Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Gjest Sitrus

Huff, det skjønner jeg godt! Nå er det egentlig lenge siden jeg har studert hardt, men jeg missunder deg ikke!!! Å bare sitte og lese så masse er helt utrolig kjedelig! Håper du kommer deg gjennom det her med i hvertfall stillestående vekt da!

 

Er ikke dreamisene ganske dyre? Vi pleier ikke kjøpe inn spesielt med is, men skal sjekke det ann neste gang vi skal ha en god dessert! =) Kanskje jeg skal se på det i morgen. Vi skal nemlig ha skikkelig koselørdag med god middag og film <333 Viktig å ha sånne kosekvelder innimellom. Sette skikkelig pris på hverandre :)

 

Heheh, så bra med pringlesen da!! :D Det var absolutt ikke ille! Og veeeeldig godt på en fæl dag sikkert!!

 

Vi krysser fingrene for at det ikke har gjort mye for kroppen din med litt ekstra kos denne uken! :)

 

Nå er det Norske Talenter! Herreguuud så mye bra i år!!! Jeg gleder meg så til å se hvem som vinner!

 

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Det vet jeg faktisk ikke om de er, vi hadde en sånn "storhandel" over nyttår når det var så mye tilbud, så hele den ene delen av fryseren min er full av is, kylling og frosne grønnsaker.

 

men, det går jo ann å lage egen is også faktisk! ser det ligger endel oppskrifter ute i margen her!

 

Jeg har den mest tullette måten å komme over søthunger på:D går i skapet, finner meg en teskje og tar en skje fra sjokoladeboksen:p en teskje er jo ikke mer enn 8-9 gram og det hjelper med den lille smakebiten. En annen ting er jo foreksempel å spise banan, og rispe sjokolade over. da får man smaken, men det er jo nesten ingenting man bruker. Sånne knep er supre! lure kroppen til å tro den er usunn! hehe

 

åå, så koselig da! Ja, det er viktig å ha kvelder hvor man bare koser seg sammen!<3 jeg får lage en ordentlig kosekveld for typen når eksamenstiden er over tenker jeg. Ser han om morningen når han drar på jobb, også snakker vi ikke sammen før jeg legger meg om kvelden, annet enn litt tekstmeldinger i løped av dagen

 

Norske talenter ja, det har jeg faktisk aldri sett på før, vi har ikke hatt tv-kanaler siden de slukte de vanlige antennene, alt annet er jo så dyrt!

 

NÅ har jeg faktisk gått en tur på ca 1 km med hunden min! *stolt* men så høres det ut som et kor når jeg puster nå også:) drittallergi altså!!

men det var deilig!

 

Ha en suuper kveld jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Heheh, det pleier jeg også å gjøre! =P Er ikke alltid vi har nugatti og sånt, men godt innimellom :D Trodde faktisk det var mer kcal i det enn som så! Da trenger jeg ikke ha fullt så dårlig samvittighet da ^^

 

Ååå, så kjedelig!! Vinnerene ble en gruppe som heter Quick! Dritflinke dansere. Sjekk ut på YouTube! =) Men den søteste i år var definitivt lille tryllekunstneren Brian på 6 år! Helt herlig!! Heheh ^^, Kom faktisk på 3. plass i finalen!

 

Det er stort sett bare to dager i uka vi ser på TV, og det er fredag og lørdag! Så i kveld er det Senkveld og Goldengoal, og selvfølgelig gullruten i morgen! For ikke å glemme MGP neste helg! Gleder meg :) Hahaha, helt tåplig, men tror faktisk vi har skikkelig sjans i år! DET er lenge siden.

 

Så bra du fikk gått tur da! Og overlevde heldigvis!!! Uff, må være så vondt å gå rundt sånn da! Stakkars. Var sikkert godt å gå en liten tur nå allikevel tenker jeg! :)

 

Igjen, ha en fin kveld! :) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hei og hopp!

 

Hvordan har det gått med dere i helga? Spent på å få høre om jenteturen til Ungogtung!

 

Det ble faktisk 20,5 trimpoeng på meg denne uka!!! Jeg er SÅ fornøyd :) Ble 4 i går og 4 i dag på spinning, elipse og svømming. Bedre kunne det ikke blitt!! :) Hadde egentlig tenkt til å ha en hviledag i dag, for man må faktisk ha noe av det også så man ikke sliter i stykker kroppen, men jeg skal ligge over hos en venninde til i morgen, og da er det ikke sikkert det blir mye trim. Vi skal ut på tur i morgen om det er fint vær, men det er det ingen garanti for om dagen!

