Gå til innhold

sommermål 2011


Maximor

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Heisan!

 

Skjønner godt du finner det litt ensomt her for tiden tosli! Jeg skal i hvertfall ta opp tråden igjen i bokstavlig forstand :)

Kjempebra resultat du har til nå - lykke til videre!!!

 

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 16: 80,4 kg, ned 0,2 siste 2 uker

 

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 3,4 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lenapena jeg må også skjerpe meg...så nå må jeg prøve være litt aktiv her inne igjen. vært litt mye i det siste,men innskjerping fra nåå:)

Da står vi på:)

Lykke til. jeg har veiedag fortsatt på torsdag tror jeg da, en stund siden jeg har vært på vekta.. Men gjør det til uka;)

Ha en fin dag:)

 

Påskeklem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta ikke så ille som jeg trodde;)men ikke så mye ned heller da.. men ett par hundre gram.

 

startvekt januar 88,8 midje 88

28 april 87,8 midje 88

 

sommermål 84

3,8 til første mål.

 

det går tregt men ihvertfall riktig vei;)

 

dette går tregt...lurte på om jeg skulle melde meg på kurs igjen..men prøver litt her inne først.

 

ha en fin dag.

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk gærne veien i løpet av påskehelga, men jeg skjønte jo hvor det bar før jeg gikk på vekta.

Er i en mye bedre fase nå. Har trent godt tirsdag og torsdag, og jeg hadde god kontroll under jobb-møte/samlingen i går. Er motivert for å komme tilbake til det 78-tallet jeg så før ferien i mars!

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 17: 81,1 kg, opp 0,7 siden påske

 

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 4,1 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gå ned når påsken nettopp har vært her, det er jo en prestasjon Synøve. Gratulerer:)

 

og lenapena: tvi tvi, det er heldigvis flest hverdager, så hvis vi bare holder koken eller kroken eller hva det nå heter:D så skal nok sommermålet nås

 

mitt mål er å komme under 70 kg før sommerferien, klarer nesten å holde kaloribudsjettet på 1600, men trimmen har vært vanskeligere å motivere seg til. Skal på kurs til uken, så jeg får prøve å leve sunt tross hotellmat, håper at vekten ikke viser pluss mandag 9 mai. får ikke veid eller skrevet særlig inn her, og det hjelper å vite hvor mye mat jeg egentlig har spist i løpet av en dag, nærmer jeg meg øvre kalorigrense er det lettere å motivere seg til å spise sunt når jeg ser kaloritallet øverst i høyre hjørne:)

 

lykke til begge to og til meg selv, nå er det leggetid

 

ta ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba både Synøve og tosli! ;)

Jeg er inne i siste kursuka' date=' og håper å få pyntet litt på resulatet nå. Så blir det nytt kurs før sommeren, og det kan trenges for å nå sommermålet![/quote']

 

Hei lenapena

Hva slags kurs går du? Tar du på Internett eller vanlig;)

Lurer på om jeg må ta meg ett før sommeren jeg og ..har jo gått ned mye på internettkurs før:)

Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det løsnet, både påskeutskeielsene og den lille humpen på vektkurven etter sydenturen er nå borte! :D

Det nye kurset begynner over helga, jeg har rapporteringsdag tirsdag. Jeg lurer nå på om jeg skal innføre fredag som veiedag og rapportere fredagsvekten på tirsdag. Kursleder sier det er det samme hvilken dag jeg faktisk veier meg, bare det er samme tidspunkt hver uke og det høres jo riktig ut.

 

Merker i hvertfall at vekta etter helga ofte svinger opp og kommer ikke ned igjen før tidligst onsdag (selv om jeg ikke har voldsomme utskeielser). Det er litt demotiverende å ikke få en positiv utvikling synlig på kursrapporten fordi den er "kamuflert" til dagen etter.

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 19: 80,1 kg, ned 1 kilo siden påske ;)

 

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 3,1 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er lenapena gratulerer:-) jeg har gått ned 400 gram siste uke ikke mye men er fornøyd med det;) kurset starter til uken så her er det bare å stå på:-)

jeg har innsending onsdager, har egentlig veid meg fredager. kanskje jeg bare skal fortsette med det. får høre med henne.

ha en fin helg.

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer begge to, både ett kilo og 400 gram er flott syns jeg. Jeg veide meg til 70,2 kilo mandags morgen, men har vært på kurs hele uken, kjempegod mat. Selv om det var masse sunt, så blir det mer mat og mer stillesittende enn vanlig.

 

Derfor er det nok lurt å forberede seg på at den vektnedgangen ikke holdt hotelloppholdet:D

 

Men vil så gjerne under 70 før sommeren slår inn, og sommerkjolene kan på. Forhåpentligvis har jeg ikke gått opp mange kilo, men det er lett å lure seg selv når jeg ikke får registrert inn maten.

 

til nå har jeg klart meg uten kurs, men problemet mitt har jo tidligere vært å holde nedgangen over tid, så jeg burde kanskje vurdere det samme selv også.

