Gå til innhold

Julemål 2010:-)


Maximor

Anbefalte innlegg

smom: Ikke gi opp! Hadde en stillestående vekt i 4 uker jeg for noen uker siden. Var på nippet til å gi opp. Men plutseli sist uke gikk vekta ned 700gr og denne uka ned enda 1kg :) Dette var uten noen forandringer' date=' har kun drevet med "samme opplegget" som tidligere. Så ikke gi opp, dagen der du er under 70kg er nok rett rundt hjørnet =):[/quote']

 

Tusen takk for oppmuntrende ord. Og du har så rett, så rett. Jeg har ligger og vaket som sagt i ca 3 uker og vært virkelig frustrert - for det gikk jo så bra så lenge.

 

Og i dag fikk jeg lønn for strever med 69,3 - det er såpass langt ned mot 69 at jeg føler at jeg har forlatt platået nå. Håper jeg i hvert fall :).

 

Jeg har gjort noen grep, ikke på maten, men på vanninntaket. Prøver å få i meg minst 3, helst 4 liter hver dag. Og det funker altså tydeligvis. Dessuten har jeg økt litt på kondisjonstreningen og litt mindre styrke. Dette jevner seg nok ut over litt tid igjen, men akkurat nå var det riktig.

 

Og som belønning i dag gikk jeg og prøvde jeansen jeg har lovt meg, en favoritmodell, men betingelsen var at jeg skulle ikke kjøpe den før den passet i 2 str mindre enn den jeg allerede har. Og jeg kjøpte den! :)

 

Jeg har nå store forventninger til å klare julemålet jeg også, selv o mdet så svart ut tidligere i uka.

 

Tusen takk til alle her inne for gode råd, oppmuntrende ord, motivasjon og inspirasjon - gull verdt er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar
Gjest schnuppa89

Grattis smom med nesten 1kg nedgang =)

 

Vi trenger alle litt oppmuntrenes ord avogtil, viktig å holde seg motivert for å nå målet!

 

Må innrømme at jeg er veldig missunnelig på deg som har handlet jeans i 2!! str mindre, og i tillegg kommet under 70-tallet.. Gleder meg sinnsykt til den dagen jeg kan gjøre det samme =) Skal ha pinnekjøtt til middag idag, så d hjelper vel ikke akuratt på, men litt kos må man ha avogtil =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør vi dette, egentlig? Redigerer eget innlegg eller bare innrapporterer? Jeg er strålende fornøyd med ned 1,7 sist uke, og dagens vekt er dermed 85,6.

 

5,6 kilo til jul!

 

Ja' date=' dette vil jeg være med på! Driver og jobber meg fra 92 til 75 kg, var nedom 84-tallet i sommer, men pga sykdom og latskap havna jeg på kjøret igjen og nådde 89 kg i løpet av september. Forrige uke tok jeg tak igjen, og er nå såvidt under 87. Har et litt stramt regime for tida for å klare minus en i uka, det er muligens å ta i for mye å tro at det kan holde i sju uker, men jeg prøver.

 

Til jul vil jeg veie 80! (Egentlig blir jeg lykkelig for alt under 83...)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går riktige veien dette :) 5 dager og 400 gram igjen til delmål 1. Det er 80 gram hver dag.

 

Uke 43: 70,5 (28/10)

Uke 44: 70,2 (1/11)

Uke 45: 69,1 (8/11)

Uke 46: 68,8 (13/11)

Uke 47: 68,4 (22/11)

Mål: 68 kg (27/11) - Oppnådd med 67,9 25/11 :)

Uke 48: ??,? (29/11)

Uke 49: ??,? (6/12)

Uke 50: ??,? (13/12)

Uke 51: ??,? (20/12)

Mål: 67 kg (24/12)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da var det veiedag og ned 0,5kg, bedre enn ingen ting, men litt lite skal jeg klare julemålet... Mer trening kanskje.....

