Gå til innhold

Min dagbok mot en livstilsendring med vektreduksjon som bonus


Gjest SkalBliSlankere

Anbefalte innlegg

Gjest SkalBliSlankere

Hei på dere, har lest å fulgt litt med her nå siden starten av januar, å håper det er plass til meg også her inne.

 

4 januar da jeg gikk på den nye vekta vår veide jeg utrolige 87,2 kg ( 5-6 kg kom i jula - itilegg til at gammelvekta viste mindre enn d opprinnelige, både heldigvis å uheldigvis ) å bestemte meg for strakstiltak.

Siden har jeg holdt meg til sunt kosthold, noen dager med trening i uka og kutta ned godter fra 7 dager i uka til 1-2 dager! Så er fornøyd med meg selv å det går veldig bra.

 

Målet mitt er 17,2 kg på hele året.

Men 10-12,2 kg frem til 8 mai er et delmål.

 

18.01 veide jeg meg og var gått ned 2,6 kg.

Og fra 103 cm rundt mage ( navelhøyde ) til 101

Og fra 69cm rundt lår til 67.

Rundt rompa målte jeg ca 110cm men vet ikke hva jeg har gått ned der. I mårn er det ny veiedag og jeg er veldig spent.

 

Er veldig spennende å lese og følge med på dere også.

 

Men vil bare si; for meg handler det ikke om å slanke meg, men å gå langt om min usunne livstil samtidig som vektnedgang blir en bonus.

Mine barn og min mann drar også nytte av denne kostendringen som kanskje er det størte plusset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar
Gjest Appelsinen

hei. jeg er jente på 23 år. jeg har ingen erfaring i å slanke meg fra før, så er usikker på hva som vil være et realistisk mål. jeg veier 80 kg og går på grete roedekurs nå for første gang... Jeg har vært støtte-medlem på et treningsenter i et halvt år og har nå innsett at det er på tide å gjøre noe med livet mitt. både med kosthold og mer bevegelse i hverdagen.

Etter jeg ble samboer har vekten gått veldig opp, noe som bare betyr at mannen er flink på kjøkkenet... ;)

 

Jeg tror at 10 kg til påsken er et realsistisk mål. Første uken gikk jeg ned 1,5 kg og ble kjempe glad, først da satte jeg som mål 10 kg til påske, 15 til sommern :( Jeg gruer meg til i morgen når jeg må på vekten igjen. Men jeg har vært flink å spise sunn mat (og nok måltider, som jeg før har vært veldig sløv på) og jeg har oppnådd 9,4 trimpoeng! håper jeg ar klart å slitt vekk 1 kg til!

jeg har ikke vegd maten sånn nøye disse 2 ukene her, tatt d veldig på øyemål og følelse, men skal ta meg sammen nå videre å veie maten. Jeg går på meny 2 +2 ekstra skiver tillegg. Jeg synes det er myyye mat og sliter litt, men har klart å holde det ganske bra siste uken. Og derfor er jeg ekstra spent på om jeg har gått ned i vekt når jeg spiser så mye som jeg gjør...

 

Andre som sliter med å spise nok kcal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Går du på kurs da, eller gratis medlem?

Selv er jeg gratis medlem, for jeg har ikke så god råd akkurat nå, så d var valget mellom treningssenter eller grethe roede, å d måtte bli treningsenter, for da får jeg på en måte 2 fluer i ett smekk, i stede for å skulle måtte trene ute/på egenhånd liksom.

Vet ikke va som er forskjell på de der menyene 1.2.3 osv.

 

Selv prøver jeg å holde meg på mellom 1400-1600 kcal om dagen.

Er over 180 høy, å har regna ut at når jeg trener ( tok gjennomsnitt av trimpoeng å det hele ) forbrenner jeg ca 2300 kcal pr dag, å skal jeg gå ned bør jeg prøve å trekke fra 800kcal i minus tenker jeg. å da faller jeg på omtrent 1500 kcal. De dagene jeg trener kan jeg unne meg mer, mens andre dager, mindre.

