Gå til innhold

Nytt år og nye muligheter :) heng deg på :)


Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake på veiing mandagen siden det er da jeg har rapporteringsdag på kurset;o)

 

Idag var vekten gått ennå mer ned;o) vekt idag 57,5 ,dvs ned 1,3kg denne uken;o) Og trimpoeng var 15 i uken som gikk;o)

 

Deilig å se at ting går rette veien;o)

 

Ha ei fin uke alle sammen og stå på videre,nå skal jeg fyke ut døra på trening, først oppvarming på tredemølle så er det en time med zumba og styrke;o)

Jeg bare elsker zumba det er såååå gøy;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar
Da var jeg tilbake på veiing mandagen siden det er da jeg har rapporteringsdag på kurset;o)

 

Idag var vekten gått ennå mer ned;o) vekt idag 57' date='5 ,dvs ned 1,3kg denne uken;o) Og trimpoeng var 15 i uken som gikk;o)

 

Deilig å se at ting går rette veien;o)

 

Ha ei fin uke alle sammen og stå på videre,nå skal jeg fyke ut døra på trening, først oppvarming på tredemølle så er det en time med zumba og styrke;o)

Jeg bare elsker zumba det er såååå gøy;o)[/quote']

Jøss, så flink du er! Jeg er imponert over både trimpoeng og vektnedgang!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

03.01.11: 76,1 kg

11.01.11: 75,1 kg :)

18.01.11: 74,8 kg

25.01.11: 74,2 kg :)

01.02.11: 74,0 kg

08.02.11: 73,3 kg

15.02.11: 73,5 kg :)

 

Utrolig irriterende å måtte melde om oppgang selv om det "bare" er 200g. Etter forrige ukes resultat trodde jeg det skulle bli enkelt å nå målet for februar om under 73, men dengang ei. Har ikke hatt de største utskjeielsene i uken som gikk heller, annet enn peppes på lørdag. Men lørdagen var en skikkelig aktivitetsdag, så tenkte kanskje det gikk opp i opp.

 

Jeje, får fortsette i samme stil, uten peppes såklart. Håper å nå målet om 72 blank innen påske, heldigvis er påsken sen i år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kjente at jeg rett og slett var i ferd med å skli ut...

 

De har vært ekstremt hektisk, og da har fokus på mat og trening kommet litt i bakleksa... Men så veide jeg meg her i går, og da hadde jeg gått ned over en halv kilo, så ikke så ille som fryktet;)

 

So, i am back on track, og klar for å nå målet ( 66 kg innen mai)!! Og ikke minst godt å se at dere er på god vei dere også:D))

 

Start: 71 kg

I dag: 68,8

Mål: 66 kg

 

I tillegg har midjemålet gått ned med 7 cm. Prøvde bikinien i går, og den var faktisk litt stor:)) god unnskyldning til å kjøpe ny snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er dere der ute fremdeles, damer??

Jeg kan dessverre ikke rapportere om de helt store vektnedganger (ned 0,3 denne uka, det går saaakte rett vei, og heldigvis er det lenge til påske!). Har fått trent godt, og knuste min gamle personlige rekord på skirennet jeg gikk i helgen (nei, det var ikke i Kollen... :-)) -Så ett av målene jeg satte meg har jeg i hvertfall nådd (jfr mitt første innlegg i denne tråden).

Jeg slurver med å skrive opp alt jeg spiser, men jeg ble bare så utrolig lei av det, har gjort det siden i oktober. Trøster meg selv med at selv om det har gått utrolig sakte nedover etter jul, så gikk jeg jo ned en del i høst, og jeg er så mye mer fornøyd med hele meg nå!

 

Bortsett fra en litt lei hoste akkurat nå så passer nicket mitt ganske bra... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne77

Gratulerer med ny rekord i skirenn Frisk&fin. I det store og det hele er det jo egentlig viktigere å være i god form enn at vekten viser "riktig" tall.

 

Her går det nedover veldig sakte. Registrerer ikke mat lenger, men har likevel rimlig god kontroll på inntaket. Om jeg skal gå ned i vekt eller holde vekten må jeg planlegge planlegge planlegge.

