Gå til innhold

sommermål 2011


Maximor

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er igang igjen for ente gang:(men nå er jeg veldig klar og skal klare det..

har gått ned allerede ett par kilo siste ukene, men har fortsatt noen igjen;)

håper noen slår følge med meg, prøvde finne igjen til "gammel" tråd, men mange nye navn;) så prøver meg på ny tråd.

jeg skal ned 10 kilo til, har satt mål om 5 til påske.. og av de 5 har 2 blitt borte, så har igjen 3 til påske,det burde jeg kunne klare.

noen av de "gamle" igjen her inne?:D

 

synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Hei

 

Jeg er med deg :) Er nok ikke en av de du etterlyst men håper jeg kan være en erstatter;) Jeg har nesten de samme målene som deg, og har gått ned 2,5 på to uker nå, har igjen 9,5 for å nå drømmemålet :)

 

Lykke til imens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med motivasjonen jeg også.

Vil gjerne ned 11 kilo før sommerferien. 6 av disse vil jeg ned før påske.

Har holdt på et år nå, og sliter med motivasjon. Har gått ned 11 kilo allerede. Men det går trådt....

 

Etter jul har jeg kommet i gang med trening. Og nå trenger jeg veldig en boost for å få opp motivasjonen.

 

Jeg har også veiedag onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svirre

Jeg veier 117,4 kilo nå og vil veldig gjerne ned til 99,9 før sommeren. Jeg vet ikke om det kanskje er litt ambisiøst, men det ville vært veldig deilig å kommet ned på to siffer på vekta. Og det betyr jo 4 kg i måneden, til og med juni. Det bør jo gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ainao og svirre her er det bare og henge seg på:) bra og være flere som kan motivere hverandre:) og hallo lenapena så koselig å "se" deg:)) håper du henger deg på etter hvert:)

Veiedag imorgen er veldig spent..

Lykke til med veiing alle sammen.

 

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Var det idag vi skulle ha veie dag? Jeg veide meg ihvertfall idag og ble veldig positivt overrasket da jeg hadde gått ned 1,4 kg! :) "Bare" 8,6 kg igjen!

Hvordan gikk det med dere idag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vært ainao:-)veldig bra. jeg går over til og ha veiedager torsdager, har litt bedre tid da. har ikke gått ned noe siste uke:( men får satse på at det rører seg om en uke igjen.

står på videre:-)

 

klem synøve

 

Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ned 5 kg etter jul og vil ned 10 til før sommeren, så det ser ut som det passer for meg å være med her. Jeg sliter litt med motivasjonen videre og har begynt å ta litt lett på det med maten. Jeg er ekspert på selvbedrag og vet at dette blir tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Wiwi! Så bra at du har gått ned 5 kg allerede :)

Jeg også er ekspert på selvbedrag så skjønner hvordan du har det :/ Men om vi hjelper hverandre med motivasjonen så skal vi klare dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat søken etter livsstilsendrings motivasjon. Nå er det to år siden jeg var flittig her inne, og det har resultert i 12 kg opp, grøss og gru, nesten som jeg ikke orker å tenke tanken engang. men det er vel derfor kiloene tilstadig kommer på igjen..

 

håper jeg klarer å finne motivasjon til å bli med dere denne våren. Jeg er ekspert på å "strutse", i å bare ikke tenke på hvilke kilo som kommer på når jeg slafser i meg alt for mye mat, og ikke minst masse sukker og fett. Tror jeg har blitt sukkeravhengig de siste mnd, så nå er det detox.

 

Jeg er 36 år, mor til 3 fra 2,5 - 7, innbiller meg at jeg er sprek (men egentlig fryktelig lat hvis jeg skal være helt ærlig, og det må en jo være her inne hvertfall:) ) Jeg kom helt ned i 65 kg for to år siden, og nå nettopp veide jeg meg til 77 kg. Det er nesten som jeg ikke trodde mine egne øyne... Har tatt bue om vekta det siste året.. strutset med andre ord. Jeg er 169 høy, så under 70 er nok sunnest for meg ja..

 

MEN NÅ MÅ DET VÆRE NOK.... dessverre er jeg ikke av de som er tykk og blid, heller tykk og drittsur, til min manns og mine barns fortvilelse...

