Gå til innhold

Noen som vil være med ? Startdato 5 Jan


Gjest necca

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

 

Håper det er noen som vil være med på ny start i 09 !?

Her er det plass til ALLE , om DU skal gå ned litt eller Mye !!!!!

Kjekt om vi er flere som kan kjempe og støtte hverandre underveis :-)

Alle som har prøvd vet at det å få oppmuntringer øg støtte underveis hjelper på motivasjonen og i Beste fall på kiloene .

Og hvem er bedre på det enn de som er i samme båt ?! :-)

Jeg begynner på nytt med 106,8, kg i dag ( 5 Mai ) !

Første Målet er å komme ned til 100 kg .

 

Forsatt God uke til alle !!!!

 

Hilsen Sissel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Jeg blir gjerne med! Er 176høy og veier 98kg (målvekt 75kg) Har prøvd å holde motivasjonen oppe gjennom hele førjulstiden nå, men det er neimen ikke lett med aller fristelsene som står i kø uansett hvor man er, hehe. Menmen, er kun jul en gang i året så jeg skal tillate å kose meg (merk kose, IKKE fråtse) med litt julegodt. Kombinert med trening får vi håpe det ikke slå for mye ut på vekten. Gleder meg til å starte opp 5.januar!

 

Hilsen Helene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan eg også få vere med?

er ei jente på 21 og har eit stort ønske om å komme ned i normalvekt,

målte meg på vekta i dag tidlig : 99.9 kg...

delmål 1 : 90

delmål 2 : 82

sluttvekt : 75

 

og så håper eg at jula ikkje gjer at eg bikker over 100 kg.

Har meldt meg inn på eit treningssenter og rekner med å starte for fullt i uke 2!

 

God julehilsen fra Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at Du vil være med Helene !!!!!

Koselig at vi er flere som kan kjempe sammen :-0 . Blir lettere om vi er flere .

Ja jula er en prøvelse , hvertfall for oss som legger på oss nesten bare ved å se på mater , he he !

Men dette skal vi Klare ilag !

Og sammen med Flere, Jo BEDRE :-)

Har fått meg Wii fit til jul ( hehe , er vist et hint om at noe virkelig trengs å gjøres , men denne gangen tar jeg utfordringen !!!

 

No må jeg ned å spise svineribbe . Veldig Godt da men vet ikke om den står blandt JA maten :-O . Men Vi må få lov å kose seg litt .Og Hvertfall litt ekstra no når det er Jul !

 

Snakkes Da !!!

Og forsatt GOD JUL HELENE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i Klubben til Deg og Linn !

 

Syntes det er Kjempeflott at Flere vil være med !

Har vært litt travelt i denne julestriden ,m skal prøve å være flinkere å skrive :-}

Jeg Tror det når vi er igang for fult, Mandag den 5 januar så blir det en vane eller et must å følge med på hverandre og Støtte hverande i Gode og mindre gode perioder !

Lurt det med å sette delmål først , gjør det ikke fult så uoverkommelig for oss :-}

Da Blir mitt første delmål å komme ned til 105 kg !

Måtte svare Deg og , Selv om Gubben roper at maten er forlengst ferdig og begynner å bli kald!

 

Vi Snakkes ,må springe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle andre setter seg delmål bør vel jeg også gjøre det:) skal vi se, får vel bli noe sånn da:

delmål 1: 90

delmål 2: 85

delmål 3: 80

mål: 75

 

Jeg er av den utålmodig typen og vil helst se vekten gå veldig fort ned, noe jeg klarer om jeg virkelig skjerper meg sykt en periode, men som jeg aldri klarer å holde lenge, blir veldig jo-jo slanking da. Har lett for å gi litt opp om vekten står stille en periode, men ska ikke gi opp denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med.

Har mye å si at vi er flere ilag...

 

Jeg er 163 og veier 97 kg.

Føler at vekta bare går oppover og oppover,klærne blir trangere og trangere.

Snart bare et laken som passer..ha ha..

 

Delmål er: nr 1. 90kg

nr 2. 85kg

nr 3. 80kg

nr 4. 75kg

nr 5. 70kg

 

Som dere ser er det endel kilo som skal av, og blir nok å bruke en del tid på det.

blir så imponert over alle som går ned i vekt...men nå skal jeg klare det jeg også...

 

Glapia :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Velkommen i klubben skal Du være, sammen med Helene2 og nessie87 !

Ja no nærmer vi oss den Store dagen alle sammen !!!!!

Har nok blitt mangen fristelser på oss i jula og helt sikkert blir det noen til , men vi får prøver å spise med måte no . Så blir det over til å veie maten og være mer nøye med det meste senere !