 

Ble litt vel mye kos i går, og jeg la meg med litt dårlig samvittighet, selv om jeg hadde 4 trimpoeng tidligere på dagen. Hadde kjøpt LITT smågodt og is til dessert, og klarte fint å begrense meg - spesielt fordi jeg hadde unnet meg en stor kurv med jordbær som smakte bedre enn både godis og is - men følte meg allikevel kvalm og fæl siden jeg har vært så flink hele uka. Men EN dag skal man da få kose seg litt på! Dessuten var det kyllingfileter til middag, som ikke akkurat er dumt for kroppen.

 

Så på gullruten i går, og jammen er jeg gla jeg ikke er Dorthe Skappel! Når de snører inn korsettet så mye at ryggen faktisk bretter seg - så kan jeg ikke forstå at hun klarer å puste i det heletatt! Hun som er tynn som ei flis fra før av!

 

Mulig det ikke blir veiedag på meg i morgen siden jeg sover borte. Tror faktisk ikke de har baderomsvekt! Men da tar jeg det heller på tirsdag :)

 

Ha en super søndag dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Heihei jenter!! :) Da var jeg tilbake etter en heeeerlig tur til gøteborg. For en fantastisk by. Ble mye god mat og vin, men det får stå til. Det var verdt det!!

 

Denne uken skal jeg skaffe meg noen trimpoeng jeg også, det er målet! Tirsdag og torsdag SKAL jeg trene, da har jeg mulighet på ettermiddag/kveldstid, og det finnes ingen unnskyldninger da for å ikke trene. Så det gleder jeg meg faktisk litt til kjenner jeg.

 

Ellers har jeg som mål å drikke mer vann. Det var jeg veldig flink til før, nå drikker jeg altfor lite. Føles bra å ha litt små "mission" for uken, da blir jeg litt mer giret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter! :)

 

Nå regner jeg med at veiedag imorgen kommer til å være et slag i tryne! I løped av helgen har jeg trøkt ned ikke en men TO poser potetgull og to sjokolader. Jada, pluss en god del vin, øl, rusbrus og kake. Så håper bare det ikke er snakk om mer enn 1 kg.

 

Så bra du har litt "mål" for uken ungogtung, og kjempeflott at du koste deg!:) det må til noen ganger!

Da blir det jo veiedag sammen med oss imorgen da Sitrus, så koselig:)

 

Jeg skal prøve å få inn et par økter denne uken, siden trimpoengene forje uke da var mer eller mindre ikke eksisterende. Nå er det tre dager til eksamen, så snuta skal ned i boka idag også, som alle andre dager.

 

Foresten så leste jeg en sånn laaang artikkel sist uke (venterommet på legeværelset). Det var om lightbrus. og man legger ikke på seg av lightbrus, for det er jo ikke kallorier i det. (Det er mye snusk man skal holde seg unna i brusen likevel). Men lettelse for meg, for jeg er helt avhengig av brus, drikker det hver dag! :)

 

Ha en super dag jenter!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Eksamensperioder er stressende altså, skjønner godt du ikke får mye tid til trening, loone. Men så lenge man holder måltidene vedlike er det jo ikke så altfor farlig:) Man må nesten bare gjøre det beste ut av det.

 

For min del skal dette bli uken jeg endelig kommer litt igang med treningen. Selv om det kanskje bare blir to økter så er det tross alt to økter mer enn sist uke;) Plager meg skikkelig at jeg ikke får tid til å trene, men den siste tiden og i tiden som kommer er det bare helt texas. Vi leverer bachelor i midten av juni, så nå er vi på skolen hver eneste dag fra 8 til 14-15. Og hvis jeg da har jobb i tillegg så er det bokstavelig talt ikke et minutt til overs til å trene. Da jobber jeg til 23. Har tatt på meg mye ekstravakter også, så vet at det blir maaange lange dager fremover. Men jeg må bare prøve å trene med en gang jeg har noe tid til overs.

 

Er ikke helt i ekstase over veiedag imorgen jeg heller, etter helgen hos söta bror frykter jeg et par alko-kilo. Eller, jeg har kanskje ikke gått opp så mye, men tviler på jeg har gått ned noe vertfall. Men vi får se, har jo blitt overrasket før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

 

Da var det veiedag da.. Og min vekt viste + 1 kg. Jeg er faktisk både lettet og fornøyd, med tanke på alt jeg har trøkt i meg, og hvor mange timer jeg har sittet stille.

