Gå til innhold

Nå er det min tur


Gjest Rosagris

Anbefalte innlegg

Tenk: jeg gikk på vekta idag og den viste 109,9 kilo! Det er 1,6 kilo mindre siden forrige uke og 19,8 kilo totalt. Slik det ser ut nå kommer jeg vel til å gå rundt med dette smilet i flere uker fremover, det var nytt titall idag, og neste mandag har jeg forhåpentlig tatt av 200 gram så det blir minus 20.

 

Kan nesten ikke fatte at jeg får det til bare med å spise normal mat. Har prøvd alt! og så er det vanlig mat som virker. Ja, sammen med litt mosjon og mental trening:)og å lese og følge med på trådene her inne. Henter mye inspirasjon her ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Tenker ofte på alt jeg ikke tørr å gjøre fordi jeg er for stor. Missforstå meg rett, det er også noen ting jeg aldri kommer til å tørre å gjøre(hoppe i fallsjerm, eller i strikk), men så er det mange ting jeg ikke tørr fordi jeg er for stor. For eksempel alle atraksjonene i en fornøyelsespark. Skylder på høydeskrekk og svimmelhet, men helt reelt er jeg mest redd for at jeg ikke får plass i setet, eller enda verre: at jeg blir sittene bom fast når jeg skal ut derifra. En annen ting er bobil. Mannen min elsker friluftsliv og siden jeg ikke sover i telt, (er redd for at jeg ikke skal passe i soveposen) så mener han at bobil er et flott alternativ. Da kan vi parkerer hvor det skulle være, fiske litt, tenne bål, koke kaffe og steke fisk. Koselig det der. Kjenner at jeg får lyst,(vi hadde mange slike turer i telt før vi fikk barn), men er likevel redd for at størrelsen min skal ødelegge hele turen. Og grunnen er at toalettet i bobilen er bitte lite, og jeg klarer ikke å sitte på huk når jeg skal på do så da.......

 

Nei, jeg gleder meg til jeg ikke er redd for at størrelsen min skal være et hinder og jeg er på god vei. Idag var vekta 109,2 kilo 700 gram mindre enn forrige uke og 20,5 kilo minus totalt:D KJEMPEFORNØYD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger, koselig det, og Phoenix(liker veldig godt ditt nick), jeg var ikke så veldig glad i nicket mitt, et jeg valgte for noen år siden. Tenkte ikke så langt da nei:( Tenkte egentlig på å bytte det, men så begynte jeg å bruke trådene her inne aktivt og har egentllig ikke tenkt så mye mer over det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smiler alltid når jeg leser Rosagris. For jeg ser for meg en sånn lyserosa, kjempesøt sparegris:)

Og når Rosagriser har så flotte resultater som deg, ja da ser jeg ingen ting galt i et sånt nick!

 

Fortsett den gode jobben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, det er deilig å være 20 kilo lettere, Har hatt en yndlingsbukse jeg har gått i(stretc) men måtte til slutt permitere den, så nå har jeg vert å handlet nye klær. Og tenk jeg fant den samme buksa på salg i to nr mindre:D

Det var så moro å handle klær at det ble mer enn jeg hadde tenkt, skal jo lenger nedover.

 

Og så var det nicket mitt, prøvde egentlig å si at jeg er blitt glad i det, og at her inne på forumet er det meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så kom veiedagen igjen da. 107,5 kilo lyste mot meg idag, det er 0,7 kilo mindre enn forrige uke og minus 22,2 kilo totalt.

 

Er veldig flink når det gjelder matfatet, spiser bare akkurat det jeg har lov til. Trim er litt opp og ned, men får meg meg mellom 10 og 14 trimpoeng hver uke. Utrolig bra for en som bare satt inne i sofaen, spiste pizza og sjokolade, så på Slankekrigen og skulle ønske det var meg:)

 

Fryder meg fortsatt når jeg legger meg om kvelden og vet at jeg har vert flink idag også. Kjenner ekstra godt på den følelsen og bestemmer meg for at denne følelsen, den vil jeg ha i morgen også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig flink - går jo FLOTT nedover hele tiden. Med trim: vær fornøyd med 30 minutter (1 trimpoeng) pr dag - det er det som er anbefalt og jeg tenker at det HELT KLART er MYE mer enn 0!! Du ligger jo nesten på det dobbelte av det, så ALL ROS TIL DEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bolledama og besc. Jeg ordla meg kanskje litt klønete når det kom til trim, selvfølgelig er jeg fornøyd med 10 Trimpoeng på en uke:D Har bare litt tendens til å bruke skippertak metoden, skulle ønske jeg var flinkere til å fordele dem utover uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får stadig spørsmål om jeg går på lavkarbo, eller som en sa til meg her, hvordan klarer du å holde deg til lavkarbo hele tiden??? Jeg svarte som sant var at jeg ikke går på lavkarbo, men på vanlig norsk mat, hvorpå vedkommende himlet med øynene og sa at det trodde hun ikke noe på? Så derfor utrolig men sant, man kan fortsatt gå ned i vekt uten at man går på lavkarbo:)

 

Apropost ned i vekt, veidag igjen og vekta viste 106,6 kilo i dag, minus 0,9 siste uke og 23,1 kilo totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Eg må seie eg let meg imponere - og inspirere- av ei som er så flink. Begynner å tenke litt sånn at når så mange på denne tråden klarer store vekttap over ikkje alt for lang tid, så kanskje er det mulig for meg og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...