Gå til innhold

Ned 15,1 kg


Gjest 60kg

Anbefalte innlegg

Velkommen til dere begge! Bare hyggelig med flere som kan motivere og hjelpe hverandre!

 

Denne uken har jeg faktisk fått trent eller gått tur hver dag så langt. Og planen er at jeg skal fortsette med det resten av uken! Er så deilig når jeg kan sitte meg ned i sofaen om kvelden med god samvittighet fordi jeg vet at jeg har forbrent masse kalorier før på dagen!

Hvordan har deres uke vært så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Så hyggelig!

Min uke har vært helt grusom igrunn :) falt av hest på tirsdag og er helt mørbanket etter det. Jobber som lærling i en stall så det passer ikke helt inn i mitt liv x)

 

Mandagen var jeg dårlig og svimmel og så jeg satser på bedre uke neste uke! :-D

 

Så flink du har vært Brutva! deilig å trene litt hver dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye. Stas med så mange!

 

Min uke har vært grei på treningsfronten, men har vært altfor mange utskeielser på matfronten. Syns det er vanskelig å holde seg til planen når jeg er sammen med andre som byr på sjokolade og inviterer til vaffelkvelder...

 

Grugleder meg til veiedag i morgen!

 

Imponert over deg, brutva. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

Uke 8: 71,2 kg

 

Ikke store vektnedgangen siden forige uke, 0,2 kg (men nedgang er nedgang som Brutva sier! hehe..) Har ikke drevet med annet enn selvpining denne uken(=24/7 på univeristetet, tror jeg blir gal snart!!!!!!!!) Har ikke hatt tid til hverken trening eller spising (..ok, litt spising ble det da!)

 

Velkommen til alle dere nye! Og lykke til med veiing i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg henge meg på her jeg også?

Trenger en tråd med litt aktivitet på :D

 

Jeg begynte slankinga mi for sju uker sia, jeg var da 86 kg, hadde BMI på over 30. Det var et kjempesjokk for meg, for jeg ser virkelig ikke så stor ut. Men det har gått framover her, har gått ned nesten fem kilo nå, og 6,5 cm rundt midja ;)

 

Jeg vil ned på 69 kg, det er en BMI på 24,5 for meg, og det hadde jeg vært veldig lykkelig hvis jeg fikk til :) Jeg håper å nå 10 kilo ned til jul, og er halvveis, så jeg er optimistisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig brae resultater Snopet!! Blir gøy å følge deg også fremover :D

 

For min del ble det ikke noe nedgang denne uken. Vekten viste på fredag nøyaktig 67 kg. Så verken opp eller ned. Bør egentlig være fornøyd med det siden jeg har spist en del "dårlig" mat. Men nå er jeg virkelig giret på å få vektnålen til å gå nedover, så full skjerpings i matveien hos meg! Jeg skal endre min følelsemessige spising til følelsemessig trening.. ;)

 

Gleder meg til neste uke! Masse trening og sunn god mat!

Har dere laget en treningsplan og matplan for neste uke? Jeg skal lage det NÅ! (Syns det er mye lettere når jeg har en plan jeg må følge!)

 

Ha en fin søndag medslankere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Heihei :) Vekta mi sto på 75.2 på fredag. Helt greit igrunn, men ser frem til mer resultater neste uke! Treningsplanen min er laget ferdig ja, matplanen tar jeg litt dag for dag igrunn. Spisingen har jeg fått inn i rutiner så det går ganske greit føler jeg. Aldri over kcal grensen min :-D

 

Treningen min neste uke blir slik:

Man: Jogge 3 runder i travløypa, gå to.

Tirs: Sprangtime og treningssenter (eventuelt intervaller)

Ons: Dressurtime og fartslek i travløypa (og spenstøvelser fra langrenn)

Tors: Sprangtime og treningssenter(?).

Fre: Sykle (langkjøring)

Lørdag: Lett trening på senter/jogg

Søndag Fri.

 

Mandagen er slik fordi jeg løper travrunden på tid. Så jeg løper en, går en, løper, går og løper. Tilsammen blir dette rundt 8km. Kaller det for "langdistanse intervall" jeg x)

 

Veldig fornøyd med denne planen min nå, satser bare på at jeg klarer å holde den ettersom jeg har falt av hest to ganger denne uken og er full av vonde blåkuler ;)

 

Deres planer da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min treningsplan blir ca slik:

Mandag: 30 min motbakke + styrke overkropp/armer

Tirsdag: intervalltrening + styrke mage

Onsdag: 30 min motbakke + styrke bein

Torsdag: Body shape

Fredag: 30 min motbakke + styrke overkropp/armer + styrke mage

Lørdag: FRI!!

Søndag: Tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flinke dere er som har treningsopplegg!

 

Jeg er fulltidsstudent, så jeg drar hjemmefra hav åtte om morran, og kommer tilbake nærmere fem, da er det middag og et par timer lesing. Og veldig lite motivasjon til trening.. Jeg føler meg flink hvis jeg tar med hunden og går en time på kveldinga jeg, men nå kjente jeg at det var litt lite i forhold til hva dere sprekinger får til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere er flinke ja!

