Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Kom du deg ut på tur, Pittelille?? :)

 

Nam, nå lukter det godt her..har akkurat lagd Grete Roedes skinke-og ostemuffins. Gleder meg til sen kveldsmat og lunsj i morgen.

 

Så deilig at det fine været er tilbake og ikke minst at det skal bli sol og varmt i mange dager fremover!! Jeg skal også ha by-påske i Oslo, og det blir nok bra når det er meldt så fint vær.

 

Her er dagen min:

Frokost: 2 brødskiver med banan

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat

Mm: 2 knekkebrød med løvtynn pepperskinke og agurk

Middag: 3 kalkunpølser, lompe, ketchup og sprøstekt løk

Kveldsmat: 1 skinke-og ostemuffin og en yoghurt med rosiner

Trening: 30 min Indoor walking og kondisjonstrening på egenhånd etter timen = 645 kalorier forbrent

 

Anneli: Hvordan er formen? Håper du er bedre! :)

 

I dag var det egentlig veiedag, men glemte det helt i morgenstresset i dag. Veier meg derfor i morgen.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jepp, jeg kom meg på tur!!! Det var tuuuungt både før og under treningen, men jeg kom meg gjennom økten. Ble ingen lang tur, men er uansett veldig fornøyd med at jeg kom meg avgårde.

 

Inntaket mitt:

Frokost: 1/2 Bixit bar

Lunch: 1 liten mellomgrov baguett med laks og eggerøre, litt salat

Mm: 1 knekkebrød, 1 banan

Middag: Pasta med ostesaus, ca. 40 gram kylling, noen få baconbiter

Trening: Joggetur og 401 kcal forbrent

 

Hvordan smakte skinke- og ostemuffinsene? Må vurdere de altså:-)

 

Anneli: Håper det går fint med deg og at formen er stigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date=' jeg kom meg på tur!!! Det var tuuuungt både før og under treningen, men jeg kom meg gjennom økten. Ble ingen lang tur, men er uansett veldig fornøyd med at jeg kom meg avgårde. [/quote']

 

Så bra!!!!! :) :) Virkelig imponert over at du jogger, kanskje jeg skal prøve meg på det igjen jeg og. Gjorde det for et par år siden, og husker at jeg kom veldig fort i form.

 

Muffinsene var kjempegode, og jeg klarte heldigvis å holde meg til en stk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og ned 0' date='6 kg!!! Jeg ser endelig 68-tallet igjen, og det med god margin:D[/quote']

 

Fantastisk, gratulerer så masse!!! Åh, så heldig du er som ser 68-tallet! Håper jeg kommer raskt etter. :) Vel, i dag så det ikke så lovende ut..opp 0,4 kg. :) Er vel fordi jeg bare rakk en treningsøkt forrige uke + litt ekstra mat da vi hadde gjester i helgen. Håper på et bedre resultat neste uke!

 

Her er dagsrapporten min fra i dag:

Frokost: 2 brødskiver med banan

Lunsj: 2 skinkemuffins og tomater

Mm: 1 knekkebrød med løtynn pepperskinke, 1 eple, 1 yoghurt

Middag (på restaurant): Falafel med salat, hummus og arabisk brød + 1 glass Pepsi Max

Dessert: 1 cappuccino

Kveldsmat: 1 skinkemuffins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

 

Først og fremst - takk for god bedring-ønsker. Hyggelig å bli tenkt på :) Så flink du var som kom deg ut på joggetur og grattis med vektnedgang, Pittelille! Ser du har gått litt opp, Spinny, og det var ikke rettferdig, så flink som du har vært! Tipper at det bare er en liten misvisning pga et eller annet, og at det er desto mer ned neste uke! Hold på den gode innsatsen, damer, :)

 

I forgårs og i går var jeg hjemme og syntes synd på meg selv, så da klarte jeg dessverre å få i meg en del snop. Det er en uvane som gjerne kommer tilbake når jeg blir syk. Hm... Har vært litt bedre i dag da heldigvis, og var tilbake på jobb igjen selv om jeg har vondt i halsen og hoster fortsatt.

