Gå til innhold

vil ned i vekt nååååå


Gjest merete12

Anbefalte innlegg

Gjest tronderpi1

Kolon og høyre parentes uten åpenrom i mellom er smile

Kolon og lite o

Kolon og liten p

Kolon venstre parentes

Kolon confused kolon

Kolon rolleyes kolon

Kolon og stor D

 

Over ser dere hvordan dere "skriver" noen av de forskjellige fjesene. Fjesene vises ikke i teksten før etter innlegg er sendt (ser de ikke mens dere skriver).

 

Altså, hvis jeg skriver kolon og høyre parentes uten åpenrom mellom, så får jeg :) . Mulig dette ble rotet forklart, men bare test det ut i et innlegg og rediger etterpå.

 

Hilsen Trønder'n

 

Lykke til og håper dere trenger mest smilefjes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar
Gjest pelargonia

I dag er formen bra igjen. Nedturene blir kortere og sjeldnere med trening og nytt kosthold, det oppmuntrer til å fortsette. I går fikk jeg også en oppmuntring i postkassen. Overraskende innbydelse til konfirmasjon i juni. Kan jeg komme i bunaden til da mon tro? Da må jeg ihvertfall sette inn turboen og slutte med dette pusletempoet mitt:rolleyes:

 

Fuglekasserapport: Blåmeisen har overtatt fuglekassen. De ribber bark av kaprifolen min for å ha til byggemateriale. Er ikke akkurat begeistret for det, men kan ikke annet enn å studere arbeidet i ren og skjær beundring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om mitt lille hode husker dette da.Skjønte ikke det som sto til sist,men kanskje det går opp et lys for meg.

Rulling vet dere, er ikke min sterke side,bare når jeg ruller nedover vekta skjønner jeg meg på,hihi

 

Alle disse rolleyes hva er det?

Kolon rolleyes kolon.???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Får se om mitt lille hode husker dette da.Skjønte ikke det som sto til sist' date='men kanskje det går opp et lys for meg.

Rulling vet dere, er ikke min sterke side,bare når jeg ruller nedover vekta skjønner jeg meg på,hihi

 

Alle disse rolleyes hva er det?

Kolon rolleyes kolon.???????????[/quote']

 

;) =

*1 skriv -> :

*2 skriv -> rolleyes

*3 skriv ->:

 

Da får du fjes lik dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner med masse papirer i dag også,og er fortsatt ikke frisk.

Var i alefall en liten tur ute i går å handla litt mat,og var så flink å ikke kjøpte noe marsipan.

Må ikke ha det i huset i påsken,for da går jeg opp alt jeg har tatt av.

Skal være fornuftig og veldig flink,så jeg heier på meg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Jeg heier på deg jeg også og synes du er kjempeflink pus 52. Det er IKKE jeg. Jeg tenkte jeg hadde holdt på så lenge nå at det måtte gå bra å la være å veie maten. Skivebom ;) I tilllegg var jeg på reise i hele går uten å få sjanse til å spise. Var skrubbsulten da jeg kom hjem og fikk servert peppes pizza, cola og vafler. En kjempedårlig kombinasjon. Hadde ikke lyst å veie meg i dag og det har gått feil vei.

 

Vekt 65kg (+800g blæ....)

Midjemål 90cm (phu! ikke noe +)

 

Nå står matvekten klar på disken. Det er bare å starte på nytt. Bunaden er hengt fram for å minne meg på hvor jeg skal hen. På matskapet er det hengt opp 2 bilder. Et av meg slik jeg er nå og et av meg fra da jeg veide mest. Det skal minne meg på forskjellen på riktig og galt kosthold og forhåpentlig vis hindre meg i å ta det lille ekstra. Det mellom ørene er på ville veier nå og det må jeg få snudd.Å sende inn resultatet denne uken var så surt at jeg får håpe det var sparket som skulle til for å holde meg på matten i påsken

 

Håper dere andre har større suksess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uken går alt for fort... når helgen nærmer seg tenker jeg bare kooos!

