Gå til innhold

Noen som vil være med ? Startdato 5 Jan


Gjest necca

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Uff. Ned bare 300 g. Ingenting i cm. Jeg begynner å bli drittlei nå. Har veid akkuratt det samme siden i mars :o(((((((((((((((((((.

 

Hva gjør jeg galt da???????????? Tåler det ikke ett par is i uka? Det er det eneste jeg har spist unødig denne uken.. Koser meg ikke med øl ell vin ell noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du blir Drittlei viana2 !!!

Skal ikke store utskeielsen til før en ikke går ned eller det verste ,opp :o

For min del merker jeg det godt på vekta de ukene jeg ikke trener så mye . Så mitt mål er å få rundt 10 trimpoeng , aller helst mer !!

Siden jeg hadde gått opp denne uken foreslo GR at jeg skulle gå ned til 1600 kcal denne uken ! Blir litt bale siden jeg har komt inn en God rytme , Men har ikke klart mer enn 8 trimpoeng så det er vell noe som ikke er helt rett !?

 

Men vi skal no LEVE og så jeg tar det ikke så "veldig" tungt ( tror jeg ) ;-)

 

Vi klarer dette i lag og støtter hverandre i Motgang og Medgang :-)

Ser fram til å høre mer fra Deg !!!

 

Boksing Helene2 ? Begynner å bli skikkelig farlig Du !!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helene2

hehe, boksing er sinnsykt slitsomt, er den timen de har på sats som jeg blir mest sliten av (og jeg har vel vært på stort sett alle), er utolig gøy også. Man fokuserer så mye på det man gjør at man glemmer litt at man trener, så det er virkelig å anbefale. :) Denne uken har jeg trent hver dag, har skaffet meg en alvorlig gangsperr i magen ;) så har ikke sjans til å klare mine faste sit-ups i kveld, hehe, menmen, ha en fortsatt god sommer! :D

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helene2

Jej! ;) ned 0,9 denne uken :D ligger nå på 81,3kg (Snart nede på 70-tallet!!! DET kan jeg ikke huske sist jeg har vært!) Har altså gått ned 15,4kg siden januar nå!! Midjemålet står i ro da, gikk fort nedover i begynnelsen men nå går jeg kanskje ned 1cm i månden eller noe. Men kanskje ikke så rart ligger på 77cm så ligger innfor det som er anbefalt hvertfall :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal si du er FLINK :-)) Grattis til Deg :D

 

Her har det vært ferie og bortreist i 3 uker . Har ikke telt kcal men heller tenkt meg om både 1 og 2 ganger på om jeg virkelig vil spise ting som har vært på kanten av det som er "lov"!

Men til tross for ferien har jeg gått ned - 1,1 kg , så det er jeg veldig fornøyd med :-)

 

Start vekten 5 jan 09 111,8

Nå 11 juli 103,9

Virker ikke så mye når en ser på tiden ! Men til tross for en fot som hindra meg i 3 mnd , er jeg fornøyd ! Midje målet blir tatt påTisdag , Tvi Tvi .......!

 

Ha en Forsatt God Sommer Jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja , er rimlig fornøyd denne uka !

Blei no ned og det er Bra - 700 g.

Prøve å komme gjennom sommeren uten å legge på meg , så er det en STOR bragd :-)

Gleder meg om 3,3 kg Da SKAL jeg ikke over 100 igjen!!! Bank i bordet :-)

 

:) Ny vekt 103,2

:-( Begynner vekt 111,8 kg

:) Ønsket vekt 80 kg

:-) Igjen 23,2 kg

 

Foratt God uke og sommer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det blei + 300 g denne uka !

Men jeg bretter opp armene og skal ikke la det få fritt spillerom :-)

 

Er veldig spent på hvordan det har gått med Dere !!! :D

 

Ha en Forsatt Flott sommer , no ser det ut som at sommerværet har komt igjen og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Kjekt å se Deg innpå her igjen :(

 

Her prøver vi å holde koken , hvertfall jeg , innimellom :)

 

Jammen ikke alltid enkelt å holde motivasjonen oppe , spes ikke no i denne mørketiden ! Skal ha litt trim og lite kos ....he he ...

Jeg går ned i cm m ikke i kilo lenger . Hm Hm . sikkelig irriterenes !!!

Veier 103,8 . mål 80 kg

Midje 110 , mål 102

 

Og Du da , har Du foesatt det du begynte på ? Kanskje du har nådd målet ditt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...