 

Sønnen min har stått i 4 måneder på venteliste for å bli med på "svømme"-kurs for småbarn. I dag var første gangen vår der! 40 min i bassenget. Vi var ferskinger og har mye å lære, men det var moro. Spesielt for ham! Han lo og plasket og sprutet vann og hoiet, og nektet å gå opp av bassenget da det var slutt. Det varer over 10 ganger. Det er ikke akkurat trening for meg, men det kan trygt kalles mosjon i alle fall :)

 

Her kommer denne dagens rapport:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, lettmarg. og kalkunskinke, 1 glass melk

Lunsj: Litt salat og 1 grov baguette med peanøttsmør.

Mm: 10 mandler og1 lettyoghurt

Middag: Fiskeboller med hvit saus, poteter, gulrøtter og squash

Etter middag: 1 kopp med Nescafe mocha chocolate kaffe

Etter svømmekurs: liten bit av guttens wienerpølse i lompe og en slurk av hans juice/saftboks:)

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk, samt 1 appelsin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Er veldig fornøyd og gleder meg til fortsettelsen:-) En oppgang på 400 gram er veldig overkommelig Spinny, og jeg er sikker på at disse og mere til er borte når du veier deg igjen i neste uke. Stå på!!

Anneli: Skjønner godt at det blir litt mer snop når du er hjemme og er syk. Hadde nok desverre kommet til å gjøre det samme.. Håper formen er stigende og at du ikke dro tilbake på jobb for tidlig. Ta det med ro i helgen og plei deg selv så langt det lar seg gjøre:-)

 

I går var jeg i bursdag og det ble både tapas, vin og litt snop. Skal prøve å rapportere så korrekt som mulig:

Frokost: 75 gram fullkornsrundstykke m/syltetøy

Lunch: Salat m/kokt skinke, masse grønt, 2 oliven, litt balsamicoeddik, pastaskruer

Mm: 1 Go'Morgen yoghurt

Mm2: Ca. 30 gram karbonadedeig m/dolmiosaus og litt ost. (rester...)

Miidag: 3 scampi, 1,5 kjøttbolle, 4 små biter chorizo, noen aspargesbønner, salat, 1,5 kyllingvinge, gratinert sopp, 1 loffskive, ca. 1 ts aioli, ca. 15 gram entrecote, 1 glass vin.

Dessert: Ca. 20 sjokoladekuler m/kjeks inni (heter de Pops?)

 

Ingen perfekt dag matmessig, men veldig hyggelig!:-)

 

Planer for helgen, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg :) Startet helgen med soving i 2 timer før middag, så skal bli godt å slappe av denne helgen..er ganske sliten om dagen. Jobber mandag, tirsdag og ondag, og så er det fri. :)

 

Er bare en kort tur innom med fredagsrapporten før jeg legger meg igjen.

 

Frokost: Havregryn med melk, jordbærsyltetøy og rosiner

Lunsj: 2 skinkemuffins og sukkererter

Mm: 1 skinkemuffin

Mm: 1 mango-yoghurt og 1 banan

Middag: Kyllingfilet, to taco-lefser, revet ost, lett rømme, masse grønnsaker + 2 glass Pepsi Max

 

God helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

 

Litt sen rapportering fra fredagsmenyen her; Det ble litt mye mat i går! :-/

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, lettmargarin og honning. 1 glass melk.

Lunsj: 1 grov baguette med ost, skinke og litt grønt. 1 LITE stykke kake (av mandelbunn, eplesyltetøy og krem) som en på jobben hadde med pga bursdag.

Mm: Litt mandler

Mm2: Porsjon all bran med mandler og melk

Middag: Grillet flatbiff av okse med mørk saus (husker ikke navnet), kokt asparges, squash, tomat. Kokte poteter.

Dessert: ca 1/4 pose påskemiks (div sjokolader)

Kvelds: 2 skiver grovbrød med brunost og leverpostei. 1 glass juice.

Ikke noen perfekt start på helga sånn mht. kalorier. Men men. Det er jo påske :)

 

Hørtes så godt ut med de skinkemuffinsene, Spinny! Synes du er kjempeflink med maten!

Takk for støtten, Pittelille:) Jeg føler meg heldigvis bedre nå, så jeg tror det var ok at jeg tok bare de 2 dagene hjemme.