 

 

03.01.11: 76,1 kg

11.01.11: 75,1 kg :)

18.01.11: 74,8 kg

25.01.11: 74,2 kg :)

01.02.11: 74,0 kg

08.02.11: 73,3 kg

15.02.11: 73,5 kg :)

23.02.11: 73,0 kg

01.03.11: 72,4 kg :)

 

Har nådd mars-målet om under 73,blank. Målet jeg satt 1.januar var å komme under 72, blank så det får være målet for mars. Akkurat nå ser det ut som jeg er på god vei til å klare det, med tanke på at det tok 3 uker i februar å gå ned en halv kg så tar jeg ingenting for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pipeline

...det bare virker sånn innimellom...

 

Jeg har ikke veid meg på noen uker nå - og har vel heller ikke vært så veldig flink på matfronten - men treningen har jeg i alle fall kommet godt i gang med!

 

Merker at kroppen ikke er så slapp og at jeg har gått ned ca to kilo siden jul - men jeg sliter med motivasjonen. Det er liksom så forbannet slitsomt å være på "kur" og føle at man feiler bare man spiser litt galt eller for mye..

 

MEN - jeg vet jo at livet ikke er en kur - man blir aldri "ferdig" med å trene og spise sundt - det må man igrunn gjøre stort sett hele tiden skal man holde seg frisk og leve lenge i landet. Kose seg får man bare gjøre innimellom..

 

Merker at jeg skriver til meg selv her nå - og det hjelper :-) Jeg skal brette opp ermene og gå på med nytt mot. Idag er det 1. mars - og det er jo en fin dag for en ny begynnelse!

 

Lykke til damer - vi "snakkes"!

 

Mvh

Pipeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600 gr denne uken, og LITT nærmere delmålet til påske... 70,7 i dag :-) Begynner å tro at det kan gå nå, til tross for at jeg pga sykdom ikke får trent i det hele tatt. Utfordringen er å ikke "støvsuge skapene" mens jeg går her og er sykmeldt. Akkurat nå er ikke matlysten på topp så foreløpig går det bra!

Håper alle dere som ikke har gitt lyd fra dere her i tråden på en stund holder motet oppe. Tenker spesielt på deg, Storesøster; hvor ble det av deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott det er liv i tråden, artig at dere er still going strong :)

Jeg har vært syk en stund og har vel egentlig hatt en slanke pause, men har heldigvis ikke lagt på meg, tror jeg da..!!

 

Men nå begynner jeg å kjenne at motivasjonen kommer snikende, så på mandagen er jeg i gang igjen :)

 

Ha en flott onsdag damer

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at motivasjonen er tilbake Storesøster. Er ikke lett å holde motivasjonen oppe når man er syk.

 

Stillstand for meg denne uken, kanskje ikke så rart med vafler til middag på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pipeline

Godt å se at fler av dere er innom - da er jo ikke jeg-skal-prøve-å-gå-ned-litt-i-vekt tanken ikke helt fortrengt!

 

Jeg sliter fremdeles med motivasjonen, men fokuserer på å få trent og beveget meg mest mulig. Styrer unna de største kaloribombene, og er vel sikkert ganske flink, men har ikke veid meg på en stund - synes det varierer så veldig opp og ned uten at jeg helt finner ut av det.

 

Var på handletur i går med ei venninne som nettopp har gått ned mange kilo - og det inspirerer jo! Kjøpte et par nye bukser - som i alle fall ikke var for store.. - så de skal i alle fall sitte løst/romslig om ikke lenge!

 

Lykke til videre jenter - og stikk innom her innimellom da!

 

mvh

Pipeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang på maaange år.... Jippi!!! Veier meg nesten hver morgen, og i dag morges veide jeg faktisk 69 komma ett-eller-annet :-) :-) :-)

Allikevel; -det er jo tirsdagsveiinga som teller, så foreløpig veier jeg "offisielt" 70 komma noe...