 

Lykke til videre ned i sommerformen. og god helg jenter

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide meg inn på 70,6 kg idag og 85 cm i livet. Det var etter en helg med endel saltmat, så faktisk 6. tallet først lørdagsmorgen:)

 

under 70 til neste mandag hvis jeg er flink?:) kanskje

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg igang på kurs igjen;) vekta viste opp 300g idag..ingen forskjell på dagene;)

 

 

start vekt januar 88,8 midje 88

28 april 87,8 midje 88

12 mai. 87,7 midje 88

 

 

sommermål 84

3,8 til første mål.

 

 

Ha en fin dag alle sammen

lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen nedgang på meg denne uka, skyldes kanskje at jeg gikk såpass mye ned sist, så da jevner det seg ut... Også mulig at jeg tok et glass rødvin for mye ifht kaloriregnskapet.

Får kose meg med ny 5 km rekord i stedet - noe positivt finnes alltid!

 

Vi jobber på tosli og synøve :)

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 19: 80,1 kg, ned 0 kilo siden!

 

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 3,1 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har aldri skrevet inne på forumet, men er 36 år... gått ned 12 kg siden jul, - er 174cm og veier pr dags dato 75 kg.. vil såå gjerne ned fem kilo til...men spiser for lite. Jeg kommer ikke over 1000 kal om dagen. Noen tips?? Trener relativ høy kondisjons trening tre ganger i uka, og vanlig trim innomellom ellers(har hund).. så bør vel opp til 1600kal..

 

hjeeelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' jeg har aldri skrevet inne på forumet, men er 36 år... gått ned 12 kg siden jul, - er 174cm og veier pr dags dato 75 kg.. vil såå gjerne ned fem kilo til...men spiser for lite. Jeg kommer ikke over 1000 kal om dagen. Noen tips?? Trener relativ høy kondisjons trening tre ganger i uka, og vanlig trim innomellom ellers(har hund).. så bør vel opp til 1600kal..

 

hjeeelp..[/quote']

 

Hadde kanskje trengt ditt problem jeg:) har ingen problem med å spise formye, så mitt dilemma er å spise bare nok og ikke mer:D

 

men tips kan være å spise en håndfull nøtter som mellommåltid. Velge helfete varianter, ikke så mye lett produkter (eks vanlig norvegia heller enn lett, fetere pålegg) avokado er sunt men fett, makrell i tomat (ta litt godt på). Så lenge du holder deg på 1600 kalorier (litt mer de dagene du trener) så trodde jeg det måtte løsne til slutt:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber på ja lenapena og synøve:) nå har jeg vært flink denne uken, holdt meg godt innfor maks kaloriinntak på 2000, ofte nærme 1600 også :)

 

så i helgen tror jeg kanskje at jeg skal unne meg litt:) men med måte sånn at jeg kanskje får nedgang mandag likevel:) ta ta og god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. har nok gått litt i lås på inntaket.. og e hysterisk "sunn".. men går bedre nu, ser jo at jo oftere og mer jeg spiser, jo lettere går trening og hverdag.. Har funnet noen muslibarer som er naturlig, de selger sånne på life.. de er også gode mellommåltid.

 

noen tips på sunne godbiter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeezzzsss så sakte det går nå... :)

Faktisk ikke antydning til rørelse på vekta, dønn stabilt i to uker. Men, har tatt inn en del cm denne uka, så da er det allikevel noe som skjer... :)

 

Velkommen til blackdiva07! Støtter toslis råd om å velge noe mer kaloritett hvis du ikke får spist mer. Jeg har litt mørk sjokolade på lur i kjøleskapet hvisjeg får et sug etter noe godt. Det er sunt med en liten bit, og det frister slett ikke å spise så mye av det.

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 20: 80,1 kg, ned 0 kilo

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 3,1 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig lenapena, jeg har gått ned, men jeg sliter litt med motivasjonen til å holde måltidsrytmen. Blir ensformig og litt antydning til dårlige vaner igjen nå. Trang til å spise masse om kveldene - skremmende likt tidligere dårlige vaner som gjør at kiloene raser på.

 

er liksom så nært målet nå at det hadde vært helt dust å ødelegge alt nå....

 

og nå har jeg tenkt å ta et liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite kakestykke. Bare for at jeg må, har så lyst på. Kanskje hvis jeg tar litt, så klarer jeg å la det bli med det.

 

har vært dårlig til å skrive inn antall kalorier også denne uken, fare for at jeg lurer meg selv da ja..

 

lykke til alle

 

og cm inn er jo galstas, kjennes på klærne det;) løsner nok kiloer og etterhvert. Jeg er litt motsatt, ikke inn i livet, som jeg trenger, men litt og litt ned i vekt. Så jeg håper at livvidden skal følge etter kiloene, akkuratt nå føles det litt demotiverende, at jeg fremdeles har så stor mage:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...