 

I går hadde jeg DEN planen om å rekke å legge inn en økt, som skulle være kl. 19:00, for da var det vanngymnastikk. Tenkte fellestime var greit, for da går det ikke å sluntre unna, for det er så mange andre som ser deg. Så klokken 17:00 tenkte jeg, ja da er det en stund til så må jeg dra. Jeg leste litt til, og nestegang jeg så på klokken var den 22:10. Så igår gikk både trening og mat rett vest! Idag har jeg alarm på klokken hver tredje time! :)

 

Hvordan har det gått for dere da jenter?:) *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Ingen jubeldag her i gården heller, vekten viser 81,1 noe som betyr +0,5 kg siden sist. MEN, det kunne vært verre. Med tanke på at jeg tok helg allerede torsdag sist uke og reiste til sverige og ikke tenkte på vekt i det hele tatt, er det ikke noe å bli skuffet over. Er bare å kjempe videre:)

 

Idag skal jeg endelig få til litt mosjon, tror det blir en laaang gåtur med høyt tempo. Herlig å gå ute når været er ok, og med musikk i ørene er det nesten mer kos enn trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ikke så ille i det heletatt ungogtung! Er deilig å vite at man kan skeie helt ut samtidig som man "bare" går opp en halvkilo.

 

Håper gåturen er koselig! Jeg sitter her i vinduet mitt å ser ut på solskinnsværet. Skole om våren når alt er så solfult og koselig, det skulle ikke vært lov! :)

 

Må si jeg er veeldig spent med hvordan det har gått med deg Sitrus, du har jo virkelig vært i hardtrening uken som var!

 

Imorgen skal, skal, skal jeg få lagt inn en økt! Klokken 09:00 blir det meg og pensjonistene på vanngymnastikk! Jeg vurderer om jeg skal slå ann med badehette, tøfler og morgenkåpe. Da skiller jeg meg hvertfall ikke ut! haha

 

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hei ho! I dag ble jeg ganske gla når jeg sto på badevekta. Siden det ble nesten litt mye trim forrige uke (om det går ann), så var jeg helt sikker på at jeg kom til å gå opp en del i muskelmasse - men jeg må da ha gått opp i muskelmasse og ned i fett, for det ble faktsik -100 g i dag også! Det er absolutt ikke mye, men det går da bare nedover! Hurra!! :)

 

Har sett meg selv grundig i speilet også nå, og jammen synes det! Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke fikk målt meg forrige uke. "Bollemagen" er mindre, kjærlighetshåndtakene har minsket, midjen blir stadig mer lik en midje, og for ikke å nevne lårene mine. Jeg har veldig store lår og rompe, så nå ser jeg det så godt når jeg kjører bil i olabukse, at det er virkelig forskjell! Det er så moro!!! :)

 

Blir nok en del mindre trimpoeng denne uka, men satser for fullt på 15 denne gangen også. Ble ingen trening i går, for vi fikk mer enn nok å gjøre utover dagen før musikken, med legebesøk, butikkturer, middag og jeg hadde elever. Ble en lang marsjering på kvelden, og jeg hater at jeg ikke skal skrive det opp :) Men det er godt å vite at jeg har gjort mye mer enn det trimpoengene sier! Har jo vasket i 5,5 time i dag også, og det ble MYE gåing denne gangen. Neste gang skal jeg smekke på meg skritt teller! I morgen skal jeg på konsert og innkjøp av diverse rekvisita til 17 mai (som jeg tydeligvis har mistet) før jobb, og torsdag skal jeg være flink på dugnad med søpleplukking etter jobb, så det blir faktisk ikke trening før fredag. Hvis vi er raske med søpla rekker jeg nok en tur i treningsrommet, og hvis ikke så får jeg gå tur på kvelden med kjæresten min. Nitrist nå som jeg er så godt i gang! Lørdag kan jeg ta igjen mye, men søndag er det jo marsjering hele dagen. Må nok vurdere skritt teller på både søpleplukk og marsjering! Greit å ha litt oversikt over forbrente kcal!

 

Kjedelig med oppgang på dere denne uka da, men det er jo forståelig! Så lurt det var å sette på klokke hver 3. time Loone! Det kan gjøre stor forskjell for deg som studerer så hardt! :) Bra innstilning ungogtung! Tren når du kan, så vil du virkelig føle deg helt super etterpå!! Kanskje du får mer overskudd på ekstravaktene dine også!

