Gå til innhold

vil ned i vekt nååååå


Gjest merete12

Anbefalte innlegg

Gjest pelargonia

Hei

Her kommer mitt resultat denne uken.

Jeg tutler videre i sneglefart.

 

Vekt 62,8kg (-200g)

Midjemål 85cm (-1cm)

 

Jeg må innrømme at 200g i uken tærer på tålmodigheten men det går da i det minste rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen

Min veiedag var på torsdag, da veide jeg 86,9 stått stille siden før påske. Det er litt kjedelig, men nå er jeg igang med nytt kurs, så da håper jeg det vil hjelpe litt. Fikk ikke tid til å måle på torsdag (eller glemte det rett og slett), så jeg tar alle mål på torsdag igjen.

Lykke til videre alle sammen enten det går i snegle eller turbo fart.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja...

7 tallet kommer vel neste gang da... Det blir iallefall ikke borte-- hehe

 

Uken har gått bra selv med 3 dager uten trening. Har vært standhaftig

med mat og snop.

 

Har nå slanket meg i 2 mnd og er godt i gang c",)

 

Ned 2,7kg denne uken

 

Vekt denne uken 80,2kg

Magemål 82,5cm

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

"Målet mitt"

 

Skal ned 30 kg fra 98kg til 68kg

Midjemål på 118 cm

 

Totalt ned fra 16.3 til 18.5: - 17,9 kg

Igjen: 12,1 kg

Midjemål ned fra 16.3 til 18.5:-35,5 cm

Midjemålet er nå 82,5 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Hei Carna du raser videre ned i vekt, jeg er imponert. Vekten har gått feil vei for meg denne uken, Jeg har pusset båt fra morgen til kveld hver dag og har ikke hatt tid til å trene, og jeg har vært skrubbsulten hele uken. Kan det være mere fysisk arbeid enn normalt som gjør det mon tro :confused: 17-mai var jo heller ikke enkel.

 

Resultat:

Vekt 63,0kg (+200g)

Livvidde 87cm (+2cm)

 

Ja, ja, i dag har jeg faktisk klart å komme meg på trening og har bestilt ny time på onsdag. Jeg har spist mindre også.

 

Ny uke og nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

På torsdag hadde jeg gått ned 0,5 kg, ikke akkurat noe å hoppe i taket for, men bevegelse nedover er bedre enn stillstand trøster jeg meg med. Har kjøpt nytt målebånd, så det ser ut som om jeg har øket i cm. Får ta det fra neste gang, da blir det med samme målebåndet og mer riktig.

 

Jeg må si at du er kjempeflink Carna, du er virkelig en inspirasjon. Fortsett slik så vil 7 tallet komme fortere enn du aner.

 

Kan noen fortelle meg hva/hvordan/hvor rolleyes er. Er det et tegn på tastaturet som kalles det, eller? Er helt på jordet her jeg.

 

Denne uken skal jeg ha veiedag på onsdag, så jeg får en dag mindre denne uken og med 17.mai igår, så kan det hende det fortsetter i samme farten, men da vet jeg jo hvorfor. Vi får se... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
jeg får til kolon' date=' men hva i mellom, det du kaller rolleys, skjønner jeg ikke:-)

 

:):D ;-)[/quote']

 

Du skriver rett og slett rolleyes mellom kolonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det etterlengtede 7 tallet har kommet min vei... Jippi

 

Har nå begynt jogge litt. 1 min gå fort + 1 min jogge.. intervaltrening

holder på i 1 1/2 time 5 dager i uken. Og jeg som aldri har likt

å jogge...

 

 

Stå på jenter!! Venter spent på dere Ingalia,Pelargonia og Pus 52...

 

Ned 2,1kg denne uken

 

Vekt denne uken 78,1kg

Magemål 80,5cm

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

"Målet mitt"

 

Skal ned 30 kg fra 98kg til 68kg

Midjemål på 118 cm

 

Totalt ned fra 16.3 til 25.5: - 19,9 kg jippi... snart 20 kg

Igjen: 10,1 kg

Midjemål ned fra 16.3 til 25.5:-37,5 cm

Midjemålet er nå 80,5 cm

Endre/Slett melding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Her kommer ukens resultat.

 

Vekt 62,6kg (-400g)

midjemål 85cm (-2cm)

 

Det går da i det minste rette veien men jeg må innrømme at jeg begynner å bli lei nå. Lurer på om jeg kanskje skal stabilisere en måned og så gjøre en innsats igjen. Jeg har holdt på i et år nå (resultat -14kg) og savner ikke gamle vaner men trenger en periode å slakke litt på krav og forventninger. Jeg får se hva denne uken bringer før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi hadde kurs på onsdag i stedet for torsdag (kr himmelfart) forrige uke, og jeg gikk ned 0,3 kg. Veldig lite synes jeg, men trøster meg med at ned er ned. Vi dro avgårde på langhelgtur rett etter veiing, så denne helgen har ikke vært så lett, selv om jeg har både syklet og gått mer enn jeg ellers gjør i helgene vi er på "camping".

Trener mye synes jeg også. Ellipsemaskin 45 min på mandager, Styrke og turgåing på tirsdag, Ellipsemaskin 45 min på onsdager, styrke og tur igjen på torsdag og turgåing igjen på lørdag :) Synes det er bra, samtidig som jeg sykler til jobben, det er bare 10 min hver vei.

 

Gleder meg til jeg ser 7 tallet også. Er nå 86,1 og har gått ned 6,2 kg fra slutten av febr til nå.

