Gå til innhold

Skravletråd til resultater - ammende mødre høst 2009


Gjest koko1975

Anbefalte innlegg

Jeg klarte en dag til på ca 2000 kcal og jeg er så fornøyd. Håper jeg klarer å fortsette til fredag, da skal jeg veie meg!

 

Det er akkurat den pulsklokken jeg har ønsket meg! Gleder meg til bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Huska faktisk ikkje om eg har oppdatert fra vegedagen på mandag, men har en liten feeiling av at eg har glømt det :( Var iallefall ingen forandring her, trudde ikkje det heller sida helga blei en stor utskeielse igjen.

 

Har vært flink så langt denna veka, og har registrert asbolutt alt. Utenom isbergsalaten. :) Har lagt meg på ca 1700 kcal, amma lite no. Da eg har lite melk, har prøvd og øke melkeproduksjonen. Brukte 2-3 veke for og få den opp i den mengda han treng. Og 1 veke etter fekk eg mens igjen og dermed så var det like ille. No er han snart 5 mnd, og om 1 mnd tid så skal han få meir fast føde så då rekna eg med at det ikkje blir så mykje amming.

 

Kom akkurat heim etter 75 min med step/styrketrening, det var digg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det så kan du jo henge her inne og rapportere slik at du klarer og holde vekten stabil :( Det er jo litt av en utfordring det også.

 

Har 6 kg til, så er eg fornøgd til etter jul. Men har fortsatt lyst og henge her inne og rapportere, så er det forhåpentligvis lettare og ikkje legge på seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får satse på at jeg klarer meg stabil. :( Har i utgangspunktet tenkt til å slutte å telle kalorier når jeg er i mål, men får se litt. Skal ta en titt innom hold vekten og høre hva de har og si. 6kg går jo også fort synna!

 

Ellers tror jeg ikke denne uka blir så veldig bra. Smugveide meg litt i morges og da har jeg gått opp 100g og denne helgen blir preget av mat ute og alkohol. Men, men - får satse på et jafs neste uke. Har vært litt slækk denne uka, men hatt trilletur som tok 440kcal tidligere i dag og skal ut og trene nå snart, så da får vi satse på at jeg tar det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, her henger jeg en fredagskveld...og lurer på om jeg kan få slenge meg på denne skravletråden?

 

Jeg har to herlige gutter, eldste er 2,5år og lillebror er 3 måneder. Fikk meg en vekker i går da jeg for første gang etter fødselen gikk på vekta. Den viste så altfor mye, mer enn jeg veide dagen jeg fødte... I tillegg fikk jeg også spørsmål fra en liten gutt i barnehagen om jeg hadde en ny baby i magen;-) Jaja, på tide å ta seg sammen litt!

Jeg er glad i sunn mat, men jeg er dessverre også altfor glad i det usunne. Har brukt tiden fra jeg fikk eldstemann til å proppe i meg altfor mye, særlig om kveldene merker jeg at det går mye inn. Derfor sitter jeg her nå, prøver å gjøre noe annet enn å lete i skapene;-)

 

Er som sagt veldig fersk her, så har ikke helt funnet ut av dette, men har i hvertfall funnet ut av dagboken og hvordan jeg registrer maten:)

 

Oi, dette ble langt...nok om meg, håper å treffe mange inspirerende mødre her inne:)

 

God helg - hilsen Sgull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hyggelig med flere! :(

 

Om du ikke har funnet denne tråden allerede anbefaler jeg deg å lese den fra begynnelse til slutt:

https://www.vektklubben.no/forum/showthread.php?t=9333

 

Legg inn en presentasjon i selve Resultattråden som du finner litt lengre ned. Det er veldig moro å se nedgangen fra uke til uke. :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble som jeg trodde - 0,2 opp denne uka. Har hatt min første 2-dagers på veeeeldig veldig lenge i helga og må ha dytta i meg 17000 kalorier bare i går... Jaja, ingen store planer kommende helg, så denne uka skal jeg holde helt inn.