 

8,1kg igjen før jul.... jaja, vi får se hvordan det går....

 

Lykke til alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start julemål uke 41: 90.2

Uke 42: 89.4 - ned 0.8

Uke 43: 88.8 - ned 0.6, totalt 1.4

Uke 44: 87.6 - ned 1.2, totalt 2.6

Uke 45: 86.2 - ned 1.4, totalt 4.0

 

Gjenstår til jul: 6.0

 

Dette kan faktisk gå dersom jeg holder koken videre og klarer 1 kg i uka.. men det blir hardt! Det er mange festligheter fremover, og noe må man jo spise der, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsatt topp motivert. Mitt mal er nå under 77 til jul. Må bare innse at

med rettigheter og reising hver helg fram mot jul så er det et realistisk mål.

Men jeg blir hoppende glad om jeg klarer mer.

 

Min vekt er nå 79,2. Kun 2.3 kg til delmål nr 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synøve - her er jeg :-) Hvordan går det med deg?

 

Har vært på reise med for mye mat og for lite trim, så jeg tror nok det blir en oppgang denne uka... Veier meg i morgen. Men, først kan jeg jo trøste meg med forrige ukes resultat:

 

Vekt 10.11: 81,5 kilo - ned 0,3 kilo siste uke

Julemål: 80,5 kg

Rest til julemål: 1,0 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det jenter?

 

Mitt julemål er i sikte! Håper jeg ;)

 

76,9kg- da er jeg superfornøyd!

Kun 2,3 kg igjen så det burde gå.

 

Litt lite motivert og lei akkurat nå fordi jeg ikke får trent men jeg hååååper jeg er tilbake for fullt på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiing i dag. Ned 0.6 denne uka for meg!

Da gjenstår 5.4 kg til jul... Det skal nok holde hardt. Denne uka har jeg faktisk vært kjempeflink, og det kommer jeg ikke til å klare fremover med alle festlighetene som er linet opp. Men jeg skal i hvert fall stå på og prøve å komme så nærme som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det veldig mange flinke damer! Kjekt å se :D

 

Har hatt en laber periode sjøl i det siste, og klarer ikke å trene så mye pga hoste og tung pust. Bare 3 TP totalt i denne uka. Men, tenker for uka som starter i morra at jeg i allefall skal få til litt styrketrening hvis ikke halsen bedrer seg! Også blir det å være flink-pike i kostholdet fram til julebordet på lørdag ;)

 

Vekt 17.11: 82 kilo - opp 0,5 kilo siste uke

Julemål: 80,5 kg

Rest til julemål: 1,5 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg nå, men har fortsatt 400 gram igjen til delmål 1. Går saktere på vekta nå, men cm fortsetter å forsvinne. 6 cm mindre i løpet av forrige uke og det må jeg jo være fornøyd med :D

 

Håper jeg klarer dette til lørdag nå (eller egentlig fredag som er snikveiedagen - som om jeg klarer å la være å sjekke hver dag når jeg er så nære, HAHA ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i dag var jeg forbi delmål 1 på 68 kg med 100 gram - så dagens vekt er altså 67,9 :)

 

Er så vanvittig fornøyd, for jeg hadde virkelig ikke trodd det da jeg startet i august og hadde som mål å klare 68 kg innen 1. mai 2011! Var faktisk litt engstelig da jeg endret målet mitt og følte det var ganske ambisiøst, men jommen - nå er jeg her :)

 

900 gram igjen til julemålet (delmål 2). Kan jo hende det stagnerer litt nå, men jeg setter alle kluter til for å prøve å klare det. Er jeg heldig veier jeg 66,? på julaften for om jeg er flink i hele desember også er det jo mulig å gå ned 300-600 gram i uka da også. og i morgen er det 4 uker til jul så det kan da bli 1,2 - 2,4. Satser på det første jeg - alt annet er bonusgram ;)

 

Men det bør være realistisk å klare bonusbonusmålet på 65 kg (2,9 igjen dit) i løpet av vintermånedene. Jeg flytter herved den målsettingen til 1. april og tar en vurdering igjen etter jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smom; du er kjempeflink.