Kan ikke gå så mye ned heller for ammer ennå 2 ganger i døgnet å dermed må jeg opprettholde for å ikke gå på "sparelagrene"..

 

Gått og møte jevnaldrene som holder på med det samme som meg.

Håper du titter innom å oppdaterer en gang i blant!;)

Selv har jeg også veiedag i morgen å gleder meg egentlig. Snikmåler med målbånd å sånn, men man vet jo aldri hva vekta sier. I helga ble d 2 godterdager, med en del godter selv om det er bare litt i forhold til hva jeg ville spist om dette var for 1-3 mnd siden!

 

Er godt å se at man er 3 uker i dette "prosjektet" og det går rykende bra, uten følelsen av å ville gi opp slik som før. Denne gangen SKAL jeg igjennom, om ikke bare for meg så for min kjære å barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Idag har jeg ligge på 1400 kcal, men har ikke rørt på meg i det store å det hele. Planen var jo det, men som de som er mødre/fedre vet kan det komme ting i veien, å det gjorde det idag.

MEN 1400 kcal er jo ikke så ille da - tross at jeg fra jeg våkna idagtidlig bare har bevegd meg ca 1500 skritt!

 

Men i morgen, da skal jeg på mor/barn trim på formiddagen. og det er 25 min å gå hver vei i tilegg, pluss at jeg skal ha en liten økt på ettermiddagen der en instruktør skal vise meg med alle apparatene i treningsalen på studioet slik at jeg kan trene litt der også innimellom.. Så d blir jo bra da.

 

Har akkurat regna på delmålene mine om de er for harde eller mulig og gjennomføre, å fant ut atfor å klare mitt første delmål som er 1.mars så må jeg gå ned 0,9 kg i uka. Mens til delmål to må jeg gå ned 500 g pr uke. Deretter trenger jeg bare å gå ned 2-300g i uka for å oppnå resten gjennom året. Men det betyr jo bare at jeg må holde det litt strammere nå i starten før jeg kommer inn i dette uten å føre opp all mat hele tiden, og så la det falle mer naturlig etterhvert. Satser på at dette skal gå strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appelsinen

Jeg går på kurs ja, det var egentlig for dyrt for mitt budsjett, men jeg trengte et realt spark i ræva og gode tips på hva som er lov å ikke lov å spise. Jeg har aldri vært opptatt av kosthold. Har hatt en litt sann " spise det som er godt og nyte det, for jeg lever bare en gang" holdning.

Men har nå innsett at; ja jeg lever bare en gang, men jeg ønsker å føle meg vel. Jeg har alltid vært litt større enn alle andre og har alltid hatet det. Jeg har aldri vært kraftig overvektig da, men nok til at selvbildet har vært dårlig. Nå er jeg lei! Jeg kan også være slank å pen!

 

Jeg gleder meg til jeg kan gå på klesbutikker som H&M, Vero Moda å Cubus å finne bukser som passer og sitter behagelig på. JEg er såå lei av de kiloene som er til overs at NÅ skal de vekk koste hva d koste vil! Jeg har aldri vært så motivert i hele mitt liv!

Jeg har tenkt på det i et helt år, og nå turte jeg endelig å melde meg på. Har syntes det har vært litt flaut å komme der som 23 åring sammen med alle andre på mor sin alder.

 

Jeg har jo ikke født noen barn, så da er d ikke naturlig at jeg skal ha så stor mage rumpe å lår var det ei kjerring som sa til meg en gang.

 

så nå skal jeg bli slank. å jeg skal lære å leve sunt!

 

Jeg har også spist godterier 2 dager i helga. men det er lov å kose seg litt. vi har 2 kosemerker i uka på til sammen 50 kcal hver dag. å om vi sparer de til helga kan vi kose oss litt uavhengig om vi trener eller ikke når det er helg! (det sier kursledern min) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appelsinen

Noe jeg lurer på, når du er gratis medlem, har du da tilgang til registreringskjema, der du legger inn hva du spiser, trener og vekt og mål?