Første uka jeg bare har jogget 2 ganger også. Gikk også to lange trilleturer, så havnet på 10,1tp, men føles ikke så bra likevel.

 

Denne uka må alt bli mye bedre. Skal legge meg på ca 1700 kcal og skal opp på 12tp i hvertfall. Må skje litt igjen da! Jeg er ganske sikker på at 1900 er litt for mye for meg nå som jeg ikke fullammer lenger, men gidder ikke være fanatisk. Bare kjedelig om det skal stoppe her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 800 gram, irriterer meg over at jeg ikke klarte og være flink fredag og lørdag også.. men men...

 

Koko: Jeg fullammer heller ikke lenger. Dvs jeg ammer jo til hvert måltid, men han får flaske i tillegg. Så no har jeg lagt meg på ca 1700 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du ligget på 1700? Jeg ammer jo også flere ganger om dagen fortsatt, men hun får også 3 måltider om dagen, så jeg tror det skal holde. Prøvde på det da jeg gikk ned et lite rykk sist. Hadde vært godt å bli ferdig med de siste kiloene nå! Har vært så tålmodig, men nå som det plutselig nærmet seg slutten ble jeg veldig utålmodig merket jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med det denne uka egentlig. OG gikk da ned 800 gram etter og ha stått stille lenge, eller gått ned 400 gram. Denne uka har jeg bare trent 1 gang også. Så tydelig at 1900 kcal er litt mye. Om jeg skulle ned det jeg vil ned til desember så skulle jeg spiste ca 1400 kcal. (er også medlem på vektklubb.no). La til ca 300 kcal pga ammingen, og spiser litt mer igjen om jeg har trent mye en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn resultatet, men glemt å kommentere! Jeg veide meg fredag og hadde gått ned 600 g, og jeg endte opp med 7,3 trimpoeng! Jeg veier meg fredager, og rapporterer trimpoeng for man-søn.

 

Trimpoengene er jeg kjempestolt av, for det er alltid der jeg har vært treig! Klarer å spise riktig når jeg virkelig går inn for det, men sliter med trimpoengene!

 

På lørdag hentet jeg pulsklokken og i går testet jeg den for første gang. Gikk i nesten 1,5 time og endte med 711 kcal! Det er mer enn jeg trodde, men jeg er i dårlig form og veier jo over 80 kg, så da forbrenner jeg jo mer når jeg først er ute og går! Blir nok verre etterhvert. Jeg tok en fitnesstest i går, og den viser at formen er dårlig! Skal bli spennende å følge med etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobody wants to spend their time playing a game doing something that feels like work. Unfortunately gold farming in World of Warcraft feels exactly like a chore, and considering the monthly subscription fee that the game charges, the last thing you want to do is spend your time playing World of Warcraft feeling like you are grinding away at a daily job. There are plenty of ways to make gold farming easy though, so do not fear.

 

One of the best strategies for making tons of looking for gold in World of Warcraft is to start early. Lots of gold making guides recommend you to level up before trying to farm for gold, and while it is true that an hour of gold farming at level 70 or 80 is more profitable than an hour of gold farming at level 5 or 10, but that is no reason to put off your efforts to accumulate wealth for however long it takes you to reach a "suitably high level" for gold farming. The truth is that there are a number of strategies, not the least of which is savvy auction house work that can have you making decent amounts of gold right from the very beginning.

 

Starting early also means choosing your gathering profession early on. There is no reason to put off selecting your gathering profession unless you are not certain which one you want to choose. I am myself fond of skinning, as the beast class mobs you need to practice on can be found in almost any region of the game world. Not only that, beast class mobs will drop meat which can be used for cooking. The number of people who take up cooking as a skill means that meat is always in demand at the auction house. Of course you can always keep the meat drops for your own cooking if you want.