 

Derfor.. fra idag av skal jeg spise sunt, bevege meg mer, tenke positive og hyggelige tanker og da forhåpentligvis viser vekta 70 kg til sommeren. Jeg tør ikke sette lista høyere (eller lavere blir det vel) for da er jeg redd jeg faller av igjen...

 

Så idag er ståa som følgende:

 

Vekt: 77 kg

Midjemål: 96 sm (ai ai ai ai aiiiiiiiiiiiiiiii, ikke rart det ikke er klær i skapet lenger)

Trimmet: Jaaaaaa, En god tur og 1,7 trimpoeng rikere idag, pluss nå skal jeg en liten halvtimes tur for å hente eldstemann på skolen...

 

 

Med positiv hilsen

 

Strutsejenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det ikke er så mye aktivitet her inne, men nå er jeg i gang:) så nå må jeg bare fortsette i den gode stimen...

 

Har holdt meg til sunn mat nå, og ikke sprukket hverken hjemme eller på jobb. så forhåpentligvis så holder jeg godt ut:)''

 

men fytti så sulten jeg er hele tiden?? andre som har samme problem. Har en gnagende følelse i magen hele dagen. Er kanskje mett samme øyeblikk som jeg har spist, så er jeg kjempesulten kort tid etter. Har holdt ut med håp om at det bare er min foræderske kropp som vil lure meg til å begynne etegildet igjen, og at det blir bedre dag for dag. Har jo veid meg allerede jeg :/ og har sett at jeg har gått ned, men om det er opp og ned kiloene som kan variere i løpet av uken, det vet jeg ikke :)

 

God start hvertfall

 

Håper ukestarten har gått like bra for alle

 

ute ser det vårlig ut, herligt, men masse vind, satser på litt trim senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med i en 'motivasjonsgruppe'

 

Jeg trenger hvertfall hver eneste mulighet til å få og gi motivasjon. Er egentlig veldig trøtt idag, men nå skal jeg ut å gå en liten halvtime. Har lagt treningslista litt lavt, men har som mål å ha minimum en halvtime i frisk luft til dagen. Forhåpentlig blir halvtimen doblet etter hvert som våren skrider fram og været blir mer fristende:)

 

Eg kjempesulten fremdeles, men nå skal jeg ut å gå, og spise en god kvelds etterpå.

 

Lykke til missophie..... detta blir suksess;)

 

strutsejenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh!! hadde skrevet innlegget så slettet jeg det:(

 

Ned 2,4 denne første uken (men veide meg etter frokost første uken, så reelt sett kanskje1,5, men fantastisk likevel). Livvidden er det jeg må jobbe mest med, jeg har gått inn 2 cm og det er jo en start. Nå skal rockeringen i bruk, jeg må ned kraftig i livvidden, usunt dette her

 

Ha en flott uke alle!

 

Uke 11 14/3: 77,0 kg - livvidde - 96 cm

Uke 12 21/3: 74,6 kg = - 2,4 kg - livvidde - 94 cm = -2cm

Uke 13

Uke 14

Uke 15

 

 

 

 

 

 

 

Delmål 1: 72 kg Nådd:

Delmål 2: 69 kg Nådd:

Delmål 3: 65 kg Nådd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

 

72,6 kg før frokost idag, ned 2 kg. Litt redd at jeg er litt dehydrert, så nå skal jeg drikke masse vann for å kompensere:)

Ned 3 cm i livvidde, nå 91 cm, det går rette veien:) selv om rockeringen fremdeles står trygt på plass:D

 

Lykke til videre til alle andre også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synøve og alle andre her inne.

Da er jeg ferdig med aprilsnarrmålet og sydenferien og er klar for å gå igang med sommermålet! Ser noen definerer sommerstarten til 1. juli så da henger jeg meg på det. :)

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 14: 80,6 kg, ned 0 siste uke

 

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 3,6 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en mnd gått og resultatet er jo flott.. nå må bare resten av også

 

Ned 5,2 kg og ned 10 cm rundt livet.. :)

 

men merker det blir stadig vanskeligere å ikke spise godis midt i uken, må tilbake til gode vaner fra uke en og to:(

 

Lykke til alle spretne damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...