Gå til innhold

Skravletråd til resultater - ammende mødre høst 2009


Gjest koko1975

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Ingen forandring på vekta denna uka! Jeg som har trent 5 økter og karet til meg 13 trimpoeng.. Jaja.. Satse på en formidabel nedgang neste uke :) Har "bare" 6 kg igjen før jeg skal prøve og holde meg stabil noen mnd før jeg kvitter meg med en 2-3 kg til :)

 

Flinke dere er som har gått ned :)

 

Jeg gikk ned 800 gram forrige uke etter taco, godteri, alkohol og peppes pizza. Og ingenting denne uka når jeg har vært flink i helgen.. Ikke alltid like enkelt og skjønne seg på!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 800 gram forrige uke etter taco' date=' godteri, alkohol og peppes pizza. Og ingenting denne uka når jeg har vært flink i helgen.. Ikke alltid like enkelt og skjønne seg på!...[/quote']

 

hmmm...kanskje det er DET som er hemmeligheten??? Bare spise fy-mat?? Hadde ikke vært meg imot å gått på den dietten...hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å kutte ut GR fremover, jeg har bestemt meg for å droppe brød en stund for å se om det kan hjelpe på et ikke-eksisterende energinivå. Kommer nok til å følge litt med her, men da med et litt annet utgangspunkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å kutte ut GR fremover' date=' jeg har bestemt meg for å droppe brød en stund for å se om det kan hjelpe på et ikke-eksisterende energinivå. Kommer nok til å følge litt med her, men da med et litt annet utgangspunkt. :)[/quote']

 

Oj, ja men det er da mange som prøver det! Kanskje det er det som funker best for deg... Du får holde oss oppdatert! :)

Lykke til!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

 

Da var jeg tilbake i gamlelandet - 0,7kg tyngre enn da jeg dro... :)

Jaja, det kunne vært mye verre - jeg bare eeeelsker maten i Frankrike og har på tross av gode intensjoner spist masse gode oster og gåselever også til frokost. Var uansett verdt det! :) Dukka har hengt masse på puppen i varmen, så kanskje det har reddet meg fra å gå opp mer?

 

Får håpe jeg er back on track på mandag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg det.. Var på en fire timers fjelltur på lørdag!! I regn å vind... Herlig! Klappet meg selv litt på skuldra da... (før vi begynte å pakke i oss god mat, godis og alkohol for å feire hvor flinke vi hadde vært!!) :)

Men uansett. Godt å få litt frisk luft! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!!!

 

Jeg har vært i Frankrike i 10 dager og på tross av medbragte joggesko, treningsklær, ipod og pulsklokke ble det ikke plukket opp av bagen engang. Var rett og slett veldig varmt også visste jeg ikke helt hvor jeg skulle jogge.

 

Hadde første treningstur på lørdag og det var tungt!!! Utrolig så kjapt formen snur? Gått opp 1,2kg siden før jeg dro - litt kjipt egentlig, men har kosa meg veldig. :)

Har faktisk gått opp litt etter at vi kom hjem på torsdag. Har liksom gitt litt beng i helga... Usj - ja, nå er det bare å sette i gang igjen!

 

Jeg har tenkt til å prøve meg på 1800kcal denne uka. I tillegg skal jeg forsøke meg på litt lengre trilleturer igjen. Har blitt litt sløvere med turene etter at jeg kom hjem. Også skal jeg drikke mer vann.

 

Så - nå er jeg spent på dere andre! Hvordan går det? Artig at det har kommet til et par nye også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 400 gram denna uka, syns det går fryktelig tregt nå. Men er heller ikke noe flink med mat, og registrering. Skjerpings denna uka!

 

Fllink du er snap :)

 

1,2 kg er jo ikke så ille :) Jeg klarte som sagt 7!?(?) kg på 2 uker. Helt utrolig at det går an :)

 

Håper kg forsvinner like fort som de kom på Koko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400g synes jeg er ganske bra synna! Bedre enn 1,2+ liksom. :)

 

Vi får prøve å få litt fart her igjen jenter - kanskje det hjelper på motivasjon?

 

Har vært flink og satt opp middagsplan for de neste dagene:

Mandag - fersk suppe (rester fra en stor suppegryte mamma kom med i går, mmm!)

Tirsdag - fiskekaker med kokte poteter, kesam mager m/gressløk og raspa gulrøtter

Onsdag - thaisuppe med kylling og masse grønnsaker

Torsdag - torsk med et eller annet

Fredag - grillet ytrefilet med almedinepoteter, sellerirotpurè, salat og parmesandressing

 

Dette er i hvertfall planen, så får vi se hvordan det blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det 1kg neste uke' date=' snap! ;)

 

Jeg har vært veldig flink så langt denne uka. Begynner alltid bra også blir jeg litt sløvere for hver dag utover uka.[/quote']

 

Går for to jeg...hehe..

 

Jeg er litt motsatt.. Blir flinkere og flinkere for hver dag når det nærmer seg veiing. Dagen for veiing så skeier jeg ut masse etter målene er tatt.. Rart jeg ikke får slanka meg eller??? hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna veka har jeg ikke vært noe flink :/ Hadde skikkelig godtekikk i går og spiste mye hele dagen :/ Spiste riktig nok sunn middag, men hva hjelper vel det når man spiser mye sjokolade og lakris?! ... Jaja...Veiinga på mandag blir jo uansett ikke bra siden jeg skal på fest på lørdag...

