Gå til innhold

Uke 9 Motivasjonsrapportmødrene


Gjest Leverpostei:)

Anbefalte innlegg

Oi, her var det skrevet masse....

Jeg sliter litt om dagen, formen er fortsatt ikke noe særlig og vi holder på med nattavvenning på lille snupp. Hun er bare så seig og vi er helt utslitt om dagen:( Har tittet her inne, men er så kronisk trøtt at det blir mer lesing enn skriving... Hjernekapasiteten blir liksom ikke helt på topp..:) Men jeg tror jeg har hatt godt av litt pause. Men jeg må bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i diskusjonen her ift helger... Har fått til en trening denne uka da og håper ihvertfall å få til en til.

 

Gratulerer med super nedgang til Jaka!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar
Gjest Leverpostei:)

Melis: Nattavvenning er en jobb. Har ei tuppe som har snudd døgnet, så må vel til selv snart. Håper det ordner seg raskt for dere. Pass på å sove på dagtid.

 

3,1 tp idag. Hærlig. Da har jeg klart 7,1 og vi har kun kommet til onsdag. God følelse når resten har gått så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

I dag blir jeg først tror jeg, måtte bare inn hit og skrive det "sporenstreks"! ;)

 

Vekta var 75,3 i dag!!! Altså 1 kg ned fra forrige gang! og på to uker er det over 2 kg! :)

Skal sende inn siste vektrapport nå snart, må bare få et par unger avgårde først.

Så er det et par ukers pause til nestekurs starter, så får jeg se hvordan det går! :)

 

Lykke til i dag, resten av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

75,3 og opp 1,1 kg....

Var som forventa. Har hatt ei orntlig dårlig helg + uke! Nesten null trening...

I dag drar besøket. Har vært veldig koselig! Men alltid godt å få huset for seg selv igjen! :) Har booka meg på spinning klokka 19 i kveld. Gleder meg!! Nå er jeg i gang igjen! Og denne helga skal jeg være flink! Lykke til med veiinger resten av dere!

 

Scorpiogi:

Ja, i dag var du først! ;) Gratulerer med super nedgang!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Scorpiogi: Gratulere med super nedgagn. Det har virkelig løsnet for deg. Gratulere:)

 

Ragnhild: Surt med oppgang, men dette tar du snart igjen. Husk i helga skal vi ha konkuranse:) Dette med dårlig helg og dårlig uke er vi to om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Vekta idag er 75,4, altså ned 0,1. Fornøyd med det og veldig lettet for jeg var sikker på at jeg hadde gått opp mye.

 

Skriver mere senere. Må få gutta i barnehage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Scorpiogi; super nedgang, bra jobba! ;)

 

Ragnhild; er ikke den eneste med oppgang. Her viste vekta 79,8, så opp 0,5kg!

 

Hadde en dårlig følelse, stemte jo den.. Mulig det tar litt tid før resultatene etter forrige og denne ukens trening kommer. Hadde over 11 tp forrige uke, blir det samme denne uken.. Mulig dette er litt etterslep etter flytteperioden, da var det jo null trening og kaos på matfronten.

 

Har ikke spist noe annet enn det jeg skal heller..

 

Jaja, står på videre jeg.. Trening og sunt kosthold gir meg ihvertfall mer energi og god samvittighet! Idag skal vi til sverige, skal handle ny bilstol bl.a. Også mat og vin da :) Nå som kursen er som den lønner det seg ihvertfall med harryhandel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glajenta79

Vekt i dag 58,6 kg, midjemål 75 cm. HURRA,HURRA,HURRA

 

EG ER I MÅL.....JIPPI :)

Ned 800 g fra sist veke.

 

Skorpiogi: gratulerer med -1 kg kjempeflott :)

 

Ragnhild: Skikkelig kjipt med oppgang, bit tenna sammen og sett fokus på bedre resultater neste veke, vi veit du kan ;)

 

Leverpostei: -0,1 er ned, og heilt i riktig retning. Stå på så får du bedre lønn for strevet neste veke.

 

Lillevenn: Bedre lykke neste veke!!!

 

Jaka: Såg du fortviler over midjemålet, skrev til deg i min tråd også, men kan jo nevne at eg er en av dem som bruker rokkering i kampen mot midjemålet.

 

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie32

nedgang tross ei dårlig helg. 76,9 ned 0,6 ... og kjempe fornøyd med det. dårlig tid idag.Nennsomt gratulere med nedgang til de med det og stå på videre dere som gikk opp. Konkurranse i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veierapport fra meg idag: 55,6. Opp 0,6 kg siden siste veiing. Men dette kom absolutt ikke som noen overraskelse. Tror jeg må lete dypt i meg selv og finne litt motivasjon og ta litt tak nå. Jeg er med på helgekonkurranse. Skal prøve på en smal helg. Skal trene lørdag, da har jeg en treningsavtale så det kommer jeg ikke utenom. I tillegg jobber jeg hardt med meg selv for å finne lyst til å ta en tur på sats idag også... Tror jeg skal prøve å telle litt kcal noen dager bare for å passe på at jeg er på rett kjøl!

