Gå til innhold

Ned 15 kg innen 2010!


Gjest Innen

Anbefalte innlegg

Hehe.. Det blir en god del stillesitting som student, så jeg bare MÅ presse inn trimtiden. Også ELSKER jeg egentlig å trene. Det er det som er så teit, at jeg må komme meg helt inn på treningssenteret og i gang med treningen, eventuelt ut på tur og godt i gang, før jeg husker/kjenner hvor digg jeg synes det er. For ellers så synes jeg det er ganske digg å sitte inne ofte også. Huff og huff. Men kjempegøy at jeg motiverte deg til tur! :) Jeg har lest at i store studier på folk som har slanket seg så går 95 % opp igjen i vekt i løpet av noen år. De 5 % som ikke går opp igjen i vekt gjennomfører 60 minutter med moderat fysisk aktivitet hver eneste dag (7 dager i uka). Tror det stod om det her på GR nettsidene en gang også. Så da er det liksom bare å få inn den vanen med en gang tenker jeg, for hvis jeg først kommer ned så skal det ikke på igjen denne gangen! Ferdig med jojo-greiene nå.

 

Krom: Jeg kjøpte dem på en helsekost foretning ja. De selger krom på apoteket og, men om det er samme preparatet for de som ønsker effekt på søtsug og de som faktisk har en krom-mangel det vet jeg lite om, så jeg kjøpte en som det stod om søtsug på beholderen, for å være sikker. :)

 

Nå burde jeg vel snart slutte å surre rundt på nettet, tenkte egentlig å prøve å jobbe litt med en oppgave på pcen. Går to sekunder det så sjekker jeg alt mulig rart annet. :)

 

Og ja, Gratulerer med dagen i går Kisse! Spent på å høre dine mål nå, og ha deg med videre.

 

-innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 353
  • Created
  • Siste svar
Gjest LeneMarien

Så var det veiedag igjen.

Uken var som sagt hard, men jeg må ha gjort noe riktig. Klarte å gå ned 400g sist uke, og jeg er kjempefornøyd! og nesten 2 cm rundt midjen! :)

 

Jeg så faktisk i speilet at jeg har blitt slankere. Det føltes så godt. Hvordan går det med dere?

 

Ei venninne anbefalte meg grønn te i går. Drakk en kopp som jeg syns luktet som en blanding mellom dødt vann og støvsuger, men det var ikke så ille da jeg begynte å drikke. Søkte litt rundt på nettet senere på kvelden, og fant ut at grønn te faktisk kan hjelpe på forbrenningen med mellom 100 - 200 kcal hver dag - og i tillegg hjelper til med å øke fettforbrenningen (og ikke så mye av forbrenningen av karbohydrater). Det liker jeg. Tenkte å kjøpe meg litt grønn te i dag. Det er absolutt verdt et forsøk! :)

 

 

Uke 0: Vekt: 65,3 - Midje: 90,0

Uke 1: Vekt: 63,9 - Midje: 86,2

Uke 2: Vekt: 64,7 - Midje: 82,6

Uke 3: Vekt: 64,3 - Midje: 80,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...oi! 100-200 kcal økt forbrenning ved å drikke grønn te? hm hvor mye må man drikke da, da? Det smaker jo kokt gress med søtningsstoff i men 700 kcal ekstra forbrent i uken tilsvarer jo litt det, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang!! 400 g ned er jo nesten en hel smørpakke. Flott! :) Dette går riktige veien. Og kjempebra å få den oppmuntringen etter en hard uke. *Applaus for LeneMarien*

 

Grønn te ja, det skal jo forebygge kreft også. Masse bra effekter av grønn te. Kanskje jeg også skal prøve! Trenger noe å få i gang forbrenningen med nå, føler ikke at det har skjedd noe på en stund, gruer meg til veiedag. Og jeg gjør jo egentlig alt riktig. Men jeg spiste kosemerkene mine, og brukte dem på sukkerholdige varer - og jeg vet jo at det forstyrrer meg i lang tid. Hehe.. Kanskje jeg rett og slett skal kutte ut godteri framover. Hmm.. Det er vanskelig, men okey: jeg prøver å kutte ut søtsakene helt, ikke en gang til kosemerkene!

