Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Gjest stinaina
Gooood morgen!!

Dårlig samvittighet? Hvorfor det? Nei' date=' vet du hva. Har veid meg i dag. Nå 66,6kg, altså ned 800gr. Sånn er det å være sunn. Uka før, med innlagt 2 dagers (ja, det du vet) og middager ute. ned 1,4kg. Så denne helga skal jeg kose meg. Ikke det at jeg er spes misfornøyd med 800gr, men beviser jo vår teori.

Håper du hadde en kooooselig kveld. Og det er lov å kose seg!!!![/quote']

 

Oi! Da har du jo fin nedgang du da!

Jeg gruer meg til morgendagen..

Tror ikke jeg skal forvente noe nedgang i det hele tatt.

 

Blir litt irritert også! Med DEN sunne helga og jeg har hatt tre tøffe treningsøkter på tilsammen 4 timer siden sist fredag.

 

Da skal man da ned i vekt da?

 

Kvelden i går var superkoselig:) Absolutt verdt hvert øre og hver kalori! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest emmalill
Oi! Da har du jo fin nedgang du da!

Jeg gruer meg til morgendagen..

Tror ikke jeg skal forvente noe nedgang i det hele tatt.

 

Blir litt irritert også! Med DEN sunne helga og jeg har hatt tre tøffe treningsøkter på tilsammen 4 timer siden sist fredag.

 

Da skal man da ned i vekt da?

 

Kvelden i går var superkoselig:) Absolutt verdt hvert øre og hver kalori! :)

 

Godt!!! Og du har jo faktisk ikke langt igjen til første mål. Vil nok nå det i god tid.

I helgen skal jeg på f.... og ellers ligge på sofaen og spise godis. Nå kjenner jeg trangen etter søtsaker melder seg. Og det er ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Godt!!! Og du har jo faktisk ikke langt igjen til første mål. Vil nok nå det i god tid.

I helgen skal jeg på f.... og ellers ligge på sofaen og spise godis. Nå kjenner jeg trangen etter søtsaker melder seg. Og det er ikke ofte.

 

Åh.. Godis!!

Det er lenge siden det! Det var jo egentlig det jeg hadde lyst på i går og DET klarte jeg å unngå! :)

 

Må bli litt godis i helga jah! Kjenner jeg er skikkelig klar for det! :)

Det blir lønningspils med jobben på fredag, men det pleier ikke å bli så seint, så da tror jeg det blir sofaen, TVen og godis utover fredagskvelden! :)

Er bare dumt å dra ut da uansett, for da er det vanskeligere å komme i partymodus på lørdagen og det er jo litt synd siden vi skal ha kjempefest! :)

 

Mitt første delmål ja.. Hmm.. 'I god tid' er vel å overdrive litt, men det skal hvertfall være mulig! Jeg er bare så livredd fir å stagnere her..

De andre gangene jeg har gått ned i vekt, så har det vært 'Hit, men ikke lenger'.

 

*kryssefingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Åh.. Godis!!

Det er lenge siden det! Det var jo egentlig det jeg hadde lyst på i går og DET klarte jeg å unngå! :)

 

Må bli litt godis i helga jah! Kjenner jeg er skikkelig klar for det! :)

Det blir lønningspils med jobben på fredag' date=' men det pleier ikke å bli så seint, så da tror jeg det blir sofaen, TVen og godis utover fredagskvelden! :)

Er bare dumt å dra ut da uansett, for da er det vanskeligere å komme i partymodus på lørdagen og det er jo litt synd siden vi skal ha kjempefest! :)

 

Mitt første delmål ja.. Hmm.. 'I god tid' er vel å overdrive litt, men det skal hvertfall være mulig! Jeg er bare så livredd fir å stagnere her..

De andre gangene jeg har gått ned i vekt, så har det vært 'Hit, men ikke lenger'.

 

*kryssefingre*[/quote']

Regner med at vi vil oppnå det før 1 mars. Selv med en kosehelg.

Her er det budsjettmøte om 20 min. og så snart seminar. Tilbake sent i morgen ettermiddag. Og jeg skal ikke telle for mye kalorier i helga. som du sier...prøve å holde seg unna sprit. Egentlig ikke noe problem det da. Men har tenkt å kose meg med vin. Og en halvliter eller to.

Fint vær her. meldt 14+ idag, men det er det ikke. 10 tenker jeg. Nesten all snøen er borte i gatene. Tror likevel ikke våren er her. Litt for tidlig. Kjenner liksom ikke noen spesielle vårfornemmelser ennå.

Håper du får en strålende helg. Og lykke til med veiing i morgen. Ser etter på mandag, om jeg ikke får anledning før.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Nesten all snøen er borte her også, håper virkelig ikke det kommer mer!

Bare brøytekanter og masse vann igjen..

 

Hadet bra så lenge!

Kos deg masse i helgen! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Nesten all snøen er borte her også' date=' håper virkelig ikke det kommer mer!