 

Prøve og få meg en joggetur i dag. Har kjøpt meg rockering, men det er fortsatt veldig vondt og bruke den så klarer maks 2 min per dag...

 

1 kg til mandag hadde vært finfint! ;) Gleder meg sann til de neste 6 kg er borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig så lenge man gjør det bare når man synes man har vært flink... ;)

69,2 på vekta i dag. Regner med det er litt mer mandag, men er veldig happy likevel!

 

Har ligget litt lavere på kaloriere denne uka og ikke tatt like mye hensyn til amminga. Dukka mi virkelig elsker den puppen uansett ser det ut til, men følger litt med.

Har også samlet 11tp allerede og skal få sanket et par til i helga. Er i gang med Nybegynner+ på Løplabbet-programmet. Tyngre økter nå, men fy rakkern så deilig etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det å kutte ut hvete er visst en særdeles effektiv slankekur for min del! Vet ikke om det er pga lavere kaloriinntak eller hva, men jeg har gått ned 1,3 kg på 9 dager. Ikke verst! 200 g til, nå, så er jeg under 90. Hurra!

 

(Hjelper nok også at vi har hatt en liten spurt på oppussingsfronten denne uka, det går med litt kalorier til maling og sånt. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter, jeg hiver meg på her. Dere ser ut til å være en aktiv og god gjeng! Har presentert meg i resultattråden ;) Kan jo si at jeg tar det litt rolig, vil prøve å komme meg til 80 kg før jul (3,7 kg), frøkna mi er bare 3 mnd, og jeg fullammer, så superslanking blir det ikke. Tror ikke jeg hadde klart det uansett, da.

 

Har ingen vekt å snakke om, kommer tilbake til det neste helg. Men jeg kan skryte av noe annet: I går bakte jeg kake, men var "flink" for jeg pakket inn det som var igjen og frøys det. Det "normale" for meg er å gå å småspise kake i dagesvis...

 

Ha en fin uke, alle sammen :) Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med flere!

Jeg begynte også da dukka var drøyt 3mnd. Tok det veldig med ro i begynnelsen, men så ble jeg litt hekta.

 

Ellers tror jeg det er mange som merker resultat av å kutte på karbohydrater, itla. Jeg er forsiktig med lyst brød, pasta og ris. Spiser poteter, men kutter ofte ned på potetrasjonen og spiser masse grønnsaker isteden.

 

Min uke har vært todelt - mandag-fredag ettermiddag - veldig flink!!! Har lagt meg på litt lavere kaloriinntak, ca 1700 pr dag. Trent mye og fått samlet 13,7tp - ingen tvil om at det er det som har størst innvirkning på nedgangen min. Andre del av uka, altså fredag kveld til søndag kveld tror jeg ikke at vi skal snakke like høyt om, men har i hvertfall tatt en del fornuftige valg. Ikke så lett når det er mye sosialt. Havnet uansett på 69,0 - altså 1,8 ned fra sist uke, men gikk jo opp 1,2 i løpet av 10 dager i Frankrike, så nettonedgang føler jeg ikke blir så stor. Uansett veldig fornøyd med å være kvitt tillegget. ;)

 

Gleder meg til jeg ser 68 - det veide jeg på første veiing hos legen da jeg var ca 3 mnd på vei. Skal ellers snart begynne å shoppe - står veldig dårlig til på klesfronten. Ikke moro å handle til en kropp man ikke kjenner!

 

Nå skal jeg inn og lese resultattråden litt nærmere og sjekke om andre har oppdatert!

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte det bare som vanlig gange. Var liksom litt redd for å lure meg selv og tenkte at barnevognen var bonus. Etter at jeg fikk pulsklokke legger jeg alt som rolig gange, rett og slett fordi trimregistreringen her inne er for "snill" i forhold til pulsklokka mi. Ser andre mener den er for streng, så det er nok ganske avhengig av form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er internettkurset mitt ferdig, og jeg har gått ned 5 kilo tilsammen!! :)

Må si meg fornøyd med det! Så da er jeg on my own frem til jul. Og 8,5 kilo til håper jeg å gå ned. Vi får se hvordan det går... Skal hvertfall holde meg her sammen med dere! Må ha noen å rapportere til hver uke.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra, snap!

 

Jeg kom meg igjennom den første dagen med litt over 2000 kcal, fornøyd med det. Da kl var 19 hadde jeg både mm og kvelds igjen, men mm skal jeg ta før middag i dag. I går ble det for lenge mellom lunsj og middag.

 

Jeg kom meg ikke ut på tur i går :( Barselgruppa har en fast gåtur vi tar kl 11 hver mandag, men i går ble formiddagsluren til snuppa forskøvet og det ble bare tull. kulle ha gått senere, men vond hals og ruskevær ble brukt som unnskyldning!

 

I dag må jeg på posten, så etter lunsj kler vi oss opp og tar en tur! Dermed basta!

 

Pulsklokke har jeg ønsket meg til bursdag/jul og håper jeg får det! Hvilken klokke har du koko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...blir etter 5 kilo til. Men jo, føler meg litt bedre..! :)

 

Er vanskelig å motivere seg til å gå tur hver dag ja, men man må bare bestemme seg. Eller få noen andre til å bestemme for deg!! Gjerne en trillevenninne... Dermed basta! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke om at man nødvendigvis ER smashing, men føler seg sånn! :( Også synes jeg det går fort over - man blir sugen på mer. Jeg har faktisk bare 4kg igjen, så er jeg i mål jeg assa. Nesten litt rart. Hva skal en gjøre da da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...