Gå til innhold

Nå skal alt av:)


Gjest citrius

Anbefalte innlegg

  • Svar 302
  • Created
  • Siste svar
Gjest minusfemten

Prøvde meg på samme tråden som deg Citrius :( Var ikke så mye action der nei!! :) Kan jeg slenge meg på her??

 

23 år

1 barn

1.69 høy

77 kg

 

Skal ned til 65 kg innen 1. juni satser jeg på! Da er jeg klar for bikini sesongen!

 

Har ett spm her! Veier dere alt dere spiser? Jeg synes det blir så slitsomt i lengden.. Prøver å legge opp til de anbefalte porsjonene slik de er avbilda i boken. Sliter mest med treninga jeg da.... Er aaaalt for lat! Det er vel derfor disse kiloene er komt også :-P Har jo en god unnskyldning til å komme meg ut å gå siden jeg har en liten sønn, men... Dørstokkmila er så laaaang!! :-P Fikk meg en tur i dag da! Passer hundene til mine foreldre og den ene fant det for godt å stikke av så jeg traska rundt i nabolaget i nesten en time før jeg fant han igjen! :)

 

Alle monner drar!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All form for fysisk aktivitet hjelper=)

 

Jeg veier ikke maten min, men jeg har veid det meste en eller annen gang så jeg kan gjette meg fram til sånn sånn ca hvor mange gram det er ved å se på det. (de gangene jeg faktisk har veid maten så har det ikke vært mer en 4-15 gram feil) Så det er ikke nøyaktig dette jeg gjør, men jeg får en ca-oversikt i alle fall.

 

Så lenge jeg vet om det er 800 kcal eller 2000 så er det greit for meg, egentlig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å skjerpe meg på kcal nå.. Jeg spiser aaaalt for lite=s Jeg har en skikkelig mongo døgnrytme, jeg vet ikke en gang hvilke dager jeg skal sette hva på, alt er bare tull tull tull og det går alt for mange timer mellom de gangene jeg spiser.. Kommer aldri til kunne klare å gå ned med de slagene jeg gir forbrenningen min nå=( Jeg har aldri vært noe god på å justere døgnrytmer.. jeg gjør som regel bare vondt værre..=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Etter en helg med kakespising (som forresten ikke er over enda heller), tenkte jeg at jeg skulle få lettet hjertet mitt her.. Hadde bursdag i går, og da kan man ikke akkurat telle kalorier! :)

 

Jeg bruker ikke å veie maten min, men skriver inn på vektklubben. Det er jo noen ting som står som per stykk, men ellers bare tipper jeg. men jeg har følelsen av at når det står porsjon, så er den porsjonen mye større enn den jeg spiste! så da skriver jeg bare 0,5 eller noe.. :)

 

I kveld reiser jeg inn til Oslo igjen, skolen begynner i morgen, og da skal jeg også kjøpe nytt treningskort gjennom studentsamskipnaden! :) gleder meg til å begynne å trene skikkelig igjen, har også med meg en venninne som er like ivrig.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente20oslo

Ok :) Får bare prøve meg frem når det gjelder nøttene. Er veldig glad i pistasjnøtter da!

 

Nå har jeg hatt to treningsfrie dager, i går kunne jeg ikke pga jobb og jeg skulle ut.. og i dag har jeg vært altfor fyllesyk til å klare å gjøre noenting.

I morgen er det på an igjen, og det er jo forsåvidt veiedag også ;o gruer meg litt!

Personlig trener timen gikk kjempebra på fredag! :) Har jo som mål å komme inn igjen i militæret og da må man jo være flink til å løpe, noe jeg hater. Hun ga meg noen lure tips så nå skal jeg virkelig klare det.