 

Da kjøper jeg grønn te imorra, også koser meg med det. Går jo an å blande oppi sukketter da kanskje? Har aldri smakt grønn te, men pleier å ha 1 - 2 sukketter oppi vanlig te (kommer veldig an på hvor stor te-kopp man har). :) Og som Movistar spør, hvor mye må man drikke? For hvis det er snakk om 1 liter eller noe så sliter jeg litt uansett. Hihi.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare blande meg litt inn i praten om grønn te jeg:p elsker te, og det er spesiell en type te som jeg synes som er kjempe god, det er grønn te med sitron. Husker ikke helt hva det står på pakkan, men selve pakken er også grønn. Tror ikke det skal være så vanskelig å skjønne hvilken jeg mener når en ser den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt litt på nettet. 2 - 3 kopper grønn te pr. dag. Det er noen som påpeker at dette er MYE dyrere enn å få i seg samme mengde av virkestoffet fra grønn te i kapsler istedet. Men jeg er som sagt skeptisk til kapsler, så det får holde at jeg har begynt med krom! :) Da blir det 2 - 3 kopper grønn te om dagen. De ekstra pengene jeg bruker er investering i egen helse.

 

Fra treingsforum.no:

"Den mest kjente bestanddelen i grønn te er polyfenolen EGCG, som står for (-)-epigallocatechin-3-gallate. Det er relativt bred enighet om at det er EGCG som står bak de fleste positive effektene fra grønn te. Vanlige tilskudd av grønn te består som regel av femti prosent EGCG, mens grønn te i sin naturlige form består av cirka ti prosent EGCG."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil_ende

Hehe! Hurra hvis det øker forbrenningen!

Alle tips for å forbrenne mer er av det gode:D

Da er jeg ikke langt unna, drikker en kopp hver morgen, må bare plusse på to til;)

Hvis man ikke har smakt grønn te før så skal det sies at det tar en stund å bli vandt med.. Litt sånn som med første gang man dirkker svart kaffe;) Jeg liker den helst uten sukketter.. Et tips, vannet skal ikke være for varmt (det skal vistnokk ikke være så bra) så vent litt før du putter te posen oppi, og ikke la den ligge for lenge;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vannet skal være 80 grader, ellers blir teen bitter.

 

2-3 kopper? Huff det var mye! Er det snakk om kaffikopper eller tekopper? Tekopper er jo nesten dobbelt så store :-P

 

Men kan jo kanskje bytte ut med litt vann, det super jeg jo på bess-so-da-e.

 

 

Ikke bra for tennene med så mye te, da

-- hilsen wanna-be-tannlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Da var det veiedag. :) Det gikk ikke så bra. Opp 500 g siden forrige uke. Men jeg mistet 2 cm rundt magen!!

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg gikk opp. Jeg har fulgt opplegget denne uken. Jeg håper det er pga. min økte treningsmengde. At de to siste ukene har kroppen drevet og vendt seg til økt mengde trening, og særlig økt mengde styrketrening. Kanskje jeg holder på litt vann eller noe slikt. Håper det. Og jeg håper det løsner igjen til neste uke. Jeg trodde jo ikke det hadde skjedd noe stort, men oppover da!! Vil ikke oppover.

 

Jaja.. Ny uke, nye muligheter! Skal redigere datoene for når jeg skal nå delmålene mine.

 

:) - innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auda, så kjedelig!

 

Veier du deg bare den ene gangen i uken? Jeg veier meg stort sett hver dag, så dersom jeg skulle gå opp på den faste veiedagen så har jeg i hvertfall motivasjonen i de andre uoffisielle veiingene...

 

Men 2 cm tyder jo på at vekten viser feil da! Jeg måler meg bare 1 gang i måneden, neste gang er midt i mars så jeg har et par-tre uker på å få trent meg inn noen cm. Bare jeg kunne fått fingen helt ut og ikke bare sånn delvis *grr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, altså, det blir jo riktig på sikt da, når man veier seg en gang i uken og ser utviklingen. Det er selvfølgelig litt kjedelig når vekta går opp, men i mitt tilfelle trenger det absolutt ikke være feil. Jeg er jojo-slanker så jeg kjenner såpass til min egen kropp. Den er ikke en enkel matematisk kaloriforbrenner, den gjør mye som den vil. ;) Hvorfor jeg har stått stille en uke og gått oppover neste vet jeg ikke helt sikkert, men jeg må bare forsette helt til det løsner. Eneste løsningen jeg vet om på min kropp. Hihi.. Men det jeg tror at ikke stemmer er at når jeg går opp 500 g på denne uken, så tror jeg ikke det er fett. Jeg velger å tro at det er vann e.l. pga. økt trening. :)

 

Lykke til med å bli kvitt noen cm!! :) Jeg synes det er veldig gøy å se at man krymper under målebåndet.

