Gå til innhold

Mosjonsutfordringen april 2010!


Gjest Innen

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil bare si at det er helt FANTASTISK å se på kalenderne/rapporteringene deres alle sammen! :) :cool:

 

Her ligger det mye HARDT arbeid bak, og det er så flott å se at vi har vært i aktivitet så mange ganger i april!!!!

 

Jeg synes alle burde gi seg selv en stor klapp på skulderen! :)

 

Og takk for at dere pusher meg i mål og. :D Det hjelper på dørstokkmila når man vet at man kan få logge inn resultatet her etterpå!

 

-innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Hjelp jeg har passert 90 TP, noe det sikkert blir lenge til neste gang jeg klarer. Grunnen er rett og slett det at jeg har gått i 25 timer i helga. Jobbet på kjøkken og det var ikke en rolig stund i det hele tatt. (reg som rolig gange, men masse fart)

Uansett så var det kjempemoro og jeg merket det godt på kroppen :D Herlig, spesielt nå som denne uka blir veldig rolig pga møter og avslutninger for begge barna.

Nå skal jeg "melde" meg inn for mai også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte til slutt å dra det hele i land med en siste joggetur og mye trening de siste dagene, det hadde ikke skjed om jeg ikke var med på denne tråden:)

Takk folkens, i morgen er det mai!!

 

Kjempefin måte å registrere trening og få motivasjon :D jeg er med igjen, og håper at flere henger seg på og gjennomfører i april!

 

jeg vil gjerne prøve meg på 40 trimpoeng, fikk en drålig start på mars, med hyttetur og sykdom, men ser ut til at jeg klarer målet mitt med 35 tp..så dermed må jeg da klare 40 i april.. :)

 

Trimpoeng hittil i april: 40!!

Trimpoeng igjen i april: 0!!

 

1.april:

2.april:

3.april:6,1 trimpoeng skitur

4.april:2,1 trimpoeng kort skitur

5.april:

6.april:

7.april:2,5 trimpoeng 40 min styrke og 15 min kondisjon

8.april: 3,1 trimpoeng svømming

9.april: 6,3 trimpoeng moderat aerobic i 2 t og 15 min :)

10.april:

11.april:

12.april: 1,8 trimpoeng 10 min jogging og 30 min kondisjon

13.april:

14.april: 2,1 trimpoeng styrke og kondisjon

15.april:

16.april:

17.april:

18.april:2,3 trimpoeng styrke og kondisjon

19.april:

20.april: 2,3 trimpoeng styrke og kondisjon

21.april:

22.april: 2,1 trimpoeng, gikk en time oppoverbakke

23.april:

24.april:

25.april:

26.april:

27.april: 2,5 trimpoeng, syrke og kondisjon

28.april: 2,6 trimpoeng, styrke og kondisjon

29.april: 3,3 trimpoeng 50 min svømming og 10 min sykkling

30.april: 1,0 trimpoeng 20 min jogging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siissels

Aprils siste dag er kommet og jeg har tatt "opptelling" av mine trimpoeng - det ble hele 110.5 - dåner nesten her jeg sitter selv om jeg vet at det ble så mye på grunn av ei intensiv helg med masse gåing - men den hjalp for jeg har klart å gå ned 200 gram den siste uka og det er jeg glad for.

Nå gleder jeg meg til en ny aktiv måned, med sykkelturer, svømmeturer, fjellturer, gåturer, zumbatimer, steptimer - men ingen aerobictimer da helligdager og møter er på mandager:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...