 

Det er utfordringer som står i kø denne påska. Skal i div middagsselskaper, og kanskje en tur på hytta. Jeg jobber bare mandag og tirsdag og så er det fri t.o.m mandag :)

 

Denne helga skal jeg få unna en del ting, rydding og gjøre klart ute til våren. VI har kjøpt litt planter og utstyr, så da blir det så hyggelig så :) I morgen skal vi bort til noen på besøk (dvs. mannen min må være hjemme og skrive).

 

Hva slags planer har dere for påska, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en avslappende og rolig lørdag! Har ikke gjort så mye i dag, bare kost meg ute i sola på balkongen med bok og kaffe. :)

Har foreløpig ikke så mange planer i påsken (jobber mandag, tirsdag og onsdag), men regner med at det blir tur i skogen, familiemiddager, litt vårrengjøring og tur på utekafè i byen. Blir godt med noen dager fri!

 

Godt å høre at formen er bedre, Anneli! Ble det hyggelig ute hos dere med nye planter? Jeg plantet påskeblomster i blomsterkassene på balkongen forrige uke, og det ble så vårlig og fint.

 

Her er dagens rapport fra meg:

Frokost: 3 brødskiver med kaviar og kokt egg

Lunsj: 1 brødskive med brie og druer

Mm: 1 yoghurt og 2 knekkebrød med snørfrisk

Middag: Kyllingfilet, salat, pommes frites og 3 skjeer bearnaise

Snacks: Druer og 1 Caramello (greit med en sjokolade som har under 200 kalorier :) )

 

Håper dere har hatt en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Ajajaj... Det ble en ordentlig fest på fredag med alt som hører med; drinker, øl og ikke minst nattmat fra McDonalds... I går gjorde jeg absolutt ingenting fornuftig heller. Slappet av i solen, spiste sjokolade og annen usunn mat (type pizza og potetgull) og så tre (3!) filmer.. Dåååårlig samvittighet nå, skal innrømme det, men hadde ikke ork til noe annet. Huff!! En skikkelig smell kan man kalle dette:(

 

Uansett, jeg er tilbake i vanlig modus i dag, og hverken sjokolade eller annet snop frister. Jeg har allerede planlagt en lang gåtur, samt spinning etter det. Gleeeder meg til å få ut litt av grumset fra helgen.

 

Huff, dette ble mye syt og klag, men jeg håper dere holder ut og skjønner følelsen. Dere har jo derimot vært kjemepflinke, noe som selvfølgelig hjelper på min motivasjon også. Så takk skal dere ha:-)

Anneli: Det hørtes så koselig ut å gjøre ting klart til våren at jeg har bestemt meg for å gjøre det samme selv. I alle fall komme i gang med det.

Spinny: Kommer til å kjøre akkurat samme løpet som deg i påsken. Håper værmeldingen for Oslo stemmer overens med det som er meldt. I så fall gleder jeg meg til en nydelig bypåske:-)

 

Håper dere har en fin søndag og at dere er friske og raske! Jeg melder nok inn igjen senere i dag, trenger litt ekstra inspirasjon kjenner jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Moderat gange i 45 minutter + 55 minutter spinning unnagjort, og 956 kcal forbrent. Veeeeeldig deilig økt, og samvittigheten sniker seg sakte med sikkert oppover. Har akkurat spist kylling i sursøt saus med fullkornsris, så nå føles det som om jeg er back on track. Puh;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderat gange i 45 minutter + 55 minutter spinning unnagjort' date=' og 956 kcal forbrent. Veeeeeldig deilig økt, og samvittigheten sniker seg sakte med sikkert oppover. Har akkurat spist kylling i sursøt saus med fullkornsris, så nå føles det som om jeg er back on track. Puh;)[/quote']

 

Super avslutning på helgen, Pittelille!! :) Er ikke så farlig med en utskeielse når man henter seg inn igjen så fort. :)

 

Her har det blitt nok en rolig dag med avslapning + en liten tur. Har sovet utrolig mye i helgen, men er trøtt igjen. Tror det skal bli veldig godt med noen fridager nå snart. :)

 

Søndag

Frokost: 2 rundstykker med kokt skinke og brie

Lunsj: 1 rundstykke med jordbærsyltetøy

Mm: 1 pinup-is

Middag: Wok (kyllingfilet, brokkoli, løk, vannkastanjer, bamusskudd) med ris.

