Gå til innhold

Julemål 2010:-)


Maximor

Anbefalte innlegg

Gjest diskusjon

Uke 42: 80,5 kg Start

Uke 43: 78,8 kg

Uke 44:

Uke 45:

Uke 46:

Uke 47:

Uke 48:

Uke 49:

Uke 50:

Uke 51:

Uke 52: 75kg

 

Jeg hadde veiedager onsdager på GR, nå går jeg ikke på kurs lengre, men tenkte å fortsatt veie meg onsdager. Vekten min stemmer ikke helt overens med GR sin, så derfor ser det ut som et stor vekttap.

 

Jeg har ikke store målet, men sliter med å komme meg ned i vekt. Så alt over 5 kg blir en bonus!

 

Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Gjest ElinPelin

Så artig, skal også henge meg på her. Begynte på GR kurs igjen i går og målet er 80 kg blank til jul, neste mål blir å veie 80 kg blank i begynnelsen av januar ;)

 

I dag viste vekten 85,6 kg. Har veiedag torsdager, men glemte å veie meg i går...

 

Her er målene mine for å nå 80 kg til jul, det bør være overkommelig, men det er mange fristelser når det nærmer seg jul....

 

4. november: MÅL 84,9 kg

11. november: MÅL 84,2 kg

18. november: MÅL 83,5 kg

25. november: MÅL 82,8 kg

2. desember: MÅL 82,1 kg

9. desember: MÅL 81,5 kg

16. desember: MÅL 80,7 kg

23. desember: MÅL 80 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Kess- i alle dager! 5,2kg på 2 uker????!!!

Hvordan klarer du det da?

Nå ble jeg nysgjerrig jeg

 

 

 

Hei!

Da spiser jeg veeldig lite (men ofte, må passe på forbrenning og blodsukker), stort sett grønnsaker, salat og suppe, og trener eller går tur hver dag. Dette er selvfølgelig litt ekstremt og ikke noe jeg kan klare over lang tid, men nå hadde jeg altså lagt på meg så mye igjen i sommer at jeg må være litt tøff mot meg selv noen uker (så lenge viljestyrken varer da ................. ;) )

 

 

Velkommen alle dere nye,

kjempefint med masse folk her inne,

jo flere jo mer inspirasjon! :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Men Kess- i alle dager! 5' date='2kg på 2 uker????!!!

Hvordan klarer du det da?

Nå ble jeg nysgjerrig jeg [/quote']

 

Hei!

Da spiser jeg veeldig lite (men ofte, må passe på forbrenning og blodsukker), stort sett grønnsaker, salat og suppe, og trener eller går tur hver dag. Dette er selvfølgelig litt ekstremt og ikke noe jeg kan klare over lang tid, men nå hadde jeg altså lagt på meg så mye igjen i sommer at jeg må være litt tøff mot meg selv noen uker (så lenge viljestyrken varer da ................. ;) )

 

 

Velkommen alle dere nye,

kjempefint med masse folk her inne,

jo flere jo mer inspirasjon! :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mål er vel kanskje litt annerledes enn de fleste' date=' men noe som er viktig for meg(og som jeg tror vil løse vektproblemet for min del, forøvrig): Lære meg å lytte til kroppen og lære meg å aldri spise om jeg ikke er sulten, og å stoppe å spise før jeg blir mer enn mett.[/quote']

 

Hei!

Ja dette er selvfølgelig det beste og sunneste måten, men for min del tror jeg nok dessverre det toget har gått. Jeg har holdt på i alt for mange år med dårlige vaner og har for mye følelser knyttet til dette med mat og spising, (jeg kaller det ekstrem trøste- og kosespising) :eek:

dessuten er jeg i grunn alltid sulten og har problemer med å spise "litt" av noe (da går det faktisk bedre med "ikkeno").

 

Så her i gården er jeg forberedt på at det må bli et strengt og livslangt regime til for å komme seg ned, og så videre holde vekten. Som jeg pleier å si; her inne på GR må jeg nok bli resten av livet, for så fort jeg slakker på tøylene og ikke skriver opp alt jeg spiser osv, går det galt. Man skal så klart ikke gi opp håpet, men jeg føler det er viktig å være realistisk. :cool:

 

Men, jeg er enig med deg Halfwaythere; det er uansett viktig å LYTTE TIL KROPPEN,

og man skal aldri, aldri gi opp!

 

 

Stå på!