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sitrus!

Selvom 100 g ikke er så mye for "folk flest" så er det dødsbra med tanke på at du omtrent har levd å treningstøy den siste tiden. tenk deg de musklene a!

 

Det har funket kjempebra med å ha "spise-alarm" faktisk. Selvom jeg har hoppet himmelhøyt hver gang den har ringt, blir jo så skremt når jeg sitter der å leser og plutselig lager telefonen lyd:p

 

Jeg har bestemt meg for å ta en treningspause frem til eksamen er over. Rett og slett fordi jeg blir så uendelig skuffet over meg selv når jeg ikke klarer å sette av tid.. Litt kjedelig, men det får bare være. Så får komme sterkere tilbake når ting roer seg.

 

Lykke til ut over uka jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Det synes jeg hørtes bra ut Loone. Ikke godt når man ikke blir fornøyd med seg selv heller da! Masse masse lykke til med alle eksamene! :)

 

I dag har jeg virkelig kjørt kroppen min. Var vaskedame i 5,5 time, men fant ikke igjen skritt telleren, så vet ikke hvor mye gåing det ble, men vi satt mest og vasket, siden vi vasket under bord og sånt. Etter det stresset jeg i meg litt mat og trente en time i trimrommet før jeg skulle på søpleplukking. Tenkte det var greit å varme opp musklene - spesielt ryggen. Men det jeg ikke visste var at det absolutt ikke ble en time som sjefen hadde sagt. 1 time ble til 2 timer, og 2 timer ble til 4 timer med glovarm sol, ingen solkrem, ikke drikke og ikke stopp. Slitsomt!!! Men jammen ble det bra med trimpoeng! Tror det ble 7,2, og det er selvfølgelig uten vaskingen. Holdt motivasjonen oppe kun ved å tenke på at jeg skulle hjem og føre timene på vektklubben. Men jammen var det hardt! For å si det sånn - det er LENGE til jeg melder meg på søpleplukkingdugnad igjen!!!

 

God natt! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Så bra, sitrus:) Du har jammen en aktiv jobb, det er jo kjempebra! Kan tenke meg at det var godt å føre opp de trimpoengene.

 

Jeg fikk endelig noen trimpoeng selv på tirsdag, gikk en 2-timers tur med rimelig bra tempe. Kjente det godt i beina når jeg kom hjem og det var en heeerlig følelse. Skulle gjerne gjort det samme idag, men nå har jeg lagt syk under dynen siden igår, formen er elendig. Lever på tørre kjeks, frukt og suppe. Å være syk er utrolig kjedelig, men samtidig er det jo digg å ligge i sengen hele dagen, spesielt nå man har pc og kan se film og surfe på nettet. Men håper jeg komme meg fort.

 

Masse lykke til med eksamener, loone!!! Skal krysse fingrene for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søte dere er jenter, tuusen takk!! <3

 

Sitrus du er jo som en maskin med treningen! Bare pass på at du tar litt pauser, for hvis det blir trening hver dag så forbrenner kroppen mindre pr. treningsøkt, og det er kjedelig!

 

Så flink du er ungotung, to timer er jo kjempeflott! Uff, det er ikke særlig morsomt å være syk nei. Men bra du får hvilt ordentlig ut i senga under dyna. Da kommer du sterkere tilbake når du blir frisk! God bedring <3

 

Igår var jeg og ei venninne på handletur, var kjempedeilig å prøve L/M uten at det så ut som et pølseskinn! Men det ble ikke mer enn prøving, for jeg venter med nye klær til vekta nærmer seg normalt.

 

Jeg prøvde bunaden min igår, og til min stooore glede passer den igjen! DET var en ordentlig gullerot altså! Men får ikke brukt den i år, for må lese til eksamen= Uansett, så passet den og det er glede nok for meg! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Så digg Ungogtung!! Nå er det bare å fortsette - så fort du blir frisk vel og merke!! Kom deg i form til 17. mai!!! God bedring :)

 

Ja, jeg har trent litt vel mye nå, så skal ta det litt med ro. I hvertfall etter en så hard økt som i går! Var så stiv i rygg og nakke i dagtidlig at det var vondt å snu seg i senga! Da var det godt at kjæresten var hjemme og ga meg full kroppsmasasje :) Det hjalp! Så dro jeg og svømte i 20 minutter for å strekke ut litt på musklene, så det var godt. Og mer enn det skal jeg ikke trene i dag! Holder med vakt på jobben i kveld.

