Gå til innhold

Ned 7 kg til sommeren! Nokon som vert med? : )


Gjest incognito

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar
Hei!

 

Eg er ei jente på 22 år som skal prøve å kvitte seg med 7 kg før sommaren. Hadde vert gøy å hatt nokon å "slanke seg med" :)

 

Eg blir gjerne med:) Kan godt gå ned 7 kg eg. Litt eldre enn deg 34 år, har starta for ein mnd si, slit litt med motivasjonen for tida, og trenger å skrive av meg litt innimellom:)

 

Eg er 169 høy, for tida 72 kg, men er nok mest fornøyd hvis eg veier rundt 65 kg. Problemet har vore hvis eg når ned til 65 så begynner eg nesten med ei gong å ete meg opp igjen.. denne gong skal alt bli annerledes:D Kanskje litt tøft med 7 kg til sommeren, men eg er villig til å prøve.

 

Lenge si du begynte å endra mat og trimvaner?? Har du ein dato kanskje, som er sommer for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognito

Alder er ingen hindring her :) Eg har i grunn endra mine vaner for ca 1 år tilbake. Veide då 83 kg (er 173 høg) og skjønte at noko måtte gjerast. sto på i eit halvt år, og klarte å gå ned til 67 kg. Men dessverre så har desse kiloa komt tilbake. Til tross for regelmessig trening osv. Eg har vel innsett at mykje festing og hyppige utskeielsar i kostholdet har skulden her.

So no er det på han igjen. Har klart å gått ned 4 kg, på relativt kort tid. (10 dagar) noko som ikkje er anbefalt, men eg trengte det for motivasjonen.

 

So no gjenstår det altså 7 kg. eg har vel sett for meg 1.juni som dato. men veit ikkje om det er for optimistisk. Kva ser du for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er med!

 

Litt artigt å sjå at vi er såpass like både i høgd og vekt!

 

Sto på vekta i dag og den stogga på 76,4 kg.. Har på same måte gått ned til 65 og gått opp igjen, men no er det nok!

Målet er å kome ned til sommerferien byrjar, min dato er 21 juni. Om eg ikkje kjem meg heilt ned til matchvekta mi på 65-66 kg er det greit, men eg håpar i allefall å vere under70 kg.

 

Litt om meg:

Eit barn, sambuar og lærarar på sunnmøre.

 

Startvekt 14 april 76,4 kg, magemål 103 cm (måler to cm under navelen)

 

Ha en strålandes dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognito

Det kan du sjølvsagt! :) Er det nokon som har ein bra strategi for påsken? Ser for meg at det kan bli litt vanskeleg å motstå sjokoladen i påskesola!

 

Mimmi: Enig, det var veldig likt! :) Eg tenker som deg, at så lenge eg kjem meg under 70 så er eg fornøyd. Problemet er når vekta viser mykje over det talet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det kan bli litt snop i påsken ja.

Er litt for glad i søtsaker, og vet at det kommer.

 

Men vi får bare gjøre så godt vi kan. Passe på å drikke masse vann(noe jeg er altfor dårlig til i helgene). Håper på fint vær så vi kan bevege oss masse ute. :)

 

Er jammen meg ikke lett når det stadig dukker opp fristelser her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOO PÅSKE:D nå har jeg fri, det føles helt herlig.. mitt mål for påsken er å være moderat med snopet, og ikke spise marsipan:D, det er det så mye kalorier i at det ikke er verdt det..

håper på å trimme masse sånn at evt det som går inn ekstra blir forbrukt i d minste...

 

håper alle får en fin påskeferie, nå ser jeg dobbelt, må legge meg:) ta ta og tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange ser på påska som utfordring og skjøner det godt! Ser sjølv utfordringar her, men har ein "fordel" når det gjeld snop.. Har melke og gluten intoleralnse så her begrenser det seg veldig..

 

Ein av grunnane til oppgangen er vel at eg ikkje har vore flink nok til å halde dietten min, ete både melkeprodukt og glutenmat. Ikkje lurt! Blri kjempe dårlig av det, men viljestyrka har vore eit stort problem. Håpar eg har funne den att no. Er veldig vanskelig å måtte legge om heile kostholdet etter 29 år!

 

Håpar at dette blir ein aktiv tråd, reknar med det blir litt stille no i påska, men eg vil i alle fall prøve halde gyven og skrive litt kvar dag. Det er min måte å halde dietten, skriv eg inn på her jamt er det vanskelgare å skeie ut stort.

 

Mine delmål fram til 17 mai:

 

Trene 3 gongar i veka og halde meg på 1400 kcal for dag.

 

GOD PÅSKE!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognito

God påske til alle:)

 

Når feriane kjem, då er det heim til mor. og der er det dessverre ikkje like lett å halde seg vekke i frå matskapet. Har allerede komt inn i ein litt dårleg sirkel. Det er utruleg korleis viljestyrken forsvinn med ein gong eg set beina innanfor huset. No skal eg la lørdag vere lørdag, men frå i morgon må noko gjerast, ellers kan dette gå ganske så ille. jaja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over ein tekst som nokon hadde skreve i dag som eg tenkte eg ville dele med dykk:

 

Det at du skeiar ut 5-6 dagar på rad er ikkje eit problem, det er summen av antall utskeiingar på eit år som kan skape problemer! Så kos dykk med god samvittighet i påska, men prøv og gjere det sunnast mogleg :)

 

Eg er kjempe nøgd med min eigen innsats denne veka og håpar på gode resultat neste veke!