Bare brøytekanter og masse vann igjen..

 

Hadet bra så lenge!

Kos deg masse i helgen! :)

 

Klem[/quote']

Det samme til deg. God helg!!! o.s.v.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Det samme til deg. God helg!!! o.s.v.

 

klem

heihei jenter. Så kjempe bra nedgang det var på deg da emmalill. Skal du slutte for dagen?? Tidlig ferdig?? Snakkes da. Og god helg til deg fra dronninga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Heihei. Jeg har det bra. Men fikk strømmregningen i går:mad: Den var skyhøy. Over 6ooo' date='- Hjelpe meg:eek:[/quote']

 

Oi, shit! :eek:

Ja, det var veldig mye!! :)

Hvordan har den blitt så høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Oi' date=' shit! :eek:

Ja, det var veldig mye!! :)

Hvordan har den blitt så høy?[/quote']

Har vært kaldt i en periode. Fyringen jeg har er varmepumpe. De sier at det skal være så billig men... Nei ikke for meg. Jeg har varmekabler på badet. Men skal dele regningen med min søster. De bor i underetasjen. De har også varmekabler på badet og soverommet. Så... Hmmmm... Syns det var veldig dyrt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Har vært kaldt i en periode. Fyringen jeg har er varmepumpe. De sier at det skal være så billig men... Nei ikke for meg. Jeg har varmekabler på badet. Men skal dele regningen med min søster. De bor i underetasjen. De har også varmekabler på badet og soverommet. Så... Hmmmm... Syns det var veldig dyrt ja.

 

Sikker på at det er riktig da?

De kan jo gjøre feil de også.

Vi har en leilighet på ca 200 kvadrat

og vi hadde strømregning på 3000,- nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Sikker på at det er riktig da?

De kan jo gjøre feil de også.

Vi har en leilighet på ca 200 kvadrat

og vi hadde strømregning på 3000' date='- nå..[/quote']

Jeg har ringt dem i dag. De sa hvertfall at det var riktig. De har kanskje lakt på prisen. De pleier jo det over nytt år. Uff:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Jeg har ringt dem i dag. De sa hvertfall at det var riktig. De har kanskje lakt på prisen. De pleier jo det over nytt år. Uff:eek:

 

Uff og huff..

Det var ikke noe moro!

Stygg sum med penger å måtte ut med sånn i en smell!

Nå er det jo lisenstider i tillegg.

 

Kan du få dele den opp i to da tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Uff og huff..

Det var ikke noe moro!

Stygg sum med penger å måtte ut med sånn i en smell!

Nå er det jo lisenstider i tillegg.

 

Kan du få dele den opp i to da tror du?

ja jeg får delt den opp. Ja lisensen er jo blitt dyr kan du skjønne. Staten veit å ta penger fra folk. Er jo heller ikke noe særlig program de sender heller på kanalene sine. kanskje en og annet program som er greit å se på, men de fleste er bare søppel:D Kommer vel vegavgiften snart også. Uff. Ja den blir nok ikke billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Argh..!!

Hva ER det her for noe da?!

OPP!?!

69,2 liksom!!

Piss altså! Nå er jeg sur! :)

 

So much for sunn helg!

Nå skal jeg tilbake til gamle vaner da jeg gikk ned hver uke.

Max utskeielse og fyll i helga og så kjempestreng i uka!

Er første ganger jeg har gått opp hvis jeg ikke teller med jula!! :mad:

Piss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

14.11.08: 72,3kg, BMI: 25,3 | Startvekt, 12,3kg igjen til målet! 7,3kg igjen til 1. Delmål

21.11.08: 70,5kg, BMI: 24,7 | -1,8kg, -1,8kg til sammen, 10,5kg igjen til målet! 5,5kg til 1. Delmål

28.11.08: 70,1kg, BMI: 24,5 | -400g, -2,2kg til sammen, 10,1kg igjen til målet! 5,1kg til 1. Delmål

05.12.08: 69,8kg, BMI: 24,4 | -300g, -2,5kg til sammen, 9,8kg igjen til målet! 4,8kg til 1. Delmål

12.12.08: 68,9kg, BMI: 24,1 | -900g, -3,4kg til sammen, 8,9kg igjen til målet! 3,9kg til 1. Delmål

19.12.08: 68,5kg, BMI: 23,9 | -400g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

26.12.08: * juleferie *

02.01.09: * juleferie *

09.01.09: 69,4kg, BMI: 24,3 | +900g, -2,9kg til sammen, 9,4kg igjen til målet! 4,4kg til 1. Delmål

16.01.09: 68,5kg, BMI: 23,9 | -900g, -3,8kg til sammen, 8,5kg igjen til målet! 3,5kg til 1. Delmål

23.01.09: 69,2kg, BMI: 24,2 | +700g, -3,1kg til sammen, 9,2kg igjen til målet! 4,2kg til 1. Delmål :)

30.01.09:

06.02.09:

13.02.09:

20.02.09:

27.02.09: Siste veiing før 1. Mars... Da SKAL jeg være under 65kg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, det var jo kjedelig at vekta gikk den veien. Men vet du, hvis du vet med deg selv at du har vært flink, så synes jeg ikke du skal ta det så tungt. Det kan jo være forskjellige ting som gjør at du har gått opp. Ser jo at du var å koste deg litt for et par dager siden? Det kan ha gjort at kroppen din har tatt til seg mye væske i går slik at du veier mer...

