Gå til innhold

Pittelille og Spinny's motivasjonstråd


Gjest Spinny
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner veldig godt at det var rart/vemodig å se der du bodde før som du har mange gode minner fra. :D Jeg skal til studiebyen min neste helg, og tror også det blir veldig vemodig (selv om gode studie-minner overhodet ikke er det samme som baby-minner da :o)

 

Ja, vi har hatt en nydelig vårdag i Oslo i dag!! Utrolig deilig å kjenne solen varme! Vi har til og med spist årets første middag ute på verandaen i sola. :)

 

Her er min dag:

Frokost: Havregrøt med blåbær

Lunsj: 2 ost-og skinkemuffins + tomater, sukkererter, agurk

Mm: 2 knekkebrød med kalkunpålegg, norvegia, sukkererter, tomater

Mm: 1 eple

Middag: Provence kyllingsuppe med 2 grove rundstykker

Til kaffen: 1/2 bixit-bar (her teller vi kalorier og er veeldig nøye på å ikke gå over "kvota" :D)

Kveldsmat: 3 fiberrik med brunost, eple og en stor kopp te

Totalt: 1585 kalorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Hatt en bra dag? :o

 

Her kommer dagsrapporten min:

Frokost: Havregrøt med cottage cheese, rosiner, kanel og sukker

Lunsj: 2 ost-og skinkemuffins, tomater + knaskerøtter

Mm: 3 knekkebrød med norvegia, kalkunpålegg og agurk

Middag: Rester fra mandag (2 villaksburgere, 2 skiver brød, majones, masse grønt)

Kveldsmat: Havregryn med skogsbæryoghurt

Totalt: 1622 kalorier

Trening: 1 time spinning + gange= 820 kalorier

 

Ha en fin kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

 

Bra Spinny, sånt blir det resultater av! :D

 

Sånn her har dagen min vær:

Frokost: 2 skiver med lettmarg. og edamerost, samt krydderskinke av kalkun. 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver med peanøttsmør og skinkeost.

Mm: 15 mandler. 1 fiberrik

- 1 fiberrik i bilen på vei hjem fra jobb.

- Knasket litt druer mens vi lagde middag.

Middag: Karbonader med ris, kryddersaus, kokt kål og salat.

"Dessert": 1 lite glass eplejuice.

Kvelds: 2 biter havrebrød med brunost og spekeskinke. litt lettmargarin. 1 glass melk. 1 banan.

Ser at det har blitt en del mat i dag :o

Trim: Ca 20 minutter gange i raskt tempo.

 

Jeg har slitt med en del vondt i ankelen, så jeg har fortsatt ikke kommet ordentlig i gang med å trene etter at oppussingen avtok. Tror det bare er en overbelastning, så det går sikkert over snart. Håper jeg :D

 

Ha det godt, så snakkes vi i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

I dag fikk vi så lyst til å "slippe" å lage middag, så vi fant ut at vi skulle gå på kinesisk restaurant alle tre.:) Mannen min fikk så lyst på vårruller, så da klarte jeg ikke å stå imot, fy skamme meg :D Men sånn her ble det i alle fall:

 

Frokost: Special K med valnøtter og melk.

Lunsj: 1 (helt) Rundstykke med gulost og 1 banan

Mm: ca 125 g Lettyoghurt, 15 mandler, 1 finncrisp knekkebrød med peanøttsmør

Middag på restaurant: 1 vårrull med grønnsaker til forrett, kongereker med cashewnøtter, ris og masse grønnsaker til hovedrett.

Kvelds: 1 skive med lettmargarin og lettservelat. 1 kiwi

Trim i dag har bare blitt litt gange.

 

Snart helg nå! :) Hvordan har det gått med dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Heihei,

 

Veldig gøy å komme innom etter så mange dager og lese innleggene deres. Dere er virkelig flinke og motiverende!:)

 

Etter en drøy uke med masse mat og snop og lite trening er jeg nå klar for å komme tilbake til hverdagen. Jeg føler meg ikke bra, men har om ikke annet fått et ordentlig avbrekk fra kostholdfokus.. Jeg vurderte lenge om jeg skulle gå på vekta i dag tidlig, men fant ut at jeg måtte se resultatet av fråtsingen. Kom meg ikke på vekten forrige fredag, så det vil si at jeg har gått op 0,9 kg på to uker!!!:D Huff!!!!