 

I går kjøpte jeg "Twinnings green tea & lemon", og "Lipton green tea - mandarin - orange". Så da skal jeg prøve å få i meg 2 - 3 kopper om dagen! :)

 

- innen 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens 2. kopp med grønn te drukket opp - og jeg har lyst på mer! ;) Har dessverre ikke med flere poser til lesesalen i dag. Det er litt morsomt, jeg er veldig glad i te. Har aldri prøvd grønn te før, men synes det var ordentlig godt jeg, selv uten søtsmaken (sukkettene) jeg pleier å ha i te. Skjønner hva smil_ende mener med at den sikkert er best uten, tror ikke det passer med sukketter oppi.

 

Også må jeg si at jeg er i ordentlig godt humør! 11 trimpoeng unna gjort denne uken allerede, sola skinner, og jeg skal være slank innen 2010! Selv med 500 g opp er jeg kjempe optimistisk. Jeg tror det er fordi jeg for første gang i min slankehistorie har satt meg et veldig langsiktig mål. 2010, istedet for å si at jeg skal være ferdig til sommerferien eller noe sånt tull - som absolutt ikke går med min kropp!

 

Håper dere andre har en fin dag! - nå bør jeg vel egentlig fortsette med oppgaven min. Hihi..

 

Og LeneMarien; fortell meg hvordan det funker for deg med krom hvis du prøver det du og. Jeg er 100 % sikker på at det gir effekt på meg (og om det er placebo så driter jeg i det, for jeg er fornøyd). I går spiste kjæresten sjokolade og chilinøtter foran tven sammen med meg, fordi han synes han hadde hatt en tøff dag. Og jeg spiste ikke noe, og hadde ikke lyst på noe heller! Og det er den siste delen som er den utrolige. For jeg har jo litt viljestyrke, og har greid å la være noen ganger før - men da har jeg alltid hatt lyst på. Dette er heeeeelt nytt for meg.

 

-innen2010 :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil_ende

Leser her at du ikke hadde lyst på sjokolade!!!!

Det er SÅ imponerende! Jeg er bare sååå godtesyk i dag! Hehe;) Kjæresten min er endelig hjemme på perm, men for første gang er det ikke noe "godt" å spise i huset;) Vil ha sjokolade!;) Hvordan fungerer disse (var det krom?) tabelettene og hvor får man kjøpt dem?

 

Bra jobb med den grønne teen!

 

Synes det er flott du holder motet oppe. Jeg har også satt meg langsiktige mål. Kanskje ikke for selve vekt nedgangen (helst 15kg av til juli/august). MEN har bestemt meg for å melde meg på "Hold vekten kurs" når målet er nådd. Og kanskje ett til etter det om jeg trenger det. For nå skal kiloene vekk, og bli vekke!:)

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser her at du ikke hadde lyst på sjokolade!!!!

Det er SÅ imponerende! Jeg er bare sååå godtesyk i dag! Hehe;) Kjæresten min er endelig hjemme på perm' date=' men for første gang er det ikke noe "godt" å spise i huset;) Vil ha sjokolade!;) Hvordan fungerer disse (var det krom?) tabelettene og hvor får man kjøpt dem?[/quote']

 

Skal vi se, jeg har skrevet litt om dem allerede i denne tråden, husk at krom ikke virker for alle, dessverre. Les her om krom, informasjon fra Grete Roede: https://www.vektklubben.no/cgi-bin/view.cgi?id=129&cat=35

 

Kopierer mine innlegg :) :

 

Krom: Jeg kjøpte dem på en helsekost foretning ja. De selger krom på apoteket og' date=' men om det er samme preparatet for de som ønsker effekt på søtsug og de som faktisk har en krom-mangel det vet jeg lite om, så jeg kjøpte en som det stod om søtsug på beholderen, for å være sikker[/quote']

 

