Gå til innhold

Bli med? 10 kilo ned!


Gjest Pillow

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk vekta, Pillow?

Jeg klarte faktisk å gå ned nesten en kilo denne uka også :D Det hjalp visst på at jeg fikk dytta inn en times tur hver dag!

 

I dag skal jeg i bursdag, og har fått kakebakeoppdrag. Det finnes ikke noe bedre enn å få bake en skikkelig god kake (kjempegøy), ta den med seg på fest, spise et stykke (nam), og så sette igjen restene! Moahahah! Jeg kan ta meg råd til et stykke, men ikke å ha herligheten i kjøleskapet etterpå ;)

 

Denne uka får jeg nok IKKE tid til å gå en time hver dag, men jeg skal prøve å være desto flinkere med maten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Det gikk superbra! Dette skal jeg fortsette med!

 

Superlurt triks med kaka! Det er jo så gøy å bake!!

 

Apropos kake: I går var jeg i forikål-lag og det var ganske vanskelig. Drakk ikke øl(!), rørte ikke sjokoladen(!!), men drakk litt akkevitt og ett glass rødvin + ett kakestykke. Jeg hadde virkelig ikke lyst til å spise kake, men det gikk lissom ikke. Alle sa jeg måtte ta ett kakestykke. Herlighet ass. Jeg følte meg rett og slett pressa!

 

Nå skal jeg fortsettet med å spise lavkaro-ish og se hva som skjer.

Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er kjett det, når folk rundt ikke respekterer at du sier nei. Jeg har nå alltid så lyst på jeg da, så jeg klarer ikke la være uansett. Men det er jo litt som med alkohol. Hvis jeg ikke har lyst på en øl en kveld tror alle jeg er gravid. Kjempekult. Synes du var flink som holdt deg unna sjokkisen jeg Pillow!

 

Kaka ble knall, jeg klarer ikke bake uten å smake, men jeg spiste ikke noe annet enn kakesmakinga mellom lunsj på skola og fårikålen på bursdagen, så kaloritallet ble, hold dere fast, ikke mer enn 1700! Jeg er så sinnsykt fornøyd! Forsynte meg godt med fårikålen, og spiste bare et lite kakestykke. Også litt øl da. En halv.

 

Jeg har ikke fortalt alle vennene mine at jeg slanker meg, synes det er litt spennende å se hvor mye jeg må ned før de ser det. Dessuten er visst slanking omtrent synonymt med spiseforstyrrelse. Kan omtrent ikke nevne det uten at halve forsamlinga bryter ut i diverse variasjoner av "du trenger ikke slanke deg". Det er jo veldig hyggelig at de sier det, men allikevel da, alle kan jo se at jeg ikke har vondt av å gå ned litt (evt mye).. Så det er ikke akkurat motiverende.

 

Det var forresten en venn av meg som spurte om jeg hadde gått ned i dag. Hurra for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei ;)

Jeg er ny her inne (første dag i går kveld), og jeg ble så glad når jeg så at slankekrigen begynner neste uke, eller det vil si kommende tirsdag, for en timing og for en motivasjon! Jeg skal ned mellom 10 og 20 kg (nærmere 20) og liker det jeg leser i denne tråden her =) Nå skal jeg ut på treningstur, opp på fjellet!

 

Et tips ang lavkarbo, pass på at det ikke blir for mye egg og ost/rømme. Kjenner endel som har blitt intolerang for både egg og melkeprodukter etter ca 6mnd fordi det ble for mye av det, men de har hatt kjempesuksess med dietten og holder seg bra! Så masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mia, velkommen!

 

Ja, da er helga så og si over.. Jeg har hatt en ganske så rolig helg. Kjæresten min er i Tokyo, så jeg er er hjemme alene helt til lørdag. Litt digg og utrolig kjedelig!

 

Så tøff du er, Snopet! Jeg tør lissom ikke fortelle vennene min det. De er lissom litt sånn anti-slanking. Selvom alle sikkert gjør det. Men kollegaene mine vet det og det er ganske herlig. Da trenger jeg ikke være redd for å måtte spise kake eller noe på jobb.