 

Hadde en ok dag i går, og kom meg ut på ski på kvelden. Gleder meg til flere slik og til godfølelsen er tilbake om en uke eller to;)

 

Håper dere får en super fredag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg :)

 

Jeg rakk ikke innom her i går, men kommer med rapport fra både i går i dag nå. Skal dere noe gøy i helgen da? Her er det en rolig hjemmekveld i dag og i morgen blir det en tur på kino. :)

 

Pittelille: Modig av deg å gå på vekten i dag etter en uke med mye mat! Men med trening og riktig kosthold er du straks tilbake der du var. 900 gram opp er ikke såå mye. :D

 

Anneli:Kjedelig å høre at ankelen din ikke er bra. God bedring! :)

 

Torsdag

Frokost: Havregrøt med blåbær

Lunsj: 3 knekkebrød med løvtynn baguetteskinke, norvegia og grønnsaker

Mm: 1 banan og 1 Skyr-yoghurt med müsli

Mm: 1 eple

"Middag": 3 brødskiver med makrell i tomat og agurk + 1 stort glass melk

Kveldsmat: 3 knekkebrød med norvegia og soft light

Totalt: 1585 kalorier

 

Fredag

Frokost: 2 brødskiver med soft light og kokt skinke

Mm: 1 banan

Lunsj: 3 knekkebrød med nøkkelost, soft light og knaskerøtter

Mm: 1 yoghurt og 1 banan

Middag: Kyllingfilet, fullkornspasta, kyllingsaus, brokkoli og to glass Pepsi max

Dessert: Lett vanilje-is med masse blåbær og bringebær

Totalt: 1608 kalorier

Trening: 30 min Indoor walking + litt kondisjonstrening på egenhånd etterpå = 702 kalorier forbrent

 

Ha en god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Pittelille: bra du er tilbake. :) De grammene der forsvinner nok sikkert igjen snart. Bra du kom deg ut på skitur!!

 

Spinny; så flink som har vært på trening igjen:D

 

Jeg har ikke vært så flink i dag og hadde mest lyst til å skulke unna rapporteringen. :D Vi skal bort i morgen og fant dermed ut at vi skulle "flytte" lørdagskosen til i dag. Dermed ble det sånn her:

 

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar og lettmarg. + syltetøy. 1 glass melk.

Lunsj: 2 skiver grovbrød med norvegia og makrell i tomat

Mm: Ca 15 mandler, 1 fiberrik, og 1 lettyoghurt.

Middag: Semulegrøt med litt margarin, litt sukker. 1 glass melk.

Mm2: Litt valnøtter

Kvelds: Tikka masala med ris og nanbrød. Ca 2 glass rødvin.

Etterpå ble det både sjokolade og potetgull og DVD i sofaen sammen med mannen min.

 

Jeg har seriøse planer om å komme meg i gang med trening og skjerpe meg snart. Samtidig er det litt teit å gå rundt og skamme seg over å kose seg litt i blant også. Det må være lov å unne seg litt god mat en virkelig setter pris på, og nyte det, så lenge en tar ansvar for kroppen sin i det store og hele. :)

 

Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Veldig godt poeng du har i forrige innlegg, Anneli. Så lenge man tar vare på kroppen og behandler den pent (dvs. spiser sunt og holder seg i form) så er det jo ikke fredagskosen man burde få dårlig samvittighet for. Men det er vanskelig altså, jeg får også dårlig samvittighet når ting ikke ender slik det burde sett fra et GR-point of view. Uansett, jeg har jo fulgt deg en god stund nå og synes du skal være ordentlig fornøyd med deg selv i stedet for å kjenne på den dårlige samvittigheten. Tenk på hvor du var for noen år siden!!

 

Hei forresten:-) Koselig å være tilbake hos dere igjen. Synes det er veldig godt å ha dere her inne. Med unntak av Kjekkas er vel dere de eneste som faktisk vet hva målene og utfordringene mine er. Så takk for at dere "holder ut":-)

Og Spinny: Morsomt at du er tilbake i treningsform igjen. Gode økter du gjennomfører om dagen altså:-)

 

I går var vi på Top Gear-show. Veldig morsomt-selv om min bilinteresse bare er middels. Ble noen pils på kvelden og en lettvint-middag, og det totale ble som følger:

Frokost: Kaffe

Lunch: Brokkoli- og blomkålsuppe, et rundstykke

Middag: 1/2 grandiosa pepperoni, ca 4 dl. øl

Snacks under showet: 4 dl øl, ca. 20 gram potetgull

"Kvelds": 5 drops, 3 karameller

 

I dag har jeg så langt hatt en fantastisk dag. Nydelig vær, litt ordning i leiligheten, deilig treningsøkt, god lunch, og skal snart gjøre meg klar for fest. Herlig!! Inntaket så langt og planlagt videre er som følger:

Frokost: 2 grove skiver m/parmaskinke og lettere jarlsberg.