 

I morgen skal jeg også ha lang vakt på jobb, og etter det blir det nok bare trompetpussing og uniformstryking! (kombinert med lasagne og Grand Prix ofc) Det skal bli godt. Blir nok mer enn nok trimpoeng på søndag også. Skal jo tross alt ut å tasse fra 06.45 til 14.00. Blir jo pauser med busskjøring og venting, men blir ganske jevnt utover allikevel. Håper jeg finner igjen skritt telleren min!

 

Åååh! Det hørtes så moro ut å prøve klær Loone! Et synlig bevis på at du gjør noe riktig og er flink!! Men lurt av deg å vente litt med å prøve/kjøpe mer ja. Greit å ikke krympe ut av helt nye klær! Jeg er nødt for å kjøpe meg en bukse snart, siden de jeg har er så slitt, så jeg håper jeg også får den go-følelsen altså! =)

 

Så bra at bunaden din passet også da!! Kjedelig at du ikke får brukt den da. Du får ta på deg bunaden en times tid mens du leser :D Jeg drar uniformen på nesten hele søndagen, så da orker jeg ikke mer finstas enn tights og topp tror jeg! Dessuten skal jeg bare til mamma med søsken og bestemor, så da får det gå :)

 

Ha en finfin fredag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp jenter!

Uff, idag har vært en ordentlig teit dag. Glemte å sette på alarmene mine, så det blei frokost klokken 10 i dag morning, også ble det ikke mat igjen før nå, og det ble kebab.. *blææh*

 

Idag har jeg (som sikkert mange andre i den siste tiden) begynt på Alli, av alle ting! Men det skal visstnok være effektivt for folk med kcal. inntak på mellom 14-1800. Rundt 50% mer vektreduksjon, så jeg, godtroende som jeg er, skal nå prøve dette! Håper på at det fungerer! Har aldri tatt et eneste slankemiddel i hele mitt liv, så en gang må være den første, uheldigvis..

 

Håper formen er bedre idag ungogtung, du må jo bli frisk til å veive flagget og spise is!

 

Lykke til med marsjen imorgen Sitrus! det blir sikkert kjempemorsomt og slitsomt. Blir hvertfall mange trimpoeng:D

 

Ha en flott kveld jenter, og en suuuper 17 mai! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Dere er søte da, nå er formen på vei opp igjen. Men ble en rolig 17.mai i år gitt. I tillegg er det denne pollen-djevelen da, er litt paradoksalt at man går hele vinteren og lengter etter vår og når våren endelig kommer så skulle man nesten ønske seg frost fremfor gress og bjørk.

 

Gikk det bra på 17.mai da, sitrus? Du marsjerte til den store gullmedalgen tenker jeg?:) Spreking asså. Og eksamenslesingen,loone? Bare å holde ut, den frihetsfølelsen nå det hele er overstått er den beste premien som finnes!

 

Imorgen tenker jeg det er tilbake til skole, jobb og måltider hver tredje time. Skal bli godt!!:D

 

Ha en fin kveld, ladies!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hei hei!

 

Vært litt stille i det siste fra fronten min. Mye å gjøre, og ble så utrolig sliten i kroppen etter 17. mai. Husker knapt at jeg kom hjem fra mamma, enda jeg var våken i 2 timer etter det. Marsjerte til gullmedalje ja :) Det var veldig ålreit! Greit nok vær og masse folk, altså perfekt! Ble nok litt mye kake i løpet av dagen, men pytt pytt, er da 17 mai bare en gang i året! Og fikk jo masse trening av all marsjeringen, men førte det ikke opp siden jeg ikke hadde skritt teller. Ble derfor bare 11 trimpoeng denne uka - men jeg har da noen ekstra poeng på samvittigheten :D

 

Denne uka blir vel definitivt bedre på treningsfronten. Dessuten greide jeg å reise på trening før jeg kom på at jeg egentlig hadde veiedag i går, så da ble det til at jeg veide meg i dag. Nå gikk det oppover denne uka da, opp til 88,8. Litt kjedelig - men det må da være muskler! Håper i hvertfall veldig på det! Har da spist stort sett likt som vanlig, untatt på søndag.

 

Hvordan har det gått på veiedagen deres da?

 

Blir visst ikke trening før sent i dag på meg. Kjæresten har matte eksamen i morgen, så jeg får trå til og høre ham litt :)

 

Klemklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er blitt frisk igjen ungogtung! Er HELT enig med deg, våren er grusom! Jeg kjenner jeg blir glad når det regner, for da vet jeg at formen holder seg litt bedre utover dagen. Savner nesten vintern! Hvordan gikk veiedagen for deg:)?