Heia oss!! ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med. Kjenner inspirasjonen vokse når jeg leser om dere hvor motiverte dere er. Jeg vil ned 7 kilo til julaften. Men min utfordring er at jeg ikke får trent, sitter med gipset fot som ikke kan belastes. Men er ved godt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte damer!!!

Skal si jeg blir motivert av å lese alle andres mål og planer videre!!!

Mitt mål er -10kg innen 26 desember!!

Startet mitt første G.R kurs 19okt.

Litt usikker på om målet mitt kan bli litt for krevende, men jeg prøver:-)

 

Startvekt: 75,1kg

1 veiing 2/11:

2 veiing 9/11:

3 veiing 16/11:

4 veiing 23/11:

5 veiing: 30/11:

6 veiing: 7/12:

7 veiing: 14/12:

8 veiing: 21/12:

 

 

Mitt langsiktige mål: 58 kg:-)

 

Lykke til alle sammen! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schnuppa89

Hiver meg på her om det er greit...

 

Dagens (eller dvs torsdagens) vekt var 79,0kg og jeg har som mål å komme under 75kg til jul. Har gått litt sakte i det siste så føler jeg må holde meg til et realistisk mål, selv om jeg skulle ønske jeg kunne komme under 70kg,hehe... Har ingen delmål underveis, bare å gå ned så mye som mulig =)

 

Har veiedag på torsdager, så ny vekt vil komme på torsdag... Føle det har gått ganske bra i helgen, så håper på en del nedgang til torsdag =)

 

Startvekt: 79,0kg

4/11:

11/11:

18/11:

25/11:

2/12:

9/12:

16/12:

23/12:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med. Kjenner inspirasjonen vokse når jeg leser om dere hvor motiverte dere er. Jeg vil ned 7 kilo til julaften. Men min utfordring er at jeg ikke får trent' date=' sitter med gipset fot som ikke kan belastes. Men er ved godt mot.[/quote']

 

Velkommen og god bedring til deg lettet! Tør ikke tenke på hvordan det ville være å slanke seg uten å kunne trene, jeg merker godt at det er vesentlig for meg. Men, kan man ikke så kan man ikke - det går heldigvis over. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er helt ny her ;)

 

så hadde vært koslig om jeg kunne hengt meg på dere ,det virker som dere er godt igang!

 

Jeg veier 88 kg, og vil ned til 70 hvertfall. Etter uttalige ganger med misslykket slanking, er det nok. nå skal jeg virkelig klare det! hehe.

 

Satser på å være 5 kg lettere innen jul :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan eg henge meg på ?? Er akkurat i mål med eit expresskurs på nett, og har fått mange a-ha opplevelser. Vekta har vore mellom 71 og 73 leeenge, og eg tenkte at; ja ja det er vel alderen, og at det blir vanskelegare å få av det som er komt på... men der tok eg visst feil.. Det var matvanane som var problemet. Har desse 4 vekene gått ned frå 71,7 til 69,4 !!, og ein morgon var vekta nede på 68,5 !!! heilt utruleg !! Så no har eg fått "blod på tann", eg skal ned meir før jula ringer inn ! Målet er 67 kg til jul, og 64 kg til påske. ...og då er det ikkje muskelmassa som skal forsvinne (for den er lita nok frå før )..

Er elles 166 cm høg, og eg har vegedag måndagar (gjev meg ekstra motivasjon til å passe på kva eg et i helga, og til å kome meg på trimtur søndag) .

 

Ser her er mange målretta damer, og målretta damer greier det dei vil !! Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til alle nye.

Jeg sier som jeg pleier: jo flere jo bedre! :(

 

 

JULEMÅL: 10 kg

 

RESULTATER:

uke 41: ned 2,1

Uke 42: ned 3,1

Uke 43: ned 1,2

Uke 44:

 

REST 3,6

 

 

7 uker igjen til jul nå så her er det bare å kjøre på folkens.

Tenk så lekre og spreke vi skal bli da! (he he) ............ ;)

 

Go girls!! :D:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, nå hopper jeg ut idet og slenger meg med her jeg og.

 

Julemålet er 10kg, har foreløpig gått ned 1,4 kg denne uken, men ikke en kg første uka. Går på internett kurs, har gjort det før og gått ned, men første uka på kurs denne gangen, gav mange cm men ingen kg, så litt av et sjokk. Men andre uka var bedre med ned 1,4kg ;) jippi.

