Gå til innhold

10 kg ned til jul


Gjest Synsegulla

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

hei. kan jeg henge meg på her. I mai veide jeg 107,6 . nå veier jeg 97,4. vil gjerne need 10kg til før jul. Jeg skal på rundtur med Hurtigruta 6.jan. og jeg har veldig mye nytt tøy som vil passe fint bare jeg klarer ned 10kg til. mandag er fin veiedag for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7/9 109,2 kg

14/9 106,3 kg -2,9 kg denne uken også.

 

Har hatt en fin uke, hatt full kontroll over alt jeg har spist, jeg har veid og registrert all mat. Resultatet ble likevel mye bedre enn jeg hadde våget å håpe på. Kan jo ikke håpe på så mye neste uke men skal prøve å fortsette samme opplegg som de to siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere alle sammen er. Jeg tror jeg vil slenge meg på også men er litt redd for at jeg setter meg for høyt mål og at jeg ikke skal klare det men all nedgang er jo bra nedgang =)

 

Har gått på GR tidligere å gikk ned neste 20 kilo på litt over 4 mnd men la alt på meg igjen da jeg ble gravid så jeg begynte på an igjen med slanking i januar i år med 118kg men mistet litt motet når jeg begynte igjen på jobb så har stått stille egentlig i fra februar til nå i august når jeg begynte igjen.

 

Har i fra August og til nå gått ned tilsammen 6kg så det går jo nedover.

 

Har fortsatt masse motivasjon å trives godt med både trening å maten så satser vi på at jeg får enda mer motivasjon av å følge dere! :P

 

Tvi tvi alle sammen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens tall klare.

 

-1.6 kilo og totalt 8.3 kilo ned.

 

Har 1 uke igjen, før familien reiser til sydens sol og varme. Så må nok regne med en del på + siden når jeg er tilbake. Det er ikke så farligt. Det som blir utfordringen er og komme igang igjen.

 

Vi "ses" på lørdag med nye vekttall og en pakket kuffert :-)

 

Ha en fin uke alle.

 

Sille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER til alle sammen med FLOTT nedgang de første ukene av "prosjektet" vårt med -10 kg til jul. Det ser ut til at for de fleste går det litt i rykk og napp, men hjelper jo å se litt at det gjelder de aller fleste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ganske nøyaktig 0,0 i endring denne uka. Greit nok, har vært forkjølet og stort sett bare ligget på sofaen etter jobb. Sofasløving har vel aldri ført til økt forbrenning, isåfall hadde jeg nok ikke vært på dette forumet;) Det går iallefall ikke opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei, syntes dette så ut som en fin tråd. Jeg har gått ned 6 kilo på 6 uker nå, og vil gjerne gå ned 10 kilo til før jul.

110,4 nå på veing mandag.

Går ikke på noe kurs, men registrerer maten her inne.

Har bare gått oppover de siste åra, alltid vært kraftig, men bmi på 39 var et kraftig varsko. Er 36 år, og har 2 barn og samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dermedpasta

Det gikk litt ned denne uka; minus 0,7. Tja, det er ikke noen grunn for meg å være superfornøyd, men jeg vet godt at jeg ikke har trimmet nok, ikke planlagt godt nok - i det hele tatt ikke vært nok fokusert. La det komme bedre tider!

 

Hold ut, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1,6 kg denne uken

 

Dagens vekt: 104,7 kg

 

Jeg har klart å holde fokus denne uken også, tar det egentlig dag for dag.

Dette kurset har jeg vært veldig fokusert på å veie og registrere alt jeg spiser, og jeg ser jo at dette gir gode resultater.

Jeg ligger nok litt for lavt i kaloriinntak og skal forsøke å rette på dette i løpet av kommende uke.

 

Lykke til neste uke til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...1 kg ned:)

Strålende fornøyd med hver kilo som forsvinner, men begynner å se langt etter å greie 10 kg før jul. Da trenger jeg virkelig flere sånne uker.

Men uansett greit med litt ekstra press - er ikke så enkelt å snike seg unna når man vet at vektnedgangen skal rapporteres hit hver uke:)

 

Dermedpasta, om du finner litt ekstra av fokus og strikt gjennomføring må du bare sende litt oppover til Trøndelag. Er også på utkikk etter litt finvær så det frister å gå en tur eller to, er det noen som har litt til overs tar jeg gjerne litt av det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Jeg har gått litt opp og litt ned siste ukene jeg og, men

var 0,8 ned nå i dag! Så det er jeg fornøyd med. Vært kjempesulten siste uke, fikk mensen på fredag, så nå begynner det å roe seg.

 

Startvekt: Ca 01.08.11: 117

26.09.11: 109.6

Delmål: Under 100 15.12.11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 0,9kg denne uken.

 

Jeg har vært mer sulten denne uken og har måttet øke porsjonene noe, men har prøvd å spise større mengder grønnsaker. Dette har delvis fungert, men jeg er fortsatt sulten flere ganger for dagen.

Jeg fortsatt med å veie og registrere all mat jeg spiser, det fungerer greit, synes egentlig ikke det tar så lang tid og jeg vet det er viktig for å få gode resultater.

 

Ellers vet jeg av erfaring at det er nå det begynner å bli vanskelig å holde fokus og motivasjon oppe, men dette er viktig, vi gjør dette for oss selv, for å bli sunnere, friskere og sterkere, for å orke mer i hverdagen. Det er ikke lett å bære over ett halvt annet menneske på skuldrene hele tiden, og det er faktisk det vi gjør når vi har 40+ ekstra kilo på kroppen. Så stå på folkens dette SKAL vi klare.

Lykke til neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få med meg alle de flotte oppdateringene, og TROR jeg har kontroll -d ersom noe ikke stemmer så send meg en melding så skal jeg fikse det

 

Jeg skal på ferie og har ikke tilgang til maskin fra søndag kveld til fredag lunsj - dermed skal jeg oppdatere det som er lagt inn nytt når jeg får tilgang til maskin og tid nok på fredag...

 

Stå på alle sammen - det går i varierende tempo, men ser at totalt går det i riktig retning for alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ikke helt fornøyd med måten det gikk for seg, men fornøyd med resultatet:)

Mye stress på jobb, for få måltider og alt for lite vann. Håper bare ikke det straffer seg denne uka.. Menmen, gjort er gjort og spist er spist. Morgenkaffen er unnagjort, så da kan den nye uka bare begynne:)

 

Besc, en liten klage bare.. Jeg har veiedag på søndager, så jeg rapporterer ikke før mandag morgen. Men jeg ser at resultatene mine er en uke på forskudd på denne lista.. Så de 0,9 kg som forsvant nå, hører til forrige uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Startvekt: Ca 01.08.11: 117

26.09.11: 109.6

03.10.11: 108,2

Delmål: Under 100 15.12.11

 

Vært ei grei uke, fått 13,3trimpoeng, og det er jeg kjempefornøyd med! Maten går mye mer av seg selv nå, mer vant til mindre porsjoner. Og heller ikke hatt lyst på nå mye godt denne uka. Fornøyd ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...