 

Det er nok muskler Sitrus! Til syvende og sist så er det bedre å ha en fast kropp enn å veie et par kilo mindre, mener nå jeg! :)

 

Etter å ikke ha tenkt annet enn eksamen i snart seks uker er jeg kjemeglad for min vekt, den står på stedet hvil, sammen med treningen.

 

Ha en flott dag jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Hei jenter! Jeg har vært uten nett noen dager nå, men nå er jeg back on track;)

 

Veiedag var ingen høydare denne uken heller, 82 kg står den på nå. Må si jeg egentlig har falt heeelt ut av hele opplegget som jeg hadde så stor tro på at jeg skulle klare med glans. Føler jeg stadig har en unnskyldning for at vekten ikke går ned, men jeg må bare lære meg at det alltid kommer til å være travle tider, spesieller anledninger og ting som kommer i veien for den sunne livsstilen. Så jeg må bare klare å komme meg inn i sunnhetsrutinene igjen, jeg vet fra tidligere erfaringer at det er hardt de første ukene, og etter det går det mye av seg selv. Samvittigheten tillater ikke å bryte det gode mønsteret liksom. Akkurat nå er det ikke mye mønster å bryte her i gården, så blir stadig flere utskeielser merker jeg. Full stopp nå!!Faste måltider, smarte matvalg, mer mosjon.... klar, ferdig, GÅ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen ungogtung!

Nå har jeg "tatt meg en pause" fra hele treningen, men kjenner at maten også blir en større og større utfordring:(

Jeg har funnet ut at jeg starter for fult når eksamen er over, og da skal jeg sette meg ned å legge "ukesplaner" med mat og trening. Når jeg gikk på kurs skrev jeg ned alt jeg spiste og all trening, så skal bare følge det slavisk, for det fungerte jo!

Jeg kan godt skrive ned hva jeg spiste og hvordan jeg trente her, for gikk jo ned rundt 1 kg pr. uke når jeg gikk kurs. Så kanskje du får noen ideer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Føler veldig med dere!! Hardt å komme i gang når ting kommer i veien. Føler det jeg også nå, med så mye tid som ble brukt til annet enn trening forrige uke, og har nå greid å bli syk. Prøvde meg på en liten økt tirsdag kveld, som resulterte i mer vondt i hodet og feber. Følte meg ganske grei i går, så jeg dro på jobb. Med masse stress blir man jo ikke friskere, så i dag er det sofadag med store mengder kleenex og vondt i hodet. Får prøve å gå en liten tur i kveld for å få litt frisk luft. Kjempe kjedelig når jeg egentlig er veldig gira på å trene :)

 

Hadde vært spennende om du kunne skrevet opp et eksempel på en uke fra kurs Loone! Jeg har ikke gått noen kurs, så kunne jo vært ålreit å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Huff, har jeg smittet deg over internett, sitrus? :) misunner deg ikke, er ikke lenge siden jeg var der selv for å si det sånn. God bedring!

 

Hade vært supert hvis du hadde giddet å dele litt kurs-tips med oss, loone. Så snill du er da!:) Jeg tar imot alle gode råd med stooor takk. Du må jo virkelig ha gjort noe rett for du gikk jo ned masse. Jeg og vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Kan aldri være sikker på om deg var deg - eller eventuellt kjæresten min som akkurat har vært syk ( :) ), men nå føler jeg meg i hvertfall ganske så i form igjen! Gikk fort over. Lå på sofaen i stort sett hele går, var bare ute en tur og fikk satt på nye negler. Det er så lekkert :) Koste meg masse med film (lotr blant annet), store mender vann og iste, og en god og varm kjæreste. Tror c-vitaminene jeg kjøpte hjalp veldig! Tok 2 om dagen de første 2 dagene, og 1 om dagen etter det, så ble jeg jo faktisk frisk på 3 dager da. Ester-C heter de. Anbefales!! :)

 

Siden jeg var i så ålreit form igjen i dag, så kjørte jeg på med trening og svømming, og fikk opp 4,3 trimpoeng. Blir nok ikke trening i morgen, for jeg kommer til å ha en helt sinnsykt stressende økt på jobb alene, og tror jeg skal reise til mamma resten av helga. Får dra med meg gamlemor ut på gåtur og dra opp litt trimpoeng. Kun 8,2 så langt.

 

Tilbake til jobb! Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...