Gå til innhold

vil ned i vekt nååååå


Gjest merete12

Anbefalte innlegg

Ja,da får jeg veie meg i morgen jeg også,så da får jeg vel være flink i hele ettermidag og kveld,selv om lysten på å spise masse ligger der å truer,hihi.

Fikk plutselig veldig lyst på alt jeg ikke skal,men jeg har noen kalorier tilgode som jeg skal spise litt senere i kveld,men det går vel bra.Det blir jo bare fra mandag til fredag denne første veiinga ,men så blir det jo riktig neste uke da,hihi.

Skal ha veiedag på mandager,for da skriver jeg inn på siden min,der jeg skriver opp alt jeg putter i munnen.

Så koselig det var med lille pippen som hakker på festene til kassa si,de er jo så søte og flotte.

Er ikke helt i form i dag,litt rar i magen og veldig slapp.Måtte legge meg å sove i sta,og sov i 1,5 timer,det ligner ikke meg.Håper det er noe som forsvinner like fort som det kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar
Gjest pelargonia

Dagens veie-/måleresultat. Vekt 64.6, midjemål 91. Er veldig fornøyd. Nå gjelder det å komme gjennom helgen uten for mange krumspring i kostholdet så jeg ikke går opp igjen til mandag.

 

Spent på å høre hvordan resultatet er for dere andre.

 

Håper magen, tannen og formen ellers er bedre i dag pus 52 og at du får en fin helg.

 

Nydelig vær i dag også. Nå er det litt husarbeid og så skal jeg ha meg en deilig spasertur og nyte fuglekvitteren.

 

PS Fikk besøk av to humler i går. Nå er våren her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer vekta.

89,6.Liv 114 Hofte 121 Lår 63 overarm 37 Legg 44

 

Ja,litt ned,ikke verst synes jeg. 500 gr siden mandag.

Nå må jeg holde meg i skinnet ja,så blir det enda mer til neste fredag.

 

Kjøpte Starkjeks i går.Ikke så lurt,det er altfor godt med smør og sukker på.

Så jeg får virkelig en prøve nå på min evne til å ikke forgripe meg for mye på den sorten.

Skal vaske i huset jeg også.Så skal jeg og mannen gå tur i skogen for å føle våren her også.

Er i bedre form i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Så flinke dere er. Det er morsomt å lese og det gir inspirasjon. Her får dere min start vekt (26/2)og nå vekt.

92,3 - nå 87,6

midje 104 - nå 102.

Jeg er godt fornøyd med resultatet og er flink å spise riktig og veie maten, men jeg får i meg for lite i løpet av dagen, er nok litt forsiktig tidlig på dagen for å spare til middagen (som jeg er veldig glad i) og da det ikke er nok, må jeg spise kveldsmat som jeg egentlig er for mett til................ men det er jo egentlig et luksusproblem.

Har vært flink til forskjellig trening denne uken også.

 

Det er utrolig godt at våren er på vei, man blir mye lettere til sinns når det blir lysere og det er mye lettere å gjøre noe, enten i huset eller å trene.

 

Ha en riktig god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete12

hei alle sammen

 

Dere er så flinke, været er topp og vekta går ned, kan det bli bedre?:D

Jeg har jobbet i hele dag ute i hagen og er støl i muskler som ikke er brukt siden i fjor, he he. Ja fuglene kvitrer som aldri før. Har to skjærer i hagen som har bodd der i alle år jeg har vært her. De er i full gang med å lage større reir, det blir større og større, så i dag de sto klar for å ta greinene som jeg klippet bort. De er så søte:)

Vel her er lista folkens, vi har alla all grunn til å feire oss selv denne helg.

 

Navn - vekt - midje - hofte -- lår -- legg - - arm - +/-vekt

 

merete - 87.5 - 99.5 - - 68 - 36 - 34 - (- 2.5)

 

Pelargonia - 64,6 - 91 (-1.2)

 

pus 52 - 89,6 - 114 - 121 - 63 - 44 - 37 - (- 0,5)

 

Ingelia - 92,3 - 102 (- 4.7)

 

Carna - 94 - 104 (- 4)

 

Er ikke dette bra så vet ikke jeg, en knallstart på våren og tenk vi er på rett vei mot bikinien, og alle de flotte klærne som venter på oss i skapet!!!!!

Livet er skjønt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er nok våren som endelig kom som får oss til å klare å ta i et ekstra tak.

Hørte svart trosten da vi gikk vår kveldstur akkurat nå.Så fint og så deilig å høre på.

