Gå til innhold

Ned 15,1 kg


Gjest 60kg

Anbefalte innlegg

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Jeg møtte en gammel venninne av meg i går, som jeg ikke har sett på lenge, og hun har en helt fantastisk kropp! Det å se andre jenter meg fine kropper gjør meg bare enda mer motivert til å gjennomføre dietten. Gleder meg allerede til å løpe 15 kg lettere, blir jo nesten litt som å fly! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

Dag 3: 73,6 kg

 

Da er det fredag og jeg har veiedag. Kroppen har nok holdt på mye vann, det er nok desverre ikke 1,5 kg fett jeg har gått ned på 3 dager :)

Er flink til å veie all maten jeg spiser, da blir det litt lettere å kontrollere. Tar meg også en 1 times løpetur hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt mat utenom planen i går kveld da jeg fikk en venninne på middagsbesøk. Men i dag er jeg tilbake til gode vaner, og skal starte dagen med en joggetur på tom mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

Uke 1: 73,9 kg

 

Ble litt oppgang fra forige veiing desverre, men jeg holder motet oppe. Ble noen slurvedager så jeg vet hvor feilene ligger. Etter en lang ferie begynner hverdagen igjen på mandag, skla bli litt godt det også. Jeg studerer i utlandet og sitter faktisk på flyplassen på vei tilbake akuratt nå. Nå gjelder det bare å få kombinert studier, trening og sunt kosthold. Men tror nesten det blir litt lettere i hverdagen, når man ikke har så mye "død-tid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

startvekt: 75,1 kg

uke 3: 72,3 kg

 

Takk "fjellpia", så korslig å enderlig få en melding! hehe... Men nå i det siste har jeg desverre ikke hatt tid til å løpe en time hver dag, ferien er over og er tilbake til lange dager på skolebenken. Men prøver å få løpt så mye som mulig, og er også tilbake på treningstudio. Skjenner det godt i musklene når man har vært nesten 2 mndr uten styrketrening også skal jeg si deg!

 

Ellers gikk jeg opp 0,1 kg siden forige uke :)

Tror nesten jeg må skylde på at kjæresten min hadde bursdag på lørdag, så ble en relativt usunn helg. Skal satse på å komme meg under 72 kg (delmål 1) og helst helt ned til 71 kg til neste fredag, så nå har jeg en hard uke foran meg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, har vært ganske slurvete med dietten siden fredag!!! ..og denne gangen har jeg ikke en bursdag jeg kan skylde på engang! hehe... Kom hjem litt tidligere fra skolen i går, og bestemte meg da for at jeg skulle kose meg med en film, og litt uti filmen satt jeg også og koste meg med sjokolade; "ja dette fortjener jeg! hjemme litt tidligere for engangs skyld! må jo kose seg litt også... osv" Jeg er veldig kreativ til å finne på unnskylnng for hvorfor jeg fortjener noe ekstra, men da jeg våknet opp i dag tidlig syns jeg plutslig ikke de unnskyldningene var så kreative lenger og tenkte vel heller bare "faen!"

Til vanlig er det vel kanskje nå jeg bare hadde gitt opp hele dietten og sluttet å skrive her fordi det er den letteste utveien, men jeg har bestemt meg for at jeg skal skrive her HELT til jeg når målet mitt, selv tider hvor jeg slurver.

Ønsker alle slankere en riktig god dag i dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

uke 4: 72,6 kg

 

Åh..... Ble faktisk utrolig glad da jeg så tallene på vekta i dag, til tross for at det er 0,3 kg opp fra forige uke. Har vært utrolig slurvete denne uken, jeg er så teit! Turte nesten ikke å veie meg i dag tidlig, men takk og lov at skaden ikke var værre enn den er. Vurderte faktisk å droppe veiedagen denne uka, men så tenkte jeg at "nei, fredag er veiedag, selv om jeg har slurvet!" Skal ta meg sammen nå. Til helgen skal vi på gården til kjæresten min, og der er det helt fantasisk fint å løpe, så skal benytte meg av det.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

Uke 5: 72,8 kg

 

Resultatene mine viser at jeg legger altfor lite innsats i slankingen, tror nok det har noe med at jeg er en mester til å småspise. Jeg kan jo ikke skylde på noen andre enn meg selv deseverre. Skal virkelig ikke opp i +73 igjen! Må prøve å bite tenna sammen og lukke munnen denne uka. Håper dere andre slankere gjør dte bedre enn meg, dette begynner bare å bli flaut....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så utrolig flink du har vært! Er det lov å slenge seg på tråden din?

 

Begynte selv på 77 kg og er nå kommet ned til 67,6 kg. Planen er å gå ned de sise 7,6 kiloene nå i høst!

 

Ha en fin lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brutva

Du er hjertlig velkommen til å slenge deg på tråden :(

Så flink DU har vært!!!!! Gratulerer med -10 kg!!!

I morgen er det fredag og veiedag, og siden jeg er en liten luring så har jeg allerede veid meg og resultatet er bedre denne uken. Men likevel føler jeg meg litt deprimert akkuratt nå, altfor mye å gjøre på skolen og blir bare stressa av å tenke på alt jeg må gjøre. Hvertfall etter en dårlig natt søvn, og det faktum at jeg må stå opp kl 05.00 hver dag. Når jeg er i dårlig humør blir alt bare noe dritt.... Må prøve å komme meg i seng tidlig i dag så morgendagen blir litt mer positiv. Men nå har jeg en laaaaang dag foran meg :P

 

Lykke til Brutava! Har du også veiedag på fredager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :P

 

Jeg forstår godt hva du mener. Humøret mitt er elendig for tiden og det går utover treningsmotivasjonen. Er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb, og da har jeg bare lyst til ligge på sofaen resten av kvelden. Men heldigvis fikk jeg 4 gratis personlig trenertime da jeg meldte meg inn på treningssenteret, så i dag er jeg nødt til å gå på trening siden jeg har en avtale med han!

