Gå til innhold

10 kg ned til jul


Gjest Synsegulla

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar
Er litt usikker på om denne tråden fortsatt er aktiv' date=' men jeg har i allefall gått ned 400g siste uke og er nå kommet opp i -11,9 siden 30/8[/quote']

Oppdaterer alle registeringer så flott at du er med ! 11,9 siden 30/8 er KJEMPEBRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye opp og ned de siste ukene, stoppet vekten idag på 106,0. Husker ikke helt når jeg rapporterte sist gang, men det er 7,8 kg siden start ihvertfall :D Bare 2,2 kg igjen, er ikke heeelt sikker på at jeg klarer det før jul, men jeg skal gjøre mitt beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

26.09.11: 109.6

06.12.11: 101,6 - 2 kilo igjen for å klare målet, litt igjen av desember ennå, så satser på at jeg klarer det. - : )

Men blir litt mindre trening framover mot jul, og en del sosiale sammenkomster med litt ekstra kalorier, + mange fristelser hjemme og på jobb. Skal ikke så mange bitene til før det bikker over feil kalorimessig : - (

 

Delmål: Under 100 15.12.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott å se at mange nådde målet om 10 kg mindre til jul. I jula er kunsten for meg å HOLDE vekta, men så er det pangstart med et ekspresskurs 2.januar på internett - som litt drahjelp for å komme igang! Tenker å starte en tråd her for å samle opp folk på ny utfordring - må bare tenke litt på hva det skal være - kunne tenkt meg BÅDE et trim-mål og et vekt-mål. Kanskje antall skritt i en periode?, OG antall kilo til 17.mai - eller er det for langt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...