Trim: Ca 45 min gange

 

Hatt en bra helg, Anneli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Takk Spinny:-) Det hjalp med en fin søndag, men føler meg likevel litt oppblåst etter helgen. Vel gjennomført helg for din del!!:) Hvordan er formen sånn generelt sett?

 

Mitt inntak i går:

Frokost: 75 gram fullkornsrundtstykke m/spesial salami og chilikreps i aioli

Mm: 1 knekkebrød m/syltetøy

Mm2: 1 knekkebrød m/lettere norvegia

Middag: Ca. 150 gr. kyllingfilet, ca. 50 gr. ris, sursøt saus (Uncle Bens)

Trening: Gange + spinning = 956 kcal forbrent

 

I dag får jeg besøk av en venninne, så det blir litt utfordrende med tanke på middag. Men skal være flink og gjøre gode valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Heisann!

Vet hvordan det er å gå på en smell, Pittelille: jeg vil bare si at jeg synes du har greid deg veldig bra med tanke på å komme deg fort på rett kjøl igjen. :) Det er jo det viktigste, selv om det føles helt elendig å skeie ut når man egentlig ønsker å være flink. Stå på! :) Jeg blir motivert av å lese hvor bra du kom deg gjennom det!

 

Spinny; jeg syns din plan for påskeferie høres perfekt ut! Hvertfall avslaping, familiemiddager, sole seg, tur i skogen og utekafe (falt mindre for den biten som het vårrengjøring :) hehe. Men det er godt å få gjort det også)

 

Jeg rakk ikke å rapportere på lørdagen: ble ganske normal lørdag med lasagne på kvelden, men skeiet ut med både kjeks, sjokolade og potetgull i løpet av dagen. :) Ca 1 time tur i rolig tempo.

 

Inntaket i går ble som følger:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, kokt egg, lettmargarin og skinkestek. 1 gl melk.

Mm: Banan og litt mandler

Middag borte hos noen: Fiskepudding, gulrøtter, poteter og hvit saus.

Dessert: Liten tallerken med is og litt sjokolade

Kvelds: 2 skiver brød med makrell i tomat og leverpostei. 1 glass juice. Ca 50 g mandler.

Trim: Litt over 1 time gåtur i rolig tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinny; jeg syns din plan for påskeferie høres perfekt ut! Hvertfall avslaping' date=' familiemiddager, sole seg, tur i skogen og utekafe (falt mindre for den biten som het vårrengjøring :) hehe. Men det er godt å få gjort det også) [/quote']

Hehe, må innrømme at det ikke frister så veldig..men får håpe vi får gjort det likevel. :)

 

Ganske rolig dag på jobb i dag..mange har ferie og de som er der er i feriemodus, så har ikke fått gjort så mye som jeg pleier. Men deilig med dager i roligere tempo (og med kaffepause tre-fire ganger i løpet av dagen.. :))

Har akkurat kommet inn fra en liten tur i skogen. Skulle sjekke om snøen var helt borte og det var klart for lengre turer i påsken, og det var det absolutt! Gleder meg :)

 

Her er mandagen min:

Frokost: Havregryn med syltetøy og skummet melk

Lunsj: Middags-rester fra i går (wok)

Mm: 1 banan og 1 kjeks

Middag: Tomatsuppe med makaroni

Mm: 1 bixit-bar

Kveldsmat: 1 eple og 1 yoghurt

Trim: 45 min tur i skogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Kort rapport fra min mandag:

 

Frokost: 2 knekkebrød, banan

Lunch: Brokkolisuppe og et rundstykke

Mm: Ca. 10 druer

Mm2: 8 Ritz m/Philadelfia

Middag: ca. 130 gram kyllingfilet, masse grønt, fetaost, soltørkede tomater, 1,5 ts. kesam

Kvelds: Ca, 2 dl. smootie bestående av jordbær og yoghurt

 

Det sto potetgull og annet snop på bordet, men jeg sto i mot;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Kjapp oppsummering av mandagen:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar og leverpostei. Melk.

