Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Gjest emmalill
Ja' date=' hvertfall nå som været er så dritt her!

Det er jo så kaldt!! Orker det ikke!

Jeg hater å fryse!

Det er jo vinter eller høst i 11 måneder i året her jo..

Argh.. Og likevel er jeg glad i dumme Norge..[/quote'] Ja, er det ikke hvit vinter, så er det grønn. Var i Valdres st.hans i fjor. 2 gr ved midnatt. Brrrr... luer, votter, stillongs, boblejakker, (og "frostvæske").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinaina
Ja' date=' er det ikke hvit vinter, så er det grønn. Var i Valdres st.hans i fjor. 2 gr ved midnatt. Brrrr... luer, votter, stillongs, boblejakker, (og "frostvæske").[/quote']

 

Ja, de milde sommernetter er jo mer eller mindre forduftet..

Men så er vi vanskelige å gjøre til lags også da;)

Når hetebølgen kommer så er det jo ALTFOR varmt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Ja' date=' de milde sommernetter er jo mer eller mindre forduftet..

Men så er vi vanskelige å gjøre til lags også da;)

Når hetebølgen kommer så er det jo ALTFOR varmt!! :)[/quote']Vi satser på en sommer med milde netter.... hvor man kan sitte ute i kun t-skjorte. Kan du legge inn en ordre på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Vi satser på en sommer med milde netter.... hvor man kan sitte ute i kun t-skjorte. Kan du legge inn en ordre på det?

 

Sure thing!

 

Milde netter i t-skjorte...

Med reker og et glass hvitvin (eneste gangen jeg foretrekker hvit tror jeg;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Sure thing!

 

Milde netter i t-skjorte...

Med reker og et glass hvitvin (eneste gangen jeg foretrekker hvit tror jeg;)).

Der er jeg helt enig. Drikker skjeldent hvitvin. Og tar gjerne en øl til rekene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Da tror jeg at jeg takker for meg. Ikke helt ferdige her' date=' men vi håper vi håper. Ha en flott helg.

Klemmer.

Snakkes senest mandag.[/quote']

 

God helg emmalill!

Jeg har vært ute og spist lunch! :)

Siste dagen min på dette kontoret i dag!

 

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag begge to. Det tar tid å få lest alt dere skravler om. Men kjempe bra begge to at dere har gått ned. Jippi:rolleyes: Fortsett sånn så greier dere målene deres.

 

Jeg sa jeg hadde fri i helgen. Det viste seg at det er 5helger i denne mnd. Så jeg må jobbe alikevel. Men men.. Sånn ble det.

 

Uff rørlegger er ikke til å spøke med. De kommer når det passer dem emmalill. Og god tur på fjellet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
God dag begge to. Det tar tid å få lest alt dere skravler om. Men kjempe bra begge to at dere har gått ned. Jippi:rolleyes: Fortsett sånn så greier dere målene deres.

 

Jeg sa jeg hadde fri i helgen. Det viste seg at det er 5helger i denne mnd. Så jeg må jobbe alikevel. Men men.. Sånn ble det.

 

Uff rørlegger er ikke til å spøke med. De kommer når det passer dem emmalill. Og god tur på fjellet:-)

 

Ååå.. Ikke fri alikevel?

Så kjedelig da.. Uff, kjipt å få vite det nå liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Ååå.. Ikke fri alikevel?

Så kjedelig da.. Uff' date=' kjipt å få vite det nå liksom..[/quote']

Ja fikk greie på det i natt. men det går det. Jeg hadde jo tenkt til å jobbe extra men de sa de hadde folk nok til å ta ruta mi, men da slipper de det. Hehe. Er greit det . Da har jeg fri til helgen igjen hvertfall. Å da komme kjæresten igjen. Hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Ja fikk greie på det i natt. men det går det. Jeg hadde jo tenkt til å jobbe extra men de sa de hadde folk nok til å ta ruta mi' date=' men da slipper de det. Hehe. Er greit det . Da har jeg fri til helgen igjen hvertfall. Å da komme kjæresten igjen. Hehe:-)[/quote']

 

Kanskje like greit å jobbe da og tjene penger, når han ikke kommer alikevel! :)

Så har du fri når du får besøk:)

 

Her går det fort i svingene!

Måtte kaste meg i en taxi og dra til det andre kontoret for å starte opp et nytt prosjekt!

Alt klart til mandag morgen! Puh.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Kanskje like greit å jobbe da og tjene penger' date=' når han ikke kommer alikevel! :)

Så har du fri når du får besøk:)

 

Her går det fort i svingene!

Måtte kaste meg i en taxi og dra til det andre kontoret for å starte opp et nytt prosjekt!

Alt klart til mandag morgen! Puh.. :)[/quote']

Fytti katta å tett program du har på jobben da:eek: Men det roer seg vel nå kanskje.

