Gå til innhold

10 kg ned til jul


Gjest Synsegulla

Anbefalte innlegg

Så kjekt at det er flere som vil være med! :)

 

i dag er første kursdag og startvekten min er fryktelige 117 kg...uff da.. :) menmen, herfra skal det bli bedre! håper på 2 kg nedgang første uka, men så lenge vekta og formen beveger seg i riktig retning så skal jeg være glad. har en fin kjole i skapet som jeg ønsker å bruke i jula, så får vi se om jeg klarer å skvise meg inn i den og føle meg fin :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar
Gjest Dermedpasta

Det går ikke fort med meg, med er lykkelig for at det går ned! Ny vekt er 91,8 og det er -0,7 siste uke. Og det er jeg fornøyd med. Ha en fin uke, alle sammen!

 

Hilsen Dermedpasta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ikke like fort ned som det gjorde i starten. Men det går fortsatt nedover, og nå er det faktisk ikke SÅ mange kiloene igjen til jeg sier meg fornøyd:)

 

Ukas nedgang var 0,5, og det sier jeg meg ganske fornøyd med.

Første halvdel av uka var preget av sjokolade/søtsug. Den tiden i mnd ja.. Men jeg greide faktisk å motstå mesteparten av tiden;)

 

Var på familieselskap i helga, og der var det mange tanter og onkler som var både stolte og rause med komplimentene ja. Flere har ikke sett meg på sikkert 20-25 kg, en kjente meg faktisk ikke igjen! Og sånt er morsomt altså, det gjør slitet verdt det:)

 

Dere får ha en flott uke videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Glemte hele veiedagen, men nå har jeg veid meg ov det var nye 900 gr ned, og 1,7 kg totalt. God innsats til alle dere anndre, ser det er mange som går ned, det er bra. Nå må jeg løpe, skal jobbe. Kommer innom en annen dag :D Lykke til med ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var første uken overstått med noen bra dager og noen litt mindre bra. har en del å jobbe med fremover merker jeg.

 

vekten viste imidlertid 115,3 kg i dag = en nedgang på 1,7 kg :D

 

i dag skal jeg trene til 71 grader nord og starte ukens trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dermedpasta

Gratulerer til alle med veiedag på mandag; bare minustall, jo!

 

Jeg har forspist meg på de lekreste grønne druer i dag, og magen er sprengt som en ballong. Det er sikkert mye luft der inne, og er husbonden riktig uheldig, kommer vel all lufta ut mens jeg sover min skjønneste søvn?

 

Apropos søvn, jeg sover så dårlig for tida. Drømmer mye og må på do flere ganger hver natt. Våkner sliten. Husker ikke hva jeg drømmer, men tror jeg løper mye for jeg er fysisk sliten når jeg våkner. Håper ikke perioden blir langvarig, for jeg har alltid sovet godt.

 

Spennende å følge dere andre som har veiedager senere denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dermedpasta

Ei utrolig hektisk uke uten aktiv trim og ute av fokus straffer seg. Men 0,2 pluss klarer jeg å hanke inn igjen. Nå må jeg prioritere trim! God uke til dere alle. Jeg sitter som valgfunksjonær i hele dag. Håper dere alle bruker stemmeretten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dyktige dere er her inne!!!!!

 

Er i starten på et GR-kurs online, og synes det er mye å sette seg inn i... Så jeg har ikke vært nøye nok i begynnelsen med veiing av mat og sånn, og da har jeg resultater deretter... Ned 0,7 totalt, nå når jeg går inn i min 3dje uke :-(

 

Derfor tenkte jeg å høre om jeg kunne bli med her, kanskje det vil få meg til å rocke litt ekstra på kjøkkenet? ;-)

Trenger all støtte jeg kan få.

 

Er 32 år, veier 112,0 kg i dag. Veiedag på tirsdager :-)

 

(Jeg har lite vann i kroppen, og har aldri til dags dato gått ned mye i begynnelsen av div kurs, metoder, dietter og livstilsendringer. Kjipt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kg ned til jul høres ut som et oppnåelig mål for meg også, så jeg vil gjerne slenge meg på, alltid bra med litt ekstra press og støtte.

 

Gikk på kurs i vår, høyeste vekt var 120,9 kg.

 

Startet nytt kurs 31/8 da var vekten 112,1 kg.

Veiing 7/9 viste 109,2 = -2,9 veldig fornøyd med det.

Jeg har veiedag om onsdagene og starter jakten på de 10 den 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...