Lunsj: 2 skiver grovbrød med makrell i tomat og leverpostei. Litt melon.

Mm: Litt mandler og 1 lettyoghurt

Middag: Kylling med pasta og basilikum (nøkkelhullmerket ferdigrett fra Findus) med litt ekstra kylling

Kvelds: Havrecheerios med valnøtter og melk. 1 eple

Trim: Liten sykkeltur til barnehagen og tilbake.

 

Høres akkurat ut som jobben min, Spinny! :) Vi som er til stede er ikke så effektive som ellers, men det er jo greit når alle på jobben er i litt slapp feriemodus.

 

Nå har jeg påskeferie :) Hadde egentlig 1/2 arbeidsdag i morgen, men avspaserer de timene. Det føles jo godt. I kveld har vi barnevakt og skal ut på kafe. Evigheter siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pittelille: Såå bra at du stod over godterier og potetgullet!! :)

 

Anneli: Så deilig med påskeferie da! Og kafètur! :) Håper dere hadde en hyggelig kveld.

 

Jeg har vært på kino og ute og spist i kveld, og det ble dermed litt ekstra.

 

Frokost: 2 brødskiver med banan

Lunsj: Salat (skinke, pasta, krutonger, grønn salat, paprika, mais, rødløk, agurk)

Mm: 1 kjeks

Middag: 1 italiensk pizza med parmaskinke, pinjekjerner, parmesan og ruccola + farris

På kino: Litt smågodt (bare for 6 kr, så var ikke store mengden)

Kveldsmat: 1 rundstykke med løvtynn baguetteskinke, soft light og agurk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

To lange arbeidsdager snart unnagjort (sitter enda på kontoret...gleder meg til jeg kommer meg hjem!) og har dermed ikke rukket trening OG spist overtidsmat. Dagen i går ble helt ok, mens dagen i dag har bestått av både pizza og sjokolade. Syntes litt synd på meg selv:(

 

MEN, om en halvtime har jeg også påskeferie og da skal det nytes!! Håper på mer aktivitet og mindre snop de neste dagene:-)

 

Ha en stråelende påske dere da, og så meldes vi nok her til tross for helligdager vil jeg tro?

 

Stor (og litt sliten) klem fra Pittelille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var en lang dag på jobb, Pittelille!! Godt du har påskeferie nå. :) Det har jeg og, deilig!! Startet ferien med en skikkelig treningsøkt. Og i morgen blir det lang tur i skogen med min kjære. Og ja, jeg skal rapportere her hver dag i påsken. :) Håper dere gjør det og.

Hadde du det koselig på kafè i går, Anneli?

 

Her er dagsrapporten min:

Frokost: 2 knekkebrød med eplesyltetøy

Lunsj: 2 skinkemuffins

Mm: 1 eple og 1 pinup-is

Mm: 3 knekkebrød med kaviar og en yoghurt

Middag: 1 laksefilet, fullkornspasta og brokkoli

Kveldsmat: 5 små kesamlapper med jordbærsyltetøy

Trening: 1 times kondisjonstrening på treningssenter + gange etterpå = 866 kalorier forbrent

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 0,3 kg..:) Utrolig kjedelig, særlig siden jeg gikk opp forrige uke også. Skjønner ingenting..synes jeg stort sett har spist sunt og riktig mengde. Det kan kanskje ha noe med hormonkuren jeg har vært gjennom. Men det er ingen unnskyldning, det er bare å stå på videre! Nå blir det ihvertfall en lang tur i skogen med pulsklokken på. :)

 

Hva driver dere med i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Spinny, det var veldig kjedelig!! Synes også du har vært flink, så dette var ufortjent. Kjenner ikke til bivirkninger av hormonkurer, men hvem vet? Uansett er det bra du ikke lar deg demotivere, men heller står på videre. Ispirerende og motiverende for meg altså!!:-)

 

Jeg begynner endelig å komme i feriemodus. Var helt ør i hodet da jeg kom hjem i går etter nesten 16 timer på jobb, så i dag tidlig kjentes det litt ut som om jeg hadde vært på fest i går. Hadde det bare vært så vel;) Til nå i dag har jeg spist frokost og sittet med pc'n i fanget i sofaen. Skal snart begynne å vurdere og gjøre noe..hehe. Golfbanene har endelig åpnet så det er mulig vi drar og spiller litt. Blir jo ikke den helt store treningsgevinsten av det, men litt mosjon blir det i alle fall. Blir jo ca. en mils gange pr. runde, så i forhold til sofa er det bra.