Min tredje uke nærmer seg slutten og har fortsatt ikke puttet noe i munnen

som ikke skulle vært der... Er kjempe stolt av meg selv! Denne uken har jeg virkelig fått kjørt "flesket". Har trimmet 1 1/2 hver dag. Har hatt trener Hitler til å pushe og det har hjulpet.. hehe.. Blir spennende å gå på vekten på man!!

 

Til dere alle ønsker jeg bare en riktig God Helg, og husk at det snart er sommer og bikini.. STÅ PÅ JENTER, VI SKAL KLARE Å OVERVINNE KILOENE!!!Vi forsaker bare mat

 

 

Klem fra Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete12

Hei alle sammen

Jeg er bare full fart innom. Reiser til fjells om en halv time, har ikke veiet meg enda så det får bli på onsdag:)

Lykke til i påsken jenter, hold ut så tar vi marsipanen til sommeren, tynne og pene, he he.

Ha en riktig god påske!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle.

Var hos legen i dag og tok blodprøver for å sjekke om jeg har noen form for allergi.Øynene renner og snørra også,så jeg skulle ringe over påske for å høre.

 

Ellers snakket vi om kolesterolet og han ville at vi skulle sjekket det snart,for det var jo en stund siden.

Da sa jeg at nå som jeg endelig var ferdig med Nav og det,å fått innvilget 3 år med Tidsbegrenset uføretrygd,så hadde jeg litt overskudd,og det ville jeg gjerne bruke på meg sjøl og helsa mi.Så da sa jeg at jeg hadde seriøst begynt å slanke meg,og hadde allerede gått litt ned i vekt.

Det syntes han hørtes fint ut,så da skulle vi vente litt før vi tok en ny prøve,for da kunne jeg jo gå ned noen kilo til.

JIPPI,nå har jeg endelig et sundt press på meg til å virkelig gjøre noe,for da må jeg jo rapportere til legen min om hvordan det går.Da blir det mer alvor alt sammen.

Jeg vil jo så gjerne,men det hjelper å ha et ansvar til noen.

Så gjett om jeg skal være flink da,det føles allerede forpliktene og lettere å ikke forspise seg,hihi.

Så lykke til dere andre her også i påsken.

Jeg skal veie meg på mandag og da håper jeg på nedgang denne uka også,hihihi.Er i godt humør og skal ikke spise masse tull og tøys i påsken,men skrive handleliste og være veldig bevisst på mine kose valg.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen...

 

Ny mandag og veiing igjen.

Hadde de forventningene til denne veiingen som

bare viste -0,5kg... hmm

Ja ja.. ned er ned

 

Ønsker dere alle en riktig God Påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Nå er jeg på gli igjen. :)

Mandag er den faste veiedagen jeg har fra før og vekten viser ned 200g. Det vil si -1 kg i helgen men midjemålet viser det samme. Jeg har tatt av 2 cm på 2 mnd og trenger å ta av 10cm for å få på meg bunaden. Det ser umulig ut men jeg får bare gjøre så godt jeg kan fram til juni og se hva resultatet blir. Jeg klarer det ikke hvis jeg ikke prøver. Uansett håper jeg at insatsen vil føre til kjøp av en smal og snerten kjole i det minste.

 

Føler meg giret på å klare det og satser på en påske med riktig kosthold, en del turgåing og hagearbeid.

 

Ha en sunn, aktiv og trivelig påske alle sammen

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen... og veiedag!!!

 

Har hatt en fin påske med mange fine turer. Har jobbet i hagen nesten vær dag. Har vært kjempe flink med mat og drikke. Blitt litt kjedelig kanskje... men men hva gjør vi vel ikke for disse kiloene?

 

IKKE spist noe snacks att all eller drukket brus!!

 

Venter spent på deres resultater etter påsken, for jeg vet dere har vært

flinke...

 

 

carna -91 - 91,5 (-1)

 

 

Påske Klem fra Drammen c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kannutten

Jeg må også ned nå... Prøver og motivere meg masse.. men slett ikke enkelt.. men synes det er enklere når jeg er på jobb.. Og imorra er det jobb igjen:D

 

Jeg veier 103 kg... så jeg skal ned ca 30 kg:D Så har en lang vei og gå.. men den veien skal jeg gå:) Jeg er klar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen... og veiedag!!!

