Gå til innhold

sommermål 2011


Maximor

Anbefalte innlegg

Hei hemulen ja tror de fleste gjør det sånn at du kan stå over en uke vist du skal noe.. Men jeg skal også melde meg på nytt Internett kurs fra uke 28, da jeg er bortreist uke 27.. :))

Klem

 

 

 

 

 

QUOTE=Hemulen]Takk for svaret Synøve, vurderer det sterkt, ja ;) Men tror jeg venter til uke 28 med å starte. Skal på cruise i uke 27 og da får jeg ikke notert noe eller sendt inn. Gidder heller ikke dra med badevekta. Men er det mulighet å stå over en uke og ta den igjen senere eller mister jeg den om jeg skulle begynne nå?

 

Ønsker dere alle en riktig god helg.

 

Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar
Gjest Hemulen

Da venter jeg og starter i uke 28 - da kan vi "gå sammen" og motivasjonen blir større ihvertfall for min del ;) Forresten så synes jeg det er så flott å være tilbake her. Jeg ser at det er her jeg finner motivasjon. Ble ikke helt fortrolig med det andre kurset jeg gikk, hadde ingen å prate (les chatte) med mellom kursdagene. Etterhvert ble det kun måntlige møter og det var nok da jeg falt av. Her i klubben kan vi ihvertfall motivere hverandre underveis, så takk til dere alle motivatorer :)

 

Har akkurat vært ute på en sykkeltur på 5,7 mil og 1770 kcal :) er superfornøyd med det :)

 

Fortsatt en fin søndag ønsker jeg dere.

 

Klem Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstand for meg denne uken

 

men men, kan ikke skryte på meg noe god uke heller, hverken matmessig eller trimmessig..

 

det blir spennende å lese hvordan nettkursene dere skal ta går? Jeg vurderer det selv for å få av de siste kiloene, er vanskelig å motiveres til å få de av. og nå har jeg begynt med tullespising på kveldene igjen. så det at jeg holder vekta er engentlig veldig bra

 

lykke til denne uken alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh!! Er kjempefornøyd med ett eneste hekto i nedgang etter noen litt vidløftige dager på reise forrige uke! :)

 

I tillegg er det så godt å kjenne at buksa i str 42 som jeg tok på meg for første gang i dag sitter helt fint, og beltet må jeg ha to nye hull i for å kunne bruke ;)

 

Nå skal det holde hardt å klare 1,7 kilo før 1. juli, men siden jeg ikke skal ha ferie før i siste halvdel av juli så forlenger jeg sommermålperioden litt (selv om kurset mitt tar slutt om ei uke).

 

Tosli, det eneste som hjelper mot tullespising på kveldene for min del er litt ordentlig kveldsmat og dernest ikke for sene kvelder.... Lykke til !

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 24: 78,7 kg, ned 0,1 kilo

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 1,7 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Ned 0,7 og jeg er fornøyd. Har tatt litt rolig med trening fordi jeg skal sykle 12 mil på lørdag, og da renner det av noen kcal. Jentetråkket fra Hamar til Oslo :) Gleder meg. Og nå er været i vår favør inkl medvind :)

 

Lykke til videre jenter!

 

Heidi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Da har jeg gjort unna årest bragd. Jentetråkket (styrkeprøven) fra Hamar-Oslo = 13 mil på tiden 5:34 en forbedring på 45 min fra ifjor :) og det er jeg fornøyd med. Forbrukte også 3900 kcal på turen og mesteparten ligger igjen langs E6 ;)

 

Nå er jeg snart klar for ferie og mer trening. Jeg har lagd meg en plan: Sykle et par timer annenhver dag. De andre dagene en gå/joggetur på 5 km i skogen. Dette skulle gjøre at jeg kan kose meg litt med gooood samvittighet.

 

Fortsatt lykke til jenter stå på:

 

Heidi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra prestasjon Hemulen - Kjempe!! :)

 

Jeg er fornøyd med at besøket har reist og at jeg har et par uker "for meg selv" med jobb og trening før ferien starter. Er klart for en siste innspurt med litt skikkelig dagbok-føring for å komme så nært målet som mulig.

 

Veiing og rapportering på onsdag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta snegler seg nedover, men jeg er skjeleglad i forhold besøk, litt for mye mat og litt for lite trim... :)

 

Vi har ferie de to siste ukene i juli og den første i august. Sommermålet kan jeg derfor strekke helt til 18.-19. juli, da reiser vi bort.

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 26 78,4 kg, ned 0,3 kilo

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 1,4 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forandring på vekta her siste uke..nå tar jeg ferie en uke og er igang igjen rett etter på;)meldt meg på kurs som starter 11 juli, så hr er det bare å stå på videre. Vi fortsetter sommermålet ut juli? Så kan vi jo gå over til høstmål fra midten av august kanskje?:)

Sommerklem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Nå tar jeg meg en ukes ferie på cruise :) En liten utfordring, men har pakkeet med treningstøy. "Snakkes" neste helg. God ferie alle sammen og stå på, ikke glem en liten spasertur/sykkeltur e.l. Det er det lille som gjør susen :)

 

Klem Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 27 78,8 kg, opp 0,4 kilo

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 1,8 kilo

 

Da ble det en liten oppsving i stedet for fortsatt nedgang rett etter kurset! :) Har ikke hatt noen større utskeielser, men kjenner at kroppen samler på litt vann igjen. Kanskje litt for salt mat i kombinasjon med mens og økt styrketreningsdoser.