 

Eg har veiedag fredag, lettare å halde motivasjonen gjennom helga når eg ser gode resultat. Kva dag har de veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognito

Eg veier meg ikkje på nokon fast dag. eg er av dei som går på vekta litt for ofte når eg er veldig flink, og når eg skeiar ut unngår eg vekta. Burde sikkert fått meg ein dag i veka. er det ikkje fredag dei anbefalar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,6 kg sist uke, nå 71,2, 70 tallet og neste delmål på 69 kg viser i enden av tunnellen:D, satser på at vekten viser det samme neste mandag:)

 

lykke til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med nedgang tosli!! :)

 

incognito: Så kjekt at vi er fleire på fredagar :) Eg har hatt ein uvane av å gå på mange gongar sjølv, men har litt for ofte blitt skuffa pga svingningar i vantn i kroppen, så no blir det med ein gong i veka,tek forresten ekstremt mykje vilje styrke :) Løyste det med å sette vekta i etasjen under soverommet, så da blir ikkje vekta ei påminning kvar morgon.

 

M82: har høyrd mykje om 30 day shred, håpar det fungerar for deg!

 

Har brukt dei siste 5 daganne til å prøve og få inn gode vanar i kosten, har klart det til ein viss grad. Vart litt snop i helga,men ikkje overgått 1400 utenom i går då eg havna på 1650.

 

Kor mange kaloriar har det som mål pr. dag? Varierar det når de trenar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer
Eg veier meg ikkje på nokon fast dag. eg er av dei som går på vekta litt for ofte når eg er veldig flink' date=' og når eg skeiar ut unngår eg vekta. Burde sikkert fått meg ein dag i veka. er det ikkje fredag dei anbefalar?[/quote']

 

 

Hmm.. hvorfor anbefaler de veiedag på fredager? :) Jeg har mandag som veiedag, og det er jo som regel en prøvelse ettersom helgen er en eneste lang prøvelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hvorfor anbefaler de veiedag på fredager? :) Jeg har mandag som veiedag' date=' og det er jo som regel en prøvelse ettersom helgen er en eneste lang prøvelse :)[/quote']

 

Fordi at i helgene er det ofte litt rom for utskeiing. sukker, sterkt krydder osv som binder vatn i kroppen. Tar du det fredagen blir vekta mest rett!

Og dessuten gir det ofte ein ektra motivator til å leve sunnere i helga om du har hatt ei god veke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer
Fordi at i helgene er det ofte litt rom for utskeiing. sukker' date=' sterkt krydder osv som binder vatn i kroppen. Tar du det fredagen blir vekta mest rett!

Og dessuten gir det ofte ein ektra motivator til å leve sunnere i helga om du har hatt ei god veke :)[/quote']

 

 

Å dæven. Gjett hvem som bytter til fredag som veiedag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettsomenfjaer

Når det gjelder å ikke veie seg hele tiden, så har jeg brukt å løse det før med at samboeren min faktisk GJEMMER vekta, og tar den frem til meg hver gang det er veiedag.

 

Å bare veie seg en gang i uka, er også bra for å "holde igjen". Det er iallefall min erfaring! Hvis jeg ikke vet hva jeg veier, fordi jeg ikke kan sjekke det hver 2. dag, så passer jeg på å være forsiktig så jeg ikke skal gå opp og bli skuffa på veiedagen :)

 

Også hjelper det litt at det er en "stor dag". Jeg vekker sambo som tar frem vekta på morgenen for at jeg skal stille meg på den og notere de nye resultatene. Det blir nesten litt stas og anbefales!

 

 

Nå GLEDER jeg meg til fredagens veiing! Jeg har begynt å gå til jobb nå hver dag - 50 minutters rask gange hver morgen i tillegg til 4 treningsøkter i uka bør hjelpe meg med å komme i mål til midten av sommerferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje dumt å ha en som gøymer vekta!

 

Her var ikkje dagen i går like bra som eg hadde håpa på, men trøster meg med at 1 dag er ikkje noko krise. Var på kalkunmiddag hjå næ mor, middagen gjekk bra. Men då desserten kom( jordbær,blåbår lagt i sukker og is.. ) var vilja værre å halde på plass. Men håpar det ikkje utgjer det store på væskesamlinga!

 

Både gruar og gler meg til veginga på fredag, håpar på gode resultat! Ha en fin dag alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vore betre, kjenner på at det er veiedag på fredag og held meg litt meir i tøylane. Håpar veldig på å sjå resultat, treng det no etter at eg har prøvd i snart eit år å finne motivasjon til å ta tak i kg mine.

Akkurat no har eg veeeeldig lyst på noko å tygge på, men trur eg skal lage meg ein god frukt te og sjå om værste suget går over..

 

Veldig stille inn på her, håpar det kjem seg etter påska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Holder dere gjerne med selskap jeg :)

Selv om det langsiktige målet mitt er nok over 10 kg hadde jeg vært mer enn fornøyd om jeg skulle klare 7 kg til sommeren :)

 

Begynte ikke før i går, men ser at dere heller ikke har vært i gang så veldig lenge.

Og det er alltid greid med motivasjon fra andre og ikke minst å få tipps og høre hvilke erfaringer dere gjør.

 

Håper at vi alle sammen klarer å nå målet til sommeren :)

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du vere Ella79! :)

 

Klarte ikkje heilt å halde meg i tøylane i går, men kjenner eg har blitt veldig flink til å begrense meg. Et litt snop i staden for å bøtte nedpå. Kjempe spent på veginga i morgon!

 

Ha en strålandes dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...