Lunch: Ca. 150 gram kyllingfilet, ca. 80 gram pasta, dolmiosaus for gratinering, revet ost. Ca. 60 gram brød.

Middag (antatt): Tapas på fest, vanskelig å si hva det blir.. Blir sikkert litt snacks også.

Drikke: Jeg og KJekkas tar med oss 10 bokser øl og 1 flaske vin. Får se hvor mye det blir på meg, men kjenner meg klar for en fest;)

Trening: Gange/jogg til og fra treningssenter (jeg lot bilen stå med vilje, måtte jo utnytte det nyyydelig været) og 45 minutter spinning: 1060 kcal forbrent.

 

Håper dere har en nydelig helg så langt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Takk for det, Pittelille :D

Ser du har vært på trening igjen, kjempebra!

 

I går ble en litt rar dag for meg. Vi har vært i stort selskap, bursdag til bestefar, kjørt tilsammen 7 timer i bil i løpet av dagen, og var m.a.o. nesten ikke hjemme. Måltidene ble derfor litt rare og oppstykket.

 

Frokost. 1,5 grovt rundstykke. 2 biter go og mager bacon, 1 speilegg, stekt i margarin. Kaviar. 1 glass melk.

Mm: Skyr lettyoghurt med musli. 4 speltkjeks.

Sen lunsj: 2 snitter. 1 med eggerøre og røkelaks, 1 med skinkestek + surkål. Tomat og agurkpynt.

1 stykke bløtkake

"Middag": 3 snitter; med karbonade, med eggerøre og røkelaks, og med skinkestek og surkål. Tomat og agurkpynt. Banan.

Kvelds: Allbran med mandler og melk.

 

Er veldig fornøyd med at jeg holdt meg til det ene stykket kake og ikke tok noe brus. Kunne blitt mye verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du var kjempeflink i går, Anneli!! :) Og det var du og, Pittelille! Og for en treningsøkt!! :) Da kan man kose seg på fest med god samvittighet. :D

 

Fornøyd med lørdagen min og. Jeg hadde egentlig tenkt at det er lov å spise ca 1900 kalorier (inkl.kosemerker) en av dagene i helgen når jeg spiser rundt 1600 kalorier de andre dagene i uka. Men det ble sannelig bare litt over 1600 kalorier i går og selv om det ble litt lørdagsgodt på kino.

 

Lørdag:

Frokost: 2 brødskiver, 2 kokte egg, kaviar

Lunsj: Havregrøt med cottage cheese, kanel, sukker, rosiner

Mm: 1 pære

Middag: Kyllingsalat (kyllingfilet, fullkornspasta, fetaost, pinjekjerner, avocado, ruccola, mais, rødløk, tomat, agurk, paprika, sukkererter) + 1 glass hvitvin

På kino: 1 Caramello-sjokolade og 5 lakrisbåter

Totalt: 1645 kalorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Veldig bra av dere begge to å bevise at man kan kose seg, men samtidig holde seg innenfor et fornuftig inntak. Flink:D

 

Mitt inntak på lørdag ble som antatt tapas til middag (spiste ca. 6 små, kjøttboller og mange dadler med bacon..namnam;)). Drakk 4 halvlitere på festen og 2 ute på byen. Unngikk nattmat og er fornøyd med det. I går ble det et ok inntak til tross for dagen derpå. Veldig fornøyd med det også!

Frokost: Ca. 75g. baguett med brunost og syltetøy. Kaffe.

Sen lunch: 1 stk. panert torsk med hollandaise, ovnsbake poteter

Mm: En skål med krokanis...

Kveld: 2 stk. hjemmelagete knekkebrød m/brunos og syltetøy.

 

Jeg har til min store frustrasjon greid å bli forkjølt, så nå er jeg slapp og snørrete igjen. Er det mulig altså?! Jeg hååper at jeg er i stand til å trene igjen i morgen, får bare hive innpå med alt som kan hjelpe og krysse fingrene for at det går rette veien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Wow Spinny, godt gjort å ende opp med et så lavt totalinntak på en lørdag. Bra :D

 

Håper du ikke har blitt virkelig syk, Pittelille, at det gikk fort over!