 

Ja så har jeg jobbet for guttungen i dag. Han har begynt med bandøvelse på ferdage i stede. Så da må mor trø til da vettu så alt er i orden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Fytti katta å tett program du har på jobben da:eek: Men det roer seg vel nå kanskje.

 

Ja så har jeg jobbet for guttungen i dag. Han har begynt med bandøvelse på ferdage i stede. Så da må mor trø til da vettu så alt er i orden

 

Ja, det er litt tett nå, men jeg liker det jeg:)

Ingenting er værre enn å sitte og ikke ha noe å gjøre..

Fra mandag av og ut uka blir det fullt kjør!

Et prøveprosjekt.

Så det blir veldig spennende, men mye jobb! :)

 

Det er godt å ha mamman sin tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Ja' date=' det er litt tett nå, men jeg liker det jeg:)

Ingenting er værre enn å sitte og ikke ha noe å gjøre..

Fra mandag av og ut uka blir det fullt kjør!

Et prøveprosjekt.

Så det blir veldig spennende, men mye jobb! :)

 

Det er godt å ha mamman sin tenker jeg:)[/quote']

Da må jeg en tur til drøbak jeg å hente guttungen.Snakkes da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Da må jeg en tur til drøbak jeg å hente guttungen.Snakkes da:D

 

Håper du hadde en fin tur:)

 

Nå køyer jeg!

Skal opp å trene to timer i morgen!

Få av noen kalorier jeg har konsumert i kveld!

 

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom store deler av trådene her og fant ut at dette måtte jeg slenge meg med på :-) Begynte forrige mandag (snart 2 uker siden). Startvekten var 75,3 og jeg har tenkt meg ned til 60 kg. Den første uka hadde jeg tatt av hele 3 kg :-)) Motivasjonen til å fortsette bare steg og nå er jeg godt inne i min andre uke og veiedagen nærmer seg, spennende. Har småveid meg litt og sett at det går rette veien, men hva vekten viser mandagsmorgen vet jeg jo ikke ennå ;-) Jeg er i mye aktivitet, rundt 20 000 skritt daglig og matinntak på 1300 kalorier. Det går veldig fint og jeg er virkelig motivert.

 

Lykke til alle her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Har lest igjennom store deler av trådene her og fant ut at dette måtte jeg slenge meg med på. Begynte forrige mandag (snart 2 uker siden). Startvekten var 75' date='3 og jeg har tenkt meg ned til 60 kg. Den første uka hadde jeg tatt av hele 3 kg) Motivasjonen til å fortsette bare steg og nå er jeg godt inne i min andre uke og veiedagen nærmer seg, spennende. Har småveid meg litt og sett at det går rette veien, men hva vekten viser mandagsmorgen vet jeg jo ikke ennå. Jeg er i mye aktivitet, rundt 20 000 skritt daglig og matinntak på 1300 kalorier. Det går veldig fint og jeg er virkelig motivert.

 

Lykke til alle her inne. [/quote']

 

Hallooo! :)

Og velkommen skal du være! Jo fler, jo bedre! =)

Det er som regel litt rolig her inne i helga, men vi tar det som regel igjen i uka! :)

 

Gratulerer med fantastisk nedgang!! 3kg er jo helt utrolig!!

Flink til å bevege deg er du også!

 

Jeg har hatt en superrolig helg og er godt fornøyd med det! Men var veldig flink i går;

da hadde jeg klokka på ringing og dro på SATS i to timer! StramOpp og HøyPuls. Altså en time med styrketrenging og en time kondisjonstrening! DET må da være bra en lørdagsformiddag!?

Ellers har jeg ikke vært spesiellt sunn i matveien, men det hører nå litt med til helga.. :)

I morgen er det på'n igjen! :)

 

Og forresten; fantastisk at du er så motivert!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina

Da er skeie-helga over og det er tilbake til hverdagen.. Nok en gang..!

 

Hente pakke på posten i dag + kikke litt i butikker kanskje? :) Trening i morgen, bandøving på onsdag, trening på torsdag og hjem til foreldra mine på fredagen!

 

Så da var uka mi 'staka ut' hvertfall:)

 

Håper alle har hatt en knallhelg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Da er skeie-helga over og det er tilbake til hverdagen.. Nok en gang..!

 

Hente pakke på posten i dag + kikke litt i butikker kanskje? :) Trening i morgen' date=' bandøving på onsdag, trening på torsdag og hjem til foreldra mine på fredagen!

 

Så da var uka mi 'staka ut' hvertfall:)

 

Håper alle har hatt en knallhelg!

 

Klem[/quote']

Hei hei... og god arbeidsuke...

Har vært en grei helg. Supert vær, og litt skigåing. Ikke alt for mye utskeielser, men ble litt. Mye god mat. Og noe drikke. Sjokolade og sånt =0. Flink????

Men likevel..føler meg oppblåst som en ballong.

Håper dere og har hatt en fin helg. Og lada opp til en travel arbeidsuke. Men greit med det...da flyr tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...