Gå til innhold

Jeg vil holde vekten-aller helst litt ned!!


Anbefalte innlegg

Hurra--det var 0,4 ned siden mandag og det er bra.

bryllup idag og jeg gleder meg til å spise KAKE--DET HAR JEG BESTEMT MEG FOR.

 

Jeg har tenkt litt på det å glede seg til noe sånt. Var innom en kafe på torsdag og da jeg stod ved disken var det kaker i alle varianter.

Da tenkte jeg faktisk en god tanke-

jeg gleder meg til lørdag ,hvis jeg spiser en kake i dag -så vips så er den borte og jeg har smaken i munnen en stund. Da vil det ikke bli så spennende på lørdag--da kan det hende jeg sprekker totalt--

NEI--jeg kjøper rundstykke og kan glede meg til lørdag og da skal jeg smake små stykker av flere kaker..

 

Ja jeg er stolt denne uka--det har gått fint og føler jeg har funnet litt feste igjen til å ta gode valg--for det er nettopp det det gjelder --å velge i det som er tilgjengelig og velge det mest fornuftige i hverdagen og så når det kommer selskap --så kan jeg kose meg med det uten noe problem--

 

GLEDER MEG TIL KVELDEN--

ha en fin helg alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet ble som planlagt--jeg smakte på 6 forskjellige kaker--liten cm av hver og det var herlig!!

Søndag greide jeg meg ikke så godt--var i 30 årsdag hos svigerdatter og der ble stykkene større--

Mandag tilbake til vanlig hverdag og det gikk fint--tirsdag begynte jeg på trim--45 min oppvarming og styrke og deretter 30 min i basseng.

Jeg kan ikke svømme --så nå vil jeg lære-58 år gammel--men ennå håp!!

Maten har gått fint hele uka--og nå tar jeg en tur på trimsykkel!!

Ha ei fin helg!!

Veiing på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har kjørt meg ned --energien er på lavvmål--

men jeg jobber med å prioritere meg selv og gjøre gode ting som jeg blir glad for.

I dag har jeg vært i byen og kjøpt garn til VM-genseren 2011 i Oslo og den skal til mitt barnebarn i Oslo som er veldig sportsinterressert.

 

Det skal bli kjekt--skal begynne nå i kveld.

Har vært på trening og svømmetrening idag og greide 5-6 tak idag og det går stadig framover. Har bare i bassenget 3 ganger, men jeg jobber med å få kontroll over meg selv og vannet.

 

I morgen skal jeg skrive i dagboka og se hva jeg spiser--har ikke kontroll --så det bør gjøres en sjekk der..

skal veie meg onsdag morgen--så da blir resultatet forhåpentligvis som sist.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "falt" litt ut av tråden din, men vil fortsatt være med :-)

Hørtes så herlig ut med sydentur... kunne tenkt meg sol og varme no, men i trøndelag har vi heldigvis en mild høst akkurat nå... Akkurat nå ja.. Men det SVINGER her i denne landsdelen :-)

Har stått på stedet hvil i en måneds tid, selv om jeg kunne tenkt meg å gått ned 3-4 kg... Ligger og svinger mellom 82 og 83... Skal ha veiing på torsdag...

KONTROLLEN svinger derimot litt mer.. Er så glad i det søte vettu.... Flink med frokost, lunsj, middager, men så er det kveldene da.... Da kan alt skje.. ! ;-) Har ordnet meg med strikking jeg også, det gjør godt for en rastløs sjel :-) Får minst 3 trimminger i uka, streber til å få til mer! Det gjør så godt for kroppen!

 

Håper du er ved godt mot Mia - vi gir oss da vel ikke??

 

J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...