Ja,det er bare å nyte tiden nå,for det går ganske fort og vi får prøve å nyte øyeblikket.

Artig med disse som bygger reir,hihi.

Ha en fin fredags kveld.Noe på TV i kveld som kan være kos å se på også,tror jeg.

Har vert litt sulten i dag,kanskje fordi jeg sto tidligere opp enn jeg pleier,og det ble litt lenge mellom måltidene.

Men jeg overlever vel,hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Hei hei!

 

Vi var kjempeflinke i forrige uke men i helgen har jeg ikke vært så flink. Har nok lagt på meg litt igjen. Skitt au. Jeg får gjøre en innsats nå i håp om å ta av igjen til neste veiing på fredag så jeg ikke får pluss på vekten da.

 

I dag har jeg hatt 1 times rask spasertur i solskinnet og er igang igjen med trim og kaloritelling.

 

Hørte tjelden var kommet tilbake og sang "til by'n, til by'n" igjen. Det er alltid like deilig når de første sydenfarerne kommer tilbake, et skikkelig vårtegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg... c",)

Vekt man 16 var 98 kg... i dag var det 4 kg borte

Magemål man 16 var 118cm.. herregud.. i dag 104 cm

Føler jeg er på god vei...

Har veie og måledag på mandager!!

 

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete12

Hei alle sammen og velkommen til deg Carna:)

Det er kjekt at flere henger seg med, jo flere jo bedre.

Jeg har heller ikke vært så flink denne helgen, ble invitert til middag til min mor og til tross for at hun visste hvor flink jeg har vært, serverer hun BÅDE dessert og min yndlingskake. Hvem kan motstå det da?

Så føler at jeg begynner på nytt igjen, men har lovet meg selv at jeg ikke skal på vekta før fredag.

Været forsetter med sol og varme, har nå samlet en gjeng som i første omgang skal gå turer hver tirsdag, det er iallefall en start så får vi se etterhvert. Det er jo kjekt med følge da,he he.

Ha en forsatt strålende uke folkens

 

Ps hva gjør du med magen for å miste så mange cm da Carna? lær meg, please

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en kombinasjon av at jeg ikke har slanket/eller tenkt på vekten siden graviditet i 06 og en ny i 08!! Så magen ser ut som jeg forsatt er på *tjukken*

og nå når jeg nå pangstartet med ca 800 kalorier om dagen mistet jeg masse vann i kroppen. Det er iallefall det jeg tror...

Må starte slik på en slankekur jeg, se at vekta går raskt ned... det er det jeg får

inspirasjonen fra. Mister liksom håpet når det bare er gram av gangen, men etterhvert så roer jeg det litt ned med mer kalorier, men trener desto mye mer....

Føler nesten at kroppen ikke tåler å bevege seg så mye når vekten er så høy..

 

Vi skal få det til denne gangen merete12!!

Kos deg masse på gåturene dine, selv har jeg gått en liten tur nå i kveld med 2 barn på slep... blir ikke mye trening av det da, men alle monner drar..

 

Koselig å høre ifra deg... (hehe 10 min uten å tenke på mat)

 

Klem Carna fra Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det vanlige dager igjen.Vanskelig i helga,men tror det gikk ganske bra alikevel.Spiste det godteriet jeg hadde bestemt,og ikke mer.Så var det mat etter reglene og veide og målte,men var skikkelig godtesugen,huff.

I dag har det gått bra,og i morgen skal det gå like bra og vel så det,for da skal jeg være hjemme å virkelig fokusere på veiinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt skikkelig syk.Halsbetennelse og stemmeløs,feber innfluensasmerter i hele kroppen.

Veier og skriver ned alt jeg spiser,men er skikkelig dårlig.Sitter mest på sofaen og sover i senga innimellom.Håper på bedre tider etterhvert.

Tatt stingene hos tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete12

Stakkars deg det høres ikke bra ut. Håper det ikke varer så lenge.

Her blåser det full storm, det føles slik iallefall, skikkelig innevær med boller og kakao, neida, men det hadde vært godt. Har så lyst på noe godt, men prøver å stå i mot.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det finnes slike poser med ca 40 kalorier pr kopp,som GR anbefaler.Eller Options,heter det vel?

Det kan du jo kose deg med om du har kalorier til gode.

Boller derimot får du finne en annen vri på.Kesampletter eller noe kanskje???