 

Ha en fortsatt fin skjærtorsdag, og nyt vår og fri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei dere flinke jenter!

 

Synes det var kjedelig at du (som Pittelille sier; ufortjent) hadde gått opp litt mer, Spinny. Jeg er enig i at du er kjempeflink og fortjener å se resultater av innsatsen din på vekta! Vet ikke hva det kommer av, men er sikker på at det løsner etter hvert. Du er ikke den som gir opp du :) Håper neste uke går din vei!

 

Pittelille: Det er ikke rart du ble ør i hodet, så lang arbeidsdag som du hadde der! Hørtes veldig slitsomt ut. Håper ikke det er ofte du må jobbe så lange økter. Fikk du dratt på golfbanen? Hvis det er en mil å gå er det jo så absolutt mosjon!:)

 

Her kommer jeg med rapportering på de to siste dagene:

Tirsdag:

Frokost: 2 skiver grovbrød med lettmargarin, kokt skinke og spekeskinke. Melk.

Lunsj: 2 skiver grovbrød med lett-leverpostei. 4 twist.

Mm: Litt mandler, 1 lettyoghurt og 1 bixit-bar.

Middag: Fiskekaker med potetmos med ost, brokkoli, agurk og tomat

Dessert på kafe: 1 stykke Napeloeonskake

Kvelds: 2 pizzasnurrer

Trim: 20 minutter gange i rolig tempo.

 

Onsdag:

Frokost: 2,5 skive grovbrød med lettmargarin og spekeskinke. 1 glass melk.

Lunsj: 2 skiver grovbrød med lettmargarin, spekeskinke, brunost, syltetøy.

Mm: 1 yoghurt med vanilje og mango og 2 båter appelsin

Middag: Biff saute (laget av biffstrimler, asparges, løk, squash, rødvin) med 2 skiver loff.

Dessert: 3 sjokoladekuler

Kvelds: 2 biter Foccacia med parmaskinke, parmesanost, ruccola, cherrytomat, sukkererter, rødløk, pinjekjerner og pesto. 1 glass eplejuice

Trim: 45 min gange i rolig tempo.

 

Nå har jeg akkurat vært i svømmehallen/badeland med 2-åringen. Han stortrives i vannet, men jeg må følge med hele tiden, for han forstår ikke hvor farlig vann kan være.. Blir ganske utmattet av det :) I ettermiddag drar han og jeg en tur opp på hytta sammen med mine foreldre. Blir der til lørdag eller søndag, avhengig av været. Dvs. at det blir et par dager nå jeg trolig ikke får vært innom her. Vil ønske dere noen fine påskedager så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Så hyggelig at dere begge er her inne selv om det er påske. Liker så godt å komme innom og se at det er nye innlegg i tråden vår:-)

Anneli: God tur på hytten og kos deg så mye. "Snakkes" igjen om et par dager.

 

Dagen i dag har gått bedre enn de siste, så jeg er fornøyd. Lunchen ble ikke av den aller sunneste, men i og med at vi har vært ute i hele dag ble det litt alternativt.

Frokost: 75 gr. fullkornsrundstykke, spesialsalami, lettmajones, lettere brunost

Mm: Ca. 25 gram usaltede nøtter/rosiner

Lunch: 1 stor vaffel m/syltetøy

Mm: 2 hjerter av en vaffel

Middag: Ca. 50 gram kylling, ca. 15 gram spekeskinke i en salat m/masse grønt, 2 soltørkede tomater, 4 biter fetaost, ca. 1 ts kesam.

Mosjon: 4 timer på golfbanen, ca. 1 mil rolig gange

 

Det var så utrolig nydelig ute i dag, gikk i t-skjorte hele tiden. Gleder meg til en like fin dag i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...