Virkelig mitt IDOL! Så er du sååå flink å motivere andre!!! ;)

Herlig herlig!!!

 

 

Jeg var 78,9 idag!

Gått ned totalt 4 kg og har usle 2 kg igjen til julemålet.

Siden det er 4 uker til julaften blir det 0,5kg i uka.!

Det skal jeg klare!!!

 

Huheeei hvor det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smom; du er kjempeflink.

Virkelig mitt IDOL! Så er du sååå flink å motivere andre!!! :D

Herlig herlig!!!

 

 

Jeg var 78' date='9 idag!

Gått ned totalt 4 kg og har usle 2 kg igjen til julemålet.

Siden det er 4 uker til julaften blir det 0,5kg i uka.!

Det skal jeg klare!!!

 

Huheeei hvor det går![/quote']

 

Enig med deg Dillaa - dette kommer du til å klare! Jeg bare vet det...er så morsomt å lese innleggene dine nå i forhold til tidligere i høst. Nå er du så tydelig motivert og sta og bare SKAL klare det, mens i september eller når det var så var du mer på å lage gode unnskyldninger for å skeie ut og sånn ;)

 

Og det er jo så BRA!!!

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp ytterligere 0,2 kilo. Det er to årsaker til det, først og fremst lite trim uten knallhard disiplin i matveien, og deretter mensen denne uka.

Jeg går på sluregir, og håper det ikke demotiverer dere andre. Jeg kommer sterkere tilbake og har ikke gitt opp håpet på å nå julemålet.

 

Grattis til smom og dilaa for flotte resultater ;)

 

Vekt 24.11: 82,2 kilo - opp 0,2 kilo siste uke

Julemål: 80,5 kg

Rest til julemål: 1,7 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Ned 1 kg denne uka for meg - da gjenstår 4.4 kg til jul. Har ikke heeelt gitt det opp ennå;) Fire uker å klare det på! Skal skal skal!

Til helgen skal jeg på sesongens første julebord. Det blir vel en slags test på hvor lett/vanskelig det blir å navigere gjennom de kommende fallgruvene?! Det er MYE sosialt som skjer nå fremover, så jeg for min del må i hvert fall hente frem jernviljen nå, skal jeg ha noen sjangs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere som har nådd målet, jeg er kjempe misunnelig!

 

Uke 42: 80,5 kg Start

Uke 43: 80,5 kg

Uke 44: 80,3kg

Uke 45: 79,5 kg

Uke 46: 79,3kg

Uke 47: 80,7kg (+5 kg muskelmasse)

Uke 48:

Uke 49:

Uke 50:

Uke 51:

Uke 52: 75kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går veien fotsatt - 700 gram til julemålet. 27 gram ned hver dag er det som skal til. Og hvis ikke det går så har jeg ikke fulgt mitt eget "program" ;). Spent på resultatet nå...

 

Uke 43: 70,5 (28/10)

Uke 44: 70,2 (1/11)

Uke 45: 69,1 (8/11)

Uke 46: 68,8 (13/11)

Uke 47: 68,4 (22/11)

Mål: 68 kg (27/11) - Oppnådd med 67,9 25/11

Uke 48: 67,7 (29/11)

Uke 49: ??,? (6/12)

Uke 50: ??,? (13/12)

Uke 51: ??,? (20/12)

Mål: 67 kg (24/12)

 

--------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned over 1 kg siden fredag.

Det er virkelig godt når ting går så på skinner..

Er ikke alltid sånn; det vet jeg virkelig så nå prøver jeg og nyte det så best jeg kan!!

 

Vekten var i dag 77,8 kg; og det er bare 900(!!!!) g til julemålet!

 

Håper jeg kan sette meg nytt julemål snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...