For meg har det heller ikke blitt tid til noe trening i det siste. Drar hjemmenefra kl 6.00 og er ikke tilbake før 19-20.00 tiden, har så mye å gjøre disse ukene at det er vanskleig å holde motivasjonen (generelt) oppe! Denne uken har jeg i tillegg tante rød på besøk, ogdet har blitt for mye søtt og godt. Men nå skal jeg slutte å klage, må lære meg å bli litt mer optimist!!!

 

Ha en forsatt fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Takraset

Hehe, det er bare å sette igang og når resultatene kommer så komme og motivasjonen! :D Det har jeg lært ^^

 

60kg: Du kan jo eventuelt kutte ned på søt når tante rød er på besøk? Er det ikke noe annet du kan erstatte det med? Bare et lite tips! Fordi det kan ofte balle på seg i lengden^^,

 

Må si jeg skjønner dere begge med stress og dårlig motivasjon, men dere klarer hva dere vil selv! Bare å gå inn for det :) Selv jobber jeg fra 9-5 hver dag (eventuelt fra 06.30) så må jeg ordne til en hest ri/møkke/fylle vann osv før jeg kan komme meg ut å trene. Det vil da ca bli i 8 tiden. Har og lekser som må gjøres, men jeg MÅ trene jeg nå. Klarer ikke en dag uten trening lengre, nesten blitt avhengig! : )

 

bare start i det små, en halvtime om dagen er godt for magen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig stor treningsmotivasjon når jeg begynte på slankeprosjektet mitt, men når studiene begynte igjen ble det vanskelig å henge med på alle fronter, så ble jeg stressa, og så spiste jeg mer. Så nå har jeg senket kravene til meg selv ganske drastisk på alle andre fronter enn studiene. Og nå går det så mye bedre!

 

Jeg må jo uansett gå tur med bikkja, forskjellen er bare at nå går jeg lengre turer, og tyngre løyper. Når jeg er ferdig med å lese klokka ti om kvelden orker jeg ikke ta på meg joggeskoa og løpe en tur (bikkja er ikke noe særlig å løpe med uansett), men jeg orker å ta med bikkja og GÅ. Så da er det det som er målet. I tillegg, når man veier 80 kg er det utrolig hvor mye man forbrenner bare ved å gå fort atlså.

 

Jeg skal nok begynne å trene igjen, trente mye før, men slik som livet er nå, så prioriterer jeg ikke det. Jeg tror uansett det blir lettere for knær og tær hvis jeg venter til jeg har gått ned enda noen kilo med å herje med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier 60 kg! Jeg veide 86 for noen år siden, gikk ned til ca 71 men nå er jeg oppe i 77 kg igjen! vet ikke hva som skjer..men er vel det at jeg sluttet å veie maten. Men nå er det skjerpings :D

 

Håper det har gått bra med dere sålangt? når skal målet nås? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har første delmål å gå ned 10 kg til jul' date=' det virket veldig ambisiøst når jeg satte det, men nå virker det ikke så vanskelig lenger ;) Er jo over halvveis!

Resten av vekta har jeg lyst til å gå ned til 1. juni. Så jeg har gitt meg selv god tid![/quote']

 

Når begynte du da? jeg har ønske om 5-6 før jul.. og kanskje 5 i løpet av vinteren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte 15. august, og tenker jo at jul er juleaften, så da beregna jeg en halv kilo i uka. Synes ikke jeg kan ha høyere mål enn det når jeg ikke trener i noen særlig grad utover gåturer. Men det går jo kjempebra! Jeg er så lykkelig og stolt av meg selv :D Det er godt å kjenne at det nytter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stratvekt: 75,1 kg

Uke 9: 71,00 kg

 

Ble heldigvis ikke noe oppgang i vekten sidne forrige uke. Jeg pleier som oftest å veie litt mer når tante rød er på besøk (vannoppsamling+godteri-oppsamling i kroppen! haha!) Men i og med at det er ganske stressende på skolen i disse dager hadde jeg rett og slett ikke tid til godteri-oppsamling delen (heldigvis). Så da ble det -0,2 kg, helt greit.

 

Hei Musiker, er best å ta tak i vekta igjen nå ja før du ender opp på +80 igjen. Jeg lå på rundt 72 kg før ferien, så kom det plutselig 3 kosekilo snikende på meg. Målet mitt er å veie 60 kg en dag, når vet jeg rett og slett ikke. For meg er det viktigst at jeg går ned jevt og trutt. Men hadde vært fantastiskt om jeg hadde greid å nå 60 kg innen juli neste år. Hva er din målvekt?

Og hvordan har det gått med alle sammen denne uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten viste 66,6 kg på fredag, det vil si - 0,4 kg den siste uken. For være fornøyd med det siden jeg sliter litt på matfronten!

 

Planen er at jeg skal veie 60 kg før jul også jobbe meg ned til 55 innen sommerferien 2012. Tror faktisk dette er fult mulig for meg...