 

Har hatt en fin påske med mange fine turer. Har jobbet i hagen nesten vær dag. Har vært kjempe flink med mat og drikke. Blitt litt kjedelig kanskje... men men hva gjør vi vel ikke for disse kiloene?

 

IKKE spist noe snacks att all eller drukket brus!!

 

Venter spent på deres resultater etter påsken' date=' for jeg vet dere har vært

flinke...

 

 

carna -91 - 91,5 (-1)

 

 

Påske Klem fra Drammen c",)[/quote']

 

 

Ned til 87,9 det ble 1 kilo.

Har vært disiplinert med hensyn til kosinga,hihi.Ikke marsipan,men 200 gr smågodt som er blitt skrevet inn i kaloriregnskapet.Jippi!!

Kosa meg synes jeg,men ikke for mye og er veldig fornøyd.Da er det bare å være flink denne uka også,så skal jeg vel kunne bruke noen klær etterhvert som ikke har sett dagslys på lenge.

Har tatt målene mine også. Det ble 34 cm ned over de forskjellige plassene,hihih.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest merete12

Hei alle sammen.

Dere har vært så utrolig standhaftige, kjempebra.

Det kan jeg derimot ike si om meg selv, klarte meg fint hele påsken unntatt den siste helga:(. For mye festligheter og gode middagsselskaper tok kekken på meg. Men det var veldig godt så jeg starter på ny frisk.

 

Får oppsummere litt her da, er ikke helt sikker på hva du mener perlagonia, 200 gr eller 1 kilo siden sist?

 

Merete - 87- 95 ( -0)

 

Perlagonia

 

Pus 52 - 87,9 (-1,3) :)

 

Ingelia --

 

Carna -- 91 (-1.5) :(

 

Kanutten

 

Knallbra resultater!

Velkommen til deg Kanutten, en må bare hoppe i det og ta dag for dag:)

Vel skal på en lang tur i dag så jeg får en knall start etter påsken , nydelig vær ute.

Klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg har vært bortreist i påsken og fryktet at det ville bli vanskelig med mange gode venner, god mat og drikke, men slik gikk det ikke. Vi ble syke alle sammen (yngste sønn, samboer og meg), så vi satt på do det meste av tiden, og ble så sliten og slapp. Måtte avlyse flere arrangementer vi skulle på også. Men det gjorde jo sitt til at vi ikke hadde så lyst på så mye mat og drikke, men noe snop ble det jo. Har ikke veid hverken maten eller meg selv, så det blir spennende å se resultatet på torsdag. Begynte å veie maten igjen idag, og har trimmet igjen så jeg håper i hvert fall at jeg ikke har gått opp siden sist.

 

Synes det er veldig mange flinke jenter her :)

 

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelargonia

Hei Ingalia. Jeg har også lagt på meg 200g men midjemålet gikk ned 1cm.

Hvordan gikk det til mon tro :confused: Det inspirerte i hvertfall til innsats for å klare det samme neste uke (mener selvfølgelig midjemålet). Derfor var jeg på trening i dag og fikk endret programmet til flere og mer intensive mageøvelser. Håper det gir resultater :)

 

Merete12. Beklager noe forvirrende rapportering forrige gang. Resultatet etter de siste to uker er: Vekt 64,2kg (+200g) Midjemål 89cm (-1cm)

 

Hei kannutten. Stå på!!! Du klarer det. Jeg synes det hjelper å rapportere inn vekt og mål hver fredag sammen med de andre, for det er ikke så kjekt når alle får se at vekten har gått opp. I tillegg har jeg veiing selv hver mandag for da kan jeg ikke slappe av på krava i helgen.

 

Jeg synes vi alle er flinke og har en vilje av stål. Stå på videre alle sammen. Nå er det innspurten mot bikinien og sommerkjolen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt for mye å gjøre om dagen,så jeg er ikke hjemme å kan passe på alt jeg putter i munnen.Blir ikke skikkelig sveis på skrivinga av maten og vet ikke alltid hvor mange kalorier jeg har spist.Neste uke blir noe bedre,så håper ikke denne uka blir oppgang,men en vet aldri.

Jeg jobber med saken,prøver å være flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...