 

Her er litt forsinket gårsdagens inntak:

Frokost: 1 grovt rundstykke med kaviar og lettmarg. + lettservelat. 1 glass melk.

Lunsj: Cornflakes m/ melk. Mandler

Middag: Grillede svinekoteletter, brokkoli, gulrot, rødvinsaus, kokte poteter. 1 glass rødvin.

Kvelds: Rester av lapskaus. 1 banan.

1 glass rødvin på kvelden.

Trim: 45 minutter tur.

 

Håper dere får en bra uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter! :D Jeg er såå motivert om dagen, og det er utrolig deilig! Har sikkert noe med at det er lysere ute og våren er her. :) (Og bikinisesongen nærmer seg.. :))

 

Her kommer rapport fra søndag og i dag:

 

Søndag

Frokost: 2 rundstykker, eggerøre, spekeskinke, agurk, tomat

Lunsj: 1 pære og 1 mangoyoghurt

Mm: 3 fiberrik med jordbærsyltetøy

Middag: Salmalaks, båndspaghetti, matfløte, brokkoli

Kveldsmat: 1 appelsin, 1 kopp Option

Totalt: 1430 kalorier

 

Mandag

Frokost: Havregrøt med blåbær

Lunsj: 3 knekkebrød med soft light, løvtynn pepperskinke, norvegia, tomater, sukkererter

På møte: Druer, eplebiter og litt tørket frukt

Mm: 2 knekkebrød med pepperskinke og sukkererter

Middag: Grillet kylling, salat, 2 brødskiver

Kveldsmat: 1 kopp Option og 2 fiberrik med brunost

Totalt: 1640 kalorier

Trening: 30 min Indoor walking + kondisjonstrening på egenhånd = 905 kalorier forbrent

 

Så kjedelig at du har blitt forkjølet, Pittelille! Håper du blir frisk igjen fort!

 

Bra søndag på deg og, Anneli!

 

Håper dere også får en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Kjempebra mandag, Spinny! Så fint at motivasjonen er så bra, det gjør ting så mye lettere da :)

 

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar og lettmarg. + spekeskinke, 1 glass melk

Lunsj: 2 skiver grovbrød med leverpostei og makrell i tomat. litt druer

mm: 1 liten skive med peanøttsmør, ca 20 mandler:), lettyoghurt og klementin.

Middag: 2 fiskekaker med kålstuing, potetmos.

Kvelds: Allbran med melk, druer og mandler.

Trim: ca. 15 minutter rask gange.

 

Har ikke fått kommet i gang med ordentlig trening ennå, som jeg lovet meg selv. blir litt irritert på meg selv, merker jeg. Må skjerpe meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en kort rapportering herfra:

 

Frokost: 2 brødskiver med gulost og soft light

Lunsj: 3 knekkebrød med kalkunpålegg, sukkererter og tomater

Mm: 1 Skyr-yoghurt

Middag: Bakt torsk og ratatouille

Kveldsmat: 4 fiberrik med gulost, 1 eple

Totalt: 1315 kalorier

 

Håper det har gått bra med dere i dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

Har sendt deg en melding tilbake, Spinny! Takk for meldingen:)

 

Kort rapport fra i dag:

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar og edamerost, 1 glass melk

mm: banan

Lunsj: 2 skiver grovbrød med leverpostei. Litt druer

Mm: Lettyoghurt, ca 20 mandler, 2 fiberrik.

"Middag" på jobben: Rett i koppen pasta di parma. Litt mandler. Litt grønt.

Kvelds: Reker med ca 3 skiver loff med lettmargarin. 1/2 flaske hvitvin :D Litt jordbær.

Trim: Ca 15-20 min rask gange.

 

Jeg overrasket mannen min med reker, og jordbær og hvitvin i dag. Han fortjente en oppmuntring, for han har hatt en litt slitsom periode i det siste. Reker er sunt, men hvitvinen kan jeg ikke helt forsvare. Men koselig var det jo. Og han ble veldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig overraskelse for mannen din, Anneli! :D Så heldig han er som har deg. :)

 

Her er min onsdag:

Frokost: Cottage cheese og bringebæryoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med løvtynn pepperskinke, tomater og sukkererter

Mm: 1 banan

Mm: Cottage cheese og eplemos

Mm: 1 banan

Middag: Omelett med ost og skinke + salat

Kveldsmat: 1 avocado

Trening: 1 time spinning + gange = 758 kalorier forbrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hei!

