Gå til innhold

Ned 15,1 kg


Gjest 60kg

Anbefalte innlegg

Jobber hardt med å holde motivasjonen oppe om dagen, og syns det går veldig bra og jeg SKAL nå målet mitt innen den 25 mai!!!!!!! Kjederlig å ikke kunne løpe eller trene styrke om dagen, men tar meg en skogstur omtrent hver dag. Gleder meg til å se 68 tallet på vekta nå!!! Håper på å greie det til fredag, 68,5 hadde vært supert, men om vekta viser 69,5 så er jeg forsatt innenfor målvekta mi for de neste 20 ukene så det er også greit. Har vært flink med kostholdet denne uken, og sånn skal jeg forsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Jobber hardt med å holde motivasjonen oppe om dagen, og syns det går veldig bra og jeg SKAL nå målet mitt innen den 25 mai!!!!!!! Kjederlig å ikke kunne løpe eller trene styrke om dagen, men tar meg en skogstur omtrent hver dag. Gleder meg til å se 68 tallet på vekta nå!!! Har vært flink med kostholdet denne uken, og sånn skal jeg forsette! Ønsker å få en atletisk kropp, og dette er målet:

Stå på!! Gleder meg til å være der du er i vektskalaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willus, om du forsetter å stå på sånn som du gjør du er du der snart :)

Jeg snik-veide meg i dag, og da viste vekta 69,4 kg, så det å se 68 tallet på vekta til fredag kan nok bli vansklig. Men til neste fredag igjen er sjansen der :)

 

Holder meg motivert med denne fantastiske atletiske kroppen:

post-33737-0-21278200-1326280187_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker-10 kg

uke 1: 68,1 kg (-1,9 kg)

 

Wow! Resultatet viser hvor fantastisk flink jeg har vært denne uken! Bare 8 kg til mål nå! og enderlig ser jeg 68 tallet på vekta!!!!!! Måtte veie meg 2 ganger for å tro at det var sant! hehe... Dette hjelper absolutt på motivasjonen!

Har begynnte å løpe litt nå også etter operasjonen, tok første turen i går og det gikk veldig bra. Skal holde meg til korte turer denne uken, og evt ta noen lengre turer til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som du imponerer!! Blir nesten stolt. Jeg gruer meg til veiing på mandag... Har uka, og har allerede syndet fire kanelboller kjæresten lagde til meg for å helbrede mageverken. 900kal!! aldri mer!! Har nå bestemt meg for å føre inn matregistreringen en dag i forveien så jeg har en plan å gå etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å føre inn matregistrerning en dag i forveien nå. Ofte blir det noen små forandringer, men prøver å holde meg til planen. Lykke til med veiing i morgen Willus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker-10 kg

uke 0: 70, 0 kg

uke 1: 68,1 kg

uke 2: 68,1 kg

 

Vekta står bom fast denne uka, men jeg tror likevel at jeg har gått ned. Har vært veldig flink med kostholdet denne uka, kanskje til og med enda flinkere enn det jeg var forige uke. Men har også begynnt å løpe for fult nå, kanskje kroppen holder på litt mer vann da?

Tok veiedag i dag isteden for i morgen for skal ha avskjedsmiddag med familien i dag, og i kveld skal jeg kose meg og ikke tenke på vekta.

Litt surt at vekta ikke stoppet på 68,0 egentlig, for da hadde jeg nådd det første delmålet mitt! hehe..... Men det greier jeg til neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker-10 kg

uke 0: 70, 0 kg

uke 1: 68,1 kg

uke 2: 68,1 kg

uke 3: 68,2 kg

 

hmm..... vekta står stille igjen! Ser ingen grunn til det, da jeg garantert ligger på kaloriunderskudd! Er jo my annet som også spiller inn på vekta, og jeg skal ikke la meg knekke bare av et tall!!!! Egentlig har jeg veiedag på fredager, men har bursdag i dag og skal ut å spise med kjæresten, og da er det dumt med veiedag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vestlandsjente

Startvekt: 75,1 kg

Dag 3: 73,6 kg

 

Da er det fredag og jeg har veiedag. Kroppen har nok holdt på mye vann, det er nok desverre ikke 1,5 kg fett jeg har gått ned på 3 dager :)

Er flink til å veie all maten jeg spiser, da blir det litt lettere å kontrollere. Tar meg også en 1 times løpetur hver dag.

 

Samme her! Er nok mageinnholdet og tarminnholdet som har minsket litt, men er alikevel kjekt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok sant det Vestlandsjente :)

etter en lang periode med dårlig kosthold er det mye som hoper seg opp.

 

I helgen har det vært bursdagsfeiring og mye dårlig kosthold, men i dag er det søndag og slutt på kake og div. Tilbake til gode vaner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... Var på tur med en venninne av meg mandag til onsdag, og da bodde vi hos bestemoren hennes, bestemødre er kjent for å alltid ha godt med mat på bordet........ Med andre ord gleder jeg meg ikke til veiedag i morgen!!!

 

Men om ikke vekta begynner å gå nedover snart så vil jeg ligge etter planen min! Målvekta for fredag 3.02 er 68 kg, og til 10.02 er 67,5 kg. Vekta vil garantert ikke vise 68 blank i morgen, men da må jeg hente meg inn igjen!!! Har forsatt ferie, skolen begynner ikke før på tirsdag. Med lange dager på skolen må jeg sette opp en matplan og få i meg bra mat på skolen. Drar hjemmenefra kl 06.00 om morgenen og er ikke tilbake før ca kl 20.00, stopper da også på treningsstudioet på veien hjem. Så er litt vanskelig med mat i og med at jeg er borte hele dagen...

 

Lykke il til meg i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker-10 kg

uke 0: 70, 0 kg

uke 1: 68,1 kg

uke 2: 68,1 kg

uke 3: 68,2 kg

uke 4: 68,3 kg

 

ok..... jeg må vel inrømme at jeg faktisk var fornød med vekten i dag, til tross for at jeg ikke har nådd dagens mål som var 68,0 kg. Neste ukes mål er 67,5 kg, og nå syns jeg at jeg har surra altfor mye rundt på 68 tallet allrede, og er klar for å se 67 tallet på vekta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 1 år siden fikk jeg satt opp en diett av en ernæringsfisiolog, som jeg da aldri greide helt å følge... Men nå har jeg funnet den frem igjen, hengt den opp på vggen her hjemme og er klar for full innsats igjen!!!

 

Har også planer om å løpe 2 løp de neste 6 mnd:

4. mars: halvmaraton i sao paulo

17 juni: maraton i sao paulo

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker-10 kg

uke 0: 70, 0 kg

uke 1: 68,1 kg

uke 2: 68,1 kg

uke 3: 68,2 kg

uke 4: 68,3 kg

uke 5: 68,9 kg

 

Må innrømme at jeg sliter litt med å følge dietten min om kveldene, helt frem til middag følger jeg den 100% uten unntak men etter det er jeg ikke like flink.... Skal jobbe med å forbedre dette, er en dum vane jeg egentlig alltid har hatt... Om jeg ikke greier å skjerpe meg med det første må 20 uker-10 kg bli til 25 uker-10 kg..... Forsetter å skuffe meg selv....................

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, skjenner jeg blir helt deprimert av å være inne på tråden min nå, den ene uka er værre enn den andre, og jeg greier ikke å skjerpe meg. Nå er det så ille at jeg tror nok jeg er tilbake på 70 kg igjen. Deprimert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...