 

Ellers vil jeg gratulere alle med nedgang!!;) Dere som har gått opp denne uka; stå på til neste uke så er det deres tur da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Scorpiogi; super nedgang' date=' bra jobba! ;)

 

Ragnhild; er ikke den eneste med oppgang. Her viste vekta 79,8, så opp 0,5kg!

 

Hadde en dårlig følelse, stemte jo den.. Mulig det tar litt tid før resultatene etter forrige og denne ukens trening kommer. Hadde over 11 tp forrige uke, blir det samme denne uken.. Mulig dette er litt etterslep etter flytteperioden, da var det jo null trening og kaos på matfronten.

 

Har ikke spist noe annet enn det jeg skal heller..

 

Jaja, står på videre jeg.. Trening og sunt kosthold gir meg ihvertfall mer energi og god samvittighet! Idag skal vi til sverige, skal handle ny bilstol bl.a. Også mat og vin da :) Nå som kursen er som den lønner det seg ihvertfall med harryhandel :)[/quote']

 

Tamt med oppgang når man virkelig har gitt jernet. Men neste uke skal du se det gir utslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Vekt i dag 58' date='6 kg, midjemål 75 cm. HURRA,HURRA,HURRA

 

EG ER I MÅL.....JIPPI :)

Ned 800 g fra sist veke.

 

Skorpiogi: gratulerer med -1 kg kjempeflott :)

 

Ragnhild: Skikkelig kjipt med oppgang, bit tenna sammen og sett fokus på bedre resultater neste veke, vi veit du kan ;)

 

Leverpostei: -0,1 er ned, og heilt i riktig retning. Stå på så får du bedre lønn for strevet neste veke.

 

Lillevenn: Bedre lykke neste veke!!!

 

Jaka: Såg du fortviler over midjemålet, skrev til deg i min tråd også, men kan jo nevne at eg er en av dem som bruker rokkering i kampen mot midjemålet.

 

Lykke til dere andre![/quote']

 

Gratulere så mye Glajenta. Endelig i mål. Det må føles sååå hærlig. Gleder meg virkelig til jeg er der:) Midjemål på 75cm, du er virkelig slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
nedgang tross ei dårlig helg. 76' date='9 ned 0,6 ... og kjempe fornøyd med det. dårlig tid idag.Nennsomt gratulere med nedgang til de med det og stå på videre dere som gikk opp. Konkurranse i helgen.[/quote']

 

Grattis med nedgang. Selv om helga var dårlig viser det at du tar deg fint inn i ukedagene. 0,6 er akkurat det som er anbefalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Veierapport fra meg idag: 55' date='6. Opp 0,6 kg siden siste veiing. Men dette kom absolutt ikke som noen overraskelse. Tror jeg må lete dypt i meg selv og finne litt motivasjon og ta litt tak nå. Jeg er med på helgekonkurranse. Skal prøve på en smal helg. Skal trene lørdag, da har jeg en treningsavtale så det kommer jeg ikke utenom. I tillegg jobber jeg hardt med meg selv for å finne lyst til å ta en tur på sats idag også... Tror jeg skal prøve å telle litt kcal noen dager bare for å passe på at jeg er på rett kjøl!

 

Ellers vil jeg gratulere alle med nedgang!!;) Dere som har gått opp denne uka; stå på til neste uke så er det deres tur da!![/quote']

 

Vekta vil svinge litt fra uke til uke , så ett halvkilo er ikke ille det Melis. Skjønner det er vanskelig å holde motivasjonen når man har nådd målet. Mye jobb når man er ferdig med vektnedgangen også. Men du er kjempeflink. Stå på så finner du snart ut hvordan du best spiser "riktig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
;):) uff.. opp 1' date='3 fra forrige gang.. 79,4..

Har spist snop hele helgen og har i tilegg fått mensen.. så det må være derfor..

Men satser på en fin neste uke.. etter god innsats;)[/quote']

 

Mensen er absolutt ikke snill med vekta. Lysten på noe godt øker gjerne også da. I alle fall hos meg. Neste uke er disse borte skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Her var det mange gode resultater!! Gratulerer til alle sammen...

Og til dere med oppgang.... Vi tar det igjen neste uke! ;)

 

Jeg er klar for helg og konkuranse!

Sliter litt med lørdagen da... Skal i utdrikningslaget til søsteren... Skal prøve å spise/drikke forsiktig, men jeg vet jo at jeg ikke klarer å holde meg under 2000 kcal da... Skal allikvel prøve å spare inn der jeg kan iallefall! Så skal jeg på spinning alle tre dagene, det hjelper jo kanskje litt. Og så skal jeg prøve å spise ekstra sunt fredag og søndag! :)

 

Ha en fin helg alle sammen!

 

(Jeg har foresten funnet meg ny kjole til bryllupet... Hadde håpa på å gå ned noen kg til før jeg skulle ut på kjolejakt, men nå kunne jeg nesten ikke vente lenger... Er fornøyd allikevel da, fant den på 70 % salg til og med! Den skulle ha kosta 2000, jeg betalte rundt 600. Men så fant jeg en bolero till 1000 kr da...hehe...