 

Jeg har også veiedag på fredager, så krysser fingrene for vektnedgang selv om det ikke har vært den beste uken med tanke på mat og trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

uke 6: 72,2 kg

 

Det går sakte fremover dette her, men absolutt bedre enn oppover!

Fikk meg litt mer søvn natt, så humøret er litt bedre hvertfall, ikke helt på topp enda. Men heldigvis så er det fredag og snart helg, det er et lyspunkt. Mulig jeg skal en tur ut i dag, kan ikke leve helt nazi heller. Foretrekker å bruke et år+ på å komme ned i 60 kg, og forsatt kunne leve livet, enn 15 uker med blodslit.

 

Hvordan gikk det på treningssenteret i går Brutuva?

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgang er nedgang! Vi har akkurat gått ned like mye denne uken, veide presis 67 kg i dag tidlig. Jeg tenker også at jeg vil leve livet samtidig som jeg går ned i vekt. Vil ikke holde livet på vent til jeg når mine drømmekilo!

 

Beina mine føltes som bly da jeg dro meg bort til treningssenteret, men da jeg gikk hjem igjen kunne jeg ikke stoppe å smile. For første gang i mitt liv merket jeg endorfinene strømme etter trening. HERLIG! :(

 

Ha en fin helg, og kos deg på byn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på jenter!

 

Jeg begynte i dag. Motivasjonen er på topp, men vet at den kommer til å dale. Så derfor slenger jeg meg på her og lager litt forpliktleser for meg selv.

 

Er selv også 23 år, veier 78 kg og skal ned til 70. Kan jo sette min veiedag til fredag jeg og!

 

Har fått tre dager gratis trening på Elixia, så hadde første dagen i dag på høypuls. I morgen blir det spinning, så får jeg se om jeg orker noe når den tredje dagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på morgendagens veiing! Har hatt en tøff uke (ble slutt med kjæresten på mandag) Så har ikke fått trent så mye og har blitt en del trøstemat. MEN jeg har vært ute å gått tur i en time hver dag. Så jeg har i hvert fall fått beveget meg, selv om de fleste timer er blitt tilbringt under dynen.

Men nå er det nok sutring fra min side, og jeg drar på treningssenteret NÅ. Kroppen min blir ikke slankere av å ligge i sengen..

 

Ha en fin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 75,1 kg

Uke 7: 71,4 kg

 

Det var trist å høre Brutva! Håper det går bra med deg!? Kanskje det kan være lurt for deg å ikke fokusere for mye på "slankingen" nå som du må ha mye annet å tenke på også? Men prøv å hold deg mer eler mindre på samme vekten. Noe som hjelper meg veldig godt når jeg har mye å tenke på er en lang joggetur alene, da får jeg alltid samlet tankene min litt.

 

Velkommen til deg Bajabaja! Håper alt står bra til med deg også!?

 

Ellers har jeg hatt en utrolig lang og slitsom uke også! Har så utrolig mye jeg må gjøre at jeg føler jeg ikke får gjort noe i det hele tatt!!!!! Denne helgen har jeg ikke tid til annet enn skolearbeid og studier... Huff, jeg er sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 78 kg.

Uke 1: 76,8 kg.

 

Fornøyd med første uka, men ble mye alkohol på fredag og påfølgende lite aktivitet på lørdagen. I dag har jeg vært og jogga, da. Starter friskt igjen i morgen. Ny uke, nye muligheter. Eller hva, jenter?

 

Spiste cottage cheese med eplesyltetøy fra Lerum, lett variant, og kanel til dessert i dag. Var så fysen. Anbefaler det!

 

Det er vanskelig å få gjort noe som du sier når en studerer. Er jo veldig inaktivt å sitte på rumpa og lese hele dagen. I tillegg til at en har lett for å fyse på et eller annet hvis det blir kjedelig og konsentrasjonen daler. Men en liten rask luftetur gir også energi. Det skal jeg prøve å huske på denne uka!

 

Hvordan går det med deg, brutva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere begge har vært! Gratulerer med vektnedgang!

 

Jeg rømte til Bergen i helgen, og fikk dermed ikke veid med på fredag! Tror forrige uke ødela litt for min vektnedgang, men denne uken kommer jeg til å holde fokus på jobb, trening og sunn mat!

 

Cottage cheese med syltetøy er jo reine snacksen. Absolutt en favoritt her i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julletulle

Hei!

 

Slenger meg på denne tråden jeg. Virker som en fin gjeng.

Har ofte vært innpå forskjellige diskusjonsgrupper på siden her,

men aldri "aktiv".

Jeg veier rundt 75-77kg(har flyttet til utlandet, så har ingen vekt for tiden),

målet er å nå rundt 65kg til jul. Det var denne jeg vekten jeg lå på for to år

siden, før jeg begynte å legge på meg.

 

Legger også veiedagen min til fredag så fort jeg får en vekt!

 

Ha en fin og sunn start på uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...