Jeg Gruer meg , men mest av alt gleder jeg meg til å få ett lettere liv :-)

 

Julehilsen fra necca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! :D

 

Jeg er 33 år, 1.75 høy og startvekten er 108,5.

Satser på å starte opp 1. eller 2. januar.

 

Første delmål: Ned 10 kg innen 1. april.

 

Grugleder meg til å komme igang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom og sjekke om det er noe aktivitet her i romjula, prøver å ikkje tenke på alt eg har stappet i kjeften siste uken...

gleder meg til å begynne i januar, har desverre ikkje råd til å gå på kurs, noko som ville vore bra for disiplinen min, men får håpe det vil hjelpe å prate med dere her inne :-)

kos dere resten av romjula og ha eit godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også være med?

 

Jeg heter Frøydis og er 35 år. Jeg veier nå 95,4 kg, og så er jeg 166 cm høy. Jeg har aldri vært flink med trimming og mat, men jeg tror det er på tide jeg skjerper meg. Det er sikkert lurt å sette seg delmål. Kanskje jeg skal starte på 90 som mitt første delmål?

Jeg har forresten planer om å skrive blogg om prosessen min. Noen andre som blogger?

 

Jeg har forresten vært medlem her lenge, men har helt glemt det av, derfor regner jeg meg som ny her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også gjerne være med :)

Jeg blir 20 år nå på nyåret, er 173-174 cm og tror jeg veier omkring 77-78..

Skal kjøpe meg vekt så fort som mulig!

Jeg gikk kurs 1 og kurs 2 for 1 år siden og gikk ned ca 8 kg :) kiloene har nå desverre funnet veien tilbake. he he. Men det skal jeg få gjort noe med nå :D

 

Slutt målet blir nok å komme seg under 70, hvertfall i første omgang :)

 

-Malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med :) Om jeg forstår noe av denne siden, men det kommer seg vel :D

 

Jeg er 160 cm høy, og veier nå 83 kilo. Har gått ned fra 90, så det var jo en start. Men gikk opp fra 79 - 83 da jeg ble sammen med kjæresten min, for det ble litt vel mye god mat i starten, hehe (er VELDIG glad i mat...!)

 

Trivselsvekta var en gang 65, men har ingen spesielle mål nå, annet enn at jeg vil ned. Jeg må ned, for leddproblemene jeg har fra før bli ikke bedre med litt ekstra bagasje... Så her må det gjøres noe.

 

Jeg sliter veldig med motivasjon og energi, men har den siste tiden vært nøye på å ta mine 20 min. sykkel"turer" i stua :) Håper jeg klarer å fortsette sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem en stund men ikke aktivt. men tenkte jeg skulle gjøre noe med det nå :D

 

Jeg er 25 år (26 i januar) og veier 92,5 kg og er 165 cm høy. Trivselsvekta mi er 75 kg og samboeren min har satt meg på en liten prøve.. Hvis jeg går ned til trivselsvekta mi så skal han slutte å røyke. (jeg har snakka mye om slanking og vektnedgang så han begynner sikkert å bli lei av å høre om det.. :) )

Jeg har egentlig sagt at jeg ikke blir med på det men det er fordi jeg vil holde det litt for meg selv og heller få kommentarer underveis på at jeg har tatt av meg :)

 

Jeg fikk ei datter for 4 mnd siden og har siden da gått ned 16 kg (la på meg 21 kg under svangerskapet) men så har det stoppet helt opp. Jeg lever nok litt for mye latmannsliv men det skal endres nå.

Vi skal gifte oss til sommeren og det hadde vært utrolig artig å si det i bryllupet at jeg har nådd målet på 75 kg og at kjæresten min da må slutte å røyke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på 1 kurs... og tok av 8 kilo, men de har komt på igjen,.. så nå vil eg prøve igjen.

Er jente på 22 år, høyden min er 171 og vekta er 78 kg. Trivselsvekta mi er 67, så det er mitt store mål;)

Delmål 1: 75

Delmål 2: 72

Delmål 3: 69

 

Mål: 67.

 

Har lagt på meg 4 kilo bare nå i julen.. så hadde håpet det var like enkelt å få de av som det var å få de på:/

Skal koose meg på nyttårsaften, men så er det slutt..

Målet mitt er å være under 70 kilo til 19.mars.

Så nå er det sagt, så det er ingen vei tilbake.

 

Klem Silje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg holder på å bli kjent med disse sidene...er ikke så lett å finne ut av alt... Jeg har et mål om å gå ned til 75 kg før jeg skal gifte meg i mai. Nå veier jeg 82 kg. Jeg har aldri slanket meg i mitt liv, men nå er det på tide. Er det slik at dere skriver inn absolutt alt dere spiser i løpet av en dag??? Tar ikke det utrolig lang tid??? Jeg er virkelig ny på dette, og trenger noen tips. Vurderer å melde meg på internettkurs for å få litt starthjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny på denne siden, men så langt har jeg fått et veldig godt førsteinntrykk. Har ikke råd til å melde meg på kurs foreløpig, men håper disse diskusjonssidene kan være en fin motivasjonskilde!