 

Jeg vurderer å utfordre meg selv. Den 12. februar fyller jeg 20 år, så jeg tenker å lage en 4 måneders utfordring (start 12. oktober til 12. feburar), som går ut på at jeg skal veie 55 kg på min 20 års dag. Sånn at jeg startet livet som 20 åring slank og pen.. Det vil si jeg må gå ned litt over 0,6 kg i uken noe som egentlig er realistisk.. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er 65 :) jeg har begynt å veie igjen i dag. og startvekt er: 78 kg. 13 kg før sommeren neste år og minst 5 før jul :) 11 uker dit?

 

Fått med venninna mi på målet om 5 kg :D så da håper jeg treningen blir bra, selvom fotballen er over nå!

 

 

 

 

stratvekt: 75' date='1 kg

Uke 9: 71,00 kg

 

Ble heldigvis ikke noe oppgang i vekten sidne forrige uke. Jeg pleier som oftest å veie litt mer når tante rød er på besøk (vannoppsamling+godteri-oppsamling i kroppen! haha!) Men i og med at det er ganske stressende på skolen i disse dager hadde jeg rett og slett ikke tid til godteri-oppsamling delen (heldigvis). Så da ble det -0,2 kg, helt greit.

 

Hei Musiker, er best å ta tak i vekta igjen nå ja før du ender opp på +80 igjen. Jeg lå på rundt 72 kg før ferien, så kom det plutselig 3 kosekilo snikende på meg. Målet mitt er å veie 60 kg en dag, når vet jeg rett og slett ikke. For meg er det viktigst at jeg går ned jevt og trutt. Men hadde vært fantastiskt om jeg hadde greid å nå 60 kg innen juli neste år. Hva er din målvekt?

Og hvordan har det gått med alle sammen denne uka?[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

uke 10: 70,6 kg

 

Ned 0.4 kg siden forige uke, og det må jeg si meg fornøyd med! De siste ukene har ikke vektnedgangen vært mer enn 0,2 kg i uka. De siste ukene har jeg faktisk ikke fokusert noe på slankingen i det hele tatt, for har hatt så sinnsykt mye å gjøre på skolen. Selv om jeg ikke har trent ( mer enn 10 år siden det har gått så lang tid mellom treningsøktene mine!) og ikke spist veldig sunt heller har jeg gått ned, er nok fordi jeg rett og slett omtrent ikke har hatt tid til å spise. Nå er det heldigvis litt roligere på skolen, og går tok jeg meg en velfortjent joggetur! Skal bli deilig å trene ordentlig igjen nå!

 

Brutva: en bursdagsutfordring er alltid spennende! Syns du skla prøve å satse på det!!!!!! Selv har jeg bursdag 26 januar (om 15 uker), hadde vært FANTASTISKT om jeg hadde greid å veie 60 kg innen den tid, men tror ikke dte er så realistiskt for meg med tankte på vektnedgangen min så langt.

Min bursdagsutfordring er å veie maks 65 kg innen 26. januar!!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Vekten i dag lyste 73.8kg! Nedgangen fra forige uke er da 1.2kg nedgang! Ganske fornøyd med dette.

 

Så flinke dere er alle sammen! For en utfordring du har Brutva, men jeg tviler ikke på at du klarer den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enderlig tid til å trene litt igjen nå, relativt støl i kroppen. 4 uker uten styrketrening gjør at man skjenner dte godt på kroppen når man er tilbake igjen. I morgen er det jo veiedag, g siden jeg er en liten luring så pleier jeg å veie meg på torsdag også ;) Ble ikke veldig positivt overrasket i dag, eller... jeg føler meg faktisk litt "oppblåst" så visste at jeg vile veie mer enn forrige uke. Vekta vista 72,4 tror jeg det var.) Har ikke vært superflink denne uka, men ikke så ille at jeg skulle gå opp 2 kg.(?) Holder kroppen mer på vann når man trener...? :S

 

Men uansett så tar jeg det som et hint om at jeg i tillegg må skjerpe matvanene mine igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare vann. Har hørt om flere som går opp i vekt etter en stund med treningspause fordi kroppen holder mer på vannet! Bra du har kommet igang igjen med treningen!

 

For min del får jeg ikke lov å trene denne uken. (Sykdom og medisiner..) Men forhåpentligvis får jeg lov av legen å begynne igjen på mandag. Holder meg til masse sunn mat nå. Siden jeg ligger for det meste på sofaen frister det å spise HELE tiden. Men jeg har vært flink og holdt meg til måltidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

uke 10: 70,6 kg

uke 11: 72,4 kg

 

Nei og nei og nei! Vekta holdt sge på til i dag også!! Noe av det er nok vann, men må innrømme at jeg har vært litt slurvete i det siste, så alt er nok ikke bare vann. Føler meg forsatt ganske "oppblåst" også. Men uansett er det godt å ha ha tid til å trene litt igjen. Tror nok jeg burde sette opp en kostholdsplan igjen, og stramme litt inn på matinntaket. Er så mye lettere å skrive det her en å faktisk gjøre det!!! Men 2,6 kg på 11 uker er ikke akuratt noe å skryte av.... SKJERPINGS!

 

Håper du kommer deg i form igjen snart Brutva, er ikke noe gøy å ligge i senga hele dagen! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...