 

Takk, Spinny, det var fint sagt! :) Tror han ble glad, vi prøver av og til å finne på litt sånt, for dagene har en tendens til å bli litt like...

Kjempebra treningsøkt på deg nå igjen, Spinny :) Du er flink! Spinning er knallgøy. Savner det litt.

 

I dag har jeg spist:

Frokost: 2 skiver loff (rester fra i går, spiser vanligvis ikke loff) med edamerost og lettmargarin og kokt skinke. 1 glass melk.

Lunsj: 2 skiver med makrell i tomat og skinkeost.

Mm: 1 klementin, 1 knekkebrød med peanøttsmør, lettyoghurt.

Middag: Litt mer enn 1 "Kapteinens fylte Rødspette", med ris, kokt asparges og gulrot.

Kvelds: Cornflakes med melk. 1 banan. En god del mandler.

Trim: Ca 20 minutter rask gange.

 

Så var visst denne dagen over også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Hei dere søte små:-)

Dagene går litt i ett for meg, og jeg har ikke hatt tid til å se innom på en stund. Synes dere er så flinke begge to, og jeg setter veldig pris på å kunne komme hit og "skravle" litt.

 

Anneli: Veldig hyggelig av deg og overraske kjæresten slik!! Vil tro han satte veldig pris på det. Snille deg:-)

Spinny: Sender deg en mld nå rett etterpå.

 

Tirsdagens inntak:

Frokost: 1 hjemmelaget knekkebrød, lettere norvegia og litt syltetøy

Lunch: Hjemmelaget kyllingsupper m/curry, et rundtstykke

Mm: 1 hjemmelaget knekkebrød, lettere norvegia og litt syltetøy

Middag: 150 gram storfekjøtt, ovnstekte potetter (ca. 100 gram), litt fløtesaus

Dessert: 1 smoothie m/yoghurt og frosne bær

Kvelds: 1 stort glass lettere melk m/Oboy (o akk, søtsug...)

 

Onsdag:

Frokost: 1 hjemmelaget knekkebrød, lettere norvegia og litt syltetøy

Lunch: Salat m/kokt skinke, litt pasta m/pesto, masse grønt

Mm: 1 hjemmelaget knekkebrød, lettere norvegia og litt syltetøy

Middag: Bali kyllinggryte m/ris, scones. (Venninnemiddag)

Dessert: 1 smoothie m/yoghurt og frosne bær

Snacks: Ca. 15 vingummi, ca. 40 gram potetgull, Mozell light

 

Ingen trening noen av dagene, formen har enda ikke tatt seg helt opp. Har derimot store planer om å forsøke meg på en lett økt i dag, håper det går!!

 

Ha en fortsatt flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flinke jenter!

 

En liten tur innom mellom pakking og ordning før jeg reiser bort i morgen. :)

 

Torsdag:

Frokost: Havregryn med skogsbæryoghurt

Lunsj: 3 knekkebrød med makrell i tomat

Mm: Cottage cheese

Mm: 2 knekkebrød med kalkunpålegg og 1/2 avocado

Middag: 3 ostesmørbrød + 1 glass melk

Kveldsmat: 1 pære, 2 fiberrik med brunost

 

Ikke akkurat lavkarbo :) Prøvde det noen timer i går (!) og det holdt for meg..dyrt og masse styr med planlegging. Det viktigste er jo å gå ned 2 (+++) kg, og det tror jeg at jeg gjør best på den vanlige måten. Så får vi heller se etterhvert om det må til.

 

Ha en super helg, jenter! :) Jeg er tilbake på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

Jeg skjønner hva du mener ang. lavkarbo. For meg er det den "normale" maten som fungerer, og hvis jeg må endre på den føles alt som et mye større tiltak. Dessuten er du så godt i gang, så de 2 kiloene kommer til å forsvinne om kun kort tid.

 

Anneli: Hvordan går det hos deg?

 

Kom meg endelig på trening i går - til tross for at formen enda ikke er helt på topp. Har hørt at det ikke er så farlig å trene når man er på bedringens vei, og at det man bør unngå er å trene når sykdommen bryter ut. Jeg kom meg fint gjennom treningen, og ble ikke noe værre etterpå. Jippi:-) Ble ikke noe bedre heller da, men det får jeg tåle.