Kromtabletter skal hjelpe å stabilisere blodsukkeret' date=' og derfor vil det for en del gi den virkningen at de opplever et mindre søtsug. Det finnes mange forskjellige kromtilskudd. De jeg kjøpte kostet 119 kr, og er 100 tabletter. Jeg tar 1 tablett til frokost hver dag, så da varer de vel i 100 dager. Det er foreløpig ikke fatslått noen toksiske effekter av krom, men anbefalningene er daglig inntak på 250 - 350 ug, og tablettene inneholder gjerne 1000 - 1200. Krom finnes nemlig naturlig i mange matvarer, så du får i deg litt uansett. Det er ikke farlig å ta 1000 - 1200 ug en stund, men det står på lommelegen at hvis man tar høye doser lenge så kan det påvirke opptaket av jern. Jeg tenkte uansett at jeg prøver det ut nå mens jeg slanker meg, også kanskje jeg slutter når jeg er ferdig. Liker ikke å ta tilskudd av ting (utenom tran), selv om det enda ikke er kjent noen toksiske effekter. Det kan jo være de finner ut noe nytt om noen år.[/quote']

 

Og det med at jeg ikke har lyst på sjokolade: det er helt sant! Og jeg er fortsatt litt sjokkert. I går var jeg i et selskap hvor det var litt kaker, men ikke alle som spiste, så jeg lot fint være - og da hun som satt ved siden av meg satt og koste seg med et stort stykke - så var jeg ikke LITT misunnelig en gang. Det er helt merkelig. Jeg pleier jo å få bittelitt "vann i munn". Null respons. Jeg var glad og fornøyd med å være mett etter middagen. Dette er merkelig! Men hvis det er sånn her det føles ut for de som aldri overspiser sjokolade så forstår jeg hvordan de greier det. Jeg håper effekten vedvarer, og at jeg ikke har alt for mange dager hvor jeg har så sinnsykt søtsug at ikke en gang krom kan dempe det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott du holder motet oppe. Jeg har også satt meg langsiktige mål. Kanskje ikke for selve vekt nedgangen (helst 15kg av til juli/august). MEN har bestemt meg for å melde meg på "Hold vekten kurs" når målet er nådd. Og kanskje ett til etter det om jeg trenger det. For nå skal kiloene vekk' date=' og bli vekke!;)

 

Stå på videre![/quote']

 

Jamen det kan jo godt hende det er langsiktig nok med juli/august! Det kommer jo an på din kropp. :) Min kropp trenger litt mer tid, det er jeg rimelig sikker på, for den er ikke sånn 100 % samarbeidsvillig. Hehe.. Jeg tror også at HV-kurs er det som MÅ til! Det er satt av penger til det allerede, for denne gangen skal det være slutt på jojo. Tror det er flere som får en sånn vekker etter noen runder. Og siden jeg har satt av pengene kan jeg raskt melde meg på et ned-i-vekt kurs om det skulle bli altfor trått på egen hånd, men håper det går alene. Student med lite penger, så greit om det ikke blir altfor mange kurs. MEN bedre å bruke pengene på kurs, og bedre helse, enn å sprekke helt på dette prosjektet.

 

Lykke til videre du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nå tar jeg litt av her inne. Oppgavene er veeeldig kjedelige til tider. Ikke SÅ flink student kanskje. ;)

 

Uansett, jeg måtte skryte litt, for jeg har vært på trening, og da har jeg nå allerede fått 14,8 trimpoeng for denne uken. Så fra nå av er målet 15 trimpoeng pr. uke, og det kommer jeg ikke til å justere noe mer oppover så lenge jeg er student. Jeg har ikke tid til mer trening enn det, og i tillegg få til fulltidsstudiet og litt jobb for å få økonomien til å gå rundt. Skulle det være noen uker hvor det passer sånn er alt over 15 trimpoeng en bonus!

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Hvordan har helgen gått?

 

For meg har det gått greit. Jeg har greid å ikke spise noe sukker, så jeg er veldig spent på veiedag, men det er jo leeenge til enda. ;)

 

Jeg tenkte litt på denne fabelaktige grønne teen da. 100 - 200 kalorier ekstra forbrenning pr. dag. Det betyr jo 700 - 1400 ekstra pr. uke. Det tilsvarer jo 100 - 200 g pr. uke!! Fantastisk! Og det blir jo da 1 kg på 10 uker eller 5 uker, og altså: 5,2 - 10,4 kg på ETT ÅR! :)

 

Jeg skal legge inn trimpoengene det blir totalt i kveld. Tenker meg en tur ut og trene i dag og, så må vente litt til. Det har hvert fall vært en veldig bra uke.