 

For tror det vil være viktig for meg om jeg skal klare å holde motivasjonen oppe etter de 8 ukene med kurs, at jeg kan fortsette å føre inn og skrive inn mat og mål osv. slik at jeg får litt mer oversikt.

Jeg liker dagboken så godt!

 

Kjenner det kribler i hele kroppen av forventniger til morgendagen!

 

Ha en god kveld å lykke til i morgen da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere
Noe jeg lurer på' date=' når du er gratis medlem, har du da tilgang til registreringskjema, der du legger inn hva du spiser, trener og vekt og mål?

 

For tror det vil være viktig for meg om jeg skal klare å holde motivasjonen oppe etter de 8 ukene med kurs, at jeg kan fortsette å føre inn og skrive inn mat og mål osv. slik at jeg får litt mer oversikt.

Jeg liker dagboken så godt!

 

Kjenner det kribler i hele kroppen av forventniger til morgendagen!

 

Ha en god kveld å lykke til i morgen da! ;)[/quote']

 

 

Du kan registrere mat ja ( men tror ikke alle gr oppskriftene ligger der, men det meste av mat er der, og du kan loggføre vekt og midje i ukesrapport. Startdato kan bare være mandager. Er en mindre utgave av den dere som er med i kurset får, slik jeg har forstått det. Loggfører trim også, men sikkert ikke så avansert som kursdeltakerene har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Jepp jepp, idag er en av ukas spenningspunkter, og noe av det allerførste jeg gjorde idag når jeg våknet var å entrè badevekten.

 

og den viste 82,4 kg!! Det betyr en nedgang på 2,2 kg siden forrige mandag! Enda har jeg ikke morgenammet lillegullet mitt ennå, å det er et par dl i puppene formye idag - men det er bare fordels kilo til neste veiing!

Jippi!!!Vet at jeg ikke kan forvente dette hver uke, så derfor er jeg overlykkelig nå!

d.v.s at jeg har gått ned 4,8 kg siden 4 januar! Det e faktisk 240 g hver dag!!

D e sinnsykt - å spis ikke forlite eller noe. Ligger mellom 1400-1800 kcal hver dag!

 

Var minus - 1 cm rundt mage, 1 cm rundt rumpe og 1 cm i lår også!

 

 

Startvekt: 87,2

Nå: 82,4

 

Magemål start: 103(104) cm

Magemål nå: 99 cm

 

Lår Start: 69 cm

Lar Nå: 66 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica85

Det er jo KJEMPE bra ;) Tror det er viktig å veie seg til sånn ca samme tidspunkt hver uke. Jeg veier meg etter jeg har stått opp, etter å ha vært på do :(

 

Du kommer nok helt sikkert til å klare delmålene dine, det har jeg veldig tro på! Men husk at når du kommer igang med trening, så kan det hende du legger på deg litt muskler og vil kanskje av den grunn få en stopp i vektnedgangen. Muskler veier mer enn fett, men muskler er også en viktig kilde for å forbrenne mer fett. Så det er litt vinn vinn som sånn jeg ser det :D

 

Men jeg syntes du er super flink, stå på videre! Herlig og se at det er noen på min alder her inne også, følte meg nesten litt ensom her en periode :) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere
Det er jo KJEMPE bra ;) Tror det er viktig å veie seg til sånn ca samme tidspunkt hver uke. Jeg veier meg etter jeg har stått opp' date=' etter å ha vært på do :(

 

Du kommer nok helt sikkert til å klare delmålene dine, det har jeg veldig tro på! Men husk at når du kommer igang med trening, så kan det hende du legger på deg litt muskler og vil kanskje av den grunn få en stopp i vektnedgangen. Muskler veier mer enn fett, men muskler er også en viktig kilde for å forbrenne mer fett. Så det er litt vinn vinn som sånn jeg ser det :D

 

Men jeg syntes du er super flink, stå på videre! Herlig og se at det er noen på min alder her inne også, følte meg nesten litt ensom her en periode :) Hehe..[/quote']

 

Takk for det Veronica85!