 

Synes du er kjempeflink Carna, stå på, du inspirerer :)

Du er også flink pelargonia, du går jo rette veien, men jeg skjønner at du kan bli litt lei. Mer moro når man går ned litt mer pr uke. Håper du blir med videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da har jeg vært på kurs i kveld og fått bekreftet det jeg vel allerede visste, ingen nedgang. Den langhelgen tok på gitt. Sitter her og memorerer over hva jeg spiste og drakk, så det er kanskje ikke så rart. Har vært kjempeflink hittil i denne uken, så jeg får bare fortsette og se hva neste uke bringer. Skal prøve å være måteholden gjennom helgen, selv om jeg vet det blir en liten utskeielse på pinseaften. Synes helgene er vanskelig, ikke lett å få i seg nok små måltider, blir fort for mye og for sjelden.

Vel vel, vi får stå på og gjøre det beste ut av det. Å tenke på "bikini"sesongen er jo det motivasjon nok i seg selv.

 

Ønsker dere alle en kjempefin pinsehelg og lykke til videre med vektnedgangen.

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiing igjen!

 

Har vært lit slappere med trening denne uken. Ble 3 fridager.

Har vært litt varmt å løpe.

 

Stå på girl's, sommer'n er rett rundt hjørnet!

 

Ned -1,5kg denne uken

 

Vekt denne uken 76,6kg

Magemål 79cm

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

"Målet mitt"

 

Skal ned 30 kg fra 98kg til 68kg

Midjemål fra 118 cm til under 80 cm...

 

Totalt ned fra 16.3 til 1.6: - 21,4 kg

Igjen: -8,6 kg

Midjemål ned fra 16.3 til 1,6:-39 cm

Midjemålet er nå 79 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Nedgang 2 uker på rad. Utrolig.

 

Vekt 62,2kg (-400g)

Midjemål 85 (+/- 0cm)

 

Nå er jeg fornøyd. ;) Nedgang denne uken med grilling hver dag i pinsen er ikke verst. Is er det også blitt. Jeg er blitt motivert til å fortsette vektreduksjonen istedet for å stabilisere.

 

Helgene er vanskelige. Nå når hytte- og grillsesongen er i gang er spesielt middagene en utfordring. Prøver å lage mager grillmat men det blir jo så godt, så det er lett for at det blir litt ekstra.

 

Det kan hende jeg blir borte fra forumet en periode. Jeg må antagelig levere PCen på service, det virker som den synger på siste verset. Jeg håper jeg får låne en PC så jeg kan få sendt inn veieresultatet hver uke i det minste.

 

Stå på videre jenter. Dere er kjempeflinke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Virker ikke som det er så mange igjen her!!

Men jeg legger inn mandags måla mine for det.

 

Til Pelargonia og Ingalia- Kom igjen jenter, dere er kjempe flinke!!!

 

Ned -2,5kg på 2 uker

 

Vekt denne uken 74,1kg

Magemål 77cm

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

"Målet mitt"

 

Skal ned 30 kg fra 98kg til 68kg

Midjemål fra 118 cm til under 80 cm...

 

Totalt ned fra 16.3 til 14.6: - 23,9 kg

Igjen: -6,1kg

Midjemål ned fra 16.3 til 14.6:-41 cm

Midjemålet er nå 77 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ned -1,3kg på 2 uker

 

Vekt denne uken 72,8kg

Magemål 76cm

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

"Målet mitt"

 

Skal ned 30 kg fra 98kg til 68kg

Midjemål fra 118 cm til under 80 cm...

 

Totalt ned fra 16.3 til 1.7: - 25,2 kg

Igjen: -4,8kg

Midjemål ned fra 16.3 til 1.7:-42cm

Midjemålet er nå 76 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne43

Ja, nu jævlar!!!! Jeg blir med! Har ikke kommet i gang enda, men søker andre med motivasjon og inspirasjon. Kommer til å melde meg på et kurs rett etter sommerferien den 24 August. Skal ned 10-15 kg.

Jeg kjente meg veldig igjen i mailen din - har prøvd å gå ned på egenhånd, men det går åt skogen skjønner jeg....

Når starter du på kurs?

Hilsen Marianne43

 

 

Jeg er en jente på 42. Slutta å røyke for 3 år siden og siden har jeg gått jevnt oppover ca 30 kilo mer enn da!!!!

Er av den utålmodige typen og ønsker jo at alt er unnagjort på en uke. Det er der jeg feiler' date=' og gir opp hver fredag.He he

Gikk på to kurs i fjor og tok av 11 kilo, men da påskemarsipanen kom var det gjort.

Denne gangen føler jeg kiloene har lagt seg rundt magen og det viser mye bedre på klær osv. Kan så vidt ta sokken på:(

Så nå SKAL JEG KLARE DET. men det hadde vært fint om vi hadde vært flere sammen da, er det noen som vil bli med.......[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser snart 6 tallet på vekta...

Jippi

 

Ned -2,1kg på 2 uker

 

Vekt denne uken 70,7kg

Magemål 75cm

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

"Målet mitt"

 

Skal ned 30 kg fra 98kg til 68kg

Midjemål fra 118 cm til under 80 cm...

 

Totalt ned fra 16.3 til 14.7: - 27,3 kg

Igjen: -2,7kg

Midjemål ned fra 16.3 til 14.7:-43cm

Midjemålet er nå 75 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...