 

Jeg veier 88,9 kg og har lyst til å veie rundt 70-75 kg. Jeg er 1.69 m høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å finne noen som man kan henge med :)

 

Her er det følgende:

Jente 33 år, vekt 99 kg, 170 cm høy.. skal ned til ca 83 kg

 

Delmål 1: 94 kg innen april!

Delmål 2: 89 kg

Delmål 3: 85kg

Delmål 4: 83 kg ca..hehe

 

Vekta har gått opp og ned de siste årene. Fikk en haug (les:15 kg) med "kjæreste-kilo", de gikk av med to kurs med GR..supert! Men så fikk jeg tvillinger, og dermed har jeg ikke gått ned...bare opp siden..men nå må trenden snu- hvis jeg skal orke å holde tritt med de små!

 

Så nå har jeg stappet meg hele jula, lenge leve nyåret!!

 

Lykke til jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Ja no er det endelig Nytt År og Nye muligheter Folkens :-)

Om noen Begynner idag eller Mandag den 5 ., spiller ingen rolle !

Det viktigste NO er at vi tar et Skippertak Mot disse forbaskede ekstra kiloene kiloene !

Jeg for min del vil sreve med å spise Lite og ofte ! For kroppen har desverre fått den stygge uvanen at når den skriker på mat , har den desverre fått Altfor Mye og ofte ! Men Fra og Med No er det Jeg som er sjefen He He He He

Blei SÅ positivt overrasket da jeg logget meg på idag! Glad over at vi er Blitt så mangen som vil vinne over de forbaskede ekstra kiloene . Velkommen skal DERE være alle som EN !!!!!!!!! Vi har blitt en stor Flott gjeng :-)

 

Nyttårs Hilsen fra necca :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissejohn

Jeg tar utfordringen og blir med fra mandag. Hvis det er lov for en bamse å bli med?? Har nok passert 135 kg nå i jula, men driver og "manner" meg opp til å snu trenden. Var nede i 128 i sommer og målet er å passere dette tallet før påske, nedover med andre ord.

Jeg skal bli flinkere å trene mer, og så klart; spise litt sunnere enn nå siste måneden. Så som sagt; jeg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje det hadde vært lurt å bytte navn på tråden/ eller starte en tråd med ett nytt navn, F.eks: Vi skal ned-gruppen, Necca-gruppen eller no sånn...lettere å finne frem i jungelen av vekt-grupper... :)

 

Hyggelig at vi er så mange!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Hyggelig det at Du og har tatt Rev i seilene og ønsker forandring i livet Nissejohn :-)

Ja det er mangen fristelser der ute , men vi får kanskje prøve å tenke sånn at det er produsentene som vinner og vi som taper på å stappe i oss alle disse fristelsene !

Som de fleste av oss ,har vi prøvd ulike slankemetoder .

Selv har jeg prøvd noka dietten og Reduxin .

Bare bortkastet penger !!!

En går ned , men bare for en kort periode . Ikke mangen som klarer å Leve slik i lengden! En Blir rett og slett Sur og Grinete :-(

Så derfor denne klubben , For å støtte hverandre i Medgang og Motgang :-)

Var ett GODT forslag Du kom med eme30 !!

Vi Kan godt få oss ett Klubb Navn , så vi finner hverandre igjen he he !

Hva sier Dere andre til det ?

 

necca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

tror nok sjølv at eg begynne i morgon med treningen så får kostholdet komme etter på mandag, spiser selv få måltider og frokost strever eg med da eg blir så kvalm av det :-/

Necca-klubben 2009 kanskje?

så spennende at vi er så mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med her? Har vært medlem her i vektklubben en stund, men absolutt ikke aktivt. Jeg skal begynne på mitt første gr kurs 14 januar, gru gleder meg. Jeg er 177 høy og veid meg har jeg ikke gjort på lang tid, men tror den er ca 110 kg. Nå har jeg bestemt meg for at denne gangen skal jeg klare det og holde vekta nede....... Tror det vil være bra for meg å følge med dere her inne i opp og nedturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er gjerne med på en felles front for et lettere nytt år! Jeg er 37 år gammel tobarnsmor ( 6 og 3 år). Er 168 cm og veier 89 kilo... Har et midjemål på 98,5 cm.. Mandag skal jeg begynne på kurs igjen og denne gangen gir jeg meg ikke før jeg har gått ned 22 kilo!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...