 

LeneMarien: hvordan går det med deg? Har ikke hørt noe mer fra deg på en liten stund nå. Lurer på om denne uken er like hard? Eller går det mer greit nå?

 

- innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 18,8 trimpoeng! ;)

 

Jeg er veldig fornøyd. Mitt nye mål er som sagt at fra og med imorgen blir det minimum 15 trimpoeng pr. uke.

 

Jeg har lært at man må være minst 60 min moderat aktiv hver eneste dag for å beholde en ny vekt etter vektreduksjon. De kaller det moderat aktivitet. Hvis jeg legger inn gange middels 60 min er det 1,2 trimpoeng, mens gange rask er 1,7 trimpoeng. Dermed betyr det at for meg blir det absolutt minst 8,4 - 11,9 trimpoeng pr. uke når jeg er ferdig. Da er det jo greit å vende seg til 15 trimpoeng pr. uke, så er jeg på den sikre siden. Jeg skal aldri mer opp i vekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeneMarien

Denne uka har vært veldig rar. På torsdag var jeg på legevakta etter å ha besvimt på jobb. :S Så resten av kvelden spiste jeg godteri og brus for å få opp blodsukkeret igjen. Dessverre kjøpte jeg kanskje litt for mye godis for restene spiste jeg opp på fredag... På lørdag slappet jeg av og prøvde å ta meg inn igjen etter alt for mye kalorier to dager på rad - og tror dere ikke kjæresten møter opp med bestillingspizza på søndagen!? - Prøvde å ikke spise så alt for mye, men er vanskelig å si nei når pizzaen står på bordet og lukter så godt!

 

Tror nok dessverre at jeg har gått opp denne uka (snikveiinga i morges sa hvertfall det, men jeg håper at det er vekten av pizzaen fra i går...). Veiedag i morgen, så vi får se.. Det er veldig surt om jeg skulle gå opp, men jeg håper at vekta er sånn nesten jevn med forrige uke.

 

Mandagen har hvertfall gått kjempefint. Sto opp tidlig (som i seg selv er et godt utgangspunkt for å spise sunt) og spiste frokost og nå har jeg nettopp spist lunsj. Gleder meg til en kjempesunn middag jeg har planlagt i kveld.

 

Jeg har kjøpt inn grønn te, men sleit så veldig med å drikke den her om dagen. Tenkte å prøve igjen etterpå - vil ikke gi meg så lett! Krom har jeg ikke fått kjøpt meg enda. Må vente på lønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeneMarien

Jeg syns du er kjempeflink, Innen2010!

Det er veldig motiverende å se hvor mange trimpoeng du får! - Og når du får trent så mye så er ikke resultatene så langt unna.

 

Hvordan går det med deg og grønn te? Fått i deg noe - og liker du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj jøss. Besvimte du på jobben? Er du veldig stresset for tiden? Du spiser ikke aaalt for lite? :) Det hørtes hvert fall ikke noe bra ut. Stakkars deg. Skjønner godt at det ble litt godteri etterpå da. Jeg trøstespiser, eller, jeg trøstespiste - prøver å tenke at det er historie, men om jeg hadde besvimt helt sånn plutselig så hadde det nok gått litt av hvert ned på høykant her og. Håper du fant ut hvorfor da, så du slipper å gå rundt og engste deg.

 

Du må tenkte gjort er gjort og spist er spist. Og du må jo faktisk nyte det du har fått i deg av usunn mat, blir jo helt teit om det ikke smakte en gang - da er det jo hvert fall ikke verdt det. Så får du heller ta nye tak nå. Jeg heier på deg jeg! Dette går greit, uansett hva vekta sier imorgen.

 

Jeg drikker den grønne teen med sitron, Twinnings, tror det er den enrt anbefalte også på tråden her. Den andre jeg kjøpte synes jeg ikke smakte greit, da hadde det ikke gått. Men det blir 3 kopper om dagen nå altså, begynner allerede å føle at det er rutine. Hihi..