Det var bare så utrolig inspirerende å faktisk se det tallet, nå får jeg prøve å komme helskinnet gjennom helgen (men jeg satt akkurat og så på en kakeoppskrift *rødme rødme*)

0 trimpoeng med min lungebetennelse (og det ser ikke ut til å bli noen med det første, heller). Jeg strikker for harde livet, da jeg i min uendelige visdom har funnet ut at strikking og spising er vanskelig å kombinere :-)

 

Så bra at du er tilbake, Storesøster. Klart du starter på ny frisk på mandag! Går så fint, så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen godt å se at noen er aktiv her, jeg er litt sløv med å skrive for tiden har så mye annet å tenke på.... Men jeg trener jevnt og spiser sundt og er snart i mål med min vektnedgang:-)

Veier nå 57 kilo skal igrunn ned på 55 men når jeg ser meg i speilet nå så er jeg igrunn fornøyd, kjøpt meg en del nye klær og ser virkelig frem mot vår og sommer i år;o) Så kan vær at jeg stopper på 57 får se om vekten går mer ned i uken som kommer eller om jeg blir der jeg er, jeg har meldt meg på et hold vekten kurs som begynner om ei og ei halv uke så satser på at det kurset vil hjelpe meg slik at de kiloene som har forsvunnet ikke kommer på igjen;

 

Håper alle klare å holde motivasjonen oppe og at alle kommer i mål til sommeren, om man ikke gjør det så ikke se på det som et nederlag men heller som ei utfordring:-))

 

Håpe alle får ei fin tid fremover med fin vår og etterhvert sommer, jeg gleder meg sykt til å få gå turer i fjellet igjen;o)

 

Vil også ønske de som ikke er i form god bedring;o)

 

Og riktig god helg til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere fortsatt er i gang jenter :) og takk for hilsner !!

 

Og så mange som har utrolig flotte resultater, kjenner at det gir meg motivasjon til å fortsett å stå på.

 

Grattis til friskogfin som ser ett nytt tall, veldig bra :)

Det er også mitt mål innen sommeren, å komme meg ned på midten av 7 tallet.

 

Vel, en liten rapport på hvordan oppstarten var etter pausen.. : da jeg gikk på vekta i går, så virket den ikke.. Fant ut at jeg må kjøpe nytt batteri, men kjenner på klærne at jeg tror jeg har klart å ikke legge på meg, dvs en vektnedgang på ca 3,2 siden jul.

Mat inntaket gikk greit, litt sulten men det vet jeg jo av erfaring at jeg blir.. Gikk meg en laang tur, fikk hele 2,6 trimoeng !! Er veldig fornøyd med det da

 

Ha en fin tirsdag, snart er det VÅR :)

( selv om det fremdeles er snø her i trøndelag da..)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekstallet fra den uoffisielle veiinga var borte igjen' date=' men ikke så veldig langt borte, da.... 70,4 i dag, ned 300 gram fra forrige uke. Med 0,0 trimpoeng og betydelige mengder sofaligging får jeg være fornøyd?!

 

Ha en fortsatt fin uke, alle sammen :-)[/quote']

 

Så bra, du er jo bare superflink :)

 

Klemmer fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg føler jeg har begynt litt på nytt igjen så blir det uke 1 dette for meg...

 

Hmm.. i går ble det det 2 øl i finværet.. det var strålende sol i trøndelag i går, satte meg ut på verandaen hjemme og tok litt "påske ferie"

Så nå må det jobbes med trimpoengene her i gården!!

 

Ellers er det godt å ha fokus på trim og mat igjen :)

 

Ha en fin torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Påskepils" i finværet høres fornuftig ut Storesøster :)

Jeg tenker at hvis man klarer å holde fokus på trimmingen må det være lov med utskjeielser en gang i blant.

 

Jeg så 71,9 på vekten på tirsdag og er veldig fornøyd med å ha nådd det målet jeg satt meg 1.januar. Problemer er bare det at jeg innerst inne har lyst å se 6-taller først. Det er to hele kg til. Skal jeg ned dit blir det enda mindre rom for utskjeielser enn det jeg har hatt hittil, og jeg frykter det koster mer enn det smaker. Får se om jeg setter et nytt mål eller om jeg bare fortsetter med fokus på trimmen. Prøvde sommerbuksene i helgen som var og de satt mye bedre enn 1.januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med påskeferie på verandaen Storesøster;o) blir deilig med vår og sommer etterhvert;o) Jeg forlater nå slankingen og går over på hold vekten, jeg har nådd mitt mål og skal nå lære meg å holde vekten stabil så ingenting kommer på igjen;o) Jeg kommer nok til å titte innom og lese hvordan det går med alle sammen her inne også, så jeg vil ønske alle lykke til med vekt nedgang og trim;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...