Gå til innhold

Camillas tanker


Gjest Carpediem
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

1,6 på en uke? Kanonbra - gratulerer!!!

 

Når det gjelder medlemsskap så har jeg det vel som deltaker på nettkurs. Dersom du tror du kommer til å bruke det aktivt og det kan hjelpe deg er det nok en grei investering, ellers er jeg litt usikker på hva du får i forhold til hva "alle" kan ha ved å opprette profil, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Jeg hadde veiedag på mandag. Ned 200 gram. Ny vekt 113,2. Litt stusselig, men var jentekveld på lørdag så ble både vin og kake.

 

Jeg kjøpte meg en vinterkåpe får et par år siden som jeg synes er kjempefin. Dn var for liten når jeg kjøpte den og er da fremdeles for liten. Prøvde den i helgen. Den er litt stram rundt overarmene og jeg må suge inn magen alt jeg klarer for å få knappene igjen. Men hadde vært så gøy og kommet inn i den denne vinteren. Så full fokus fremover;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Heng jakken frem på et ganske tilgjengelig sted og ta den på med jevne mellomrom. Det gjorde jeg med en bukse - plutselig en dag satt den som et skudd! Og det var kjempedeilig.... Jeg har og noen vinterkåper som er litt sånn som du beskriver, og nå som buksen passer tror jeg at jeg kommer til å bruke en av dem til å måle med i steden. For all del, jeg bruker jo målebånd, men det blir liksom på en helt annen måte med klær som du vet har vært for liten mens som plutselig passer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Jeg har gått hele uken og følt at magen er blitt mindre. Var på shopping igår og da passet vanlig XL på meg i topper. Så funnet to lekre topper. Så tar jeg frem målebåndet nå. Gått inn 10cm(!!!!!) i livet! *lykke* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Her er snøen og minusgradene kommet på et par dager så måtte ta kåpen på. Blir deilig å få kneppet den ja :rolleyes: Jeg har vært og hentet sønnen min på vennegruppe. Da var jo det selvfølgelig kake. Så tok det minste browniesstykke på fatet. Men det som er digg er at jeg ikke har lyst på mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Takk for det eplemor :D

 

Idag er det mandag og veiing! Veier det samme som forrige uke. Egentlig ganske irriterende pga var nedi 110,5 på torsdag. Men har hatt besøk fra familie fra torsdag til igår. Så da hadde blitt noe godt i glasset og på fatet. Men nå er hverdagen her igjen og besøket dratt hjem. Så nå er det full fokus igjen!!!!! Så tenker å innlede uken med en laksemiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke gått noe ned forrige uke heller! Hadde diare på torsdag og fredag. Så da jeg følte meg bedre på kvelden ble det feiret med godis. Slik gikk lørdagen også :rolleyes: Men er nå back in track igjen!!! Har gått ned 4 kg og 13 cm i livet! Idag var den en mann på jobb som spurte om jeg hadde gått ned i vekt! Jeg rødmet som en fjortis og sa at jeg hadde gått litt ned! Ikke det at 4 kg er så mye! Men jeg svevde i flere timer etterpå! Men har som mål å komme ned til 105 kg til julefeiren!!!! Så da må jeg komme meg avgårde til Elixia og svi litt flesk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt oppgitt over meg selv!!! Nå har ikke gått ned noe på 3 uker :angry: Vekten hadde begynt å gå ned tidligere i uken men fikk mensen igår og jentekveld på fredag så nå har jeg vekten fra mandag igjen!!!!

 

 

Men et lite lyspunkt er det!! Var og kjøpte ny bukse på fredag i str 48;) Jeg har brukt 50! Jeg har også en bukse i str 48 i skapet som jeg ikke har kunnet brukt pga jeg ikke fikk den igjen. Bortsett fra når jeg la meg på sengen og holdt pusten så klarte jeg å lukke den. Men måtte prøve den nå siden jeg passet 48 i butikken. Og gjett hva?!? Nå sitter skapbuksen som støpt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at skapbuksen har kommet ut av skapet! Jeg har hatt en sånn liggende også som jeg har prøvd med jevne mellomrom - plutselig en dag satt den som et skudd og nå er den plutselig begynt å bli litt vid over stumpen... Samtidig som det er litt irriterende fordi den egentlig er ganske fin, så kan man jo ikke annet enn å bli glad for at det tross alt er den veien det går. Jo kortere tid det tar før den må kasseres jo bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett bildene til Tine Dyrkorn? Er det vanlig med så mye overflødig hud? Jeg så at hun har tatt slankeoperasjon og da går jo man ganske raskt ned i vekt. Jeg får helt vondt inni meg når jeg ser på bildene. Når jeg står over sjokoladen og prøver å mane frem et bilde av meg selv slank så ser ikke bildet mitt helt slik ut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske vanlig med mye overflødig hud når man går ned så mye på så kort tid. Hudens elastisitet rekker ikke å henge med. Går man saktere ned i vekt bruker huden å henge mer med i svingene slik at resultatet blir penere. Det kommer selvfølgelig an på hvor elastisk akkurat din hud er hvorvidt du får mye tilovers eller ei. Problemet er vel at det vet man ikke før man har prøvd. Men ikke la det stoppe deg, kjære du. Det blir pent når man får operert det bort:)))

Lykke til med nedgang:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

God morgen!

 

Igår kom jeg meg avgårde på Elixia :D:D ENDELIG får man si :rolleyes:

Så når jeg først er i støtet så har jeg meldt meg på en halvtimes step imorgen med påfølgende power!!

 

Ikveld får jeg besøk. Det blir indisk og rødvin. Så tenkte at jeg skulle ta meg en times tur på dagen idag slik at jeg har noen kalorier å gå på B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Mine gode intensjoner om en god tur før gjestene kom ble ikke noe av. Men matmessig helt ok. Jeg hadde kjøpt frukt slik at vi kunne ha fruktsalat med en kremklatt. Men vi ble så mette at det ikke ble til at jeg laget det. Ble tre glass rødvin og to drinker. Men ble en god start på dagen idag. 30 min step og 55 min power :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Jeg blir helt sprø!!!!! Forrige uke så gikk vekten litt ned hver dag og på lørdag stoppet den på 108,6 og jubelen stod i taket. Men som kommer mandag og offisiell veiedag. Da er den oppe igjen på 110,1 :angry::angry::angry:

 

Så igår kveld ga jeg F..... og kjøpte med hjem 3 for 2 julegriser på Rimi og stappet dem i meg. Så da satt jeg her kjempekvalm og så på Forbrytelsen.

 

Men idag er det ny dag heldigvis og ingen julemarsipan inngår i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carpediem

Jeg blir ikke klok på skrotten min! Nå er den nedi 108,4! Til tross for "julemarsipan-ulykken" på mandag. Men er glad for 108,4 da;) Er 3,4 igjen til -10kg. Fokus på trening og sunt kosthold så burde 105kg innenfor rekkevidde før juleferien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Carpediem

Nå er festen over!!

 

Vekten har stoppet opp på 111,5. Kosen fra juleferien har fulgt meg inn i det nye året. Men nå er det blitt 13.januar og julefeiren er for lengst over!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...