Gå til innhold

"Prate-tråd" for alle som er med på slankekrigen 4


Soleie68

Anbefalte innlegg

Hei

Har bestemt at jeg skal gi meg selv ett spark bak .Denne helgen ble det alt for mye kos,og det nytter ikke hvis man skal ned i vekt.

Så denne uka blir det harde tak.Skal unne meg en LITEN tupp på lørdag,men

INGENTING ellers i uka.

Og har jeg sagt det her ,så holder jeg det.

Dette blir en uke med full fokus ,legge inn maten igjen spise riktig , + trening.

 

Hilsen Google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Det var 2 dager med kurs i uka som hva. Masse god mat og så fullt program at det ikke hva tid for trening. Jeg hadde med meg badetøy og joggesko for jeg fikk sjekket opp treningsmulighetene på hotellet. Ja, ja, dette kunne bare gå feil vei. Håper jeg klarer og holde meg i gruppen litt lenger.

Har begynt denne uken med en joggetur på en time igår, herlig.

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Miip.. Jeg gikk ut forrige uke med bare opp 0,2 hehe, det svinger hos mange skjønner jeg.

 

Fortsett å jobbe hard alle sammen dere gjør en god jobb! Så kan dere spøre om den er god nok :) er den det så vær stolt! Er den ikke det, så pass på at du kan være neda stltere neste uke! Ikke lenge igjen til finalen for dere som fremdeles er med, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på og glemme av hele veiinga idag, det kanskje hadde vært like greit for her går det feil vei.

Måtte ta vekten nå på kvelden etter at jeg spist + den gangen i mnd..hmmm.

Har slurvet med andre ord. Nå må jeg skjerpe meg.

Lykke til til dere andre som er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn
Hei!

 

Kan jeg få walkover neste uke? Skal på ferie fra mandag til onsdag' date=' og kommer ikke til å ha vekt[/quote']

 

Skriv det på PM til Samba så er du sikker på at hun får beskjeden =) Det gjorde jeg når jeg skulle ha walkover =)

 

God ferie, kose def masse!! (på riktig måte;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Så bra da! Hvordan gikk zumbatimen? Har du vært der flere ganger eller? Spent på å høre =)

 

Til dere andre, syns det har dabba litt av her inne.. Håper det går bra med dere alle sammen!

 

Masse lykke til med førjuls stria!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zumba gikk kjempebra! Det hva veldig artig så det skal jeg gjøre flere ganger. Prøver nå ut alle de forskjellige treningstilbudene de har for å finne mine favoritter. Springer litt og innimellom så treningen går det bra med, men vekten hmmmf. sliter med ofte og "lite" mat.

 

Springingen har jeg ikke jhent så mye av men nå med både zumba pilates yoga mm så bruker jeg andre muskler som ikke vært så mye brukt i det siste. Jeg går litt rart akkurat nå, hi hi, men det er bare et gått tegn. Innersiden av lårene og magen kjenner jeg som aldri før.

 

Hva skal så jeg på ikveld?........................... cupkakekurs.

Det blir veldig mye fristelser, må nok skjerp meg med trening etter denne kvelden, men artig skal det bli.

 

Håper det går bra med dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette dukket opp som viktig melding på GR sitt nyhetsbrev (årsak - de kommer til bake med helt nye nettsider)...betyr kanskje at vi må (gulp) klare oss uten nettforumet og Slankekrigen4-resultater på tirsdag og onsdag neste uke...

 

Hvordan gjør vi det da, Samba, utsetter vi da bare registreringen til torsdag - og skal vi da bruke tirsdagsvekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, merker allerede at det blir vanskelig å holde vekten stabil i julen... Deilige lussekatter! De får skylden for at vektkurven peker feil vei nå. Og nå har jeg bakt berlineroller! Og donuts! Kjenner at jeg har spist for mye sukker, er godtesyk hele tiden. Veide meg i morges, og vekten viste 66,9! Opp 0,7 siden tirsdag! Men det eneste jeg tenker på er at jeg har sinnsykt lyst på sjokolade... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...