 

Kommer tilbake i morgen med oppdateringer om hvordan veiingen gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heya helga har vert treningsfri for min del også, hva ude på resturant idag, og hadde venninnekveld på fredag med god mat og snop, men jeg føler i helgene er det lov til å skli ut litt. Imorgen er det trening og spise rett igjen:)

Jeg har ikke de største forventningene til veiedagen, siden jeg ikke har vert så flink med maten denne uken, men har 17 treningspoeng så jeg håper det veier opp for maten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. fikk ikke veid meg jeg.. Jeg blir gaaal av denne døgnrytmen min, jeg vet ikke når jeg skal pusse tenna en gang, når starter dagen liksom, dette blir bare surr. Klokka er elleve, jeg stod opp for et kvarter siden=s Æsj, nå skal jeg ikke legge meg før i morgen kveld! Dvs at det blir mye kcal om jeg skal spise hver tredje time i 24 timer.. Stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid sent oppe og jeg er min egen sjef i jobben min, så jeg kan gjøre den når jeg vil på døgnet.. Så det har bare blitt sånn i det siste, spsesielt etter at typen dro i millitæret. jeg prøvde holde meg oppe hele dagen nå, men det funka ikke. Nå er klokka to på natta så forhåpentligvis kan jeg holde meg våken til.. eh.. etterpå kveld.. Surrete greier det her=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hørtes stress ut:)

Jeg vil bare dele med dere at jeg ble forlovet igår:) så nå må jeg ihvertfall klare å gå ned de kiloene.

Idag skal jeg svømme igjen, gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer=D Så morsomt da, det er jo virkelig motivasjon til å ta av:p

Du er heldig som kan dra å svømme nå, jeg må vente til sommeren jeg så jeg kan bruke stranda.. Enten det eller dra til andre siden av byen om betale 70 kroner for en time i et lite basseng fullt med bare unger og folk over 70 =p

 

Jeg har gått en to timer lang tur i dag! Igjen.. er egentlig helt ok å gå tur alene, det er vel bare det å faktisk gidde å gå ut, det er jo som regel det å komme i gang som er værst med det aller meste.. Trening, lekser, rydding osv..

 

Er det forresten fullstendig upassende å spørre om hvordan gårsdagen gikk for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThErEsE89

Prøvde meg på en annen tråd her jeg og, men dårlig med respons, så da slenger jeg inn det jeg skrev om meg selv her og:

 

Jente på 19 her som er med!! gikk på kurs rundt mars i fjor, og det gikk egentlig veldig bra, helt til kurset var over, "plutselig" var alle kiloene +++ tilbake Men denne gangen skal det gå enda bedre og kiloene skal forbli borte.

 

Jeg er veldig dårlig på å komme meg ut å trene, så tar det gradvis, først skal jeg bli flinkere til å gå til skolen, blir en del trimpoeng bare av det i uka, i hvert fall med den str jeg er på nå, etter hvert skal det legges inn ordenlitg trim i planen, vurderer å begynne å trene på treninssenteret på skolen, men tør ikke begynne alene i den formen jeg er i nå, flaut :/

 

Har startet med riktig kosthold, men tør ikke veie meg ordentlig enda, starter på fullt med veiing på torsdag, greit å gjøre det før helgen, så det kan være litt motivasjon til helgen!

 

citrius: Gratulerer så mye med forlovelse, super motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jay, gøy med fler folk=) Jeg vet hvordan du har det med trening, det er fælt å komme seg ut=s Synd at alle på forumet her bor så langt unna meg, hvis ikke så hadde jeg kanskje hatt noen som gadd å dra meg ut av huset=P Det er liksom ikke nok med at jeg ikke gidder selv, men jeg kjenner virkelig ingen som kunne brydd seg mindre om å bevege på seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThErEsE89

Største "problemet" mitt er egentlig at de jeg kjenner som gidder å trene er i så bra form allerede, og har faste treningspartnere, og da er det veldig vanskelig for meg som ikke har trent på år og dag å bare slenge seg på.

 

Egentlig har jeg mest lyst til å være med på dansaerobic og sånn, men det er det ingen jeg kjenner som vil, og som sagt er jeg i så dårlig form, så er redd for hvor ille det går de første gangene så kunne trengt en å "støtte" meg på.

 

Men men, går så mye som mulig for tiden, og får mer og mer lyst til å trene ordentlig, bare å få nok mot så ordner det seg nok :)

 

Men når det virkelig ikke er noen andre som gidder heller skjønner jeg at det er vanskelig å dra seg selv ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Citruz! :) Det er jo en kjempemotivasjon å ha et bryllup å se fram til! :)

 

Jeg har funnet ut at det ikke er lett å være student som deler hybel med tre andre, og gå ned. Vi lager middag sammen, og det er jo i og for seg bra, siden vi alle sparer masse penger. Men hvordan kan man si nei takk til tikka masala på en mandag når noen andre har laget den?? Ikke at det er så aller verst, men jeg hadde engentlig planlagt å ha fisk og ris den dagen.. :)

 

Ellers sliter jeg med å få i meg nok kalorier, så jeg knasker nøtter.. :)

 

Har heller ikke fått begynt å trene enda, men det kommer når jeg får stipend! Men det er som dere sier, man må ha noen til å dra seg ut av døra for å få det til..

