Gå til innhold

Mosjonsutfordringen mars 2010!


Gjest Innen

Anbefalte innlegg

TRIMPOENG MARS : MÅL 50 T.P.--- OPPNÅDD: UKE 11: 18.9 T.P.------UKE 12 :19.4 T.P.-------UKE 12 : 19.6 T.P.---------UKE 13 : 7.2 T.P.__________________________TILSAMMEN MARS :65.2 TRIMPOENG___________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Gjest Karamella

Min mosjonskalender: mål 45 trimpoeng!

 

1. mars - 0

2. mars - 2.8 trimpoeng

3. mars - 1.8 trimpoeng

4. mars - 3 trimpoeng

5. mars - 1.5 trimpoeng

7. mars - 2.5 trimpoeng

9. mars - 3.2 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mål 50 trimpoeng mars

 

1 til 7 mars ikke reg. trimpoeng

8 mars: 2.5 trimpoeng (ski)--------- 9 mars:2.8 T.P. (ski)---------- 10 mars:2.6 T.P.(ergosykkel)---------- 11 mars:2.6 T.P. (ergosykkel)----------- 12 mars:2.9 T.P. (ergosykkel)---------- 13 mars:2.9 T.P. (ergosykkel)----------- 14 mars: 2.6 T.P. (ergosykkel) ______SUM UKE 10 : 18.9 TRIMPOENG_______15 mars : 2.9 T.P.(ergosykkel)-----------16 mars:2.9 T.P. (ergosykkel)-----------17 mars : 2.0 T.P. (tredemølle)-----------18 mars:2.9 T.P. (ergosykkel)-----------19 mars :2.9 T.P. (ergosykkel)-----------20 mars:2.9 T.P.(ergosykkel)------------ 21 mars :2.9 T.P. (ergosykkel)_______SUM UKE 11: 19.4 TRIMPOENG________22 mars :3.0 T.P.( 48 . min ergosykkel ) -----------23 mars 3.0T.P. ( ergosykkel 48.min)---------------24 mars 3.0 T.P. (ergosykkel 48 min.)----------------25 mars 3.0.T.P. (ergosykkel 48 .min.)-----------26 mars 1.6 T.P. (gange)------------27 mars 3.0 T.P. (ergometersykkel 48 min.) ------------28 mars 3.0 T.P. (ergosykkel)______SUM UKE 12 : 19.6 TRIMPOENG________29 mars 3.0 T.P. (ergosykkel)-----------30 mars 3.0.T.P. (ergosykkel)----------31 mars 1.2 T.P. (gange)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Det er bra Soleia =)

 

Jeg også synes det har vært litt labert her inne, kom igjen jenter hvor er dere!? =)

 

Selv har jeg måtte ta noen dagers pause, tok litt hardt i her om dagen, og har hatt vondt i kneet siden.. Håper å gå på igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at det var sååå mange som heiv seg på tråden, og såååå mange som har falt av lasset? Hva skjer med folk...? Jeg vet at trådstarter- innen 2010- sliter med sykdom, men come on dere andre!!!!!

 

Spark bak til dere- og velfortjent klapp på skulderen til de som faktisk gjennomfører.

Hurra for oss!

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Jeg er frisk igjen! Det er fryktelig vanskelig å komme over dørstokkmila når man har vært syk lenge - jeg er blitt altfor vant med å ligge på sofaen, og musklene "er borte" og kondisjonen er på BÅNN! Men jeg tenker at jeg trenger en hard treningsperiode for å komme tilbake i toppform, så selv om halve mars er unna, og jeg ligger langt under halvveis så SKAL jeg komme i mål! :D

 

Heia alle sammen!!

 

Det er noen som ikke oppdaterer første innlegget sitt, men skriver nye innlegg istedet, så da blir det jo noen "tomme" kalendere i tråden. Hmm.. Kanskje en ting å ta til ettertanke i april tråden - de som ikke vil oppdatere første innlegget sitt burde kanskje ikke lage hele kalenderen i innlegget, for da ser det ut som det er flere som ikke trimmer i det hele tatt.. Hehehe.. :(

 

-innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, så bra at du er frisk, da er det "bare" å hive seg rundt å begynne pån igjen :) Flott å se at folk oppdaterer, men April bør bli mye bedre :(

 

Kommet inn i en god rytme etter at jeg har vært syk en stund så nå er jeg fornøyd.

Veier meg bare når jeg er hjemme på besøk og det er ikke så ofte, skal hjem om en ukes tid på påskeferie, så blir kjempe spennende å se om disse ukene har gjort noen forandring. Håper det :D

 

Stå på alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, la oss brenne fettet! :D

 

Takk i lige måde skk! :( Kjipt at det går så mye sykdom, men vi satser på at siste halvdel av mars blir bra, og at april-måned blir enda bedre! :)

 

-innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er jo mars snart over, hehe, men jeg hiver meg på likevel. Kan skrive opp hva jeg har gjort så langt og videre mål for måneden :(

 

 

2. mars Pulsstep

6. mars Pulsstep + 40 minutters gåtur

7. mars Pulsstep

 

10. mars Step&styrke A60

 

15. mars Step B 1 time og 20 minutter

16. mars Step&styrke A60

 

Ja så langt har jeg kommet, vært litt lite pga reising og sykdom, men nå er jeg i gang igjen. Utrolig mye step ser jeg, hehe, kanskje prøve å variere litt snart.

 

Planen videre:

 

18. mars salsamix B60

19. mars Pulsstep

 

25. mars pulsstep

 

29. mars step&pump B75 + ca 1 time gåtur

30. mars trening - usikkert hva enda

 

Blir 14 treningsøkter i mars hvis jeg greier å gjennomføre :D Stå på videre dere andre! Dere er jo kjempeflinke!

 

Redigert: 10 økter sålangt, 11 hvis det blir trening i morgen. Satser på en enda mer aktiv april! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 12 og 1/2 dag igjen av mars (hvis kl. 16 er halvdag.. hihi)! :)

 

Det betyr at 40 % av mars måned er foran oss! Vi har unnagjort 60 %. Heia heia heia :cool:!!! (40 % fikk jeg ved å dele 12,5 dager på 31 dager.. Hihi..)

 

-innen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess jeg er super fornøyd :) kom hjem i går og skulle veie meg for første gang siden jeg meldte meg inn her på vektklubben, var veldig spent på å se om det var noe resultat..og yes endelig går vekten riktig vei - 3 kg den første mnd. er storfornøyd :) Hjelper masse å ha folk som er så flinke rundt seg, takk folkens :) og mer skal det bli i april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er siste dagen i mars kommet- og målet er nådd :)

Med dagens spinningtime endte jeg opp med 16 økter i mars.

I april går jeg for 17!

 

Håper at mange nådde målene sine, og blir med over i april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn trimpoeng hver dag i mars. Da jeg skulle legge inn trimpoengene mine sist tirsdag var lista mi forsvunnet fra tråden;-(

 

Noen som har opplevd det samme eller vet hva som kan ha skjedd?

 

Anyway - jeg har jo ført trimpoeng på vanlig måte i loggen min. Målet mitt var 60 trimpoeng men jeg endte på (for meg) utattelige 85 trimpoeng. Det er absolutt ny rekord for min del og innebar at jeg trente litt hver dag. Denne tråden har holdt meg i ørene og har sendt meg ut på joggetur mer enn én gang selv om jeg ikke har hatt så lyst.... ;-)

 

Jeg er selvsagt med i april også!!

 

Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...