Gå til innhold

Fra 73-60, trenger motivasjonsvenn!;)


Gjest noelleraldri

Anbefalte innlegg

Wow det her er jo SUPERbra!

 

Sitter og prøver å planlegge livet mitt nå, planen er at det skal bli faste rutiner på meg nå!

 

Gutten er blitt kjæreste :( Det blir et avstandsforhold, så nå ser jeg ham ikke på tre uker. Det føles lenge, huff ;) Men det gir meg tid til å stramme opp litt ;)

 

Treningen starter onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

heei, beklager mitt fravær, men er jeg nå bosatt i DK! ;)

Har ikke tatt med meg vekt, men veide meg på treninssenteret her om dagen 68 kg!

Har trent onsdag løping 4 km, mage,rompe lår time fredag og lørdag.

Løp på ca 10km/t 5 km på 30 min i går, og i dag var jeg på step, det var helt utrolig vanskelig, men satser på at det går seg til.

Step er jo egentlig det gøyeste jeg vet..

 

-her nede har de så masse forskjellig gøye timer. Kickboksing og boksing og funk og afro dans, kanskje jeg skal våge meg på noen av de timene etter hvert?;)

Skal nå prøve å løpe ca anne hver dag selv om jeg syntes at det er pyton... Og timer de andre dagene..

Har stort sett levd på knekkebrød og banan etter jeg flyttet, så kommer ikke til å bli feit her nede akkurat. hehe..

 

Håper det går bra med dere alle, så utrolig bra at du er gått ned så mye aafj. misunnelig!

føler du deg stram og fin i "fisken" da?

Det er der jeg ikke føler meg så perfekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, så godt å ha dere tilbake ;)

 

Amst: Heldiggrid! Jeg vil og bo i Danmark... Har bare vært i København en gang, og forelsket meg helt i byen! Er det lov å spørre hva du studerer ? :(

 

Haust: Grattis! Har vært med på langdistanseforhold før, og det funker hvis mna går inn for det, og det virker det jo som du gjør ;-)

 

Jeg jogget i går, og skal trene styrke i dag- godt å være i gang igjen. Skal veie meg "på ordentlig" på fredag.. grøss!

 

Snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk veiingen? Må få gjort det i morgen tidlig, jeg tror ikke det blir sånn veldig oppløftende, hehe :)

 

Wohoo! I går kjørte jeg litt hjemmetrening med en danse-DVD. Tar aldri spesielt av, rommet mitt er ganske lite så jeg risikerer å velte ting :) Så tenkte jaja, det er jo greit å bare få svettet litt! Men i dag var jeg støl :) Det tar jeg som et godt tegn!

 

Julen satte meg litt tilbake på square one egentlig. Spiste bare 3 måltider mange dager, det kunne gå ganske langt mellom også. Jeg reddet ofte blodsukkeret bare med klementiner, meh.

 

Det er litt koselig motivasjon det her med kjæreste altså. Virker som han synes jeg er mer enn bra nok som jeg er nå, så jeg formulerte meg med "Skal begynne å trene en del nå, synes du det er kjipt hvis jeg går ned litt i vekt, eller syns du det er greit?" Var fornøyd med den måten å spørre på egentlig, hehe. Men han syntes det viktigste var at jeg følte meg bra. Politisk korrekt, men det virket som han mente det.

 

Men altså, han trener forskjellige kampsport og har ikke ett gram overflødig, så da blir jeg ganske så inspirert til å få litt has på en kilo eller to og pumpe litt jern :) Det er tydeligvis ikke nødvendig å gjøre noe for at han skal være fornøyd, men jeg får jo lyst til å føle meg skikkelig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe veiing på fredag for min del, var ikke helt i form forige uke, så begynner for fullt IDAG! :-)

 

Nå koser jeg meg med knekkebrød (Fiber Balance fra WASA, 35 kcal pr knekkebrød- ingenting jo ;)), og skal møte ei venninne på trening kl 08 ;-)

 

Haust; Han syns helt sikkert at du er mer en fin nok sånn som du er nå, det sier min og. Men som jeg sier til han, så er det MEG jeg gjør det for, ingen andre :-) Klarer ikke føle meg vel med andre, før jeg føler meg vel med meg selv..

 

Ha en fin dag, og uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir trening hver dag for min del, ikke å går, og da fikk jeg helt syyykt dårlig samvittighet.

Vekten rikker seg vel egentlig ikke, men jeg merker at når jeg tar på lårene mine så er de blitt harde når jeg ikke strammer, så det tyder vel på at fettet er blitt erstattet med muskler.. hmm.

Sliter med å få vekk "fett" på nedre del av magen, og øvdre del av lår+ropen.

 

men det er vel slike tid som tar tid og at man saaaaakte merker resultater??

 

 

håper det går bra med dere som er så flinke og ser en nedgang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Uææ, har vært supersløv!!

 

Er blitt mer eller mindre flink til å trene nå, yey! Men lurer på om jeg kommer til å se noe særlig resultater med det første :(

 

Sukk, den lille nederst på magen er ikke det første man mister nei :) Men det går til slutt!

 

Nå skal jeg forresten prøve å gå to uker uten å spise sukker, skal se åssen dét blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...