 

Du må kose deg med sunn middag, og glemme helgen som gikk, dårlig samvittighet og stress hjelper ikke noe på vektnedgang!

 

Og takk for ros! Jeg må trene hardt, for jeg har mange drømmer om å være i god form, og det er den eneste måten. Jeg synes markert mage og sterke armer er pent på jenter. Ikke sixpack og muskelarmer altså (det er derimot ofte pent på gutter), men pene markerte linjer. Det er en liten drøm. Innen2010 kanskje, eller, kan hende ferdig oppstraming av kroppen først blir ferdig innen2011. Hehe..

 

God mandags kveld! Lykke til med vekten imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på veiedagen din LeneMarien! :)

Jeg er småsyk, frustrerende. Ikke noe trening og ikke noe ordentlig skolejobbing. Litt for sliten til det. Veldig spent på veiedag imorgen. Denne uken har gått ekstremt bra, og nå har jeg jo kuttet ut kosemerker på NEI-mat. Så får vi se om det er utslagsgivende (og den grønne teen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeneMarien

Tja.. hva skal jeg si...

For en gangs skyld, så hadde jeg lagt meg tidlig og sto opp mye tidligere enn jeg pleier. Dagen startet så bra at jeg ikke kom på at det var veiedag før etter frokost.. Det var ganske kjedelig, men samtidig så vet jeg at jeg har gått opp så da gjør det ikke så mye. Får satse på at det har jevnet seg eller at jeg har gått ned ved neste veiing.

 

Det her er håpløst.. Men ikke så lenge igjen til du skal veies nå Innen2010. Jeg er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke lenge til, for jeg hadde veiedag i dag! Og da ble jeg så fornøyd at jeg bestemte meg for å logge på pcen med en gang! :) (Vi blir litt rare i hodet av dette her muligens.)

 

Uansett: Ned 800 g og ned 1 cm rundt magen. Og jeg er superfornøyd med det jeg. Da er kroppen kanskje ferdig med å vende seg til trening. Leste i Grete Roede kursboken at det var helt vanlig at man kunne oppleve å stå stille eller gå opp i vekt et par uker på rad i forbindelse med tilvending til trening! HAHA! Så da er det det som har skjedd, i alle fall sist uke - for da hadde jeg fulgt opplegget HELT!

 

:) Veldig fornøyd når tingene fungerer. Synes det er så irriterende å gå opp når man har gjort alt riktig, vet jo at det kan skje uansett da. Kroppen er ikke "perfekt" mattematisk i forhold til kaloriene. Kan jo være så mye annet enn fett.

 

Du får ha lykke til på neste veiing da. Og hvis du snikveier deg så håper jeg det ikke er så dumt det du ser, og hvert fall må du uansett bare kjøre på! Vi skal greie dette her!

 

- innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LeneMarien

Kjempebra jobbet, Innen2010. Både cm og nesten en hel kilo. Fortsett sånn. Jeg er imponert over resultatene dine.

 

Jeg var på shopping på onsdag, og for første gang siden jeg-vet-ikke-hvor-lenge, så kunne jeg kjøpe topper i strl small og 38! Det er noe annet enn 44 og XL, det!

 

Da jeg begynte å gå ned i vekt, så tenkte jeg at hvis jeg kunne bruke small, så ville kroppen se bra ut, men handleturen fikk meg på andre tanker. Man må jo virkelig stramme opp magemusklene for å hindre at det fettet som er der buler ut. Det samme gjelder forsåvidt ryggen, en utrent rygg gjør at mageflesket syntes enda bedre.

 

Så i dag startet jeg dagen med en kjempegod, fiberrik frokost og deretter en skikkelig styrketreningsøkt her hjemme på hybelen. Og herregud så jævlig. Sleit hele veien, men skal ikke gi opp. Samme treningsøkt igjen på søndag, og da tenkte jeg å klare flere øvelser enn jeg gjorde i dag. ( I dag klarte jeg jo ikke halvparten av øvelsene i mitt ganske enkle treningsprogram!).

 

Da jeg var ferdig med å trene, gikk jeg inn på registreringer her og skrev inn en halvtime med styrketrening. Det var nesten et helt trimpoeng. Det var kjempemotiverende! Forstår hvordan du får så mange trimpoeng i uka, Innen2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...