 

De aller fleste vil nok oppleve en eller annen gang gjennom slankeperioden at de har gått opp, selv om de har vært kjempeflinke og gjort alt riktig!

 

Nei, ikke bry deg om det. Neste uke er du nok på full fart nedover igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Ja jeg er enig med deg Nickii. Det kan være som du sier at noe henger igjen. det at du ikke festa og skeia ut forrige helg har ikke noe å si. Hvis du har spist mye mat med salt ol. Kan det være årsaken. Kanskje du ikke tålte den rensekuren rett og slett. Kroppen må jo venne seg til alt det den blir utsatt for. Så ikke depp. Se hvordan det gikk med emmalill. Hun gikk ned hun selv om hun hadde hatt en rolig helg. Men kroppene er jo forskjellige så... Kroppen har godt av å hvile litt vettu:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Tusen takk, Nickii og dronninga..! :)

Er herlig å ha noen som kan sette ting litt i perspektiv når det ser svart ut!

 

Håper dere har rett:)

 

Men det er uansett skikkelig kjipt når nåla plutselig går gæærne veien..

 

Uff.. Jaja. vi får bare se neste fredag igjen da..

Jeg veier hvertfall fremdeles mindre enn jeg gjorde for to uker siden!

Men jeg VIL nå delmålet mitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Tusen takk' date=' Nickii og dronninga..! :)

Er herlig å ha noen som kan sette ting litt i perspektiv når det ser svart ut!

 

Håper dere har rett:)

 

Men det er uansett skikkelig kjipt når nåla plutselig går gæærne veien..

 

Uff.. Jaja. vi får bare se neste fredag igjen da..

Jeg veier hvertfall fremdeles mindre enn jeg gjorde for to uker siden!

Men jeg VIL nå delmålet mitt! :)[/quote']

det er jeg sikker på at du klarer. Du er jo flink du da. Så det klarer du. Jeg kjørte nesten klar av snøstormen i natt. Det blåste noe innmari også. Det skal vist komme mere snø utpå kvelden har jeg hørt. Å hvet du hva?? Da har jeg fri og kan ligge under en varm dyne å tenke på de som skal jobbe i natt. Nei nå var jeg sjofel nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
det er jeg sikker på at du klarer. Du er jo flink du da. Så det klarer du. Jeg kjørte nesten klar av snøstormen i natt. Det blåste noe innmari også. Det skal vist komme mere snø utpå kvelden har jeg hørt. Å hvet du hva?? Da har jeg fri og kan ligge under en varm dyne å tenke på de som skal jobbe i natt. Nei nå var jeg sjofel nå:)

 

Synes ikke du var sjofel i det hele tatt jeg!

Du har da jammen hatt din del av kjøring på drittføre! :)

Kos deg under dyne med gooood samvittighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Synes ikke du var sjofel i det hele tatt jeg!

Du har da jammen hatt din del av kjøring på drittføre! :)

Kos deg under dyne med gooood samvittighet! :)

Hehe. Jeg tror jeg skal hjelpe sønnen min når ha kommer hjem. Det har begynt å snø igjen nå. Er ikke lett å sykle nå tror jeg. Snakkes da utover. Hvor er emmalill i dag. Er jo så stille på tråden din i dag?? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Hehe. Jeg tror jeg skal hjelpe sønnen min når ha kommer hjem. Det har begynt å snø igjen nå. Er ikke lett å sykle nå tror jeg. Snakkes da utover. Hvor er emmalill i dag. Er jo så stille på tråden din i dag?? :eek:

 

Sykkel nå nei! :eek: Er jo livsfarlig!

Snill du som hjelper ham:)

 

emmalill er på seminar!

Hun dro i går formiddag og er tilbake mulighens i ettermiddag,

ellers så er hun ikke her før på mandagen.

 

Er litt mer stille fra meg også på fredagene for da sitter jeg et annet sted i åpent kontorlandskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Sykkel nå nei! :eek: Er jo livsfarlig!

Snill du som hjelper ham:)

 

emmalill er på seminar!

Hun dro i går formiddag og er tilbake mulighens i ettermiddag' date='

ellers så er hun ikke her før på mandagen.

 

Er litt mer stille fra meg også på fredagene for da sitter jeg et annet sted i åpent kontorlandskap.[/quote']

Ok. Ja da kjører jeg meg en tur i snødrevet. Hehe. Snakkes utover da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...