Gå til innhold

sommermål 2011


Maximor

Anbefalte innlegg

nettopp hjemme fra ferie og vekta idag viste 71,6, jzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz så i dag har jeg vært beinhard med meg selv, en kalkulert jordbær med en kule is på besøk, ellers ikke spist noe godis av annen type som ble med i bagasjen hjem fra ferie:/ Igår kjente jeg panikken tok meg, og når resten av fam spiste is etter middagen på turen hjem sa jeg neitakk.. må virkelig legge meg i selen nå for at ikke dette tallet viser lenge på vekten....

 

opp 2 kg fra sist gang jeg registrerte her inne altså.. huff og uff, men sånn er det. Jeg er ikke laget for å maule godis på kveldene, is ellers om dagene pluss usunn mat, som det har blitt mye av på tur..

 

noen dager ferie igjen nå, og nå er det full sukkeravvenning igjen.. En evig kamp dette her.

 

Mål for uken -- en kilo ned til neste veiing... hmf

 

og alt er ene og alene min egen skyld, ingen har trødd på foten og presset ned godis i halsen på meg nei..

 

Fortsatt fin uke, og jeg klapper for dere som har hatt mer viljestyrke enn meg denne sommeren - klapp klapp :) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Ja, ja - godt det er flere av oss som sliter tosli. Jeg kan heller ikke kose meg med noe utenom - uten av vekta går opp :) ganske frustrerende når man i tillegg ser hva andre kan dytte i seg uten at noe skjer. Men jeg håper jeg nå har innsett at slik er livet mitt. Nå må jeg velge - tung, utilpass, trange klær m.m. eller normalvekt, fornøyd med meg selv, klær som passer m.m. Og jeg velger selvfølgelig det siste :)

 

Har nå startet kampen igjen. Nå lurer jeg på om vi skal bytte navn på gruppa og kalle oss f.eks. høstmål 2011 eller julemål 2011 ??? Hva sier dere andre ? Jeg er iallefall med videre. Trenger denne motivasjonen og noen å snakke med som sliter med det samme.

 

Stå på jenter og lykke til.

 

Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye flink jeg heller, har vært en tur i køben og ikke vært flink i det hele tatt..alt for mye god mat og godt drikke:(men hadde det fint da;)så nå er det beinharde tider forover..jepp hemulen vi lager nytt navn,sommeren er dessverre snart over. Lager ny tråd julemål 2011:))trenger også motivasjon fra dere:))

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også med på julemål 2011:)

 

hatt to dager med besøk, og det ble da godis selvfølgelig. Hvorfor må det være så vanskelig å si nei til sukker...

 

imorgen igjen, ikke sukker på denne fela nei..

 

blir spennende å se hva vekta viser mandag ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...