 

Hvor er det dere holder til da? Jeg studerer og har hybel i Oslo, men er egentlig fra Toten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåing funker fint det og, to timer med bare 4 km/t gir jo over 3 trimpoeng..

Jeg holder til i moss! Og det er det visst ingen andre her inne på forumet som gjør, er bare slanke sprekinger i moss=P

 

Og siden det har vært det største problemet de siste maange dagene vil jeg nå meddele at jeg har vært vært våken i 21 timer og når er det ingen grunn til at jeg ikke skal klare å fikse på denne ufordragelige døgnrytmen miin =D Jippi! Det vil gjøre enkelte rutiner myye enklere å følge=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThErEsE89

Jeg bor fortsatt hjemme hos mamma i Oslo, sist gang gikk vi på kurs sammen, men denne gangen har jeg "glemt" å fortelle at jeg er i gang igjen, vil komme i gang litt på egenhånd selv først, liker ikke å gjøre noe som ikke er på eget initativ :)

Men greit å være fler om det da, så skal nok si det snart :)

 

Så deilig å kunne få tilbake døgnrytmen, jeg slet med det samme før jul, hadde jobbet natt i en uke, og etter det fikk jeg ikke sove om natta før tre uker etter, og siden jeg ikke sov om dagen heller, for å få sove om natta, ble det tre veldig lange og slitsomme uker, utrolig deilig når alt kom på plass igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katza: vi satt bare å snakket, så gikk han ned på kne å spurte:) Det var ikke noe veldig oppstyr med middag og sånt, men det gjør meg ingenting:)

 

Så bra at du har funnet en treningsform som du liker. Det er sant det med bare å komme igang, det er det som er det verste.

 

Jeg kom på at jeg har glemt å veie meg denne uken, får ta det neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naw, koselig da=) Middagsstyr og sånn kan dere jo alltids ta senere, til helgen for eksempel, når du har lov til feire med dessert=P

Døgnrytmen er på plass igjen forresten=D Ganske praktisk fordi kjæresten kommer hjem på perm i morgen, hadde vært litt dritt å sove igjennom hele tiden han var hjemme..

 

Jeg fikk heller ikke veid meg på mandag som jeg skulle, fordi jeg sov, men det er vel egentlig like greit, ting gikk ikke så bra forrige uke.. Det er mye enklere å holde motivasjonen oppe når jeg i alle fall kan innbille at jeg har gått ned istedet for å gå på den fordømte veka og oppdage null forandring:p Egentlig burde jeg veid meg en gang i måneden, større sansynelighet for forandring, men det tror ejg ikek jeg har tålmodighet til.. Kan måle meg en gang i måneden kanskje, det er sikkert lurt siden målebåndet ikke er like nøyaktig som vekta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente20oslo

Heihei! :) Så morsomt å høre om forlovelsen, gratulerer så mye!

Og til therese, her er det bare koslig at det er flere som slår seg på.

 

Hadde veiedag på mandag jeg også, men i likhet med Katza så lå jeg og sov ;o

Har jo lagt om kostholdet mitt, ikke spist snop og prøvd å få i meg riktig antall kalorier hver dag. Har også trent en god del de siste to ukene, så jeg kjenner på kroppen (magen, lår) at noe har skjedd! :) Så neste mandag skal jeg veie meg igjen !

Har også lagt inn et frisørbesøk i dag, gleder meg. Sparer jo penger nå som jeg ikke kjøper junkfood og snoperier, så kan unne meg litt ekstra. Og det er jo en fin motivasjon i denne tiden!

 

Men jeg lurer på en ting, hvor mye effekt er det av å gå tur egentlig?

Jeg prøver å gå værtfall 12000 skritt hver dag. Jeg går til og fra jobb (15 min hver vei), til togstasjonen (istedet for buss til togstasjonen) når jeg skal på skolen og butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...