Her er det ikke storm,men litt surt ute,og jeg er inne å hører på musikk og strøket litt klær og rydda her da.Litt får jeg jo gjort,i sakte tampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Idag har jeg vært på kurs og veid meg. Resultatet er o,9kg ned og midjen er 98,5 - ned 3,5 cm. Jeg har trimmet og trent nesten hver dag denne uken. Jeg synes det er greit å gå med staver og ha musikk på øret, da er Aleksander Rybaks Farytail veldig bra, får så fin takt. Ellers trener jeg på ett helsestudio (fyskikals institutt) 2 dager i uka, og da liker jeg å gå på ellipsemaskin som oppvarming i 30 min og så ca 30-45 min styrketrening etterpå. Føler at jeg er veldig godt i gang og det er bare helt herlig.

 

Stakkars deg pus som er syk, ønsker deg en riktig god bedring, og til alle dere andre; stå på og lykke til videre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Hadde trodd det hadde gått feil vei denne gangen så jeg er fornøyd.

Vekt 64,2 (-400g)

midjemål 90cm (-1cm)

 

Prøvde bunaden i går og fikk sjokk. Det mangler 10 cm på å få lukket den under bysten. Det kommer til å ta sin tid med dette tempoet. Jeg får vel satse på konfirmasjonen til min sønn i april neste år for jeg gir meg ikke. Nå har jeg jobbet med vekten siden mai og har et vekttap på 13kg. Ikke akkurat turbotempo. Hvor mange cm jeg har tatt av vet jeg ikke for jeg begynte ikke å måle før etter nyttår. Får håpe at når jeg bruker så lang tid så blir den nye livsstilen en vane.

 

Hei pus52. Det var litt av en stim du kom inn i. Nå får vi tro det er nok. Ønsker deg god bedring og godt vær så du kan få noen fine turer igjen.

 

PS: Toro har lett sjokoladedrikk med 40 kal. Det er redningen min når nøden blir for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dere er så flinke.

Gleder meg til å kunne komme meg ut på tur.

Er faktisk værre i dag enn i går,æsj.

Skulle ha kosekveld med familien i kveld,den er avlyst.

 

 

Veide meg i sta.har i alefall gått litt ned denne uka,

 

Nå er jeg 89,2,så det går da nedover.400 gram er bedre enn ikke noe.

 

 

Ha en fin dag,her snør vi ned,og det er ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete12

Hei på dere

Har klart å stå imot godterier, men har funnet noen kjeks som er veldig sunne de heter bixit med musli.

Vet at det er veiedag men utsetter det til søndag da jeg har fått den månedlige og da bare sveller jeg opp sammen med vekta. Så for ikke å bli deppa venter jeg til da:)

Dere er kjempeflinke, alle har gått rette veien, og forsattgod bedring til deg Pus 52.

Ha en flott helg alle sammen!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

 

Har klart å holde meg unna søtsaker denne uken.. jippi

Hadde jeg ikke trodd. Har liggi rett ut med innfluensa, så trimpoeng har det ikke blitt mye av.. grugleder meg for vekta og måling i morgen!!

 

I dag har jeg gått en lang tur i solen... ble t.o.m litt rød i ansiktet..

hmm kanskje ikke solen som gjorde det.. men men

Delig var det..

 

Ha en fin fin søndagskveld alle sammen, så kommer tallene mine i morgen tidlig!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Hei alle sammen. Det har gått veldig fint i helgen. Jeg har ikke drukket brus eller spist chips, men noen biter med sjokolade med 70% kakao ble det. I dag har jeg hatt 2 timers tur på fjellet. Deilig med delvis skyet og sol. Møtte mange blide mennesker. Det var første turen i år og det var fint og bart å gå. Jeg pleier bare gå fjelltur 2-3 ganger i året men det ga mersmak så jeg skal prøve å få det til litt oftere. Jeg har anledning til å låne hund og ta med meg så da blir det gjerne litt lettere enn å gå helt alene. Formen var betraktelig bedre enn den har vært på lenge og det hjelper jo også.

 

Nå skal jeg sette meg i stresslessen og kose meg med te, sudoku og hageblader, og kjenne solen varme gjennom vinduet.

 

God bedring til dere som er syke.

 

Flott å se at det går rett vei for alle sammen. Lykke til i kampen mot kiloene i uken som kommer.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete12

hei

Nydelig vær i dag også, tror dere dette er sommeren i år?

Har jobbet i hagen i hele dag og er snart ferdig og klar for sommeren der ute, herlig. Skal ut å handle masse påskeplanter i morgen og putte i krukkene:)

Har klart meg fint i helgen jeg og, hatt nattevakter og da blir matlysten så som så.