Ja, og for meg er cm viktigere enn kilo, men det er veldig morsomt å se at vekta går nedover. Det meste nå i startfasen er nok "avfall" og væske vil jeg tro, og så blir det etterhvert mer å mer fett, men saktere og saktere vektnedgang, kanskje litt oppgang også. Men klarer jeg og komme meg ned til 75 kg selv om målet er 70-71 og noe av det utgjør muskler er jeg superfornøyd.

 

Har du holdt på lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica85

Nei, jeg begynte 3 januar. Gått ned 3,5 kg og 7 cm i midjen. Og det er jeg kjempe fornøyd med. Håper jeg kan komme meg ned til under 80 kg neste veiing. Har veiedager på fredag. Har nettopp vært en tur på treningssenteret og hatt en rolig spinning økt. Pulsklokka mi sa jeg skulle ta en "recovery week".. hehe, men kan ikke alltid høre på den heller.. ;) Hvor holder du til hen i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere
Nei' date=' jeg begynte 3 januar. Gått ned 3,5 kg og 7 cm i midjen. Og det er jeg kjempe fornøyd med. Håper jeg kan komme meg ned til under 80 kg neste veiing. Har veiedager på fredag. Har nettopp vært en tur på treningssenteret og hatt en rolig spinning økt. Pulsklokka mi sa jeg skulle ta en "recovery week".. hehe, men kan ikke alltid høre på den heller.. ;) Hvor holder du til hen i landet?[/quote']

 

nordland.. du da?

7 cm i midjen? hvordan har du fått d til da? I like to know? hehe.. Hvor mye spiser du omdagen da? Å når du har trent spisre du litt for å fylle på, eller lar du vær?

Skal på spinning i morgen kveld, har vært på mor/barn trim med det var liten suksess. Gullet mitt var litt for urolig så d ble ikke mye t trening, men har fått snart 11.000 skritt å måket snø, så har snart 3 trimpoeng for dagen, å det er bra, for det holder med 7 i uka for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica85

Jeg holder til i Vestfold.

Hehe.. Jeg har ikke gjort noe spesielt egentlig. Jeg var ikke noe flink til å spise regelmessig før jeg begynte med det her. Kunne kanskje spise 2-3 ganger om dagen og da ble det mye hver gang man spiste. Så jeg har begynt å spise oftere, mindre når jeg spiser, kuttet ut pepsi max i hverdagen, ikke spist sjokolade på 22 dager. Har riktig nok spist litt dream yoghurt is med belgisk sjokolade, men ser ikke på det som sånn sjokolade liksom.. hehe.. ;)

 

Jeg sliter med å få i meg de 1600 kcal jeg skal. Ligger nok på rundt 1350 +/- om dagen. Spiser ikke noe ekstra når jeg har trent, har liksom ikke helt hatt behov for det. Har liksom vendt meg til å spise med ca 3 timers mellomrom, så etter tre timer er jeg sulten igjen :( Jeg trener en del, men ikke overstadig mye. Blir litt opp og ned. men det går mest i spinning, corebar og body pump.

 

3 trimpoeng idag er jo kjempe bra.. Det er mer enn hva jeg har og jeg har vært på spinning og greier... hehe. :D Tror nok du kommer du å klare deg veldig fint jeg, og etterhvert så kommer cm til å forsvinne :) Man må bare ha litt tolmodighet.. Noe jeg IKKE har når det gjelder sånt som dette.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appelsinen

ukens nedtur... å det på en MANDAG! har bare gått ned 0,4 denne uken å jeg er kjempe skuffet fordi jeg har trent mye å spist rett hele uka uten om søndag. Da ble vi invitert på julemiddag å pinnekjøtet var godt salta! Å salt binder vann...