 

It is not impossible to be making plenty of looking for World of Warcraft gold right from the very start. Stop putting your wealth gaining off and take a look at Dugi's level 80 gold guide. They have all the tricks and secrets you need to get rich now, and then some. They have guides to help with leveling, farming for looking for aion gold, and even spec builds to maximize your enjoyment of World of Warcraft. For anyone who is interested in a gold guide for all levels then check out Warcraft Millionaire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de rare greiene her da? Ser ut som spam?

 

Jaja - flink du er ElinPelin! Pulsklokke er gull!!! Ellers må du bare nyte at kaloriene renner nå i begynnelsen. Jeg må jobbe mye hardere for kaloriene nå enn på forsommeren. Om å gjøre å sanke så mange trimpoeng nå med andre ord! ;)

 

Nedgang har du jo også hatt og for min del er det ingen tvil om at nedgangen går mye enklere når jeg sanker flere trimpoeng. En kombinasjon av lange trilleturer og jogging funker bra for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de rare greiene her da? Ser ut som spam?

 

Jaja - flink du er ElinPelin! Pulsklokke er gull!!! Ellers må du bare nyte at kaloriene renner nå i begynnelsen. Jeg må jobbe mye hardere for kaloriene nå enn på forsommeren. Om å gjøre å sanke så mange trimpoeng nå med andre ord! ;)

 

Nedgang har du jo også hatt og for min del er det ingen tvil om at nedgangen går mye enklere når jeg sanker flere trimpoeng. En kombinasjon av lange trilleturer og jogging funker bra for meg! :)

Ser absolutt ut som spam, ja. Kanskje det kan modereres vekk? Eller er det modder her inne?

 

Her går det stadig nedover, holder meg unna hvete fortsatt og er nå nede i 88,5 kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975

Her butter butter butter det!!! Ned 400g - dvs totalt 200g på 2 uker! Kan visst ikke flytte herfra på en stund enda...

 

itla - deg går det jo kjempebra med! Har liksom ikke "kontroll" på deg lenger. :(

 

Ellers er vi ikke så mange igjen som faktisk rapporterer i resultattråden. Vi får heller klappe oss selv på skulderen vi som er igjen å tenke at vi faktisk holder ut - ser ut som det er mange som faller fra. Om de ikke klarer seg på egenhånd da. FLINKE ER VI!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600 gram :( 76,4 kg i dag, når jeg begynte i juni stod vekta på 83,2 :D Det er så godt og ikke se det 80 tallet lenger :)

 

På fredag prøvde jeg en bukse jeg kjøpte før graviditeten, som aldri har passa... og den gikk rett på.

 

Koko: det går nedover. Er vel vanlig at det går saktere på slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange uker der jeg ikke har gått ned noe. Egentlig skulle jeg vært 10 kg lettere den 16 oktober. Men det går nok ikke. Har fortsatt 3,2 kg til det målet nemlig. Og det er vel bare 2 uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er jeg nede på 77,9. Har hatt en slags pause de siste to ukene, men har likevel karet meg ned 600 gram på de to ukene.. :( Helt utrolig egentlig, siden jeg har trimmet lite, og spist masse fy-mat. Hmm..muligens jeg får en smell på vekta neste uke...Oh well.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg mista motivasjonen heilt... opp 1 kg sida forrige veke. Kanskje kje så rart etter 2 biff middaga med fløytegratinerte poteter, chips og sjokolade i helga!

 

Kom meg berre på ei trening denna veka.. + noken trilletura.. NO må eg virkelig ta meg i øyra og snu trenden!!!

 

Håpa dokke andre har meir positiver resultat og komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er motivasjonen heilt på botn... men vekta viser fortsatt det samme, 76.4 kg !var på harrytur på lørdag og handla inn bøtte og spann med snop.

 

MEN har blitt flink til og bruke rockeringen min, og har klart to tura på treningssenteret kvar veke...

 

NO skal trenden snu... eg VIL nå målet mitt til jul!... så dei neste 5kg må vekk dei og!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...