 

Så nå satser jeg friskt fram til jul, med 8,6kg fordelt på 7uker, veiedag mandag :(

 

Lykke til og håper på stor framgang hos alle :D

 

cm for cm, og kg for kg, dette skal gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette vil jeg være med på! Driver og jobber meg fra 92 til 75 kg, var nedom 84-tallet i sommer, men pga sykdom og latskap havna jeg på kjøret igjen og nådde 89 kg i løpet av september. Forrige uke tok jeg tak igjen, og er nå såvidt under 87. Har et litt stramt regime for tida for å klare minus en i uka, det er muligens å ta i for mye å tro at det kan holde i sju uker, men jeg prøver.

 

Til jul vil jeg veie 80! (Egentlig blir jeg lykkelig for alt under 83...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' dette vil jeg være med på! Driver og jobber meg fra 92 til 75 kg, var nedom 84-tallet i sommer, men pga sykdom og latskap havna jeg på kjøret igjen og nådde 89 kg i løpet av september. Forrige uke tok jeg tak igjen, og er nå såvidt under 87. Har et litt stramt regime for tida for å klare minus en i uka, det er muligens å ta i for mye å tro at det kan holde i sju uker, men jeg prøver.

 

Til jul vil jeg veie 80! (Egentlig blir jeg lykkelig for alt under 83...)[/quote']

 

Det var litt moro å lese, for det var samme mål som jeg har, jobb på du så klarer du 80 til jul, håper selv på 83 for jeg ligger noe over deg i vekt pr idag.... Lykke til... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caroline123

Hei alle sammen.Er det greit om jeg henger meg på her?

Jeg har kanskje hatt 5 forsøk bare i høst på å slanke meg, men det har vel ikke vært seriøst nok, for jeg har aldri klart å fullføre.

Jeg har den evige drømmen om å ta meg like godt ut som de slanke, vakre damene som sikkert deltar på nyttårs-feiringen.

Jeg ligger på ca. 70 kilo nå, har ingen vekt her, men det skal jeg skaffe meg en av de nærmeste dagene.

Ser for meg en vektreduksjon på ca. 10 kilo innen nyttår, mulig det er uoverkommelig, men jeg har ihvertfall tenkt å prøve.

 

 

Jeg ønsker oss alle sammen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi blir mange her - jeg sliter om dagen og trenger all den inspirasjonen og motivasjonen jeg kan finne.

 

Vekta står stille, går litt opp, litt ned, men ikke under 70-grensen og jeg er FRUSTRERT!!!

 

Nå må jeg ut på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå begynner en lang rekke av utfordringer for meg helt fram til jul.

Det er noe så og si hver eneste helg, så nå gjelder det å holde fokus og være nøye på å planlegge, ellers er jeg redd det går skeis, og det vil vi jo ikke ha noe av!

Noe skal jeg selvfølgelig unne meg, men forhåpentligvis ikke mer enn det jeg har avtalt med meg selv på fohånd.

Nemlig!!!!! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Her var det mange bra resultater:) Og Kess, du stormer jo videre! Jeg gjør som på sykkelritt og satser på å henge med i dragsuget;)

Jeg smågruer meg til veiedag i morgen... Hadde jo tidenes utskeielseshelg hos svigers, tror jeg spiste 3 marsipankakestykker. Og det var bare toppen av lista. Grøss og gru. Så jeg gleder meg egentlig til å få denne veiingen unnagjort slik at jeg kan starte på ny frisk i morgen! Tjo hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Start julemål uke 41: 90.2

Uke 42: 89.4 - ned 0.8

Uke 43: 88.8 - ned 0.6, totalt 1.4

Uke 44: 87.6 - ned 1.2, totalt 2.6

 

Gjenstår til jul: 7.4

 

Det kan bli tøft! Men vi får stå på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schnuppa89

smom: Ikke gi opp! Hadde en stillestående vekt i 4 uker jeg for noen uker siden. Var på nippet til å gi opp. Men plutseli sist uke gikk vekta ned 700gr og denne uka ned enda 1kg :) Dette var uten noen forandringer, har kun drevet med "samme opplegget" som tidligere. Så ikke gi opp, dagen der du er under 70kg er nok rett rundt hjørnet =)

 

så til gårsdagens veiing: - 1kg! Kjempe fornøyd, lenge siden jeg har gått ned så mye på en uke =) Ser da ganske realistisk på måle mitt på under 75kg til jul :)

Håper dere andre også er like fornøyd etter uken som gikk =)

 

Startvekt: 79,0kg

4/11: 78kg ned 1kg, tot. 4,8

11/11:

18/11:

25/11:

2/12:

9/12:

16/12:

23/12:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...