 

så til neste helg skal jeg ikke spise noe salt! ;)

 

Dere har vært flinke å oppnåd resultater ser jeg, det er hyggelig! Nå skal jeg sette meg ned å spise kvelds å en kopp te.. Håper på bedre resultater neste uke!

 

Å Veronica, 7 cm i midjen??? WOOW Knall bra! jeg håper jeg også klarer det! Jeg må bli flinkere å spise på formiddagen tror jeg, så måltidene blir mer regelmessige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Høres ut som d jeg også gjør:)

prøver å spinne jeg også av å til, men idag har jeg vært på mor/barn trening, og fått opplæring på apparatene i treningsalen, og gått så mye som 16500 skritt.;) Pluss måket snø.

 

Når d kommer til mat sliter jeg vel mest og fordele kcal jevnt, blir vel mer på kvelden enn på dagen, men regner med det går fint etterhvert som jeg klarer og fordele bedre og ikke bare spise for å spise på kveldene:)

 

Blir spennende å se fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere
ukens nedtur... å det på en MANDAG! har bare gått ned 0' date='4 denne uken å jeg er kjempe skuffet fordi jeg har trent mye å spist rett hele uka uten om søndag. Da ble vi invitert på julemiddag å pinnekjøtet var godt salta! Å salt binder vann...

 

så til neste helg skal jeg ikke spise noe salt! ;)

 

Dere har vært flinke å oppnåd resultater ser jeg, det er hyggelig! Nå skal jeg sette meg ned å spise kvelds å en kopp te.. Håper på bedre resultater neste uke!

 

Å Veronica, 7 cm i midjen??? WOOW Knall bra! jeg håper jeg også klarer det! Jeg må bli flinkere å spise på formiddagen tror jeg, så måltidene blir mer regelmessige.[/quote']

 

Det skal du se går bra appelsinen! Ned nesten 1/2 kg er jo ikke dårlig, dagen etter en pinnekjøttmiddag ( 300g = 1350 kcal ca .. )

Så hadde du hadd veiedag i morgen skal du se at du hadde hatt ett ennå bedre resulat:)

Nedgang er nedgang, å muskler er tyngre enn fett, så om det ikke utgjør noen kg kan det utgjøre cm og bedre utholdenhet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appelsinen
Det skal du se går bra appelsinen! Ned nesten 1/2 kg er jo ikke dårlig' date=' dagen etter en pinnekjøttmiddag ( 300g = 1350 kcal ca .. )

Så hadde du hadd veiedag i morgen skal du se at du hadde hatt ett ennå bedre resulat:)

Nedgang er nedgang, å muskler er tyngre enn fett, så om det ikke utgjør noen kg kan det utgjøre cm og bedre utholdenhet:)[/quote']

 

Takk for trøstende ord! Jeg gikk jo ned å ikke opp,så det er jo positivt! ;)

Skal drikke mye grønn te i morgen, så ska jeg lete frem målbåndet å se om d ble noe endring fra forrige uke :( kanskje en cm en plass? hehe

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Da er dagens trimpoeng innhenta! 2,8 idag og 2,8 igår. Dvs at jeg uten tvil klarer 7 som er målet, for uka:)

 

Har ennå planlagt 2 treningsrunder til, uten om den normale hverdagsaktiviteten.

En lettere økt på torsdag, å en dobbeløkt på fredag, men da er det godterdag også, så jeg er pent nødt!:)

 

Ha en fiiiin kveld videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

Da har jeg fått mann og barn avgårde, og en lett frokost ( 1/2 bixit og 1 eple ) er spist, og jeg har tenkt å krype i seng igjen. Sovet lite i natt, så nå blir det noen timer på puten før jeg skal opp igjen, å da blir det havregrøt som står på menyen.