Håper og tror på en reduksjon igjen til neste uke. Selv om jeg ikke når det opprinnelige sommermålet håper ihvertfall å passere 6 kg totalt siden jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ferieuka over, så da setter jeg igang igjen:)har nok skeiet ut litt for mye denne uken..ble litt vin hver dag, men frakk mye vann til. Og gikk masse tur hver dag:) men får se på vekta til torsdag hvordan det står til;)allerede meldt meg på nytt kurs som starter rett etter det jeg går nå, og det er siste brev denne uken..

Det er bare å stå på videre..håper du har hatt ett fint cruise hemulen?

 

Sommerklem fra meg til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Da er jeg vel tilbake fra et fantastisk cruise. Har kost meg med god mat og ikke minst godt drikke :) Sprekken ble størst på drinkene ombord, måtte bare prøve mange av dem som jeg aldri har drukket tidligere og ikke kommer til å drikke igjen. Drikke ikke sprit her hjemme kun vin. Maten forsøkte jeg å gjøre så sunn som mulig og gikk noen turer ombord :) Treningsrommet var smekk fult hver eneste dag.

 

Nå har jeg satt fokus igjen og har vært ute på en gåtur på 1,5 time idag og 550 kcal. Reiser til campingvogna på tirsdag og da blir det mye sykling og gåturer i skogen. Ifjor var jeg flink å syklet annenhver dag (brukte vekkerklokka for å komme ut tidlig og ha "fri" resten av dagen) skal prøve det samme iår.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin sommer og god ferie til dere alle :)

 

 

Sommerklem fra

Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Heidi, cruise hørtes så godt ut:) Her er helsprekken total, men rart nok så går ikke vekta særlig opp. Kanskje jeg spiser mindre enn det virker, bare myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mer usunt?

 

Målet for sommeren er å komme under 68 og går ikke det, ikke gå over 69 på mandagsveiingene - i tillegg til å være i aktivitet!!

 

per idag var vekta 68,6 dvs + 0,2, ikke så alt for gale

 

 

lykke til i sommer og ikke minst - god sommer, håper været blir litt varmere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem fra ferie Synøve og Hemulen :)

Nå er det rett før jeg også tar ferie, gleder meg veldig! Har en liten uke igjen på å slite av ett hekto til, slik at jeg kan nå 6-kilos grensen før ferien starter. Sommermålet er nok ikke oppnåelig lengre....

 

I løpet av ferien kommer jeg til å oppdatere trimregistreringen min, men noen veiing og registrering av mat blir det ikke! Målsettingen gjennom ferien blir stabilisering, samme som deg tosli :)

 

God sommer!

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 28 78,3 kg, ned 0,5 kilo

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 1,3 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det lenapena:)har hatt en veldig deilig ferieuke. Men Ingen nedgang etter ferieuka her..men det hadde jeg vel ikke regnet med heller. Men står på videre på neste kurs. Må bli flinkere til å registrere mat på siden min...

Blir ikke like mye trening nå på sommeren merker jeg,men jeg er flink til å gå tur.

Så kommer til å være her inne resten av sommeren;)

Ha en fin dag:)

Sommerklem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig positiv opplevelse på vekta på fredag, og heldigvis har det resultatet holdt seg sånn nogenlunde til veiedagen også :)

 

Mangler 0,8 på å nå det første sommermålet mitt, men jeg er strålende fornøyd med å komme så nær og passere 6 kilo ned siden jul med god margin: 6,4 kg siden 5.1 :)

(Kaller det julevekt men den var selvfølgelig enda høyere enn en litt polert nyttårvekt, he he)

 

Nå er hovedmålet at jeg ikke faller tilbake (til julesynder f.eks), så målsettingen jeg har satt meg er at jeg ikke skal opp i 80 igjen i løpet av ferien. Jeg ser ikke for meg noen vektreduksjon i løpet av ferien, ønsker bare å kontrollere oppgangen slik at jeg en uke etter ferien kan si at jeg har klart å holde meg stabil. Har en egen bag med tur- og trimklær med meg for å klare dette... :)

 

God sommer folkens! Stikker nok innom og leser litt i ukene som kommer, har med i-pad'en.

 

Startvekt 05.01: 84,2 kilo

Aprilstartvekt 06.04: 80,6 kilo

 

Vekt uke 29 77,8 kg, ned 0,5 kilo :)

Sommermål: 77,0 kg

Rest til målet: 0,8 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Til nå i ferien har jeg vært alt for lat :) har hatt besøk i en uka av barna mine og vi har kost oss veldig. Men nå er det slutt på dette, imorgen reiser de og da blir det sykkeltur på mor og litt mer kosthold som passer meg. Skal sette ned noen delmål imorgen slik at jeg har noe å jobbe imot :) Ønsker dere alle fortsatt god sommer.

 

Sommerklem Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...