Den kommer til å sitte fint om jeg skulle gå ned eller opp i vekt også. Det er litt deilig! Ikke at jeg har planer om å gå opp mer altså!! - men tror til og med jeg kan være litt gravid i den....hihi... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

I natt er første natta det har gått sånn passe greit med soving, men sliter litt med når vi skal si at det er "morgen" altså når vesla skal få komme oppi til oss og få litt pupp... Ideelt sett burde det vært kl 7, men foreløbig har vi godtatt mellom 4 og 5. Så nattavvenningen går ikke helt som vi hadde sett for oss, men vi får heller ta det litt etterhvert. Bedre at hun sover størsteparten av natta i sin egen seng med litt vugging/byssing innimellom enn at hun sover inntil meg/spiser pupp hele natta:)

 

Idag er jeg ved godt mot, klar for helgekonkurranse. Om akkurat 3 mnd reiser vi på ferie og jeg har planer om å stramme opp litt her og der innen den tid. Da må jeg klare å ha fokus på det sunne, og jeg merker at motivasjonen har steget betraktelig!

 

Leverpostei: tusen takk for gode ord igår:) Da jeg var innom igår kveld gikk det litt fort i svingene så jeg fikk ikke med meg alt som var skrevet...

 

Ha en sunn og fin fredag jenter!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Da er jeg klar for konkurranse:) Har bestemt meg for å legge inn en liten sjokolade til lørdagskvelden også skal jeg skjære opp grønnsaker og dipp. Skal bli flinkere til å lage det, for det er jo såååå godt.

 

 

Tenkte å få til ei treningsøkt idag også. Har funnet en fin kombinasjon med ellipsetreneren og en magedvd. Får forbrent ca 550kcal da også er det gøy.

 

Har tenkt å gi meg selv en premie når jeg når 70 kg. Hudpleietime. Blir herlig. Ellers så skal jeg kjøpe meg bukse når jeg når 75 og det er kun 400gram til. Kanskje til neste helg?? Håper det, for i klesskapet er det ikke mye som passer for tiden. Enten er det for stort eller så er det for lite.

 

Dagens utfordring er: Bollebaking. Gutta er hemme og vi skal bake boller. Har gitt meg lov til å ta 1.

 

Go helg alle sammen. Nå er vi klar for en superinsats i helga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)
Her var det mange gode resultater!! Gratulerer til alle sammen...

Og til dere med oppgang.... Vi tar det igjen neste uke! ;)

 

Jeg er klar for helg og konkuranse!

Sliter litt med lørdagen da... Skal i utdrikningslaget til søsteren... Skal prøve å spise/drikke forsiktig' date=' men jeg vet jo at jeg ikke klarer å holde meg under 2000 kcal da... Skal allikvel prøve å spare inn der jeg kan iallefall! Så skal jeg på spinning alle tre dagene, det hjelper jo kanskje litt. Og så skal jeg prøve å spise ekstra sunt fredag og søndag! :)

 

Ha en fin helg alle sammen!

 

(Jeg har foresten funnet meg ny kjole til bryllupet... Hadde håpa på å gå ned noen kg til før jeg skulle ut på kjolejakt, men nå kunne jeg nesten ikke vente lenger... Er fornøyd allikevel da, fant den på 70 % salg til og med! Den skulle ha kosta 2000, jeg betalte rundt 600. Men så fant jeg en bolero till 1000 kr da...hehe...

Den kommer til å sitte fint om jeg skulle gå ned eller opp i vekt også. Det er litt deilig! Ikke at jeg har planer om å gå opp mer altså!! - men tror til og med jeg kan være litt gravid i den....hihi... :) )[/quote']

 

Utdrikkningslag til søsteren skjer bare 1 gang og da er det lov til å kose seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEVERPOSTEI: Du må endre vekten min igjen;) he he..

I dag var jeg en tur på do og veide meg igjen.. Og vekta viser det samme som forrige uke.. Altså 78,1.. Håper det går greit.. Syntes det var litt rart m 1,3 opp skjønner dere...

 

I går gikk alt så kjempe bra.. Fikk til og med tid til en liten gå tur.. HAr planer om å gjøre en like bra innsats i dag.. Gleder meg til å gå inn i en kontrollert og god helg.. Da er det om å gjøre damer.. Ok

 

PÅ mandag vil vi bare høre solskinnshistorier om helgen.. Press dere igjennom uten så mye godis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpiogi

Jepp, denne helgen skal vi overvinne! :)

 

Det med grønnsaker og dip er helt sant, dritgodt!

Heldigvis har vi ikke råd å handle noe denne uka, så blir nok ikke mye godis nei ;)

Men skal beregne inn èn sjokolade i mårra, uansett. Og om vi skal på hytta, skal jeg ta med en av kursbøkerne og føre opp maten..!

Og skal få til minst 1 skitur i helgen, uansett vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...