Har logget matinntaket for idag, å kommer bare opp i 1200kcal, men trener ikke idag, så kanskje d holder, men da spiser jeg snack a Jack og 1 neve med nøtter itilegg til fult matbelegg.. Men noen dager kan vel ikke skade på 1200-1300 kcal, selv om jeg bør ligge på 1500-1600 kcal. Ammer ennå et par ganger i døgnet og ligger på 7-8 trimpoeng i uka, så må ha et ganske høyt kcal inntak for å gå for raskt ned.

 

Var å snikveide meg for 1 time siden, å har faktisk gått ned siden mandagen, det overasker meg faktisk, men gjør meg også glad, ingenting er bedre - men så kommer jo fredagen med stormskitt og da er det godtertid, så kan være at vekta flater ut eller øker etter helga, men den tid den sorg!

Skal være like flink som jeg har vært frem til nå, alt handler om kontroll, å det har jeg ganske mye mer av nå, enn tidligere:)

 

Ha en strålende dag videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere

æsh, da har jeg "feilet" i forhold til avtalen jeg hadde med meg selv, men pyttsann, må rette opp i det å gå videre. Har spist litt over en pose med ungenes cartoonies kjeks, og 2 tom & Jerry Kjekser - noe som ikke sto på menyen for idag! Vet noen kcal inhold i en sånn kjekspakke på 30 gram?!

 

Har bare gådd 1000 skritt idag tilsammen fra i dagtidlig også - en skikkelig restutusjonsdag på meg med andre ord. Men i morgen er det styrketrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appelsinen

I dag har jeg vært flink! de hadde fløteis, nonstopp og peanøtter til felleslunsj på jobb. Og jeg klarte å motstå!!! det selv om sikkelet rant!! hehe :)

Jeg har også trent godt i over en time i dag å spist de måltidene jeg skal ha.

I går va d verre, da ble d lite spising pga møte på skolen, og seinvakt...

Er ikke lett å få til en god måltidsrytme når man jobber skift alltid...

 

Håper det går bra med dere andre og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliSlankere
I dag har jeg vært flink! de hadde fløteis' date=' nonstopp og peanøtter til felleslunsj på jobb. Og jeg klarte å motstå!!! det selv om sikkelet rant!! hehe :)

Jeg har også trent godt i over en time i dag å spist de måltidene jeg skal ha.

I går va d verre, da ble d lite spising pga møte på skolen, og seinvakt...

Er ikke lett å få til en god måltidsrytme når man jobber skift alltid...

 

Håper det går bra med dere andre og![/quote']

 

 

Nei, jeg har vært heldig sånn sett og kommet i god rytme i og med at jeg foreløbig ikke jobber. Er ferdig med permisjon akkuart å leter etter jobb, i mellomtiden øver jeg inn matrutinene mine.

 

I går gikk det dårlig! Da spiste jeg en del kjeks og var LAT! Beina mine gikk rundt 1000 skritt fra morgen til kveld! Huffamei.

 

Idag har jeg rørt meg litt mer, og spist sunnere og bedre!

 

I morgen er det dobbeltreningsøkt, gruglede meg!:)

 

Tenkte jeg skulle ta en snikveiing i morgen tidlig, mest for å se om uka har gått greit, å se forandringen på mandag i forhold til om helga ( med god mat å vin - som er planlagt ) kommer til å "ødelegge" nedgangen. Men det får vi ta som det kommer. Er jo lov å kose seg av å til.

Idag på butikken hadde jeg sååå lyst på kjeks og sjokolade, men tenkte bare; jeg er flink, å klarer fint å vente. Jeg skal fortsette å være sunn og bli slank! Og gikk galant forbi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appelsinen

Det vktigste om man sklir litt ut å spiser noe fy, er at man ikke gir opp, men fortsetter å spise sunt dagen etter på... en utskeielse nå og da d tåler vi... Vi er jo så flinke ellers!! :)

 

Jeg er ganske fornøyd med at jeg klarer å trene så mye som jeg gjør.. Jeg går sykepleierskolen og har praksis nå, og det er ganske slitsomt.. Full uke på praksis og i tillegg en del oppgaver som må levers inn...

