Og forresten sto jeg imot sjokoladen igår!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig fornøyd i dag:)

Har vært på morgentrening.. Deilig...

 

I dag tidlig måtte jeg bare veie meg litt. da veide jeg 200g mindre med masse klær enn det jeg gjorde på torsdag.. Så vi får håpe det skjer noe neste uke;)

 

I går var vi ute og i bursdagsselskap. Jeg var så flink. Aukkurat som jeg hadde planlagt. Jeg tror oppskriften er å bestemme seg på forhånd for hva man skal ha...

 

Ha en fin lørdag damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurpa: så flott at du planlegger på forhånd' date=' da er det mye lettere å ikke gå på en smell! Kos deg masse med venninner og middag ute:)

 

Idag skal vi dra og bade hele familien, første gang lille snupp skal i basseng. Håper hun er like glad i det som storesøster:)

 

Og forresten sto jeg imot sjokoladen igår!!:)[/quote']

 

Ja som jeg skrev er det nok lurt å planlegge på forhånd.. Da har man bestemt seg for å unngå fristelsene..

 

Så flink du var som ikke spiste sjokolade melis.. Det står det respekt av:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Snurpa! Og i lige så:) Deilig når det går som man vil;)

 

Hannemor: hvordan var festen igår??

 

Idag skal jeg bort på middag uten gullet, håper å få meg et glass vin:p

Mannen skal kjøre og hente meg så jeg håper å få vært borte noen timer. Da slipper jeg å bruke opp verdifull tid på t-bane og trikk;) Men snuppa har ikke villet ha flaske før så vi må ta det litt som det kommer... Satser på at det går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Eller den var egentlig på fredag da., men fikk veid meg igår. Har skjedd div. ting som har gjort at fokuset på mat og kcal ikke har vært viktig. Vekta viste 78,7 så det var jo bra nedgang. Men regner med at noe av dette har jeg sikkert lagt på meg når måltidene blir riktig igjen.

Men tar det med her likevel. Så ned 2,9kg denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har en bra helg! :)

 

Jeg var på julebord i går. Ligger her på sofaen en smule redusert... :) Var en morsom kveld, med MYE god mat! Hadde bestemt meg for å kose meg orntlig, så jeg tenkte lite på kcal, så kan jo hende det straffer seg... Men jeg har jo hele uka på meg til å gjøre det godt igjen, så det går nok bra!

 

Skal snart på familiebading. Og konsert i kveld. Så dette blir en fin dag!

 

Grattis med nedgang leverpostei!

 

Melis: Håper du hadde en fin kveld ute i går og at du ikke måtte tidlig hjem! :)

 

Snurpa: Så flink så flink så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. så var det søndag. Skikkelig tv slappe dag i dag altså.. Har enda ikke gjort noe fornuftig. Bortsett fra å slappe av. Trenger det også:)

 

I går ble det litt mer kcal enn planen.. Men faktisk så var det en missforståelse. Da vi kom hjem i går kveld skulle vi lage oss middag. Og dumme meg glemte faktisk å legge inn mellommåltidet jeg hadde i går. så jeg regnet at jeg kunne spise mer middag enn det jeg kunne.. hm.. Men det ble ikke så helgælent alikevel da.. 2300kcal endte jeg på.. Fant jeg ut i dag;)

 

I dag skal jeg ha laksepasta.. NAm nam, Gleder meg. Laksefilet, carbonara og tagliatelle.. Det er litt mye kcal.. Men da får jeg ta en lett kveldsmat.

 

Har bestemt meg for en kose dag i dag.. Innekosedag.. deilig.

 

Jeg har det ganske godt med meg selv om dagen. Har ikke behov for noen store utskeielser og klarer å holde meg til det jeg skal. Det er så godt. for det er ikke godt med de rivningene i kroppen atlså.

 

Veldig spent må neste ukes veiing. Håper det gir litt motivasjon for å si det sånn.. Men nå så jeg jo på vekta i går at den jeg hadde på torsdag ikke var helt reel.. Veide 200g mindre med masse klær i går.. Så.. vi får se;)

 

Ha en fin dag damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Takk for gratulasjoner:)Ja skjønner ikke helt hvordan det har gått til:) Men håper ikke det er vekta som viser feil . Godt å være under 80kg og lettere enn jeg var før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er alle sammen! Leverpostei: utrolig imponerende nedgang altså!

 

Nå er vi tilbake fra København, for en tur!! :) Kosa meg enormt, tenkte ikke veldig på kcal. Ble en liten dessert den ene kvelden, litt vin osv.. Men shoppa og gikk masse fredag og lørdag så noe kcal har jeg nok forbrent også. Fikk flott diamantring av sambo i 6 års gave også, ble helt rørt jeg..

 

Skal prøve trening mandag, tirsdag, torsdag, lørdag denne uka..

 

Nå er det sofaen og robinson! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...