 

Min torsdag ble som følger:

Frokost: 1 hjemmelaget knekkebrød m/hvitost og litt syltetøy

Lunch: 4 knekkebrød m/brunost

Middag: Stor porsjon m/hjemmelaget spaghetti carbonara m/smårettbacon, fløte, en skje rømme og et egg.

Kvelds: Var så mett etter middag at det bare ble en kopp te m/litt melk i

 

Trening: 7 minutter rask gange på tredemøllen, 45 minutter spinning. 625 kcal forbrent.

 

Var på vekten i dag tidlig, og nå peker den heldigvis nedover igjen. Ned 0,4 kg på en uke med moderat motivasjon, litt sykdom og mensen må jeg si meg fornøyd med. En god start på helgen med andre ord:-)

 

Håper dere får en strålende helg hvorenn dere befinner dere. Jeg stikker en tur til Hemsedal, så blir nok moderat med rapportering fra meg. Får forsøke meg på en oppsummering på søndag.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hallo!:)

 

Jeg er litt treg av meg med å rapportere fra i går. Ser at dere skal begge reise bort og jeg håper dere får det kjempekjekt!

 

Jeg forstår deg godt Spinny, ang. lavkarbo. Det er spennende opplegg, men dyrt og det tar mye tid. Vi prøvde det litt her (dvs. mest mannen min) for ca 3 år siden. Han gikk ned ganske mye da, men vi hadde liksom ikke tid og råd til å følge det ordentlig.

 

Kjempebra Pittelille, at vekta peker nedover, og at du fikk vært på trening :)

 

Her er gårsdagen:

Frokost: 2 sk. Grovbrød med kaviar, vita lettmargarin, kokt skinke, 1 glass melk.

Lunsj: 2 skiver grovbrød med makrell i tomat og skinkeost.

Mm: Lettyoghurt, 1 eple, 1 fiberrik.

Middag: Ca 3/4 liten frossenpizza (type dr oetker)

Kvelds: Allbran frokostblanding med hasselnøtter og eplebiter. Melk.

Trim: ca 25 minutter tur med hunden.

 

Her er rapport fra i dag:

Frokost: 2 sk. grovbrød med kaviar, vita lettmargarin, kokt skinke, 1 glass melk.

Mm: 1 fiberrik

Lunsj: Kyllingsalat (kylling, kokt egg, masse salat) og 1 grovt rundstykke med litt smør.

Mm2: Lettyoghurt.

Middag: 2 go og mager grillpølser og 2 pølsebrød. Agurk og tomat.

Dessert: Lion-is

Kvelds: 2 arme riddere. En neve mandler.

Trim: Ca 15 minutter gange i raskt tempo. 1 time yoga :) Endelig fikk jeg trent, og det føles herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Heisann! Det har vært en helg med litt høyt inntak. Særlig lørdagen, da jeg var i bursdag på dagen og koste oss litt ekstra hjemme på kvelden.

 

Frokost: 2 skiver grovbrød med kaviar, lettmargarin og kokt skinke. 1 glass melk.

Lunsj: Cornflakes med melk.

Mm: 1 yoghurt.

Middag: 4 biter hjemmelaget pizza (var i bursdag).

Dessert i bursdag: 1 lite stykke suksessterte, 1 lite stykke brownies og noen biter twist

Kvelds: 3 hjemmebakte ostehorn. 2 glass rødvin, 1 jordbærdrink og 2 tyrkershots. Potetgull og noen biter sjokolade.

Trim: Bare en kort luftetur med hunden

 

Frokost: 2 skiver brød med eggerøre, lettmargarin og kalkunskinke. 1 glass melk.

Lunsj: Havrefras med valnøtter og melk. 1/2 banan.

Mm: 1 hjemmebakt horn med ost og skinke

Middag: Grillet kylling satay med ris og salat. Litt mango

Kvelds: Lettyoghurt, litt mandler, 1 go og mager wienerpølse, 1 eple

Trim: 75 minutter tur i sola i rolig tempo.

 

Hvordan har helga vært for dere da, jenter?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pittelille

God morgen jenter!

Jeg har hatt en fantastisk helg i Hemsedal med både høyt aktivitetsnivå og høyt inntak. Er støl i hele kroppen etter masse skikjøring og mye dansing på kvelden, det er da noe:-)

 

Er klar for en sunn uke nå, og eneste "utfordring" jeg har denne uken er at jeg er bedt på middag/fest på lørdag. Det tåler jeg;)

 

Håper alt er bra med dere, og at motivasjonen er på topp!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...