 

Jeg har brukt å være sann passe flink å trene i de perioder jeg har hatt skole og ikke praksis siste året, men med en gang det ar blitt praksis så ar d sklidd helt ut og har trent null...

 

Nå har jeg funnet ut at jeg skal trene 3-4 ganger i uken og da går jeg bare rett etter vaktene. innom å spiser en skive og så bort å trene.

Er heldig som har en samboer som støtter meg veldig, så han har meldt seg inn på treningsenteret han også, og drar meg med de dager jeg er sliten og mest lyst å krype oppi soffan og sove :)

 

Jeg har vært litt liiite motivert siste uken pga "bare 0,4 i minus" men prøver å fokusere på at det er en livstil endring jeg holder på med, og ta vekten som bonus... men er ikke lett når godtesuget herjer som verst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica85

Æsjda.. Veiedag og 200 gram opp. Men forventet egentlig det.. Ikke vært noe flink denne uka. Bare stressa rundt og ordan sikkert tusen ting og ikke hatt overskudd til noe særlig annet. Men det hadde minket i cm rundt midjen og andre steder, så da er jeg egentlig fornøyd alikevel. Tok på meg en bukse nå jeg ikke har brukt på en stund, og den er blitt litt større siden sist, eller jeg har blitt litt mindre :) Syntes det er deilig når jeg begynner å merke forskjell. Den buksa her satt alltid veldig stramt over rompa og litt i låra, men nå er den ikke stram i det hele tatt, ble egentlig ganske fin sånn som den er nå... hehe...

 

Vi skal på hyttetur med hele familien til samboeren min i helgen. Gruer meg litt, kan sikkert by på litt utfordringer, men har bestemt meg for at jeg skal unne meg litt i helgen. Har jo ikke spist godteri eller sjokolade på 28 dager eller noe. Også skal jeg unne meg en flaske vin :) Nå gleder jeg meg litt alikevel kjenner jeg.. Hehe..

 

Dere får en fortreffelig helg, jeg stikker til fjells med vinflaska mi så snakkes vi over helgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Appelsinen
Æsjda.. Veiedag og 200 gram opp. Men forventet egentlig det.. Ikke vært noe flink denne uka. Bare stressa rundt og ordan sikkert tusen ting og ikke hatt overskudd til noe særlig annet. Men det hadde minket i cm rundt midjen og andre steder' date=' så da er jeg egentlig fornøyd alikevel. Tok på meg en bukse nå jeg ikke har brukt på en stund, og den er blitt litt større siden sist, eller jeg har blitt litt mindre :) Syntes det er deilig når jeg begynner å merke forskjell. Den buksa her satt alltid veldig stramt over rompa og litt i låra, men nå er den ikke stram i det hele tatt, ble egentlig ganske fin sånn som den er nå... hehe...

 

Vi skal på hyttetur med hele familien til samboeren min i helgen. Gruer meg litt, kan sikkert by på litt utfordringer, men har bestemt meg for at jeg skal unne meg litt i helgen. Har jo ikke spist godteri eller sjokolade på 28 dager eller noe. Også skal jeg unne meg en flaske vin :) Nå gleder jeg meg litt alikevel kjenner jeg.. Hehe..

 

Dere får en fortreffelig helg, jeg stikker til fjells med vinflaska mi så snakkes vi over helgen. :)[/quote']

 

 

så lenge du går inn så er jo det kjempe flott!! Kos deg masse i helgen, så tar du heller en frisk start igjen på mandag!

Viktigste er om d går litt "gale" en dag eller ei uke, at man ikke gir opp men fortsetter med dietten når helga er over.

Jeg skal kose meg litt i helgen jeg å... Tror ikke jeg klarer dette om jeg ikke får unne meg litt sjokolade når helgen kommer. Kan jo bare spise litt mindre enn hva jeg gjorde før jeg begynte på Grete Roede

 

God Helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...