Men folkens her er resultatene denne uka:

 

Merete - 87 --- 96 - (-0,5)

 

Perlagonia - 64,2 - 90 - (-0,4)

 

Pus 52 - 89,2 - - - (-0,4)

 

Ingelia - 91.4 - 98,5 (-0,9)

 

carna

 

Det er fantastisk, vi klarte det denne uka og:) Er det ikke herlig!!!!!!!

Lykke til alle sammen med neste uke, vi må forberede oss nå, snart komme påske!!!!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Nydelig vær i dag også' date=' tror dere dette er sommeren i år?

Har jobbet i hagen i hele dag og er snart ferdig og klar for sommeren der ute, herlig. Skal ut å handle masse påskeplanter i morgen og putte i krukkene:)

Har klart meg fint i helgen jeg og, hatt nattevakter og da blir matlysten så som så.

Men folkens her er resultatene denne uka:

 

Merete - 87 --- 96 - (-0,5)

 

Perlagonia - 64,2 - 90 - (-0,4)

 

Pus 52 - 89,2 - - - (-0,4)

 

Ingelia - 91.4 - 98,5 (-0,9)

 

carna

 

Det er fantastisk, vi klarte det denne uka og:) Er det ikke herlig!!!!!!!

Lykke til alle sammen med neste uke, vi må forberede oss nå, snart komme påske!!!!!!!

 

Klem[/quote']

 

Kjempegøy å se resutater!!

Neste uke skal vi også klare nedgang,det er jeg sikker på.

Artig merete12 at du gjør dette synes jeg.

Nå er helga og det verste over,så det går bare bra resten av uka frem til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg har livlinje jo...

 

Vekt denne uken 92,5kg

Midjemålet er.... 96 cm

 

Veldig fornøyd med uken som gikk..

Denne uken skal det legges mange mil bak meg..

trenger å trimme mer!!

 

Kjempe flinke alle sammen..

Og lykke til denne uken..

 

Klem fra Drammen

 

Merete - 87 --- 96 - (-0,5)

 

Perlagonia - 64,2 - 90 - (-0,4)

 

Pus 52 - 89,2 - - - (-0,4)

 

Ingelia - 91.4 - 98,5 (-0,9)

 

carna -92,5 - 96 (-1,5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

"I morgon, i morgon men ikkje i dag. Nei i dag, nei i dag gjer eg ikkje det slag. I dag vil eg liggja på ryggen og sjå på lerka som svingar seg høgt i det blå." (Grå blir det her) kvirrevitt....

 

I dag regner det trollkjerringer på tvers. Formen er dårlig. Har noen plager som fører til dager med utmattelse. I dag er en slik dag så jeg har ringt og avbestilt treningstimen. Sitter og ser på hagesider på nettet og planlegger for bedre dager. Jeg er så sugen på noe godt men har lært meg å ikke ha noe på lur i skuffer og skap, derfor blir utskeielsen grovt knekkebrød med syltetøy og banan og en kopp te.

 

Håper jeg orker å trene litt qi gong i morgen for da er jeg på rett vei igjen.

 

PS Dere som har smilemerker inne i teksten, hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I morgon' date=' i morgon men ikkje i dag. Nei i dag, nei i dag gjer eg ikkje det slag. I dag vil eg liggja på ryggen og sjå på lerka som svingar seg høgt i det blå." (Grå blir det her) kvirrevitt....

 

I dag regner det trollkjerringer på tvers. Formen er dårlig. Har noen plager som fører til dager med utmattelse. I dag er en slik dag så jeg har ringt og avbestilt treningstimen. Sitter og ser på hagesider på nettet og planlegger for bedre dager. Jeg er så sugen på noe godt men har lært meg å ikke ha noe på lur i skuffer og skap, derfor blir utskeielsen grovt knekkebrød med syltetøy og banan og en kopp te.

 

Håper jeg orker å trene litt qi gong i morgen for da er jeg på rett vei igjen.

 

PS Dere som har smilemerker inne i teksten, hvordan gjør dere det?[/quote']

 

Ja,det er artig med smilefjes i teksten,men lurer også på hvordan.

Er ikke særlig fart her i heimen heller,så da er vi i nesten samme båt.

Men jeg har desverre spist opp alle mine tillate kalorier,HJELP!!!! Klokka er bare 19.20.

Å det skal vel gå bra.Ny dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...