 

Nå er det snart veiedag igjen. Det er så skummelt ass.

Jeg jobber hardt om dagen så jeg håper virkelig at dette viser utslag på vekta!

 

Hvordan går det med alle dere andre?

Og, Mia, fortell litt mer om deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er under 80! Jeg har ikke vært under 80 kg på år og dag! Jeg er så glad :)

 

Jeg har ikke helt trua på at denne 1 kilo i uka nedgangen kommer til å fortsette, det er jo for godt til å være sant. Men det er helt tydelig at det hjelper å ikke gå på fylla altså. Og skolestart etter høstferien betyr jo mindre fokus på mat også, det hjelper :)

 

Velkommen! Fortell mer om deg selv da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Så hyggelige dere er=)

 

Ja, litt om meg.. Veier nå 77kg, skal ned til mellom 59 og 62kg.. Er 163 på strømpelesten. Har drevet me ridning i mage år, men ikke de siste årene. Klatring de siste 3 åra, men ingen klatrevegg her jeg er nå, så ingen klatring siden mars.. Løpeturer er min lidenskap men kneet mitt skaper trøbbel for meg, også noe av grunnen til at kilonene har hopet seg opp, samme inntak, ikke samme uttak av energi..

Nå bor jeg langt oppe i nord og er veldig heldig som har naturen rett utenfor døra. Har kommet i gang med treningen igjen=) Treningen har egentlig aldri vært noe problem, det var ikke latskap i treningen som fikk meg dit jeg er nå.. En blanding av for mye godteri (som mellommåltider), store middagsposjoner og en hel del stress i løpet av stiudietiden..

 

Men nå er nok nok, og jeg har kommet meg inn her. Har troa på dette nå.

 

Grattis som har nådd en slik milepæle!

 

Er det noe der lurer på når det kommer til meg og moitt så er det bare å spørre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Denne uka har vært ganske tøff, har fått litt dårlige nyheter og det har blitt en del reising.

Jeg har ikke klart å følge med på hva jeg har putta i meg eller trene noe særlig, så jeg har faktisk ikke veid meg engang. Starter litt på nytt denne uka!

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei!

Gurimalla, nei hva skal jeg si..... Jeg har detti litt av lasset.

Jeg har ikke gått opp så mye (tror jeg). Er veldig opptatt av godteri om dagen!

 

Skal bli flinkere til å føre dagbok igjen og skrive innlegg her.

 

Hvordan går det med dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest PolarErMinVenn

Hei!

Nei jeg begynte med min egen tråd jeg siden det ikke var noe særlig med liv her inne. Jeg er langt fra kommet i mål, men endelig begynner ting å falle på plass etter jeg også hadde ndelstress og dårlige nyheter, førte ikke til så mye forandring i matveien i grunn, men stresshormonene har sin virkning. Det som fikk meg hit i utgangspunktet.

 

N¨er rutinene godt på plass og jeg trives med de. Har vært litt mye de siste ukene, men har ikke latt meg stresse for mye=)

 

Håper det går bra med dere andre! Jeg veide i går 76,5. ser det bare er 0,5 ned siden jeg var her inne i oktober.. Har vært endel opp i mellomtida gitt..

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heihei!

Jeg snegler meg nedover jeg, har ikke helt nådd julemålet med 10 kilo ned, var 300 gram unna når jeg veide meg på mandag, og nå er jeg hjemme hos mamma, så nå blir det en annen vekt resten av jula. Så jeg tror rett og slett at jeg skal la være å veie meg fram til skolestart att, blir jo litt spennende å se hvordan jeg har klart meg over ferien :)

 

Er du på lasset igjen Pillow? Ser at det er lenge sia du kom med dette innlegget.

 

Jeg kjenner at jeg er veldig frustrert over disse nye sidene altså! Når jeg registrerte vekta mi sist sto det at jeg hadde gått opp 77,1 kilo! Hallo liksom :P Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at det er fra null, men allikevel da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...