mia-53 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hurra--det var 0,4 ned siden mandag og det er bra. bryllup idag og jeg gleder meg til å spise KAKE--DET HAR JEG BESTEMT MEG FOR. Jeg har tenkt litt på det å glede seg til noe sånt. Var innom en kafe på torsdag og da jeg stod ved disken var det kaker i alle varianter. Da tenkte jeg faktisk en god tanke- jeg gleder meg til lørdag ,hvis jeg spiser en kake i dag -så vips så er den borte og jeg har smaken i munnen en stund. Da vil det ikke bli så spennende på lørdag--da kan det hende jeg sprekker totalt-- NEI--jeg kjøper rundstykke og kan glede meg til lørdag og da skal jeg smake små stykker av flere kaker.. Ja jeg er stolt denne uka--det har gått fint og føler jeg har funnet litt feste igjen til å ta gode valg--for det er nettopp det det gjelder --å velge i det som er tilgjengelig og velge det mest fornuftige i hverdagen og så når det kommer selskap --så kan jeg kose meg med det uten noe problem-- GLEDER MEG TIL KVELDEN-- ha en fin helg alle sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-53 Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Bryllupet ble som planlagt--jeg smakte på 6 forskjellige kaker--liten cm av hver og det var herlig!! Søndag greide jeg meg ikke så godt--var i 30 årsdag hos svigerdatter og der ble stykkene større-- Mandag tilbake til vanlig hverdag og det gikk fint--tirsdag begynte jeg på trim--45 min oppvarming og styrke og deretter 30 min i basseng. Jeg kan ikke svømme --så nå vil jeg lære-58 år gammel--men ennå håp!! Maten har gått fint hele uka--og nå tar jeg en tur på trimsykkel!! Ha ei fin helg!! Veiing på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-53 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Har kjørt meg ned --energien er på lavvmål-- men jeg jobber med å prioritere meg selv og gjøre gode ting som jeg blir glad for. I dag har jeg vært i byen og kjøpt garn til VM-genseren 2011 i Oslo og den skal til mitt barnebarn i Oslo som er veldig sportsinterressert. Det skal bli kjekt--skal begynne nå i kveld. Har vært på trening og svømmetrening idag og greide 5-6 tak idag og det går stadig framover. Har bare i bassenget 3 ganger, men jeg jobber med å få kontroll over meg selv og vannet. I morgen skal jeg skrive i dagboka og se hva jeg spiser--har ikke kontroll --så det bør gjøres en sjekk der.. skal veie meg onsdag morgen--så da blir resultatet forhåpentligvis som sist. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joda Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Veldig imponert over deg! Godt å høre at du skal tenke på deg selv og finne energient tilbake. Lykke til videre med svømmingen. Jeg skal stikke innom deg av og til. Ha en fortsatt fin uke, klem fra JESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sjokko Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Jeg "falt" litt ut av tråden din, men vil fortsatt være med :-) Hørtes så herlig ut med sydentur... kunne tenkt meg sol og varme no, men i trøndelag har vi heldigvis en mild høst akkurat nå... Akkurat nå ja.. Men det SVINGER her i denne landsdelen :-) Har stått på stedet hvil i en måneds tid, selv om jeg kunne tenkt meg å gått ned 3-4 kg... Ligger og svinger mellom 82 og 83... Skal ha veiing på torsdag... KONTROLLEN svinger derimot litt mer.. Er så glad i det søte vettu.... Flink med frokost, lunsj, middager, men så er det kveldene da.... Da kan alt skje.. ! ;-) Har ordnet meg med strikking jeg også, det gjør godt for en rastløs sjel :-) Får minst 3 trimminger i uka, streber til å få til mer! Det gjør så godt for kroppen! Håper du er ved godt mot Mia - vi gir oss da vel ikke?? J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå