Gå til innhold

Den siste nedturen


Gjest Ninjastar
 Share

Anbefalte innlegg

Uken som har gått, har vært bra på trenings- og aktivitetsfronten. Jeg har 21 TP, én treningsfri dag, og de andre seks er fordelt 50/50 på gåtur i skogen og treningssenteret.

Fortsatt vond rygg, men det går vel over etter hvert. Etter dagens tur klarte jeg til slutt å manne meg opp til å gjøre 30 min ryggøvelser på matte med ball. Fornøyd med det:)

 

Jeg har et stort forbedringspotensiale når det gjelder helgespising!! Må få gjort noe med det.

 

Neste ukes treningsplan ser ut som følger, jeg skal reise bort i helgen i konfirmasjon og får dermed en litt daff helg:

 

Mandag: PulsStramOpp og Yoga

Tirsdag: HøyPuls30, Styrke30, Step

Onsdag: Tur i skogen? Mage/rygg-øvelser

Torsdag: Ellipse + styrke? + mage/ryggøvelser

Fredag: Treningsfri (reisedag)

Lørdag: Kanskje gå tur

Søndag: Treningsfri (konfirmasjon og reise hjem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet
Tja... hva skal en si.... Jeg innser at det å komme i gang etter den lange sommerferien sitter litt lengre inne enn jeg hadde trodd og håpet. Jeg klarer meg veldig bra på hverdagene' date=' men sliter med å begrense meg i helgene. Jeg er visst ikke villig til å ofre NOK ennå.

Jeg blir litt oppgitt over meg selv, for jeg trodde virkelig jeg var der nå!!

[/quote']

 

Åh, der sa du det!!! Jeg er heller ikke villig til å ofre NOK til å gå ned videre. Selv om jeg er langtifra fornøyd med slankingen, har tross alt 15 kg til igjen, så nyter jeg litt følelsen av å allerede har gått ned endel! Det er en ny opplevelse å kunne bruke mindre bukser, føle seg lettere, orke å gjøre ting osv at jeg rett og slett ikke får ræva i gir til å jobbe meg videre nedover..

 

Du er jaggu flink til å ta deg i nakken synes jeg.. Trener som en gal og har et klart mål!!! *flinkis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Ikke lett å komme igang etter ferien, det kan jeg skrive under på...

Hva skal til for att vi klarer det ?

Er vi sopass fornøyde att vi ikke prioriterer å ofre nok ?

Viljestyrke, det har vi bevist att vi har...

 

Jeg tror det er noe med å bestemme seg skikkelig, og planlegge, planlegge og atter planlegge.

Vi hviler nok mer på laubærene når vi har kommet så langt, og helgene er gjerne der jeg også sklir fullstendig ut...

Hverdagene er fortsatt best, og det har de vært hele tiden for meg.

 

Med all den treningene du putter inn, kommer du i alle fall i kanonform ! :) *misunnelig!*

Og kanskje er vekta så nærme hovudmålet att det går litt tråere ?

 

Jeg synst i alle fall du er kjempe flink, og for meg er formen alltid vært det viktigste og den store gulroten :)

Men forstår godt tanken att NÅ VIL VI I MÅÅÅL !

 

Håper du har hatt en fin dag.

Her er det fortsatt sofaen som er best, men er MYE MYE bedre.

Har vært på kino med ungene i dag, fornøyd.

Selvfølgelig ble det alt for mye snop, som vanlig ved kinoturer.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på mye vesentlig her, Elisabeth!! Vi hviler nok på laurbærene. Og prioriterer ikke å ofre nok. (Å ofre på hverdagene er liksom ikke noe offer:p)

 

Og JA, det går mye tråere nå som jeg så nærme normalvekt! Jeg er i "kanonform", som du sier.. høres fryktelig blærete ut! Men.... jeg tror aldri jeg har vært i så god form noengang som jeg er nå. Det er deilig!!

Samtidig så gjør knallformen at jeg forbrenner mindre og mindre på trening. Pulsen detter med én gang jeg stopper litt opp, og det skal MYE til for å få den opp på høyt nivå over lengre tid.

Dvs at selv om jeg bruker mye tid på trening, får jeg ikke på langt nær så mye igjen på kaloriregnskapet som før. Trene mer enn jeg allerede gjør, er uaktuelt. Jeg trener mer enn alle jeg kjenner. Og husarbeidet lider allerede nok, huff;)

Spise mindre på hverdagene går heller ikke, jeg må ha såpass i fht all treningen.

 

Så den eneste løsningen er faktisk å stramme inn i helgene!! Spise 1600, f.eks. Ikke 2000-2200..... Sier seg selv at det går trått da:rolleyes:

 

Men jeg SKAL få det til, for jeg VIL i mål:D

 

Vi vil jo det, ikke sant?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mandag og det høljeregner!

 

Ny uke, nye hverdager - jeg regner med at dagene frem til helgen bør gå bra og i henhold til planen. De gjør jo stort sett det, mandag til torsdag...

 

Jeg har forresten allerede meldt meg på treningstimene jeg har planlagt i dag og i morgen. Ingen unnasluntring nå:D

 

Jeg har nå fem dager på meg til å pønske ut hvordan jeg skal takle helgen. Jeg vil jo helt i mål! Ikke gi meg på oppløpssiden når jeg har kommet så langt allerede!

 

Noen innledende tanker rundt hvordan få det til:

- late som om helg er hverdag - ikke gi meg selv lov til å ha ett sett regler i uka og et annet i helgen

- starte på igjen med delmålspremier. Jeg ønsker meg frisørtime, fransk manikyr (aldri prøvd!), ny kroppsanalyse, fotpleie... lang liste!

- gi meg selv en utfordring før hver helg (som jeg må skrive opp her inne for lettere unngå juks)

 

Jeg skal tenke en del på dette i løpet av uken.

 

God mandag til dere alle så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og det pøsregner fortsatt!! Kommer vel snart til å utvikle gjeller...

Så her blir det ikke turer i skogen med det første. Treningssenteret blir nok stedet å være!

 

Mandag og tirsdag har gått veldig bra. Inntak 1400 begge dager og tilsammen 8.8 TP.

Og - fanfare! - jeg vært på yoga og gjort mage/ryggøvelser de tre siste dagene!!

Så nå bør helst ryggen komme seg snart;)

 

Synes selv at jeg har stø kurs mot fredag og helg:)

Og tenker fortsatt på hvordan jeg skal komme gjennom helgen på en slik måte at jeg ikke nok en gang bruker hele neste uke på å reparere skaden. Jeg er klar for å parkere 70-tallet for godt snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på et par stygge smeller forrige helg, etter å ha tenkt "Åh, hel helg uten avtaler - dette blir lett". Selv etter mer enn ett år på slanker'n er jeg så ustrukturert at jeg ikke kan late som at det går av seg selv.

 

HVER DAG må ha en matplan. Da er i allefall oddsen bedre :)

 

Ser ut som du er i siget igjen, Ninjastar, det er godt - jeg slenger meg med! Er full av optimisme om dagen, de ekstremt travle ukene er over, nå er det nedgang som gjelder :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Velkommen i klubben ! Regnvær er noe jeg kan.... :cool:

Her har vi faktisk hatt ett par dager med opplett på dagen, og pøs regn på kvelden. Nesten litt østlandsvær .

 

I dag er det bakedag her i huset.

Lilleprinsessen fyller 3 år i morgen, og da er det kakebord på vestlandsvis..... :)

Så denne uken blir ikke en bra uke for min del...

 

Så flink du har vært med treningen ! Hvordan synst du yoga er ? Blir ryggen noe bedre ?

du har i alle fal tatt tak i problemet med ryggen, og jeg synst du er kjempe flink !

Og er bare bittelitt grønn av misunnelse på all treningen din :)

Grugleder meg til jeg kan ta fatt igjen, det kommer til å bli tungt ! hehe men formen skal opp igjen, så det så...

 

Ha en fortsatt fin dag i regnet..

Og takk og pris for treningsstudio.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal noe spesielt, en helg, en bursdag e.l., hvor jeg vet jeg vil streve gjør jeg som følger.

1) PLAN . Hva skal jeg spise? Når?

2) SE FOR DEG at du gjør akkurat det. Spiser deg passe mett, tar ett kakestykke, koser deg med en kopp kaffe, drikker vann, spiser salat, eller hva det måtte være. Gjenta mange ganger!

3) GJØR DET i virkeligheten.

 

Ved å se for seg at man gjøre det riktige mange ganger på forhånd, vil hodet ditt føle det som om dette er en vane. Selv om det bare skjedde i tankene. Jo flere ganger man har gjort en ting jo lettere er det, selv om de 20 første gangene bare var i tankene! Husk å tenke inn følelsene, kjenn hvor glad du er, hvor stolt du er, eller hvor trist du er, du gjør som planlagt likevel. Uansett sinnsstemning skal du gjøres om du har planlagt, så derfor må du også tenke i ulike sinnsstemninger for å "ha prøvd det før".

 

Hvis du ønsker deg de riktige matvarene, er det ikke vanskelig å velge rett! Så det gjelder å endre ønskene slik man (med fornuften) vil ha dem. Hvis ikke seirer ofte følelsene (eller svak viljestyrke, som man ofte feilaktig kaller det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å skryte av i dag.

Jobben er megastress om dagen. Jeg har hatt back-to-back møter i hele dag, hvor jeg har vært møteleder og organisator. Sånn har det vært omtrent siden ferien var over. Kl 14 var det "game over" for min del. Vestlandslefse og sjokolade ble resultatet (kjøpte ikke selv, men det sto tilgjengelig på møterommet.)

Ergo inntak på over 1600 kcal i dag.

 

Ikke ble det trening heller, jeg kjente at ryggen trengte fri, og uansett hadde jeg ingen piff. Så da ble det en rolig tur innimellom regnbygene. 1 time 20 min ga 268 kcal forbrent. 1.3 TP.... Litt av en uttelling?!?

 

Så nå satser jeg på at en god natts søvn bringer piffen tilbake!! Jeg kommer sterkere tilbake:)

 

PS: Takk til filiokus for gode tips, forresten! Jeg følger alltid punkt 1. Jeg er sånn type altfor-organsisert-bruker-lister-på-alt-jeg-gjør. Håpløs case. Uten plan blir jeg rotløs, rastløs og lettere vill i blikket;)

Punkt 2 til en viss grad (kanskje ikke 20 ganger). Men det er et mysterium for meg hvordan punkt 3 noen ganger går som en drøm å gjennomføre, mens det andre ganger føles umulig. Man må kanskje bare øve mer..? Jeg har jo begynt å få det til når det gjelder å ikke kjøpe rosinboller på Deli Deluca på vei hjem fra Oslo. Første gangen var en gigantseier for meg;) Så JA, har absolutt trua på at metoden fungerer på helgespising, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være lurt å prøve med små "prosjekt" i begynnelsen. Ikke "hele helga godtefri" når du vet det er selskap og det vil være godteri overalt. Mine små prosjekt har vært å ikke spise kyllingskinnet (som jeg elsket!), ikke maule norvegia, spise ett kakestykke (ved bestemt anledning), forsyne meg een gang av middag, spise oppskjærte grønnsaker som lørsdags godt, mm. En og en ny ting, og da har det faktisk vært enkelt! Helt automatisk tar jeg kyllingskinnet av, noe som var forferdelig før!

 

Du har et vellykket prosjekt med rosinboller, og det er en seier du kan kjenne på og føle stolthet ved. Det er viktig å "belønne" det selv med gode tanker! Det gir samme frislipp av dopamin som spising. (Dopamin er belønningsstoffet til hjernen, og det som gjør kontroll med spising og faktisk også røykeslutt, dopslutt osv vanskelig).

 

Hva annet gir dopamin? Jo, gode tanker om seg selv, YESS! Jeg har kontroll! Gjøre ting man liker; ut på tur, være i fjellet, nyte en god film, male, være kreativ! Nye ting, lære å spille, male, bygge! Reiser, opplevelser, være sammen med barn! Eller TANKEN på dette!

 

En og en byggestein vil tilslutt utgjøre et innflytningsklart hus :) Det kan ta tid, det kan ta lenger tid enn planlagt, men man vil bli ferdig til slutt bare man ikke gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være lurt å prøve med små "prosjekt" i begynnelsen. Ikke "hele helga godtefri" når du vet det er selskap og det vil være godteri overalt. Mine små prosjekt har vært å ikke spise kyllingskinnet (som jeg elsket!)' date=' ikke maule norvegia, spise ett kakestykke (ved bestemt anledning), forsyne meg een gang av middag, spise oppskjærte grønnsaker som lørsdags godt, mm. En og en ny ting, og da har det faktisk vært enkelt! Helt automatisk tar jeg kyllingskinnet av, noe som var forferdelig før! [/quote']

 

Hehe, jeg kjenner igjen den med kyllingskinnet! Det er jo sååå godt - men jeg spiser det aldri lenger. Tar av og legger bort til kjæresten, han blir jo så happy. Win-win, med andre ord.

 

Morsomt å lese hva du har klart å endre, det er jo kjempebra!! - jeg ser jo at det er MASSE jeg allerede har på plass. Mange byggesteiner allerede lagt i dette huset:)

 

Og at dette tar tid, det er sikkert. Jeg har ingen problemer med å stå over godterier og sånt de periodene jeg er supermotivert. Det var vel typisk mest i begynnelsen. Nå etter et år, er jeg såpass fornøyd at den ene delen av meg vel ikke helt klarer å overbevise den andre. Indre kamp hver dag;)

 

Så det er denne ene tingen med helgeutskeielser i nesten-fornøyd-fasen jeg må få på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har forresten vært en bra dag!

 

Bare stress på jobb, men bortsett fra det.... så dro jeg rett på treningssenteret etter jobb. Ignorerte med tungt hjerte det nydelige høstværet, jeg skjønte at jogging i skogen ikke var for meg i dag.

Det ble over en time med ellipsemaskin! Og herregud så kjedelig den maskinen er, hadde nesten glemt det. Men overlevde takket være en reprise av en god, gammel episode av Grey's som gikk på storskjermen;) Og selvfølgelig masse musikk med trøkk på ipod'en! Til slutt ble det 40 minutter med mage/rygg og tøying. Det ble over 4 TP - riktig så fornøyd med meg selv! *Klapp på skulderen*

 

Ellers har jeg spist bra og riktig hele dagen. Og avsluttet med å lage noe helt nytt til middag (innenfor kcal-grensa!): Indisk kyllingsuppe fra Trines matblogg:

http://trinesmatblogg.no/2010/10/indisk-kyllingsuppe-med-eple-ingef%C3%A6r-og-chili/

 

Og jeg som ikke egentlig liker indisk, engang. Men denne suppa var helt fantastisk god!

 

Nå skal jeg pakke, reiser jo bort i helga på konfirmasjon. God kveld, folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alt overmål viste vekta opp 200 g i dag. Ny vekt 70.2.

 

Ikke at jeg skal sitte her og klage, for jeg er jo kun skyld i det selv.

 

Men når regnskapet for hele uka siden forrige fredag viser 22 TP og et underskudd på 4000 kcal, til tross for en dårlig helg, da blir jeg bittelitt oppgitt.

 

Menmen!! Gjort er gjort og veid er veid:p Jeg må bare være enda flinkere neste uke.

 

Og god helg til alle som stikker innom:)

Deilig med fredag - selv om det er tåke tjukk som graut ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det er noen trøst så er vi to...

 

Opp et par hundre gram.... Jeg, som du, tror vanskelighetene nå ligger i at vi egentlig er veldig godt fornøyd - i det store og hele. Som jeg skrev etter forrige ukes store utskeielse; Jeg synes den desserten var mitt privilegium :)

 

Men, Ninjastar, er vi kommet hit så kommer vi også litt lenger :) Målet for neste uke for min del er å komme nedpå 64-tallet :)

 

Riktig god - og smart - helg til deg og dine, kos deg i konfirmasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh den suppen så god ut!! Skal testes.

Kanskje lørdagskveldsgodt.. får se. Har vært inne på Trines mablogg og hentet (ikke så sunne) oppskrifter før tror jeg.

 

200g er egentlig stillstand. Akkurrat nå er fokusen min veldig på meg selv så har ikke fulgt med på hvordan de forrige ukene dine har vært men min erfaring for tiden er at det er syndene og flinkene mine fra to uker tilbake som gir utslag på vekten. OG stress er jo en fettsamler de-luxe.

 

Uansett så lenge ti opprettholder så bra innstilling og så bra rutiner så vil det synes etterhvert!! Lover jeg!! Dessuten som jeg pleier å trøste meg med i uforklarlige stillstandtider. Tenk hvordan vekten og kroppen ville hatt det hvis vi ikke jobbet med dette livsstilsprosjektet!

 

Satser på en nydelig helg til dere alle!

 

PS: 22 TP - helt utrolig bra!!!!! Husk å hvil litt innimellom da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... - jeg ser jo at det er MASSE jeg allerede har på plass. Mange byggesteiner allerede lagt i dette huset:)

... Indre kamp hver dag.

Så det er denne ene tingen med helgeutskeielser i nesten-fornøyd-fasen jeg må få på plass.

 

Det vel ikke uten grunn at du står der du står i dag :) Så masse har du allerede gjort! Det som blir viktig da er å få tankene og ønskene med seg, slik at man ikke må bruke viljestyrken resten av livet! Det går ikke, man sprekker til slutt. SNU viljen, så går det lettere. (Jeg er ikke helt der, men jeg skjønner så indelig vel at det må bli slik).

 

Hver dag sier jeg til meg selv "Jeg skal bevisst og ubevisst velge tanker, mat og mosjon som automatisk skaper den slanke, flotte, energiske meg som jeg egentlig er!" Det er viktig at de ubevisste tankene også er med. Det virker kanskje litt merkelig, men det virker.. Hvis f.eks. har-lyst-på-is-tanken kommer, kan-bare-ta-een-tanken, har-fortjent-tanken, hører jeg en stemme som sier "NEI! Du skal ikke det!" Det er den ubevisste tanken som følger instruksen.

 

I tillegg flagger jeg høyt her inne, så nå kan jeg ikke komme med noen sprekk heller :)) :) Det er jo bra! Jeg teller ikke kalorier, trener det jeg har lyst til (minst 3t pr uke, blir gjerne mer) og går ned i vekt. Ikke så fort, men sakte men sikkert blir jeg meg selv igjen.

 

Jada, jeg vet at de siste kiloene sitter best, men det er bare å ta tida til hjelp! De siste 4 kg (det er omtrent det) vil ta flere måneder, i tillegg til at kroppen må finne ut at det er der man skal være. Så fortsett slik du skal resten av livet, så ser du vekta vil innstille seg etterhvert innen BMI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er kjempeflink til å trene! Masse TP, det må jo også være fordi du har lyst? Det KAN JO ikke være tvang, da hadde du ikke holdt ut. Du må ha funnet noe du trives med, det er eneste mulighet til å forsette.

 

Det betyr ikke at noe er supermorsomt første gang, men når man har trent en type trening noen ganger må det være lov å evaluere, bestemme seg for om dette er noe for meg eller ikke. Det er så mye å velge mellom - selv for meg som ikke har treningsstudio i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake etter konfirmasjon og etehelg..puh! Nå er det på tide med ny strategi, tror jeg;)

Og takk for alle oppmuntringer:) Det hjelper!

MajaS, det med stress er jo så sant! Jeg vet det egentlig, men hadde "glemt" (fortrengt?!) det. De siste ukene på jobb har ikke vært avslappende, for å si det sånn.

 

Jeg har hele tiden visst at august og september kom til å bli vanskelig, med familiefester, jenteturer, mye besøk osv. Nå er denne perioden tilbakelagt, og jeg regner med at det blir en roligere tid fremover. Denne tiden skal jeg bruke til å komme meg nærmere mål!

 

Jeg skal forsette som jeg gjør med trening, og med mye fokus på rygg (fortsatt vond). Jeg liker å trene, og kommer til å fortsette på dette nivået en stund til. Mulig noe nedtrapping mot vinteren, vi holder tross alt på å pusse opp!

 

Når det gjelder mat: Jeg skal fortsette som jeg gjør på hverdagene. Det fungerer fint.

Den store, store utfordringen blir helgene. Ny strategi i tiden fremover blir en god, gammel kjenning jeg tidligere har brukt med hell:

- Jeg skal ikke kjøpe meg noe smågodt selv

- Jeg skal ikke bake kaker

- Jeg skal ikke spise godteri/kaker, hverken på helg eller i møter på jobben

- Unntaket er de sjeldne tilfellene jeg er på besøk hos noen og blir budt (men ettersom en sosial periode er tilbakelagt, tror jeg det blir lite sånt noe fremover uansett)

- Jeg skal i større grad følge hverdagsmønsteret også i helgene

 

Prøveperiode: ut september. Veiing fredag 30.09 vil vise om jeg klarer dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremover - det er rett fokus og det eneste vi i grunn kan påvirke noe særlig :) :)

 

Deilig når det hele roer seg litt og man kan beholde fokus litt lenger enn nesa rekker. Jeg sliter fortsatt med helgene - og det er selvsagt fordi rammene blir løsere, det er godterier i huset, det smaker med et glass vin til maten - og maten er gjerne litt mer ....god :)

 

Så er det jo det faktum at jeg faktisk veier så lite som jeg bare har drømt om i mange år nå - og jeg er egentlig veldig godt fornøyd. Den gamle luringen som innimellom slår seg ned på skuldra mi og sier "Næsj, kanskje du like greit skulle gi deg nå...??" kom innom i helgen igjen. Det er en stund siden sist, og jeg knipset den bort like fort som den kom. Håper tanken ikke bidro til særlig skade, men når en tanke først er sådd....

 

Må visst jobbe litt med hodet - trøsten får være at jeg følte meg på "hugget" igjen i dag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - fremover har vi full kontroll over hvis vi vil!

 

Jeg er jo som deg, slippe... lettere vaklende i troen. Skikkelig på hugget én dag, og egentlig temmelig fornøyd en annen. Men på sikt håper jeg at balansen innfinner seg;)

Enn så lenge så er jeg fast bestemt på å bruke høsten på å komme meg litt lenger ned!

 

Og mandagen har gått bra! Det ble ikke trening i dag, men jeg gikk hjem fra jobb, via stemmelokalet for å avgi mitt bidrag til det norske demokratiet. Det ble 350 kcal forbrukt, helt ok:)

Hadde en plan om å dra på treningssenteret, men jeg er så trøtt etter helga! Også regner det så vanvittig!!

 

...ikke særlig god unnskyldning, skylde på regnværet for å slippe innetrening?! Hehe:rolleyes:

 

Nå skal jeg køye, og bli våken og opplagt til nok en stressuke på jobben og masse, deilig trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tirsdagen godt over halvveis, og jeg er godt i gang med godteriforbudet mitt;)

Ikke at det egentlig er noe stort problem på ukedagene - det er jo helgene jeg skal prøve å knekke med denne forbudsperioden min.

Men hva skjer? Jo, i stad var jeg på god vei ned i en kollega sin Knott-pose, uten egentlig å tenke meg om engang. Men jeg stoppet i siste sekund og dro hånda til meg da jeg kom på at "for svarte, dette har du da ikke lov til"...

Så ja, helt tydelig at en påminnelse om økt bevissthet er på sin plass for denne langtidsslankeren her:)

 

Ellers så skal jeg trene i kveld... men vet bare ikke hva ennå! Tirsdag er et luksusproblem, det går timer hele ettermiddagen og kvelden som jeg har lyst til å gå på. Skulle helst vært på alle, men selv jeg innser at det ikke er så smart:rolleyes:

Og den jeg har aller mest lyst på, pleier å kræsje med middag. Så vi får se - men trene skal jeg. Jeg trenger det nå etter FIRE hele dager uten skikkelig trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening ble det! Hele 5.7 TP, fordelt på ellipsemaskin, danse-step og mage/rygg. Veldig godt fornøyd med å få til en skikkelig økt igjen:)

 

Matmessig også i hht plan. Tirsdag er bestått med glans:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så imponert over treningsinnsatsen din. Tenk for et grunnlag du har lagt for helse og velbefinnende for årene som kommer - så mange kilo vekk og så mange muskler inn :P

 

Jeg ser for meg, som årene går, at det blir trening som får en større del av prioriteringen min også. Nå er jeg med ungene som trener i håndball og fotball, og vips forsvinner mye tid - men snart skorter mors kunnskaper og noen andre må ta over. DA! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) Jeg håper jo at jeg vil klare å opprettholde formen på lang sikt, og at det ikke bare sklir ut til slutt!

 

Føler meg veldig godt i gang denne uka, i hvert fall. Er nettopp inne igjen fra joggetur!!! Den første på over en måned! Har det virkelig vært så lenge siden?! Jeg har kuttet ned på jogging når denne ryggen er så vrang. Men det var deilig i dag! 10 km på litt over én time, og 660 kcal forbrukt i følge min gode venn pulsklokken.

 

Og inntak på 1430 kcal utgjør dermed en mer enn godkjent dag.

Jeg er i godt driv mot fredag! Forventer ikke nedgang pga helga, men jeg vil i hvert fall ha lagt et veldig godt grunnlag for neste uke. På tide å bryte 70-grensa én gang for alle, synes jeg...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...