Gå til innhold

Ned 5 kg. før 17. mai, slankepartner søkes!


Gjest Nammis30

Anbefalte innlegg

Gjest Oktava2

Nammis30 og cars: -Gratulerer med flott vektnedgang:D

 

2.kursdag i dag, og vekta viste minus 1,2 kg:) Fornøyd med det ja! Samtidig har jeg gått inn to cm rundt midjen, og én cm de andre stedene.

Har jogget 3 ganger og trent styrke én dag siste uka , dvs 7,3 trimpoeng (regnet ut med pulsklokke).

Fortsetter med friskt mot inn i den andre uka på kurset, skal så klart fortsette å rapportere inn her etter 17.mai og utover sommeren til målet er nådd:)

(158cm høy, startvekt 68,4 kg, vekt i dag 67,2 kg, målet er 58 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar
Gjest Maya82

Huff...på jobben ble det servert snickers kake idag...en skikkelig kaloribombe for å si det sånn...og jeg klarte selvsagt ikke å si nei + at det ble noen sjokoladebiter. Men håper det ikke gir noen utslag på vekta siden jeg trente og fikk tilsammen 5,1 trimpoeng med en forbrenning av 1016 kcal.....Jeg har jo så lyst på lørdagsgodteriet mitt....

 

huff...så er det jo veing i morgen også =(

 

jaja....shit happens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Har ikke vært inne på en stund. Både dataproblemer og dårlig tid har skylden. Det har gått litt opp og ned siden sist, men jeg gir ikke opp!

 

Står på stedet hvil. Dermed er vekta mi forstatt 60.4!

 

Har tatt nye stoffskifteprøver og det er jo ikke bra. Gått feil vei, så nå er det lavt igjen. Så da må jeg øke medisinene igjen. Litt kjedelig når det er sånn for da er kroppen min så dum. klarer sjelden å gå ned når stoffskiftet er form lavt.

 

Men, men, må stå på!

 

Ønsker dere en flott helg, og sier gratulerer til dere med god nedgang! Dere er så flinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya82

Æsj....falt for fristelsen og veide meg i morges....59,5 kg!!! opp 1,5 kg....hva f....... er det som skjer??? Og jeg som ikke har skeiet ut noe spess heller ;(

Jeg gir opp altså...hva gjør jeg egentlig feil?....har trent hver dag med sammenlagt 20,5 tp også. Huff....håper det bare er vann i kroppen eller noe i den duren... =S

 

Kan det ha en sammenheng med at jeg spiste bare 3 måltider i går?

Middagen oversteg kcal grensen på 900 kcal...men sammenlagt på hele dagen havnet jeg på 1450 kcal. Ingen sjokkis engang...

 

 

 

jaja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gelica

Ja, nå nærmer 17. mai seg med stormskritt og om det ikke skjer ett mirakel det siste døgnet må jeg nok bare innrømme at målet ikke er nådd:-(

Jeg har klart halvparten, altså 2,5 kg men på såpass lang tid er jeg ikke fornøyd med resultatet.

 

Jeg har nok ikke vært så flink som jeg burde, men nå setter jeg mitt neste mål som er minus 2,5 kg til innen 19. juni.

Da bærer det 2 uker til Alicante så jeg håper jeg kan overholde det målet.

 

Ønsker alle en flott 17. mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya82

Hadde ei kjempeflott feiring i går =)) Startet 17 Mai dagen med å jogge meg en halv times tur....Og ja, jeg skeiet ut med både det ene og det andre utover dagen takket være joggeturen =P

 

Nå har jeg planer om å gå meg en tur, så dere får ha en fin dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Ja, damer? Noen som nådde målet? Det gjord ikke jeg, men trodde ikke jeg skulle det heller. Går jo saaaakte ned, så er fordnøyd med at det har blitt litt nedgang i det minste!

 

Veide meg i går morges og da var vekten 59.8. HURRRRRAAAAA!! Er da altså under 60. LYKKE!! Det har jeg ikke vært på noen år, så det er digg. Har som mål å snegle meg nedover mot 55 mot sommeren.

 

Men vi fortsetter denne tråden eller? Jeg vil gjerne henge her på vei nedover!!

 

Maya 82....det kan være vann ja. Min vekt svinger også mye fra dag til dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisemi

Ja men så klart vi fortsetter, må jo ha motivasjonen! Syns det er virkelig hjelp i å lese hva dere skviver om her! Til Maja: når du trener så masse, opp i 20 trimpoeng, kan det jo hende du får i deg for lite kalorier? For at det skal bli en nedgang må du spise fra 500-800 kalorier mindre enn du forbrenner, og da er det jo bare å regne ut! Når du trener så masse som du gjør kan du vel gjerne gå opp hvis du ikke spiser nok? Har noen andre bedre måte å forklare på, ikke helt stø på detta ennå :) Men du er jo bare superflink å trene, helt imponerende å få til så mange trimpoeng!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe
Ja men så klart vi fortsetter' date=' må jo ha motivasjonen! Syns det er virkelig hjelp i å lese hva dere skviver om her! Til Maja: når du trener så masse, opp i 20 trimpoeng, kan det jo hende du får i deg for lite kalorier? For at det skal bli en nedgang må du spise fra 500-800 kalorier mindre enn du forbrenner, og da er det jo bare å regne ut! Når du trener så masse som du gjør kan du vel gjerne gå opp hvis du ikke spiser nok? Har noen andre bedre måte å forklare på, ikke helt stø på detta ennå :) Men du er jo bare superflink å trene, helt imponerende å få til så mange trimpoeng!!![/quote']

 

Ja, kroppen setter ned forbrenningen dersom man spiser for lite, så ddet må man ikke. Da går den på sparebluss og tviholder på alt den har. Så man skal aldri gå mer enn 1000 kalorier under det man normalt ville trenge. Helst 500-800 for at vektnedgangen skal være sunn.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...