Gå til innhold

Hvor mye har dere gått ned på kurs?


Gjest anjah

Anbefalte innlegg

Har kanskje litt med alder å si også? På mine første 2 kurs var jeg 24 år og gikk ned 6 og 5 kg på kurs 1 og 2 mens på senere kurs etter fyllte 30+ har jeg gått ned mindre, ca 2,5-3kg pr kurs. Nå er jeg 40 og merker at det går treigere (går ikke på kurs nå). Men første kursene var jeg uten barn og jobb og kunne bare ta hensyn til meg selv mens nå er det hektisk hverdag med tre unger i alderen 2-9år og full jobb så har mindre tid til å trene, planlegge og lage mat fra bunnen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bumblebee34

Jeg gikk dessverre ned altfor lite da jeg gikk på kurs sist.

Første gangen jeg gikk raste jeg ned 14 kg, men den gangen var det maks 1200 kalorier om dagen. Min teori er at det kostholdet Grete Roede anbefaler nå rett og slett blir for mange kalorier for meg.

 

Jeg gikk på kurs i vinter, gikk ned 2,5 kg på to kurs(!!!), men har gått ned ytterligere 15 kg på egenhånd, med litt mindre kalorier. lever også karboredusert (ikke lavkarbo)

 

Lykke til, håper der fungerer bedre for deg enn for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på kurs nå, mitt første. Har to veiinger igjen og har gått ned nesten 6 kg. Alle på kurset har gått ned i ulikt tempo. Så det kommer an på deg og kroppen din. Men uansett hvor lite eller mye du går ned så er det kilo du mister. Og hvis du ikke hadde gått på kurs, så hadde du kanskje lagt på deg de kiloene istedet. Dessuten er centimeterne også viktige, for det er de som bestemmer hvilken klesstørrelse vi bruker, og hvor langt unna vi er det sunne midjemålet.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...